Home
میز پیشخوان شیشه ای

میز پیشخوان شیشه ای

انواع میز پیشخوان شیشه ای در مدل‌های بسیار متنوعی در سراسر جهان در حال تولید هستن. محبوبیت این نوع از میز پیشخوان ، باعث شده تا طراحان هر روزه انواع متنوعی از این محصول‌رو تهیه و در بازار تولید کنن. کمپانی فرکو ، با بررسی نیاز‌های جامعه برای تولید این محصول ، در فضاهای مختلف ، به‌ تولید انواع میز پیشخوان شیشه‌ای پرداخته. در ادامه نکات حائز اهمیت برای خرید میز پیشخوان شیشه ای‌ رو بیشتر بررسی می‌کنیم. .

معرفی میز پیشخوان

میز پیشخوان شیشه ای

با گسترش مشاغل مختلف در زیر شاخه‌های متنوع ، میزهای پیشخوان به‌عنوان وسیله ارتباطی میان مراجعه کننده و ارائه دهنده خدمات طراحی شدن. در ابتدا در ادارات ، مغازه‌ها ، شرکت‌ها و … از میز تحریر شیشه‌ای و یا حتی میز ناهارخوری برای فضایی‌که مراجعه کننده بتونه به‌اون رجوع کنه استفاده می‌شد. اما پس از مدتی مشخص شد فضاهایی که‌در اونا از میزهایی با کیفیت و طراحی بهتری استفاده می‌شه ، در جلب اعتماد مراجعه کنندگان موفق‌تر عمل می‌کنن. چراکه استفاده از میزهای پیشخوان مرتب و مرتبط با نوع مشاغل در واقع نشانه احترام به‌مراجعه کننده هست. اهمیت این موضوع به‌حدی بود که‌دیگر اشکالی مستقل و طرح‌هایی متناسب و خاص برای این میزها در نظر گرفته شده و طبق اون طراحی و ساخته می‌شه.

طراحی میز پیشخوان متناسب با کلاس کاری

میز پیشخوان شیشه ای

رفته رفته ، کمپانی‌های بزرگ ، بیمارستان‌ها ، فروشگاه‌های معروف ، شرکت‌ها و … برای این منظور طراحانی استخدام کردن ، تا میز پپیشخوان طراحی شده مخصوص برای حرفه خود رو داشته باشن. این میزها که‌متناسب با هویت کاری ، شغل و حرفه مد نظر طراحی می‌شه ، از آرم حرفه و خطوطی‌ که بیان‌کننده هویت اون حرفه هست استفاده می‌کنن. لذا امروزه در اکثر کمپانی‌های معروف و یا فروشگاه‌های بزرگ شاهد طراحی‌های خاصی از میز پیشخوان هستیم.

انواع میز پیشخوان

میزهای پیشخوان متناسب با فضایی‌که برای اون ساخته می‌شن ، متفاوت هستن. این میزها می‌تونن متناسب با عملکردشون در انواع مختلفی دارای کشوها ، قفسه‌ها ، گنجه‌ها و … طراحی و تولید بشن.

میز پیشخوان شیشه ای برای فروشگاه‌ها ومغازه‌ها

معمولا در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها برای قسمت گالری ، از میز‌های پیشخوان دکوری استفاده می‌کنن. این میزها که‌ اکثرا دارای قفسه‌های شیشه‌ای برای نمایش محصولات هستن ، در ارتفاع کم‌تری قرار می‌گیرن. این ارتفاع متناسب با ایجاد تمرکز دیداری مشتری بر روی اجناس انتخاب شده و برای مغازه‌ها ، سوپر مارکت‌ها ، بوتیک‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرن.

در قسمت فروش فروشگاه‌ها میز پیشخوان از طراحی متفاوت‌تری برخورداره. این میزها معمولا ارتفاع بلندتری دارن و فروشنده پشت اونا بر روی صندلی قرار می‌گیره. در فروشگاه‌هایی که‌فروش به‌صورت رسیدی و ارائه فاکتور هست ، معمولا بر روی این میزها از یک رایانه شخصی نیز استفاده می‌شه. لذا این نوع از میز پیشخوان باید قابلیت نگهداری از رایانه رو بر روی خود نیز داشته باشه. هم‌چنین در میزهای پیشخوان در قسمت فروش سعی می‌شه تا از تمرکز بر روی صندوق جلوگیری بشه. این کار معمولا با ایجاد صفحات بلندتری ایجاد می‌شه‌که محدودیت دیداری ایجاد می‌کنه.

میز پیشخوان شیشه ای شیرینی فروشی‌ها ، کافه و نان فانتزی‌ها

میز پیشخوان شیشه ای

میزهای مورد استفاده در این نوع از مغازه‌ها کمی متفاوت با انواع دیگر هستن. معمولا این نوع از میز پیشخوان که به‌صورت یخچالی و با کنترل دمای محیط تولید می‌شن ، دارای شیشه‌های منحنی هستن که‌برای ایجاد زاویه مناسب دید مشتری استفاده می‌شه. شیشه‌های منحنی تولید شده برای میز پیشخوان شیشه‌ای می‌تونه در انواع شیشه‌های لمینت و … تولید بشه. شیشه‌های لمینت در برابر ضربه مقاوم‌تر از شیشه‌های معمولی هستن.

بخوانید : شیشه لمینت رنگی چیست ؟

میز پیشخوان شیشه ای

از این نوع از میز‌های یخچالی در قصابی‌ها هم استفاده می‌شه‌که کاملا یخچال محسوب می‌شه و از اون تحت عنوان میز پیشخوان نام برده نمی‌شه.

میز پیشخوان شیشه ای برای بیمارستان‌ها و فضا‌های ادرای

میز‌های پیشخوان مورد استفاده در اداره‌جات‌ها و یا بیمارستان‌ها نیز نوع متفاوتی هستن. میزهای مورد استفاده در اداره‌جات‌ها بیش‌تر شبیه به‌میز پیشخوان قسمت فروش هستن. در این مدل نیز می‌بایست فضای لازم جهت قرارگیری رایانه در نظر گرفته بشه و تمامی موارد لازم برای ایجاد محدودیت دیداری نیز اجرا بشه. معمولا در محیط‌های اداری و بانک‌ها ، که‌سر و صدای زیادی وجود داره و جزو فضاهای شلوغ محسوب می‌شه ، از یک لایه شیشه که‌تا سقف امتداد پیدا می‌کنه برای کنترل این میزان از سر و صدا و جلوگیری از ورود اون به‌قسمت کارمندان استفاده می‌شه. این کار باعث می‌شه تنها افرادی که‌خیلی نزدیک هستن صداشون به‌فرد کارمند برسه. لذا صدا‌های دیگر تمرکز فرد رو کاهش نخواهند داد.

استفاده از شیشه برای کنترل بیماری‌های مسری در میز پیشخوان شیشه ای

از مزیت‌های دیگر استفاده از این مدل شیشه ، می‌توان به‌جلوگیری از انتقال بیماری‌ها نیز اشاره کرد. که‌در دوران شیوع بیماری‌های مسری و خطرناکی چون کرونا ، بسیار موضوع مهمی محسوب می‌شه. در گذشته این مدل از میزها تنها در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها کاربرد داشتن ، که‌جلوی سرایت بیماری به‌منشی و کارمندان بخش رو بگیرن.

نکاتی که هنگام خرید میز پیشخوان باید به‌آن توجه کنین

همون‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد ، میزهای پیشخوان به‌صورت اختصاصی طراحی می‌شه. لذا پیش از خرید اونا می‌بایست با مشاوران مربوط مشورت کنن. هارمونی فضا ، نیاز شما در استفاده از میز ، فضایی‌که می‌خواید برای اون میز تهیه کنین ، همگی از مواردی هستن‌که می‌بایست پیش از خرید میز پیشخوان مناسب در مورد اونا مشورت بگیرین.

میز پیشخوان شیشه ای

انواع متریال مورد استفاده در تولید میز پیشخوان

میز پیشخوان شیشه ای

در میزهای پیشخوان از انواع متریال شیشه، چوب، ام دی اف، فلز، سنگ مرمر، پلاستیک و … استفاده می‌شه. استفاده از این متریال‌ها وابسته به‌فضای شما ، هویت و کاربرد این میز‌هاست.

میز پیشخوان شیشه ای

معمولا از سنگ مرمر برای فضاهای لاکچری‌تر استفاده می‌شه. و از ام دی اف تقریبا برای تمامی فضاها می‌شه استفاده کرد. شیشه‌ها نیز به‌عنوان یک متریال مدرن بسیار مورد توجه طراحان هستن و در قسمت‌های رویین و صفحات این میزها به‌عنوان یک انتخاب بسیار مناسب ، مورد استفاده قرار می‌گیرن. در قسمت‌های زیرین میز معمولا از شیشه‌های مات و یا رنگی استفاده می‌شه تا محرمیت‌رو برای کارمندان ایجاد کنه. برای روی پیشخوان‌های بیمارستان‌ها و فضای اداری نیز همین‌طور که پیش‌تر هم توضیح داده شد از شیشه استفاده می‌شه.

چرا میز پیشخوان شیشه ای

میز پیشخوان شیشه ای

شیشه به‌عنوان یک متریال تقریبا ارزون قیمت ، زیبایی و تجمل خاصی به‌فضا می‌بخشه. استفاده از این متریال تقریبا در تمامی فضاها ، از بیمارستانی تا فضاهای لاکچری امکان‌پذیره. تنوع طراحی با شیشه برای تولید میزهای پیشخوان باعث شده انواع متفاوتی از اون‌رو در بازار ببینیم.

قیمت میز پیشخوان شیشه ای

قیمت میز پیشخوان شیشه ای تابع موارد زیادی هست‌که این موارد عبارت اند از :

  1. نوع طراحی میز و سایز پیشخوان
  2. مصالح استفاده شده در میز پیشخوان
  3. نوع شیشه استفاده شده در سطح یا تمام میز

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در زمینه قیمت میز پیشخوان شیشه ای به این صفحه مراجعه فرمایید.

انواع شیشه مورد استفاده در میز پیشخوان شیشه ای

1.شیشه فلوت یا ساده

میز پیشخوان شیشه ای

این مدل شیشه از ساده‌ترین شیشه‌های موجود در بازاره که‌در ضخامت‌های متنوعی تولید می‌شه. بسته به‌میزان مساحت مورد نیاز ضخامت شیشه نیز افزایش پیدا می‌کنه.

2.شیشه رنگی یا لاکوبل

میز پیشخوان شیشه ای

شیشه رنگی یا لاکوبل از انواع شیشه‌های رنگی هست‌که در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شه. تنوع رنگی بالای شیشه‌های لاکوبل این امکان‌رو فراهم می کنه تا بتونی متناسب با نوع دکور فضای مد نظر ، رنگ میز پیشخوان شیشه ای رو انتخاب کنی. شیشه‌های رنگی در سه نوع لاکوبل ، متلوکس و متالیک در بازار وجود دارن.

بیشتر بخوانید : انواع شیشه رنگی بین کابینتی

3.شیشه کریستال

میز پیشخوان شیشه ای

شیشه کریستال از شیشه فلوت دارای شفافیت بسیار بالاتری هست. لذا میزهای پیشخوان شیشه ای ساخته شده با شیشه کریستال جلوه و درخشندگی بیش‌تری خواهند داشت.

4.شیشه مات

میز پیشخوان شیشه ای

این شیشه در دو نوع سندبلاست و ساتینا تولید می‌شه. شیشه سندبلاست ‌رو می‌شه به‌صورت مات و ترکیب با شفاف به‌وجود آورد. هم‌چنین سطح اون زبری‌ای داره که‌دیگر تفاوت اون با شیشه ساتیناست. از مزایای شیشه‌های مات برای میزهای پیشخوان شیشه ای می‌شه استفاده کرد. این شیشه مات از ایجاد دید بر قسمت‌های زیرین میز جلوگیری می‌کنه و معمولا از این نوع از شیشه در قسمت‌های جلویی پیشخوان استفاده می‌شه.

5.شیشه طرح دار

میز پیشخوان شیشه ای

می‌تونی با انتخاب طرح مورد نظر خود و ارائه اون به‌کارشناسان فرکو ، این طرح رو بر روی میزهای خود چاپ کنی. این کار معمولا برای اداره جات و یا کمپانی‌ها صورت می‌گیره. به‌این شکل که‌آرم شرکت و یا کمپانی خود رو بر روی میزهای پیشخوان چاپ می‌کنن. این طرح‌رو می‌شه در سه نوع : چاپ ، سندبلاست و حکاکی شده اجرا کرد.

6.شیشه هوشمند

شیشه‌های هوشمند با استفاده از جریان اکتریسیته کار می‌کنن. این شیشه‌ها توسط یک ریموت که کار به‌جریان انداختن یون‌های شیشه‌رو داره ، می‌تونن مات و یا شفاف بشن. این شیشه‌ها برای پنجره‌های ساختمون‌ها و یا دیوارهای شیشه‌ای حمام نیز مورد استفاده قرار می‌گیرن.

خرید میز پیشخوان شیشه ای

کمپانی فرکو پیشرو در صنعت شیشه و آینه داخل ایران ، به‌طراحی اختصاصی میزهای پیشخوان مورد نیاز ، با حفظ هویت دیداری شرکت و اداره شما می‌پردازه.

برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش خود می‌تونی با شماره 02188068352 یا 09101767773تماس بگیری. و یا برای مشاهده نمونه کارها به‌پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه کنی.

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو