Home
میز تمام شیشه ای

میز تمام شیشه

میز تمام شیشه یک دکور شیک برای انواع دکوراسیون محسوب می‌شه. میزی‌که با جنسی تماما از شیشه ساخته شده ، جلوه بی‌نظیری در محیط داره. علاوه بر جلوه خاصی‌که با ظرافت و زیبایی خود به‌نمایش گذاشته ، با کیفیت عالی خود تونسته توجه‌همه طراحان دکوراسیون و خاص پسندان امر دکوراسیون رو به‌سوی خودش جلب کنه.

خاص بودن و متمایز بودن اصلا کار ساده‌ای نیست.

اما !

با میز تمام شیشه ، می‌تونی به‌راحتی یک دکوراسیون خاص و متمایز داشته باشی.

فقط کافیه از بین هزاران طرح جذاب و فوق‌العاده زیبای این محصول ، یکی‌رو انتخاب کنی.

درسته!

وقتشه که‌توهم طمع شیرین خاص بودن‌رو تجربه کنی :O

مثل یک طراح دکوراسیون خونت‌رو دکور کن 😉

زیبا خرید کن و شیک زندگی کن 🙂

میز تمام شیشه

جایگاه میز تمام شیشه در کوراسیون

استفاده از شیشه در ساخت بسیاری از ابزار و وسایل ، به‌ویژه در دکوراسیون قدمت بسیار طولانی داره. باگذشت زمان و بهبودهایی که‌در ساخت وسایل شیشه‌ای رخ می‌ده ، روزانه با کاربردهای بسیار بیش‌تری از این محصول روبه‌رو هستیم. از بین بی‌شمار کاربردهای شیشه می‌توان به‌میز تمام شیشه اشاره کرد. که‌اگر به‌دنبال ظرافت و زیبایی هستی ، میز تمام شیشه گزینه بسیار ایده آلی برای شماست.

شفافیت و درخشانی شیشه و هم‌چنین ویژگی خاص اون‌ که‌باعث می‌شه نور رو از خود عبور بده ، محیطی بسیار روشن در اختیار شما قرار می‌ده. هم‌چنین در نظر بیننده این‌طور به‌نظر میاد که‌فضایی از محیط مورد نظر اشغال نشده و در نتیجه در بزرگ‌تر نشون دادن فضا نیز می‌تونه سهمی بزرگ داشته باشه. خرید این محصول به‌خصوص برای فضاهای کوچک انتخابی فوق‌العاده‌ خواهد بود.

این میزها ، برای مجموعه گسترده‌ای از سبک‌های مختلف دکوراسیون بسیار مناسبن. و در طراحی فضاهای شما ، اعم از منزل ، شرکت و … تاثیر شایانی دارن. زیرا به‌راحتی با هر سبک دکوراسیونی خود رو هماهنگ می‌کنن و زیبایی فوق‌العاده‌‌ای به‌اون می‌بخشن. در ضمن فضارو زیباتر می‌کنن و از زیبایی دیگر تزیینات نه‌تنها کم نمی‌کنن ، بلکه باعث می‌شن تا جلوه بیش‌تری نیز داشته باشن.

میز تمام شیشه ای
میز کنسول

دکوری شیک و ساده با میز شیشه‌ای

این محصول به‌همون اندازه که‌ساده و زیباست ، کاربردیه و در واقع یک محصول همه‌کاره محسوب می‌شه. چراکه بدون هیچ‌گونه تزئینات اضافی ، به‌سادگی برای جلب‌توجه و زیبایی محیط کافی و مناسبه. هم‌چنین دکور کلی شمارو تحت تاثیر قرار داده و باعث می‌شه تا نمایی مدرن و جلوه‌ای عالی داشته باشه.

این میز به‌طور حیرت‌انگیزی انعطاف‌پذیره و انواع اون در هر فضایی اعم از منزل، فضای اداری و رسمی، کلینیک‌ها و… و در واقع هرجایی‌که بخوای قابل استفاده هستن. و باعث ارتقا محیط مورداستفاده خود نیز می‌شن.

انواع میز تمام شیشه‌ای در صنایع شیشه و آینه فرکو با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در کم‌ترین زمان ممکن تولید می‌شن. برای ارتباط با ما و کسب اطلاعات بیش‌تر می‌تونی با شماره 02188068352 تماس بگیری تا همکارانمون شمارو راهنمایی کنن.

کاربردهای میز تمام شیشه

با توجه به این‌که میزهای شیشه‌ای با طرح‌های متنوع و رنگ‌های بی‌نظیر ، قابلیت هماهنگی با هر دکوراسیون و فضایی‌رو دارن ، در هرجایی می‌تونن به‌راحتی استفاده بشن. که‌چند نمونه‌رو به‌عنوان‌مثال در اینجا مطرح می‌کنم:

مدل‌های میز شیشه‌ای

  • میز ناهارخوری تمام شیشه
  • میز شیشه‌ای جلومبلی
  • میز عسلی تمام شیشه
  • میز تحریر تمام شیشه
  • میز شیشه‌ای کامپیوتر
  • میز اداری تمام شیشه

میز ناهارخوری شیشه‌ای

این میز به‌عنوان میز ناهار خوری این امکان‌رو برای شما فراهم می‌کنه تا فضای سالن ناهارخوری خود رو با یک میز زیبا و بدون تأثیر شدید بصری از نظر اشغال فضا ، بتونی سازگار کنی. این طراحی باعث می‌شه که‌خط دید از بین بره و اتاق بزرگ‌تری داشته باشی. در صورت استفاده از شیشه به‌صورت کامل برای میز ناهار خوری ، این امکان برای شما فراهم می‌شه تا بتونی هر نوع سبک چیدمان و دکوراسیونی که‌دوست داری به‌راحتی استفاده کنی.

میز ناهارخوری شیشه ای
میز ناهارخوری

میز جلومبلی و عسلی

برای میز جلومبلی و میزهای عسلی ، میزهای تمام شیشه انتخاب بسیار ایده آلی هستن. این میز به‌راحتی می‌تونه خود رو با مبلمان شما مطابقت بده و علاوه بر این جلوه و زیبایی مبلمانت‌رو نیز دوچندان کنه.

میز جلومبلی شیشه ای
میز عسلی

میز تحریر شیشه‌ای

به‌عنوان میز تحریر و میز کار می‌تونه در اتاق استفاده بشه. به‌خصوص برای اتاق‌های کوچیک بسیار مناسبه. برای برخی از کارهای طراحی که‌نیاز به‌میز نور وجود داره ، با استفاده از میز شیشه‌ای این امکان به‌راحتی برای این امر فراهم می‌شه. در صورت داشتن این میز ، دیگه نیازی به‌صرف هزینه دوباره برای تهیه میز نور نخواهی داشت.

میز تمام شیشه ای
میز کنسول

میز اداری تمام شیشه

استفاده از میزهای تمام شیشه برای محیط‌های کاری مثل دفاتر، شرکت‌ها و ادارات بسیار مرسومه. این میزها در عین سادگی، ظرافت و زیبایی فوق‌العاده‌ای رو برای فضای کاری‌شما به‌ارمغان میارن.

میز اداری

این میزها می‌تونن شکل‌های متفاوتی داشته باشن و مطابق سلیقه مشتریان تولید بشن. هم‌چنین این نگرانی وجود نداره که‌ممکنه برای فضای مورد نظر شما مناسب نباشه. درواقع با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که‌داره می‌تونی برای هر مکانی به‌راحتی استفاده کنی. میزهای شیشه‌ای می تونن حتی با شیشه خم تولید بشن.

ویژگی‌های میز تمام شیشه

هر یک از این میزهای شیشه‌ای به‌هر اتاق جذابیت و انعکاس می‌بخشن. هم‌چنین گزینه‌های زیادی‌رو برای طراحی ارائه می‌دن. همون‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، این میزهای تمام شیشه بسیار منعطف هستن و در هر سبک فضا و دکوراسیونی به‌سادگی می‌تونن استفاده بشن.

اشکال و ابعاد این میز هم می‌تونه متفاوت باشه. مثل گرد، مربع، مستطیل و هر شکل معمول وحتی غیرمعمول نیز می‌تونه تولید بشه. امکان تولید هر نوع از میز تمام شیشه‌ای با رنگ و طرح و شکل متنوع در صنایع فرکو به‌راحتی باکیفیت فوق‌العاده وجود داره. درواقع محدودیتی در این زمینه وجود نداره.

میز شیشه ای گرد
میز گرد ناهارخوری

ضخامت شیشه

ضخامت شیشه در این میز باید به‌گونه‌ای باشه که‌هم بتونه وزن خود و هم اشیایی‌که روی اون قرار داده می‌شه‌رو تحمل کنه. با توجه به‌کاربرد و اشکال و ابعاد میز ، ضخامت نیز می‌تونه متفاوت باشه. برای انتخاب بهتر و ایمن‌تر بهتره از کارشناسان ما برای تعیین ضخامت راهنمایی بگیری. هم‌چنین کیفیت شیشه‌های مورداستفاده برای این میزها بسیار بالاست و به‌راحتی قابل شکستن نیست.

شیشه رنگی

در صورت تمایل می‌تونی برای ساخت میز از شیشه‌ رنگی استفاده کنی. رنگ‌های متنوع و زیبایی برای شیشه وجود داره. برحسب دلخواه و دکوراسیون و رنگ مورداستفاده در محیط می‌تونی رنگ زیبایی برای میزت انتخاب کنی تا جلوه بیش‌تری ایجاد کنی.

میز اداری

علاوه بر شیشه رنگی ، از انواع دیگر شیشه‌ها نیز ازجمله گلس برد، شیشه مات، شیشه لاکوبل و… می‌شه برای ساخت میز شیشه‌ای استفاده کرد.

میز ناهارخوری

هم‌چنین از نکات حائز اهمیت برای این محصول ، این هست‌که کیفیت شیشه‌های تولیدی ما به‌قدری بالاست که به‌راحتی با استفاده از دستمال تمیز می‌شن و لکه‌ای روی اون‌ها باقی نمی‌مونه.

ثبت سفارش

صنایع شیشه و آینه فرکو مفتخره انواع میزهای تمام شیشه رو با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب‌ترین قیمت برای شما عزیزان تولید کنه.

هر آنچه‌که از یک میز در نظر داری و مورد سلیقه‌ و نیازت هست‌رو می‌تونی به‌صنایع فرکو سفارش بدی. ما نیز تلاش می‌کنیم تا محصول سفارشی شمارو دقیقاً مطابق خواسته شما در کم‌ترین زمان ممکن به‌بهترین کیفیت تولید و آماده تحویل کنی.

هم‌چنین برای کسب رضایت هرچه بیش‌تر شما مشتریان گرامی این امکان‌رو در نظر گرفتیم تا در صورت نارضایتی بتونی محصول سفارشی خود رو مرجوع کنی.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت سفارش می‌تونی از طریق شماره 02188068352 با فرکو ارتباط برقرار کنی.

می‌تونی نمونه‌هایی از میزهای شیشه‌ای رو در پیج اینستاگرام فرکو مشاهده کنی.

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

4 پاسخ

    1. سلام وقتتون بخیر.برای سفارش میز شیشه خم با ابعاد و کاربرد موردنظرتون می تونید. با شماره دفترمرکزی۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲تماس بگیرین.ممنون

    1. سلام روزبخیر. البته . میزهای شیشه ای که در مجموعه فرکو تولید می شوند از مقاومت بالایی برخوردارند و به صورت تضمینی ارایه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو