Home

شیشه رومیزی طرح دار

شیشه یکی از پرکاربردترین متریال‌ها در صنعت ساختمون‌سازی‌اس.در معماری و دکوراسیون داخلی و نماها از این نوع ماده بسیار استفاده می‌کنن.زیرا مزایای بسیار زیادی داره.برای زیباتر شدن و مدرن‌تر شدن می‌تونین از شیشه استفاده کنین.به دلیل پیشرفت زیادی که در این صنعت ایجاد شده از شیشه در زندگی بسیار استفاده میشه و کاربرد زیادی داره.از شیشه علاوه بر معماری به دلیل شفافیت و زیبایی که داره در ساختن ظروف و میزهای مختلف ، شیشه رومیزی ساده و شیشه رومیزی طرح دار استفاده میشه.

طراحی زیبا بر روی شیشه رومیزی
شیشه رومیزی

بیشتر بخوانید:برای کسب اطلاعات بیشتر از شیشه رومیزی کلیک کنید.

چرا از شیشه رومیزی استفاده کنیم

استفاده کردن از شیشه حس پاکی و تمیزی را به فضا القا میکنه.و می‌تونه اتاق‌ها و محیط‌های کوچک رو به محیطی با حس بزرگتر تبدیل کنه.و علاوه بر این خاصیت به فضای شما زیبایی ببخشه.شیشه رومیزی باعث میشه فضای اتاق دلبازتر به نظر بیاد.اگر برای میز خود از شیشه رومیزی استفاده کنین باعث میشه میز شما دیرتر خراب بشه و روی اون خط و خش نیوفته.با گذاشتن شیشه روی میز خود شما می‌تونین به راحتی سطح میز رو تمیز کنین.از این رو این مزیت باعث میشه کسانی که دارای رستورانن و یا مکان هایی که میز جز وسیله‌های مهم در اونجاست،استفاده از شیشه برای روی میزها باعث بشه تا عمر میز بیشتر باشه. و به راحتی بتوان سطح اونو با یک دستمال نمدار تمیز کرد.

شیشه رومیزی طرح دار

میزها اکثرا از جنس چوب هستن و قیمت زیاد و ارزش بالایی دارن. می‌تونین با استفاده از شیشه رومیزی عمر میز خود رو بالا ببرین تا دیرتر خراب بشن.ما در کارگاه خود برای میزهایی که طرح دار هستن هم شیشه رومیزی تولید می‌کنیم.با استفاده از دستگاه های مخصوص می‌تونیم برای میزهایی که طرح دارن شیشه رومیزی طرح دار تولید کنیم.

شیشه رومیزی

مزایای استفاده از شیشه رومیزی

  • باعث ایجاد تنوع در دکور خونه میشه
  • در برابر رطوبت بسیار مقاومه
  • حس تمیزی به محیط اطراف می‌بخشه
  • محافظت از سطح زیرین خود
  • به راحتی میتوان آن را تمیز کرد
  • جلوگیری از ایجاد خط و خش
  • نصب آسان
  • جابجایی آسان

برای محافظت از شیشه رومیزی چه کار میشه کرد

برای محافظت از شیشه رومیزی می‌توان روی شیشه خود یه پارچه زیبا و یا زیر بشقابی و زیر لیوانی استفاده کرد.این کار باعث میشه تا عمر شیشه رومیزی شما زیاد بشه و دیرتر روی اون خط و خش ایجاد بشه.

شیشه رومیزی طرح دار

نام هایی مختلف شیشه رومیزی

بسیاری از افراد از نام های دیگری مثل شیشه روی میز،رومیزی شیشه ای،میز شیشه ای و یا رومیزی شیشه ای استفاده میکنن.بهترین و درست ترین اونا شیشه رومیزی هست که اکثر افراد از این کلمه استفاده می‌کنن.

شیشه رومیزی طرح دار

انواع مختلف ابزار برای لبه شیشه رومیزی طرح دار

  • لول ساده
  •  لول براق
  •  تراش دوپله
  •  تراش سه پله
  •  دیاموند
  •  تراش(پخ)
شیشه رومیزی طرح دار

برای چه میزهایی از شیشه رومیزی میتوان استفاده نمود

  • میز هایی که در محل خانه و یا اداره وجود دارن
  • برای محافظت بهتر از سطح کابینت ها میتوان از شیشه رومیزی استفاده نمود
  • بهترین و پرکاربرد ترین آنها برای میز ناهار خوری میباشد که مزایای بسیاری نیز داره
  • برای میز هایی که از آنها زیاد استفاده میشه بهترین گزینه اس مثل رستوران ها و کافه ها
  • برای میز های پیشخوان در فروشگاه های مختلف می‌توان از این شیشه رومیزی استفاده کرد
  • برای میز های آرایشگاه ها و پیرایشگاه می‌تونین از این شیشه ی رومیزی استفاده کنین
  • برای زیباتر کردن میزهای تزیینی می‌تونین استفاده کنین
  • یکی از بیشترین استفاده از شیشه رومیزی برای میزهای عسلی هس
شیشه رومیزی طرح دار

ویژگی های مثبت شیشه رومیزی طرح دار و ساده

ضد اب و رطوبت هستند

یکی از ویژگی های مهم شیشه ضد اب و ضد رطوبت بودن اوناست.این خاصیت باعث میشه تا براحتی بتوان در هرجا و مکانی از اون استفاده نمود. این خاصیت شیشه بسیار در مکان هایی که دریا و رطوبت دارند وجود داره پرکاربرد هس.حتی از میزهای شیشه ای می‌توان در کافه‌هایی که در استخرها وجود داره استفاده نمود.زیرا هم رطوبت موجود اونا رو خراب نمیکنن و هم باعث زیبایی و مدرن بون فضا میشه.

شیشه رومیزی

هزینه تعمیر و نگهداری ندارند

این مورد بسیار برای همه ما اهمیت داره.علاوه بر اینکه داشتن شیشه رومیزی چه ساده و چه طرح دار هزینه تعمیر و نگهداری نداره بلکه باعث میشه عمر میز شما طولانی‌تر بشه و شما بتونین سال های طولانی از اون استفاده کنین

شیشه رومیزی طرح دار

شیشه ضد باکتری میباشد

به دلیل اینکه شیشه یک شی هست که بسیار فشرده هس و هیچ باکتری و موادی نمی‌تونه در اون نفوذ کنه باعث میشه تا در مکان هایی مثل بیمارستان‌ها و جاهایی که بهداشت در اونجا مهمه از شیشه استفاده کرد.

شیشه رومیزی طرح دار

براحتی می‌توان از اونا استفاده نمود و نیاز به تخصص ندارن

برای نصب شیشه رومیزی نیاز به تخصص خاصی نداره و تمامی افراد می‌تونن بدون استفاه از هیچ پیچ و مهره ای اونا رو روی میز خود قرار بدن.

شیشه رومیزی طرح دار

عواملی که بر روی قیمت شیشه رومیزی تاثیر میذارن

  • ابعاد شیشه رومیزی
  • ضخامت شیشه رومیزی
  • جنس شیشه رومیزی
  • رنگ شیشه رومیزی
  • ابزار دور شیشه رومیزی
  • طرح شیشه رومیزی
شیشه رومیزی طرح دار

قیمت شیشه رومیزی به عوامل مختلفی بستگی داره.یکی از عوامل تاثیر گذار روی قیمت شیشه رومیزی ابعاد و اندازه اونه.هرچقدر سایز شیشه رومیزی شما بزرگ‌تر باشه به مراتب قیمت اون بیشتر هست.هرچقدر سایز شیشه رومیزی کوچک باشه قیمت شیشه کمتر میشه.یکی دیگه از عواملی که بر روی قیمت تاثیر گذار هست ضخامت شیشه‌اس به مراتب هر چه ضخامت شیشه بیشتر باشه قیمت اون نیز بیشتر میشه.جنس شیشه رومیزی بر روی قیمت اون نیز بی تاثیر نیس و بسیار مهمه.چند نوع جنس در بازار وجود داره که بهترین اونا کریستاله که بسیار شفافه.

شیشه رومیزی طرح دار

تمامی شیشه های استفاده شده در کارگاه فرکو از نوع کریستاله.رنگ شیشه و ابزار دور شیشه هم باعث زیبایی و پرکاربرد و تاثیر گذار بر روی قیمته.شیشه رومیزی طرح دار نیز قیمت بالاتری نسبت به شیشه رومیزی با الگوی ساده داره.زیرا برای تولید شیشه رومیزی طرح دار تخصص و دستگاه های مخصوص نیاز داره.

شیشه رومیزی طرح دار

تولید شیشه رومیزی طرح دار تخصص ماست

امروزه میزها از حالت ساده در اومدن و طرح های متفاوتی دارن.میز های مدرن و جدید دارای طرح های خاص هستن.ازاین رو شیشه رومیزی‌هایی که برای اونا نیاز هست یک شیشه رومیزی طرح دار شبیه خود میز هس این شیشه رومیز چون ساده نیست باید در برش اون دقت کرد و تخصص لازم رو داشته باشین.در کارگاه فرکو برای تولید این نوع شیشه از دستگاه‌های جدید و افراد با تجربه در این کار استفاده میشه تا یک میز شیک و تمیز تحویل داده بشه.

شیشه رومیزی طرح دار

میز های مختلف با شیشه رومیزی طرح دار

میز چوبی با شیشه رومیزی طرح دار

این نوع میز ها به فضا حس صمیمانه و محیطی گرم رو به ما هدیه میده.می‌توان میز های پایه چوبی که روی اونا از شیشه رومیزی طرح دار استفاده کرد تا یک محیطی دلنشین و ساده و در عین حال زیبایی رو به وجود اورد.

شیشه رومیزی طرح دار

میز های فلزی با شیشه رومیزی طرح دار

امروزه میزها مثل زمان قدیم نیست که فقط طرح های مربع و مستطیل باشن.میزهای مختلفی در بازار وجود داره.یکی از این مدل میزها از نوع فلزی هس که باعث مدرن تر شدن فضای شما میشه.ایده میز پایه فلزی با یک شیشه رومیزی طرح دار بسیار ایده جذابی هس که این مدل میز بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته .با داشتن یک میز فلزی با شیشه رومیزی طرح دار فضای خونه و اتاق خود رو مدرن و شیک کنین.

شیشه رومیزی طرح دار

شیشه رومیزی رو میتوان در شکل های مختلف تولید کرد

بیشتر مردم برای راحت تر انتخاب کردن از میزهای ساده مثل مستطیل و مربع دایره استفاده می‌کنن.در صورتی که میزها و شیشه رومیزی‌های طرح دار بسیار زیباتر هستن و در مجموعه فرکو می‌توان هر مدل شیشه رومیزی علاوه بر شیشه رومیزی های ساده رو تولید کرد.شیشه رومیزی های طرح دار بسیار پر طرفدار و زیبا هستن.و میتوان با کمک این شیشه رومیزی های طرح دار محیط اتاق خود رو مدرن وشیک‌تر کرد.

شیشه رومیزی طرح دار

برای دیدن نمونه کارها و اطلاعات بیشتر به اینستاگرام فرکو سر بزنین.

شیشه رومیزی طرح دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو