Home
شیشه لاکوبل سفید

خرید شیشه لاکوبل رنگی

خرید شیشه لاکوبل رنگی و انواع شیشه رنگی برای دکوراسیون‌های داخلی و خارجی ساختمون خیلی حیاتیه. میدونی که برای انتخاب یک شیشه لاکوبل چه معیار هایی باید مورد توجه قرار بگیرن . برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید بدونیم شیشه چه کاربردی داره؟ و اصلا چرا به شیشه روی آوردیم و از شیشه ها استفاده می‌کنیم ؟

شیشه رنگی

اگر به ساختمون‌های همسایه نگاه کنین ، متوجه اهمیت وجود شیشه رنگی خواهید شد . شیشه ها از قدیم الایام تا کنون در معماری های ساختمانی کاربرد داشته . و امروزه شاهد استفاده بیشتر ازین ماده در دکوراسیون های داخلی هستیم . ماده ای شفاف که نور را از خود عبور میده . شیشه ها انواع مختلفی داره که ، بسته به نوع آن کاربردش متفاوت میشه .

شیشه لاکوبل رنگی
شیشه بین کابینتی چاپی

برای مثال شیشه های طرح دار که فضای پشت آن معلوم نیست . برای جاهایی که حفظ حریم خصوصی لازمه کاربرد داره. در حموم ها ، اتاق های کنفرانس و پنجره‌ها بیشتر از آن استفاده میشه . یا شیشه های مات رنگی نیز دید واضحی ندارن . ولی باید به مکانی که برای شیشه رنگی انتخاب می‌کنین دقت کنین . رنگ های تیره نور رو به خوبی عبور نمیدن . و ممکنه محیط مورد نظر شما تاریک بشه .

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه لاکوبل رنگی هم برای تزئین و زیبایی محل استفاده میشه . و هم کاربردی بودن این شیشه ها مد نظر هست . در میزهای چوبی این شیشه ها به عنوان رومیزی استفاده میشه که ، نقش کاور رو برای میز ایفا می‌کنه . و میز چوبی رو از نفوذ آب و آسیب ها دور نگه می‌داره . علاوه بر آن رنگ های زیبای این شیشه ها جلوه ای تازه به منازل میده ‌. انواع شیشه لاکوبل رنگی در وبسایت farkoo.ir قابل مشاهده هست .

خرید شیشه لاکوبل رنگی 1
ترکیب شیشه رنگی در نمای ساختمان

شیشه رنگی چگونه ساخته می‌شه ؟

اکسیدهای رنگی وقتی با مواد اولیه شیشه ترکیب میشه شیشه رنگی پدید میاد . رنگ های بدست آمده شامل سبز ، قرمز ، زرد و … هستن . رنگ ها در استحکام یا خاصیت شیشه ها تاثیری ایجاد نمی‌کنه . فقط عبور نور بسته به رنگ روشن یا تیره بودن آن تغییر می‌کنه.

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه های رنگی هر چه تیره‌تر باشن گرمای بیشتری رو در خود ذخیره می‌کنن . در بکار بردن شیشه رنگی دقت کنین که شیشه های تیره تر نور دهی کمتری دارن. بهتر هست از رنگ های روشن برای درب و پنجره ها استفاده بشه . نوع دیگر از شیشه ها ، شیشه لاکوبل رنگی هست . در این نوع ، پس از ساخت شیشه های ساده ، یک سمت آن رنگ میشه .

شیشه لاکوبل رنگی

اما رنگ تنها کافی نیست . چراکه رنگ بدون محافظ خراش میوفته و کیفیت خود رو از دست میده . چاره ی کار قرار دادن یک لایه پی وی سی در روی رنگ هست . که حالت لمینت به آن میده . لمینت کردن شیشه ها رو مقاوم تر و مستحکم تر می‌کنه . زیبایی‌ بی نظیر این شیشه ها در منازل خیره کننده هست .

خرید شیشه لاکوبل رنگی و استفاده از آن در منازل ، لوکس بودن رو به ارمغان میاره . ترکیب رنگی هماهنگ در دکوراسیون منازل اونو بسیار زیبا و شیک جلوه میده .

خرید شیشه لاکوبل رنگی 2
انواع رنگ های مختلف شیشه

کاربرد شیشه رفلکس در ساختمون

شیشه رفلکس ، شیشه های ساده و شفافی هستن که پوششی متالیک دارن . این شیشه ها خاصیت انعکاس گرما رو دارن . این شیشه‌ها از هدر رفتن گرمای ساختمان جلو گیری می‌کنن. و ساختمون‌هایی که از این نوع شیشه ها در ساخت آن استفاده شده ، ساختمان های سبز یا دوستدار طبیعت نامیده میشه.

شیشه لاکوبل رنگی

این شیشه ها اکثرا ظاهری متالیک دارن . اما در اصل به صورت رنگی نیز تولید میشن. شیشه رفلکس به نوعی حافظ فضای شخصیه . چراکه مانع دیده شدن داخل ساختمون میشه . اما در عین حال با عبور نور ، فضایی نورانی برای شما به ارمغان میاره.

شیشه لاکوبل رنگی

کاربرد این شیشه در نمای بیرونی ساختمونه که ، در انواع ساختمون های اداری و مسکونی قابل استفاده هست . بنابر سلیقه و ذوق شخصی در دکوراسیون های داخلی هم می‌توان از این شیشه استفاده کرد . این شیشه ها رو به نوعی می‌توان زیر مجموعه ی شیشه لاکوبل رنگی به حساب آورد .


برای خرید شیشه لاکوبل رنگی ، می‌تونین به صورت تلفنی سفارش خود رو اعلام کنین . ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

خرید شیشه لاکوبل رنگی 3
شیشه رفلکس رنگی

استین گلاس در دکوراسیون داخلی منازل چه نقشی داره؟

شیشه استین گلاس ، شیشه ای از رنگ های مختلف در کنار یکدیگر هست که ترکیب رنگی آن بسیار زیبا و دیدنیه . رنگ های مختلف شیشه ایجاد کننده ی طرح و نقشی یکپارچه هست .

این شیشه ها می‌تونن به عنوان پارتیشن مورد استفاده قرار بگیرن . که جدا کننده ی اتاق ها در هتل ها یا ادارات هستن . و به دلیل نداشتن دید از آن طرف شیشه ، برای حفظ حریم شخصی مناسب هستن .

شیشه لاکوبل رنگی

استین گلاس جنس جالبی داره که آلودگی و غبار روی آن نمی‌نشینه . و جای رد دست روی آن نمی‌مونه . و لک نمیشه . برای خرید شیشه لاکوبل رنگی استین گلاس ، می‌تونین به مشاوران فرکو در واتساپ وصل بشین.

خرید شیشه لاکوبل رنگی 4
شیشه استین گلاس

شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی

خرید شیشه لاکوبل رنگی ، برای بین کابینت ها تاثیر زیادی در زیبایی دکور آشپزخونه داره . زیرا آشپزخانه ها با کابیت تزئین میشن. و نوع سبک کابینت ها در مدرن بودن دکوراسیون فضای شما انکار ناپذیر هست .

شیشه رنگی برای بین کابینت ها این جذابیت رو چند برابر می‌کنه . در گذشته بین کابینت ها رو سنگ و کاشی ها پر می کردن. اما امروزه شیشه های رنگی زیبا جای اونو گرفته و کابینت ها با این شیشه ها بسیار شیک و لاکچری دیده میشه . اکثرا از شیشه لاکوبل رنگی برای نمای داخلی ساختمان استفاده میشه . زیبایی رنگ های آن و تاثیری که در انعکاس نور داره دلیل این محبوبیت هست .

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه رنگی لاکوبل در صنایع تولیدی فرکو تولید و عرضه میشه که ، از نظر کیفیت جنس بی نظیر و ممتاز هست . در عین حال قیمت مناسب آن دلیل خوبی برای پیشنهاد سفارش اونه . بی واسطه بودن اجناس تولید شده بهای اونو متعادل کرده . با استفاده از این سایت میتونی نمونه های بیشتر ازین شیشه ها رو مشاهده کنی.

خرید شیشه لاکوبل رنگی 5
شیشه رنگی بین کابینت

دلیل برتری شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی بر کاشی و سرامیک

موقعی که از شیشه رنگی برای بین کابینت استفاده می‌کنی ، فضایی یکدست و بدون خط و فاصله بین کابینت ها ایجاد میشه . در حالی که درز های سرامیک یا کاشی در بین کابینت اجتناب ناپذیر هست و اونو از زیبایی دور می‌کنه.

حتی تمیز کردن آن نیز دشوار تر میشه . ولی شیشه لاکوبل رنگی این مشکل رو مرتفع می‌کنه. علاوه بر آن تنوع گسترده ی رنگی مزیت دیگر اونه که شما با توجه به رنگ دکوراسیون آشپزخانه ی خود رنگ دلخواه خود رو سفارش می‌دین . می‌تونی از شیشه رنگی های طرح دار برای این امر استفاده کنی.

شیشه لاکوبل رنگی

طرح های موجود در بازار از طریق سفارش اینترنتی ، تلفنی یا حضوری شما ثبت میشه . یا اگر طرح خاصی مد نظر دارین . صنایع تولیدی فرکو آماده ی عملی کردن طرح پیشنهادی شماست .


پل ارتباطی برای خرید شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی :
شماره تماس : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
آدرس اینستاگرامی :http://Instagram.com/farkoo.ir
برای مشاهده ی طرح های بیشتر ازین محصول به این لینک مراجعه کنین .
و همچنین برای اشنایی با مراحل ساخت و اطلاعات بیشتر این سایت در دسترس هست .

شیشه لاکوبل رنگی 6
شیشه رنگی سبز در بین کابینت

در چه مکان‌هایی میتوانیم ازین شیشه ها استفاده کنیم ؟

علاوه بر کاربرد این شیشه ها در بین کابینت ، که بسیار زیبا و کاربردی هست . می توان از شیشه لاکوبل رنگی به عنوان دیوار پوش در ادارات ، منازل ، رستوران ها و … استفاده کرد . تنوع رنگی بالای آن قابلیت های استفاده از اونو گسترش داده به دلیل جنس منحصر به فرد آن امکان رشد باکتری در آن وجود نداره .

شیشه لاکوبل رنگی

همچنین جذابیت شیشه رومیزی های رنگی غیرقابل تردید هست که ، این شیشه ها با هماهنگی رنگ دکوراسیون ، جلوه ای شیک و مجلسی به فضا میده . یا برای حفظ حریم خصوصی پارتیشن های شیشه رنگی پیشنهاد مناسبیه.

خرید شیشه لاکوبل رنگی به منظور قفسه های رنگی به منازل نشاط و شادی می بخشه . در عین حال این شیشه ها بسیار مقاوم هستن . و کاربرد آن در قفسه برای تحمل وزن اشیایی که در آن چیده میشه . با این شیشه ها به راحتی امکان‌پذیر هست .

شیشه لاکوبل رنگی

ازین شیشه ها می توان به عنوان نرده کشی دور پله ها استفاده کرد . برای این کار از شیشه های رنگی مات و روشن می‌تونین استفاده کنین . شیشه های بالای در ، درب کابینت ها و کمد ها نیز می‌تونه ازین شیشه های فوق‌العاده زیبا انتخاب بشه.

شیشه لاکوبل رنگی 7
لاکوبل رنگی برای نرده

معیار های متمایز کننده برای خرید شیشه لاکوبل رنگی

شیشه لاکوبل رنگی ، در مقابل ضربه و فشار مقاومت بالاتری داره . و مستحکم تر هست . همچنین به راحتی روی آن خش و خط ایجاد نمیشه . در عین حال به خاطر یکدستی و صاف بودن سطح آن به راحتی قابلیت تمیز شدن داره . و جنس نفوذ ناپذیر آن اجازه‌ی نشستن باکتری روی اونو نمیده .

در مقابل تغییرات جوی از کیفیت آن کاسته نمیشه . و سرد و گرم شدن ناگهانی سبب ترک یا شکست آن نمیشه . رنگ های آن غیر شیمیایی و سازگار با محیط زیست هستن . خرید شیشه لاکوبل رنگی می‌تونه همه ی این مزیت ها یکجا برای شما به ارمغان بیاره ‌. با دیدن انواع رنگ های زیبای آن در سایت farkoo.ir انتخاب مناسب‌تری داشته باشین .

شیشه لاکوبل رنگی 9
تنوع رنگی شیشه لاکوبل در نرده
شیشه لاکوبل رنگی 10
دیوار پوش رنگی
شیشه لاکوبل رنگی 11
بین کابینتی زیبا
خرید شیشه لاکوبل رنگی
لاکوبل قرمز
خرید شیشه لاکوبل رنگی
جلو مبلی از شیشه لاکوبل رنگی

دیگر تولیدی های شیشه آینه فرکو.برای اطلاعات و سفارش محصول مورد نظر روی آن کلیک کنین.

آینه قدی
آینه قدی چراغ دار
میز تلویزیون آینه ای
آینه قدی دیواری
آینه لامپی
آینه رنگی
آینه هالیوودی
آینه گرد
آینه سرویس بهداشتی
قیمت آینه چراغ دار
آینه کودک
عکس آینه قدی

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو