Home

درب توری آلومینیومی ریلی

استفاده از توری برای درب و پنجره ها از دیر باز مرسوم بوده است.درب توری آلومینیومی ریلی در واقع نوع پیشرفته و بسیار کاربردی توری های استفاده شده در زمان های گذشته .

توری آلومینیومی ریلی

درب توری آلومینیومی ریلی چیست؟

همانطور که از اسم آن پیداست. قابی است از جنس آلومینیوم.که سطح آن را توری از جنس فلز می پوشاند. در ابعاد مختلف جهت مصارف درب و یا پنجره توری ساخته می شود. و محل قرارگیری آن در فضای مخصوص ریلی شکلی است.که برای همین منظور در حاشیه درب یا پنجره در نظر گرفته شده است.

دلیل استقبال فراوان از توری های فلزی ریلی

همیشه از توری برای درب و پنجره ها استفاده شده و می شود. چرا که با گرم شدن هوا سرو کله حشرات موزی هم پیدا می شود. استفاده از توری در مقابله با حضور حشراتی چون. مگس ،پشه و سوسک که علاوه بر اذیت و آزار ساکنین خانه. باعث انتقال و سرایت آلودگی و انواع بیماری هستند امری ضروری است.
توری های فلزی در انواع مدل های مختلف ساخته می شوند. استقبال بسیاری که در استفاده از توری های فلزی دیده می شود. دلیل اصلی تولید آن در انواع مدل ها و طرح های گوناگون و متنوع است.

عملکرد درب توری آلومینیومی ریلی

توری آلمینیومی به صورت قاب ، به اندازه و ابعاد درب یا پنجره مورد نظر ساخته می شود.
در مرحله بعد آن قاب را بر روی ریل پنجره و یا ریل درب مشخص شده نصب می کنند. البته این قاب را برای درب و پنجره هایی می توان بکار برد. که از پیش فضایی برای قاب ریلی آن ها تعبیه و یا در نظر گرفته شده باشد. این قاب توری در داخل این ریل مخصوص.قابلیت آن را دارد که در دو جهت چپ و راست حرکت کند. و براحتی باز و بسته شود.

توری آلومینیومی ریلی 1

انواع توری فلزی درب و پنجره

  1. توری پلیسه ای
  2. توری پشه
  3. توری پنجره دو جداره
  4. توری آلمینیومی
  5. توری کشویی
  6. توری کرکره ای
  7. توری پنجره upvc
  8. توری مرغ

انواع جنس توری بکار رفته در پنجره و درب توری آلمینیومی ریلی

توری های درب و پنجره با جنس های مختلفی از قبیل:

  1. توری آلمینیومی
  2. توری فایبرگلاس
  3. توری پنجره رولینگ پلیسه ای
  4. توری آهنربایی مگنتیک
  5. توری UPVC
  6. توری مش اکریلیک
  7. توری پنجره گالوانیزه
  8. توری حصاری

قابل سفارش هستند.

درب توری آلومینیومی ریلی و مزایای آن

قابلیت استفاده آسان
قابلیت شستشوی توری آلمینیومی
کیفیت و ماندگاری درب توری آلمینیومی ریلی
طراحی زیبا و خاص

قابلیت استفاده آسان

همانطور که می دانید توری های معمولی از جنس پارچه ای هستند. و برای اتصال آن به قاب پنجره از چسب استفاده می شود. این موضوع باعث می شود. تا زمانی که توری به پنجره وصل است. نتوان به محیط بیرون پنجره دسترسی داشت. و به همین دلیل برای درب ها نیز قابل استفاده نیستند.
با استفاده از توری های ریلی علاوه بر نصب راحت. می توان به آسانی توری را باز و بسته کرد. و به خاطر همین ویژگی برای تمام درب ها قابل استفاده است. که از انواع آن می توان به درب توری آلمینیومی ریلی اشاره کرد.

توری آلومینیومی ریلی 2

قابلیت شستشوی توری آلمینیومی

یکی از مهم ترین فاکتور های استفاده از توری های آلمینیومی. قابلیت شستشو درآن ها است. که بدلیل قابلیت جداسازی و نصب آسان. می توان براحتی قاب توری فلزی را از پنجره و درب مورد نظر جدا کرد. و براحتی شستشو داد و سپس دوباره در جای خودش قرار داد.
ولی در توری های پارچه ای که با چسب متصل می شوند. این مزیت کاملاً از بین می رود. و پس از هربار جداسازی توری برای زدودن آلودگی از آن. نیاز به تعویض توری و نصب مجدد است.

کیفیت و ماندگاری درب توری آلمینیومی ریلی

درب و پنجره های توری آلمینیومی ریلی از کیفیت بالایی. نسبت به سایر توری ها بر خوردار هستند. بدلیل جنس فلزی ای که دارند. داری استحکام و مقاومت بیشتری هستند. و از آنجایی که بصورت ریلی بازو بسته می شوند.بدلیل سهولت استفاده از آن ها ماندگاری بالاتری دارند.و کمتر دچار آسیب و خرابی می شوند.

طراحی زیبا و خاص

در ساخت و تولید پنجره و درب توری آلمینیومی ریلی. طراحی های متنوعی وجود دارد. که در زیبایی نمای ساختمان تاثیر گذار است. و به جای نمای ناخوشایند استفاده از توری های پارچه ای سنتی . جلوه ای خاص و مدرن را به نمای خارجی ساختمان می بخشد.

توری آلومینیومی ریلی 3

رنگهای مختلف در انواع قاب های توری پنجره و درب ساختمان

رنگ های متنوعی در ساخت توری های درب و پنجره. می رود که از آن جمله می‌توان به رنگ های :

  1. طرح چوب
  2. قهوه ای
  3. قهوه ای تیره
  4. مشکی
  5. سفید
  6. آنودایز
  7. آنودایز نقره ای
  8. آنودایز شامپاینی

اشاره داشت.

قاب های قابل استفاده برای توری های درب و پنجره

هرچه بیشتر به زیبایی و اهمیت دکوراسیون پی می‌بریم. به همان اندازه در صنعت های گوناگون. با تنوع و گوناگونی طرح های زیبا و جذاب رو برو می شویم. در ساخت توری نیز از قاب های متفاوتی استفاده می شود. تا هرچه بیشتر جذابیت و گیرایی را در اجرا های مورد نظر به نمایش بگذارید.

توری های پنجره و درب ساختمان و قاب های مختلف

  1. درب و پنجره توری چوبی
  2. درب و پنجره با قاب یو پی وی سی
  3. درب توری آلمینیومی ریلی
  4. پنجره و درب توری با قاب فلزی

که در انواع ثابت و متحرک قابل سفارش هستند.

درب توری آلمینیومی ریلی

توری آلومینیومی ریلی 4

درب های توری آلمینیومی ریلی جزو انواع قدیمی تری از توری های مدرن محسوب می شوند. که بر روی درب هایی از جنس آلومینیوم. و یا آهن نصب می شوند.این نوع از توری ها نسبت به توری های مدرن تر مثل پلیسه و کرکره ای. از زیبایی و کیفیت کمتری برخوردارند. ولی به همان نسبت با هزینه کمتر قابل سفارش هستند.البته باید در نظر داشته باشید که نسبت به سایر توری ها از کاربرد و مزایای خوبی برخوردار هستند.
توری‌های آلومینیومی از آنجایی که انعطاف پذیری و وزن کمی دارند. و خاصیت ضد زنگ بودن در آن ها باعث شده کاربردهای بسیاری در صنعت داشته باشند . از توری‌های آلومینیومی برای درب و پنجره، مخصوصا در نواحی مرطوب. و در انواع لولایی، ریلی و ثابت می توان بهره برد.
شرکت تخصصی فرکو. با فروش مستقیم انواع درب توری آلمینیومی ریلی. با کیفیت بالا و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان است.

قیمت گذاری در انواع پنجره و درب توری آلمینیومی ریلی

شایان ذکر است با توجه به قیمت های متغیر در بازار. مانند کلیه محصولات ، قیمت توری درب و پنجره نیز متغیر و متفاوت است.
البته قیمت اصلی و نهایی به موارد متعددی بستگی دارد.
قیمت توری در اندازه گیری پنجره و درب ساختمان بر اساس متر مربع محاسبه می شود . بنابر این اولین عامل در برآورد قیمت سایز و اندازه درب یا پنجره مورد نظر است .
از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت توری. متریال ،کیفیت و جنس توری و قاب آن، سایز و ابعاد در خواستی. رنگ موردنظر ، هزینه ساخت قاب و هزینه نصب .. می باشند.

قیمت در تعداد بالا

در ساخت آپارتمان های نوساز. استفاده از پنجره و درب توری آلمینیومی ریلی.
بسیار رایج گشته است. بدلیل تعداد بالای سفارش در این نوع ساخت و سازها. قیمت بصورت توافقی محاسبه می شود. که البته تخفیف خوبی برای سفارشات با تعداد بالا لحاظ می گردد.

هزینه نصب

برای نصب اصولی انواع توری درب و پنجره نیاز به تبحر کافی و نصاب متخصص است.که جایگاه مناسب قرارگیری توری را مشخص کند و نصب را بطور صحیح و اصولی انجام دهد.
ساخت و نصب توری یک کار تخصصی است. که پیشنهاد می شود توسط افراد عادی و بی تجربه انجام نشود.

فرکو نامی مطمئن در صنعت و تولید بهترین ها. آماده پاسخگویی و مشاوره. در خصوص انواع توری و استعلام قیمت بروز آن ها می باشد.


راه های ارتباطی با فرکو

خرید حضوری به آدرس زیر:
تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶
پیام رسان واتساپ: tel:+989101767773
پیج اینستاگرام:

https://www.instagram.com/farkoo.ir/


تماس تلفنی:tel:+982188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو