Home
شیشه میز جلو مبلی

شیشه میز جلو مبلی

شیشه قابلیت‌ها و ویژگی‌های فوق العاده‌ای علاوه بر ظاهر فوق العاده خود داره. درواقع یکی از مواد بسیار پرکاربرد در معماری و طراحی و همچنین در ساخت بسیاری از وسیله‌هاست. با توجه به پیشرفت‌ها و بهبودهایی که در شیشه رخ داده، اونو به یک متریال مهم در زندگی انسان تبدیل کرده. و در کاربردهای مهمی از اون استفاده میشه. یکی از کاربردهای شیشه در ساخت وسیله‌های مختلف رو می توان شیشه میز جلومبلی عنوان کرد.

میز جلو مبلی در زیبایی و جلوه بیشتر مبلمان خیلی تاثیرگذار هست. اگر به درستی انتخاب بشه باعث میشه تا فضا و مبلمان بسیار زیباتر جلوه کنن. شیشه میز جلومبلی نیز از اهمیت بالایی برخوردار هست. چرا که در نما و زیبایی میز جلو مبلی و به طور کلی فضای اطراف خود موثر هست.

شیشه میز جلومبلی با توجه به ویژگی های ظاهری فوق العاده خود با هر سبک مبلمان و دکوراسیونی می‌تونه خود رو تطابق بده. البته تنوع بسیاری برای شیشه میز جلومبلی و نیز خود میز مورد نظر وجود داره که ، می‌توان برحسب سلیقه و درنظرگرفتن یکسری فاکتورهای دیگه از بین اونا انتخاب کرد.

شیشه میز جلو مبلی
شیشه میز جلو مبلی1

در انتخاب شیشه میز جلومبلی می توان مطابق با مبلمان و فرش و سایر وسیله ها رو درنظر گرفت در این صورت زیبایی بسیاری ایجاد میشه. یا حتی می توان چیزی مخالف با بقیه اسباب انتخاب نمود تا جلوه و نمای فوق العاده ای داشته باشه و به عنوان نقطه کانونی درنظر گرفته میشه.

انواع مختلف شیشه رومیزی جلو مبلی با بهترین کیفیت و قیمت ممکن در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید میشه. برای سفارش می‌تونی با شماره 021-88068352 تماس بگیری تا متخصصان فرکو شما رو راهنمایی کنن..

انواع شیشه میز جلومبلی

یک حالت به این صورت هست که شیشه میز جلومبلی به عنوان شیشه رومیزی به کار میره. در این صورت میز می‌تونه هر جنسی داشته باشه مثل چوب، فلز و… . شیشه نیز بر روی میز قرار می‌گیره.

شیشه رومیزی جلو مبلی
شیشه میز جلو مبلی2

حالت دیگر به این شکل هست رویه میز از شیشه هست. پایه و چارچوب میز نیز هر جنسی می‌تونه داشته باشه. در این صورت شیشه میز علاوه بر جلوه و زیبایی فوق العاده ای که به میز خود می بخشه، محافظت خیلی خوبی نیز از میز به عمل میاد. پایه ها می‌تونن شکل‌های خاص و زیبا داشته باشه و از متریال مختلف مثل چوب، سنگ و… استفاده کرد.

شیشه میز جلو مبلی
شیشه میز جلو مبلی3

همچنین این امکان وجود داره تا میز جلومبلی به صورت میز تمام شیشه باشه. این میز می‌تونه به صورت یک تکه با استفاده از شیشه خم باشه. و یا پایه ها جدا و شیشه میز جلومبلی به عنوان شیشه رومیزی روی آن قرار می‌گیره. شکل شیشه می‌تونه انواع اشکال مختلف داشته باشه. زیبایی و سادگی این میزهای شیشه ای فوق العاده خواهند بود.

میز جلو مبلی شیشه ای
شیشه میز جلومبلی4

نمونه های مختلفی رو می‌تونی در این سایت مشاهده کنی.

ویژگی شیشه میز جلومبلی

یک ویژگی فوق العاده شیشه اینه که می‌تونه به راحتی خود رو با هر سبک مبلمان و دکوراسیونی تطابق بده. همچنین استفاده از شیشه میز علاوه بر زیبایی در ایجاد فضای روشن تر و دلبازتر موثر هست. چرا که شیشه اجازه عبور نور رو از خود میده. شفافیتی که داره نیز می‌تونه در این امر تاثیرگذار باشه.

شیشه میز جلو مبلی گرد
شیشه میز جلو مبلی5

استفاده از شیشه رومیزی جلو مبلی باعث میشه تا تمیز کردن میزها نیز به راحتی صورت بگیره. شیشه ها مقاومت بالا در برابر خط و خش، رطوبت و… داره. همچنین شیشه میز جلومبلی طول عمر بسیار بالایی داره. علاوه بر این با گذشت زمان و در طول استفاده از آن تغییری در ظاهر آن ایجاد نمیشه. با استفاده در طول سال ها همچنان ظاهر زیبا و درخشان خود رو حفظ می‌کنن. کیفیت شیشه میز جلومبلی که در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید میشه، بسیار بالاست. بر خلاف باور عمومی که شیشه ماده‌ای شکننده هست، امروزه شیشه ها مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکستگی دارن. حتی در صورت شکستگی نیز به تکه های بسیار ریز تبدیل میشه که این تکه‌ها اصلا تیز و برنده نیستن.

انواع شیشه میز جلومبلی

انواع مختلف شیشه برای شیشه میز جلومبلی وجود داره. این شیشه می‌تونه متناسب با فضای کلی و مبلمان انتخاب بشه.

شیشه میز جلومبلی بی رنگ

شیشه بی‌رنگ یک قابلیت فوق العاده که داره اینه که می‌تونه خود رو با هر مبلمان و محیطی هماهنگ کنه. این شیشه ها در دو حالت وجود دارن.  یک حالت به صورت شفافه. در عین سادگی زیبایی و جذابیت فوق العاده‌ای خواهند داشت.

شیشه میز جلو مبلی بیضی
شیشه میز جلو مبلی6

حالت دیگر نیز به صورت مات هست. در این حالت امکان دید دیگر وجود نداره. شیشه رومیزی جلو مبلی مات می‌تونه طرح های مختلفی روی خود داشته باشه. زیبایی این نوع از شیشه ها نیز می‌تونه خیره کننده باشه.

شیشه میز جلومبلی رنگی

شیشه رنگی نیز یکی دیگر از انواع شیشه ها هست که به عنوان شیشه میز جلومبلی می‌تونه به کار برده بشه. تنوع رنگی فوق العاده بالایی برای شیشه رومیزی رنگی وجود داره. از بین رنگ های بسیار زیاد اونا می توان رنگی متناسب با مبلمان و دکوراسیون انتخاب نمود تا هماهنگی زیبایی ایجاد بشه. با انتخاب رنگی متفاوت برای شیشه میز نیز می توان اونو به نقطه کانونی و مورد توجه تبدیل کرد.

شیشه میز جلو مبلی رنگی
شیشه میز جلو مبلی7

شیشه میز جلومبلی گلس برد

   گلس بردها در دسته شیشه های رنگی قرار می گیرن. این شیشه ها قابلیت های خاصی دارن. و می‌تونن به عنوان شیشه رومیزی جلو مبلی نیز مورد استفاده قرار بگیرن. به راحتی امکان نوشتن روی اونا وجود داره و پس از آن نیز به راحتی پاک میشه. پس از پاک کردن نیز لکه و ردی باقی نمی‌مونه و به طور کامل تمیز میشه. این ویژگی گلس بردها باعث شده تا بتوان از اونا به عنوان تخته وایت برد استفاده کرد. در سال های اخیر نیز با توجه به ویژگی های گلس بردها، جایگزین تخته وایت بردهای معمولی شده.    

شیشه لاکوبل   

شیشه لاکوبل نیز مانند گلس برد در دسته شیشه رنگی قرار می‌گیره. در دو نوع مات و براق وجود داره که در صورت تمایل هر کدام از این ها امکان تولید و ساخت برای شیشه میز جلومبلی دارن. تنوع رنگی بسیار زیادی برای شیشه های لاکوبل وجود داره.کیفیت فوق العاده ای دارن. این شیشه ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت، حرارت و شکستگی دارن. همچنین آنتی باکتریال نیز هست و اجازه رشد باکتری ها رو روی خود نمیده. همین قابلیت ها باعث شده تا علاوه بر کاربردهای دیگری که این شیشه ها دارن، به عنوان شیشه بین کابینتی نیز مورد استفاده قرار بگیره. با تما مزایایی که داره جایگزین خیلی مناسبی به عنوان کاشی و سرامیک هست. علاوه بر اینا ظاهر بسیار زیبا و شکیل تری نیز داره.

شیشه رومیزی جلو مبلی
شیشه میز جلو مبلی8

شیشه دودی                               

یکی دیگر از انواع شیشه ها که به عنوان شیشه رومیزی جلو مبلی مورد استفاده قرار می‌گیره، شیشه دودی هست. با توجه به این که این شیشه ها دودی رنگ هستن، قابلیت هماهنگی با هر رنگ و سبکی رو خواهند داشت. زیبایی فوق العاده ای رو نیز ایجاد خواهند کرد.

آینه

آینه ها نیز می‌تونن برای میز جلو مبلی به کار برده بشن. آینه ها با انعکاسی که دارن زیبایی و درخشانی رو چندین برابر می‌کنن. آینه ها نیز خود تنوع بسیاری دارن از جمله آینه رنگی، آینه برنز. هر کدوم زیبایی و جذابیت مخصوص به خود رو دارن که بسته به سلیقه مشتریان عزیز می‌تونه انتخاب بشه. آینه ها نیز به راحتی خود رو با هر میز و مبلمانی تطبیق میدن و زیبایی خاصی رو ایجاد می‌کنن.

میز جلو مبلی آینه ای
شیشه میز جلو مبلی9

شیشه طرح دار

یکی دیگر از انواع شیشه ها که برای شیشه رومیزی جلو مبلی مناسبه ، شیشه طرح دار هست. طرح های بسیار مختلفی برای این شیشه ها وجود داره. درواقع این امکان نیز وجود داره که طرح های مورد علاقه و شخصی نیز بر روی شیشه قابل اجرا باشه. این سبک شیشه ها نیز زیبایی فوق العاده ای خواهند داشت.

استین گلاس

استین گلاس یکی از شیشه های بسیار زیبا با ترکیب رنگ های فوق العاده هست. شیشه استین گلاس قدمت طولانی نیز داره. کاربردهای بسیار مختلفی داره که یکی از اونا می‌تونه شیشه میز جلومبلی باشه. زیبایی این شیشه ها به گونه ای هست که می‌تونه در صورت استفاده به عنوان شیشه میز جلومبلی تمام توجه ها رو به خود جلب می‌کنه. هر طرحی نیز بر روی شیشه قابل اجراست.

شیشه میز استین گلاس جلو مبلی
شیشه میز جلو مبلی10

طرح استین گلاس

طرح استین گلاس از نظر ظاهر کاملا شبیه به استین گلاس هست. اما زمان ساخت و تولید اونا کمتر هست.  همچنین از قیمت کمتری نیز برخوردارن. در مورد  شیشه طرح استین گلاس نیز هر طرحی قابل اجراست و به عنوان شیشه رومیزی جلو مبلی می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره.

شیشه کریستال

شیشه کریستال شفافیت و درخشانی فوق العاده بالایی داره. این شیشه ها نیز برای میزهای جلو مبلی بسیار مناسب و شکیل هستن.

میز جلو مبلی شیشه ای
شیشه میز جلو مبلی11

شیشه هوشمند

شیشه هوشمند یکی از شیشه های جذاب هست که کاربردهای مختلفی داره. یکی از این کاربردها می‌تونه به عنوان شیشه میز جلومبلی مورد استفاده قرار بگیره. این شیشه ها به این شکل هستن که با استفاده از ریموت شیشه از شفاف به مات و بالعکس می‌تونه تغییر موضع بده. که جذابیت خیره کننده ای ایجاد خواهند کرد.

شیشه لمینت

در این نوع از شیشه ها دو عدد شیشه به صورت لمینت شده به هم توسط PVB روی هم قرار می گیرن. این عمل باعث میشه تا مقاومت شیشه میز جلومبلی چندین برابر افزایش پیدا کنه. در این صورت حتی اگر یکی از این شیشه ها نیز شکسته بشه ، شیشه دیگر برای محافظت آن عمل می‌کنه.

انواع مختلف شیشه که معرفی شدن با ابعاد مختلف و بدون محدودیت قابلیت تولید دارن. شکل شیشه نیز می‌تونه هر شکلی داشته باشه. از شکل های ساده مثل گرد و مستطیل تا شکل های پیچیده هندسی که در صنایع شیشه و آینه فرکو با توجه به دستگاه های پیشرفته موجود وجود دارن.

میز جلو مبلی شیشه ای
شیشه میز جلو مبلی12

میزهای جلو مبلی برای انواع مبلمان به کار میره از جمله مبلمان اداری و خانگی. شیشه ها نیز برای هر سبک مبلمانی مثل کلاسیک و مدرن می تونن مناسب باشن. درواقع قابلیت منحصر به فرد شیشه اینه که خود رو با هر سبک دکور و وسیله‌هایی وفق میده. روی تمام شیشه میز جلومبلی ها امکان حک لوگو و برند وجود داره. تا یک میز جلو مبلی متفاوت و منحصر به فرد ایجاد بشه. همچنین می توان هر طرح دلخواهی رو نیز روی شیشه مورد نظر تراش داد.

ضخامت شیشه میز جلومبلی  نیز بسته به ابعاد و شکل و یکسری فاکتورهای دیگر انتخاب میشه. تا بالاترین کیفیت و ایمنی ایجاد میشه.

همچنین شیشه میز جلومبلی می‌تونه در ترکیب با مواد دیگر مثل چوب به کار برده بشه. این حالت نیز زیبایی مخصوص به خود رو داره. شیشه نیز باعث میشه تا جلوه کلی میز نیز صدچندان بشه.

شیشه میز جلو مبلی
شیشه میز جلو مبلی13

تمام شیشه هایی که ذکر شدن می‌تونن برای شیشه میز جلومبلی مناسب باشن. انتخاب شیشه مورد نظر به سلیقه و نوع دکوراسیون و مبلمان بستگی خواهد داشت.

شکل های مختلف از میز جلو مبلی

میز جلومبلی می‌تونه به صورت میز تمام شیشه باشه که در این صورت می‌تونه با انواع مبلمان خانگی و اداری به کار برده بشه. یا به همراه متریال دیگه استفاده کرد.

همچنین شکل شیشه میز جلومبلی نیز به شکل بیضی، گرد، مستطیل، مربع و سایر اشکال می‌تونه باشه. حتی شکل‌ها و برش‌های خاصی نیز داشته باشه.

میز جلو مبلی نیز به صورتی می‌تونه باشه که چندین طبقه داشته باشه. و یا شکل آن به گونه ای طراحی بشه که جای بیشتری برای قرار دادن وسیله ها باشه. طراحی این میزهای جلومبلی و شیشه میز جلومبلی نیز می‌تونن به گونه‌ای متناسب با مبلمان و حتی اندازه فضا باشه تا بتونن بهترین انتخاب برای فضای مورد استفاده خود باشه.

شیشه میز جلو مبلی
شیشه میز جلو مبلی14

ثبت سفارش

صنایع شیشه و آینه فرکو اقدام به تولید انواع شیشه میز جلومبلی با بهترین کیفیت و قیمت ممکن می کنه. تمام مراحل ساخت و تولید به طور کامل و صفر تا صدی در مجموعه فرکو انجام میشه. تمامی محصولات از جمله شیشه میز جلومبلی و  شیشه رومیزی های دیگر با کیفیت و قیمتی تضمین شده عرضه میشه. همچنین در صورت وجود نارضایتی می توان محصول رو به طور کامل مرجوع نمود.

هر شکل و ابعادی از شیشه میز جلو‌مبلی با توجه به وجود نیروهای متخصص و ابزار و دستگاه های پیشرفته به راحتی فراهمه. حتی امکان ساخت و تولید به صورت شخصی و سفارشی برای مشتریان گرامی هم وجود داره. می‌تونی طرح خود از شیشه میز جلومبلی رو برای ما از طریق روش های موجود ارسال کنی تا در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت تولید بشه.

برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات مورد نیاز و همچنین دریافت مشاوره می‌تونی با شماره دفتر مرکزی به شماره 021-88068352 تماس بگیری. مشاوران فرکو آماده پاسخگویی به شما عزیزان در انتخاب هر چه بهتر هستن. همچنین برای ثبت سفارش انواع شیششه میز جلو مبلی از طریق واتس اپ نیز می‌تونی با مجموعه فرکو در ارتباط باشی.

آدرس جهت خرید بی‌واسطه از شرکت تولید کننده :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

2 پاسخ

  1. سلام شیشه رومیزی برای میز عسلی و میز جلو مبلی می خواستم اندازه ها رو اعلام کنم شما آماده می کنید؟

    1. سلام وقتتون بخیر. بله می تونید باشماره02188068352 تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو