Home
قیمت نرده شیشه‌ای تراس

قیمت نرده شیشه‌ای تراس

سوالی که خیلی وقته ذهن خیلی از ماهارو درگیر کرده اینه که چجوری بعضی از نماها و سازه‌ها انقدر لوکس و لاکچری تشریف دارن . اما به سادگی می‌شه فهمید که رمز و راز هر ساختمونی بالکن و سنگ بنای اون ساختمونه . نرده‌ای که تو بالکن به کار می‌ره اگه از جنس شیشه باشه می‌تونه معجزه کنه . آیا می‌خوای لاکچری باشی ولی قیمت نرده شیشه‌ای تراس رو نداری ؟

بر خلاف اینکه خیلی‌ها فک می‌کنن قیمت نرده شیشه‌ای خیلی نجومی باشه ولی اصلا اینطوری نیست . کارایی و توانمندی نرده‌های شیشه‌ای از همه رقبا بیشتره چرا که این نوع نرده با توجه به فکر و نبوغ دانشمندای زیادی بدست اومده .این نوع نرده زیبایی خاص و منحصر به فردی داره . جنس محکمی داره که از هرچیزی قوی‌تره . سرعت نصب بالایی داره که این نوع نرده‌رو خاص تر از همه می‌کنه .

اگه دنبال قیمت نرده شیشه‌ای برای تراس و بالکنت می‌گردی باید بدونی که قیمت نرده شیشه‌ای بستگی به سفارشی داره که انجام می‌دی . نوع نرده‌ای که لازم داری و اینکه چه نوع شیشه‌ای برای نرده می‌خوای‌هم مهمه .

نرده‌های شیشه‌ای تو کشورهای پیشرفته از مدت‌ها قبل رواج پیداکردن و تو کشورعزیز خودمون‌هم تو سال‌های اخیر تعدادشون بالا رفته و تبدیل به مد روز شدن.

به نظرم من و تو بهتره برای بدست آوردن نرده شیشه‌ای عجله کنیم چرا که الان بهترین زمان برای تغییراته .

نرده شیشه‌ای

قیمت نرده شیشه‌ای تراس در ایران

خیلی از دانشمندای علم معماری نرده شیشه‌ای رو پلی به سمت مدرن شدن می‌دونن .پلی که علاوه بر مدرن شدن زیبایی و به صرفه بودن رو به بشر هدیه داده. کشور عزیزمون ایران پیشرفت خوبی تو صنعت شیشه داشته . تو کشورهای توسعه یافته و جاهایی که معماری مدرن‌تری دارن از مدت‌ها پیش نرده و نمای شیشه‌ای وجود داشت .

جالبه بدونید که تو ایران با اینکه به تازگی از نرده شیشه‌ای استفاده می‌کنیم اما به اندازه کشورهای توسعه یافته پیشرفت کردیم . این پیشرفت رو بدون شک مدیون دانشمندای خوب ایرانی هستیم که با تلاششون خونه‌های مارو زیبا تر کردن .

با توجه به اینکه نرده شیشه‌ای تازه تو کشورمون مد شده قیمت بسیار مناسبی داره .این قیمت مناسب به این دلیل بدست اومده که ما با خودکفایی خودمون شیشه‌هارو تنظیم می‌کنیم .خیلی‌ها به خاطر ظاهر لاکچری این نوع نرده فک می‌کنن لزوما قیمتش‌هم بالاست اما اصلا اینطور نیست .

قیمت نرده شیشه‌ای تراس

آیا خرید نرده شیشه‌ای می‌صرفه ؟

نرده شیشه‌ای بالکن مزایای زیادی نسبت به بقیه رقبا داره .اگه معمار و ساختمون ساز هستی و دنبال بورس گرفتن کارت هستی چه نرده‌ای بهتر از شیشه‌ای ؟ اگه تو نرده ساختمون از نرده شیشه‌ای استفاده کنی قطعا مشتری عاشق کارت می‌شه و بازارت رونق خاصی می‌گیره .

نرده شیشه‌ای از این جهت که عمر بالایی داره به صرفه ترین نرده موجود تو بازار محسوب می‌شه .نرده شیشه‌ای به خاطر جنس شیشه خاصی که داره محکم ترین نرده از نظر قدرته .نصب نرده‌های شیشه‌ای به راحتی انجام می‌شه و این باعث می‌شه زمان برای ما حفظ بشه و چی مهم تر از زمان برای ماس ؟

برای اینکه به صرفه بودن نرده شیشه‌ای رو درک کنی باید اول این نوع نرده رو بشناسی .نرده شیشه‌ای فرمولی داره که تا ندونی درک نمی‌کنی که چرا خرید این نوع نرده به صرفس ؟ تو این مطلب به بررسی بیشتر این نوع نرده می‌پردازیم تا بدونیم که چرا شیشه بهترین نردس .

قیمت نرده شیشه‌ای تراس

قدرت و برتری نرده شیشه‌ای تراس

دلایل زیادی وجود داره که به ما ثابت کنه که چرا باید نرده شیشه‌ای بخریم . تا حالا شده به نمای ساختمون‌های قدیمی نگاه کنی و با خودت بگی وای چقدر کهنه و قدیمی شده ؟ دقت کردی ساختمون‌هایی تو شهر هستن که با وجود اینکه زیاد از عمرشون نگذشته ولی کهنه شدن؟

خب باید بگم که نرده شیشه‌ای هر چند سال که بگذره زیبایی خودش رو از دست نمی‌ده . فقط با یه سرچ کوچیک تو گوگل می‌تونی ساختمون‌های شیشه‌ای قدیمی رو ببینی تا متوجه شی شیشه هیچوقت کهنه نمی‌شه . به قول عزیزی که می‌گفت من نمی‌گم برو سرچ کن .

نرده شیشه‌ای عمر بالایی داره و هیچگاه نیازی به تعویض و تعمیر نداره .مثلا اگه یادت باشه نرده‌های قدیمی در اثر رطوبت زنگ می‌زدن اما نرده‌های جدید که از جنس شیشه هستن به هیچ عنوان زنگ نمی‌زنن .

نرده شیشه‌ای برتری زیادی نسبت به سایر رقبا داره اما مهم ترین دلیلی که این نوع نرده انقدر محبوب شده زیبایی منحصر به فردیه که شیشه داره .

انواع نرده

معیار قیمت نرده شیشه‌ای تراس

معیاری که همیشه برای قیمت نرده شیشه‌ای تراس در نظر می‌گیرن بستگی به سلیقه افراد جامعه داره . تنوع نرده شیشه‌ای اونقدری بالاس که این نوع نرده تبدیل شده به دنیایی از زیبایی . اندازه شیشه‌ای که تو نرده لازم داری تاثیر زیادی تو معیار قیمت نرده داره .

تو بعضی از مدل‌های نرده شیشه‌ای از فلزهایی استفاده می‌کنن که زیبایی نرده رو افزایش می‌ده .فلزی که تو هر نرده استفاده می‌شه بستگی داره به سلیقه‌ای که هر کسی داره .اما نرده‌هایی هم تو بازار هستن که به صورت نرده تمام شیشه‌ای بکار می‌رن .این نوع نرده مناسب افرادیه که ویوی زیادی رو می‌خوان .

انواع نرده با کیفیت

جنس نرده شیشه‌ای

جنس نرده شیشه‌ای تاثیر زیادی تو تعیین قیمت داره .چه جنس شیشه و چه جنس فلز به کار رفته تو نرده مهم هستن . ما دو نوع شیشه داریم که بهتره دربارشون بدونی تا کلا نرده‌های شیشه‌ای رو بشناسی .قدرت و زیبایی نرده شیشه‌ای وابسته به نوع شیشس .

شیشه لمینت نوعی از شیشس که جنس بسیار محکمی داره و تقریبا می‌شه گفت نمی‌شکنه .به خاطر نوع شکستنی که داره به عنکبوت معروفه . این نوع شیشه در صورتی که بشکنه شبیه تار عنکبوت می‌شه و لایه‌های میانی اون به هیچ عنوان نمی‌ریزن .پس این نوع شیشه هیچ خطری رو برای انسان نداره .نرده‌ای که از جنس شیشه لمینت باشه قیمت بالاتری داره.

شیشه سکوریت نوعی از شیشس که به خاطر ظاهر زیبایی که داره معروف ترین نوع شیشس .سکوریت هم قدرت بسیار بالایی داره و فرایند ساختش طوریه که مناسبه برای شیشه‌های رنگی و مات .

نرده قیمت مناسب

تحفه‌ای برای دوست

یادمه پسر عموی من به شدت دنبال نرده شیشه‌ای می‌گشت و به خاطر تنوع بالای این محصول به شدت سر خورده شده بود. بنده خدا نمیدونست کدوم مدل رو انتخاب کنه تا اینکه با تحقیقاتی که داشت موفق شد تراس خونشو مدرن کنه . اگه پایه‌ای من و تو هم حرکتی بزنیم سوی مدرن شدن تا شاهد کلاس گذاشتن پسرعموهامون نباشیم .

وقتی نوع و جنس شیشه رو بدونی و اینکه بدونی چه نوع شیشه‌ای گرون‌تر یا ارزون‌تره به راحتی خرید نرده شیشه‌ای رو انجام می‌دی .الان که فهمیدیم نرده شیشه‌ای تو کشور ما انقدر زیاد شده چرا ما از بقیه عقب بمونیم . الان که مطمعن شدی نرده شیشه‌ای به صرفه ترین و پر آپشن ترین نرده موجود تو بازاره پس چرا معطلی ؟ 09101767773

قیمت نرده شیشه‌ای تراس

پلی به سوی مدرن شدن

برای اینکه نرده شیشه‌ای برای تراس و بالکن داشته باشی چی لازم داری ؟ یه مجموعه خوب می‌تونه پلی باشه به سمت مدرن شدن .مجموعه فرکو رسالتش زیبایی و مدرن شدن خونه‌های ماس .فرکو مشاورای با تجربه‌ای داره که کمکت می‌کنن بهترین خرید رو داشته باشی .همین الان فقط با یه تماس و یا حضوری می‌تونی نرده شیشه‌ای داشته باشی .

درس: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، خیابان چمران ، سمت راست خیابان 15 متری سلمان ، انتهای بن‌بست بنفشه ،پلاک 5 ، درب سبز روشن

شماره جهت تماس با مجموعه فرکو: 09101767773

اگه دوست داری اینستاگرام فرکو رو دنبال کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو