Home

تولیدی نرده شیشه‌ای

تولیدی نرده شیشه‌ای فرکو به دلیل اینکه امروزه تو خیلی از طراحی‌های بروز و مدرن از نرده‌های شیشه‌ای استفاده میشه ، خودش رو هماهنگ با طرح‌های روز جهانی کرده و همپای سبک‌های ترند دنیا فعالیت میکنه. ظرافت و خاص بودن این نرده‌ها باعث شده تا بتونی موقع قدم گذاشتن تو پلکان یا راه‌روها احساس بهتری داشته باشی. و از زیبایی نرده‌های خودت لذت ببری. همچنین این عناصر علاوه بر زیبایی و جلوه ، کیفیت فوق‌العاده بالایی داره و کاملا سکوریت تهیه میشه. و تو خیلی از ساختمون‌ها با سقف شیشه‌ای چیدمان و هماهنگ میشه تا ظاهری نو و مدرن رو به‌وجود بیاره.

مطالب مهمی که لازم برای یه خرید عالی و شیک بدونی:

نرده شیشه‌ای گزینه‌ای ایده‌آل و خارق‌العاده برای ساختمون‌های تجاری و مسکونیه. که با حداقل طراحی ، مقاومت و دوام فوق‌العاده و سطح ایمنی خیلی زیاد به عنوان جان پناه یا محافظ تراس ، بالکن ، استخر ، راه پله و … و همچنین برای جداسازیبه عنوان پارتیشن محوطه‌های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیره. هندریل آلومینیومی علاوه بر ایجاد حریم خصوصی و امنیت ، نمایی مدرن و لوکس از ساختمون رو بدون نیاز به هیچ گونه هزینه نگهداری به نمایش میزاره.

تولیدی نرده شیشه‌ای
شیک‌ترین و خارق‌العاده‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

اهمیت نرده شیشه‌ای

این روزا تو طراحی مدرن و لاکچری ، علاوه بر زیبایی و راحتی ، کاهش مصرف انرژی و مسائل زیست محیطی به شدت مورد توجه قرار می‌گیره. تو همین راستا ، شیشه به خاطر شفافیت و درخشش ، موجب افزایش نور محیط و کاهش مصرف برق و روشنایی بالا میشه. و ظاهری زیبا و مدرن به ساختمونت می‌بخشه. همچنین با مصرف شیشه میشه تولید محصولات فلزی یا چوبی رو کمتر کرد تا کمک خیلی زیادی به محیط زیست باشه.

تو همین راستا ، گروه مهندسی صنایع فرکو بهت بهترین و مناسب‌ترین نرده شیشه‌ای متناسب با پروژه مدنظرت رو پیشنهاد میده.

تولیدی نرده شیشه‌ای
شیک‌ترین و خارق‌العاده‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

کاربردهای نرده شیشه‌ای

نرده شیشه‌ای رو میشه تو ابعاد و نحوه کاربرد و همچنین نسبت به درخواست و هدف هر فردی تو بخش‌های متفاوتی از ساختمون ، هم تو فضای داخلی و هم خارجی مثل: پله‌ها ، بالکن {تراس} ، استخر ، پنجره و … به خاطر مقاومت و استحکام بالا و محافظت استفاده کرد.

فضای داخلی

راه پله

تو فضاهای داخلی نرده شیشه‌ه­ای میشه به عنوان نرده شیشه‌ای پله {حفاظ راه پله} و هم خود پله استفاده بشه. این مورد مناسب راه پله‌هاییه که عرض پله یک متر یا کمتره ، نرده شیشه اسپیگات {با پایه اسپیگوت ۱۰۰۲ آراد استیل} یا نرده شیشه‌ای فبکس پوینت هست. ولی تو راه پله‌های معلق می‌تونی برای جلوگیری از سقوط از مدل فیکس پوینتی استفاده کنی.

تولیدی نرده شیشه‌ای
شیک‌ترین و خارق‌العاده‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

نرده پله گرد {اسپیرال}

یکی از ایده‌های استفاده از نرده شیشه‌­ای فرکو ، اجرای اون تو پله‌های اسپیراله. تو این فرم از نرده یا حفاظ ، از شیشه‌های سکوریت با ضخامت ۱۰ میلی‌متر یا ۱۲ میلی‌متری به صورت خم استفاده میشه. انحنا دادن شیشه برای راه‌ پله‌های منحنی یا خم ، کاری تخصصیه. که پس انجام نقشه برداری ، تو کارخونه توسط قالب‌های مخصوص ساخته میشه. مدل گرد یا منحنی نسبت به نرده‌های شیشه‌ای دیگه هزینه‌ی بیشتری داره. و برای اجرای مطلوب و دلخواه چنین نرده‌ای باید کار رو به شرکت‌های متخصص تو این امر بسپاری. می‌تونم بهترین و مناسب‌ترین شرکت رو تو این زمینه رو بهت معرفی کنم. تولیدات صنایع فرکو بهترین گزینه برای انتخاب یه تولیدی عالی برای نرده شیشه‌ای و همچنین محصولات دیگه شیشه‌ایه.

شیک‌ترین و خارق‌العاده‌ترین تولیدی نرده شیشه‌ای صنایع فرکو

فضای خارجی

حفاظ یا نرده شیشه‌‌ای بالکن {تراس} و پشت بام

نرده شیشه‌ای یا جان پناه شیشه‌ای ، فضاسازی و زیبایی تراس و پشت بامت رو چند برابر می‌کنه. با داشتن نرده شیشه‌ای تو بالکن و تراس دید بیشتر و بازتری ایجاد میشه. و همچنین نور و روشنایی بیشتری از طریق این فضاها وارد خونت میشه.

شیک‌ترین و خارق‌العاده‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

نرده شیشه‌ای استخر

یکی از پرکاربردترین مصارف نرده‌های شیشه‌ای استفاده تو اطراف استخرهاست. استفاده از نرده‌های شیشه‌ای تو اطراف یا دور استخرها ، مخصوصا اگه استخرت وسط باغ یا محیط یا فضای باز باشه ، زیبایی و قشنگی فضا رو منعکس می‌کنه. و موقع شنا کردن این شانس رو میده که تو حین شنا از زیبایی‌های محیط نیز نهایت لذت رو ببری.

شیک‌ترین و خارق‌العاده‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

نرده شیشه‌ای یا جان پناه شیشه‌ای ، طراحی نوآورانه

نرده شیشه‌ای مـدرن تو این روزا ایده‌ای خلاقانه و پیشرو تو حوزه طراحی و معماری ، عرصه رو برای متریال‌های قدیمی تنگ کرده. استفاده از شیشه‌های تقویت شده و با دوام تو خیلی از مراکز تجاری و تفریحی به عنوان حفاظ یا جان پناه شیشه‌ای گویای این امره. نرده‌های مدرن شیشه‌ای شفافیت ، زیبایی و دید بیشتری برات فراهم می‌کنه. که باعث جذبت برای به کارگیری این محصولات شیشه‌ای زیبا تو مراکز تجاری و حتی مسکونی میشه.

تولیدی نرده شیشه‌ای
شیک‌ترین و خارق‌العاده‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

دیدگاهی غلط نسبت به نرده‌های شیشه‌ای

خیلی از مردم به خاطر تصورات ذهنی غلط در مورد شیشه از امنیت نرده‌های شیشه‌ای چندان مطمئن نیستن. ولی برعکس این تصورات اشتباه ، نرده‌های شیشه‌ای به خاطر ایمنی و مقاومت خیلی بالا مدت‌هاست که تو فضاهای پر رفت و آمد مثل فرودگاه‌ها ، پاساژها و … مورد استفاده قرار می‌گیره. در واقع موقع‌ای که استانداردها به درستی رعایت بشه و خرید با آگاهی کامل انجام بشه. نرده‌های شیشه‌ای جز مقاوم‌ترین و ایمن‌ترین گزینه‌ها برای مصارف مسکونی و تجاریه.

شیک‌ترین و خارق‌العاده‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

مزایا و معایب نرده شیشه‌ای

  • مزایا
    1. نرده شیشه‌ای یه نرده ایمن و بی‌خطر بدون ایجاد مانع تو دیده.
    2. هندریل دفنی می‌تونه فضا داخلی رو بزرگ‌تر جلوه بده.
    3. موقع استفاده تو فضای باز ، هندریل شیشه‌ای می‌تونه به عنوان مانع باد عمل کنه.
    4. نرده شیشه‌ای به راحتی و آسونی تمیز میشه.
  • معایب
    1. شیشه نسبتا سنگینه و در صورتی که به درستی از اون استفاده نشه تو حین نصب ترک می‌خوره بنابراین بهتره توسط یه متخصص ماهر نصب بشه.
    2. وقتی از نرده شیشه‌ای تو خارج از محیط خونه استفاده میشه ، ممکنه به مرور زمان شیشه کدر و هوازده بشه.
تولیدی نرده شیشه‌ای
شیک‌ترین و خارق‌العاده‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

نرده‌های شیشه‌ای چقدر امن هستن؟

یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های خیلی از مردم در خصوص امنیت و ایمنی هندریل‌های شیشه‌ایه. و یقینا سوالی که برات به وجود میاد اینه که آیا جان پناه یا نرده شیشه‌ای علاوه بر زیبایی و جذابیتی که داره ، امینت هم داره؟

تو جواب باید بگم نرده‌ها یا هندریل‌های شیشه‌ای از تمام جهات خیلی ایمن‌تر و مقاوم‌ترن. برای مثال تو نرده‌های شیشه‌ای شکافی وجود نداره و همین امر باعث میشه تا جون کودکان و حیوانات در امان باشه. تو نرده‌های شیشه‌ای فضای بین تکیه‌گاه‌ها و شیشه خیلی کمه. پس می‌تونیم نتیجه بگیریم که کودک به آسونی از اون بالا نمیره. همچنین برعکس نرده‌های فلزی و چوبی به هیچ عنوان نه پوسیده میشن و نه زنگ میزنن.

نکته مهم دیگه که بخوام برات بگم اینه که تحمل وزن نرده‌های شیشه‌ای خیلی بیشتر از نرده‌های قدیمیه. البته این موضوع به خاطر اتصال دهنده‌های فولادی ضد زنگ اون نیز هستش و همین موضوع سبب میشه که تو طول زمان بیشتری از نرده‌های دیگه ایمن‌تر و مقاوم‌تر باشه. نصب این نوع نرده‌ها خیلی ایمن‌تر و راحت‌تر از نرده‌های دیگه‌ست و اتصال خیلی قویتر و ایمن‌تری دارن.

از نگرانی‌های دیگه که میشه گفت خرد شدن شیشه‌ها هستش که چون مقاومت و استحکام اون 4 برابر شیشه معمولیه هیچ وقت خرد و تکه تکه نمیشه. اگه این نوع نرده‌ها یه موقع‌ای بر اثر حادث‌ای بشکنه فقط به تکه‌های کوچک و نسبتا بی‌خطری تبدیل میشه.

موضوعاتی که مطرح کردم نشون دهنده این موضوعه که چقدر نرده‌های شیشه‌ای ایمن و بی‌خطرن. و به سادگی می‌تونی به ساختار اون‌ها اعتماد و باور کنی. و زیبایی و دلبازی رو به خونه‌ی خودت بیاری و همچنین ارزش ساختمونت رو با اضافه کردن کمی طراحی مدرن ده‌ها برابر افزایش بدی.

شیک‌ترین و خارق‌العاده‌ترین تولیدی نرده شیشه‌ای صنایع فرکو

برای سفارش و خرید از تولیدی نرده شیشه‌ای فرکو از طریق راه‌های زیر اقدام کن.

اگه قصد اجرای نرده شیشه‌ای تو هر جایی از کشور رو داری جهت کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مجموعه فرکو تو تماس باش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو