Home

آینه قدی دیواری

آینه قدی دیواری از زیباترین و پرکاربردترین انواع آینه هاست که همیشه محبوب بوده. نصب آینه بر روی دیوار از نظر دکوراسیون به مراتب نسبت به آینه متحرک بهتره. چرا که در این صورت آینه به جز پر رنگ‌تر کردن چیدمان عمق بیشتری به فضا بخشیده و محیط رو پرنورتر و دلباز‌تر می‌کنه.

به‌ویژه که در سال‌های اخیر مدل‌های جذابی از آینه قدی تولید شده(که در ادامه با اونا آشنا خواهیم شد). از آینه‌های قدی دیواری بیشتر در آرایشگاه‌ها ، مزون‌ها ، ساختمون‌های ورزشی و در بخش‌های مختلف منازل مسکونی مثل اتاق خواب ، راهرو و سالن استفاده می‌شه. در سال‌های گذشته مدل‌های مخصوص آینه قدی برای محیط‌هایی مثل آرایشگاه تولید شده و تقریبا در همه آرایشگاه‌های حرفه‌ای از این آینه‌ها استفاده می‌شه.

اگه می‌خوای که کارت بین‌ سالن‌های آرایشی رقیب تک باشه باید ابزار کار خودتو بروز کنی !!

داشتن یه آینه تاچ خوب و باکیفیت می‌تونه نقطه‌ی شروع خوبی برات باشه. میدونی که این آینه‌ها اصلا مخصوص کارای میکاپ و گریم ساخته شدن. اما از زیبایی خیره‌کننده‌ی این آینه‌ها هم هرچی بگم بازم کم گفتم.

تو که نمیخوای مثل سلمونی‌های قدیمی با آینه‌های ساده و کم‌کیفیت و نازیبا کارتو راه بندازی ؟؟ می‌دونی که برای سالنت خیلی افت داره و ممکنه که مشتری‌هاتو از دست بدی!!!

تا دیر نشده عجله کن …

آینه قدی دیواری  بک لایت چراغ دار
آینه قدی دیواری

آینه ها به جز کاربردهای فراوان در طول روز ، در زیبایی دکوراسیون فضا از اهمیت قابل توجهی برخوردارن. به‌خصوص مدل آینه قدی دیواری برای دکوراتیو محیط گزینه مناسبیه. در مجموعه فرکو آینه قدی در ابعاد و اشکال دلخواه مشتریان عزیز تولید می‌شه. فرکو در تولید آینه از آپشن‌های مدرنی همچون سنسور تشخیص حرکت ، حسگر تاچ ، ریموت کنترل ، سیستم هوشمند ضد بخار بهره می‌بره. آینه‌های فرکو بر خلاف اکثر آینه‌های موجود در بازار که با شیشه معمولی تولید می‌شن با شیشه‌های فوق شفاف سوپر کلییر به تولید می‌رسن که در مقایسه با شیشه‌های معمولی شفافیت به مراتب بیشتری دارن و استفاده از شیشه سوپر کلییر تاثیر فراوانی در شفافیت آینه می‌ذاره. فرکو برای محیط‌های مختلف مثل آرایشگاه ، مزون ، منازل مسکونی آینه‌هایی ویژه تولید می‌کنه. در ادامه به بررسی انواع آینه قدی دیواری خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با جدید‌ترین طرح‌های آینه قدی دیواری در ادامه همراه فرکو باش.

بیشتر بخوانید : خرید محصول آینه قدی دیواری نور دار

مزایای آینه قدی دیواری

آینه قدی دیواری مزایا مختلفی داره. این مدل از نظر دکوراسیونی خیلی بهتره از مدل های متحرک. یعنی قشنگ به دیوار عمق و تنوع میبخشه و محیط رو باکلاس میکنه! ضمن اینکه فضا هم گرفته نمیشه. در کل مواردی مثل بزرگنمایی ، باشکوه شدن ، بلندتر دیده شدن از مهمترین مزیت ها هستن. همچنین آینه ها باعث میشن وسایل دیگه محیط بهتر دیده بشن! خصوصا اگه تصویر داخل آینه یه وسیله زینتی مثل آباژور ، گلدان ، مجسمه و … باشه.

نمونه هایی از آینه‌ها رو هم از جمله آینه قدی دیواری را در این سایت می‌تونین ببینین.

انواع آینه قدی دیواری

آینه قدی دیواری در مدل‌های متنوعی تولید میشه. چه از نظر جنس قاب و چه از نظر شکل و … امروزه حتی مدل های آپشنال آینه دیواری هم به تولید رسیده! در ادامه بهترین ها رو معرفی می‌کنیم.

مدل جدید آینه قدی دیواری فرکو

آینه قدی دیواری بک لایت

آینه بک لایت یه مدل فوق مدرن هست که در اون از نورپردازی استفاده می‌شه! یعنی دور آینه نورپردازی مخفی اجرا می‌شه. البته نورپردازی می‌تونه به فاصله چند سانتی متر از لبه هم باشه. یا حتی شما می‌تونین سفارش بدین لوگو یا هر طرحی روی آینه به صورت نورمخفی حکاکی بشه! رنگ نور دور آینه هم می‌تونه هر چیزی باشه و حتی می‌تونین سفارش بدین چند رنگ اجرا بشه!

طرح آینه قدی پذیرایی فرکو
آینه بک لایت

آینه قدی دیواری چراغ دار یا هالیوودی

آینه چراغ دار هم یکی دیگه از مدل‌های جدید آینه قدی هست. این مدل نورپردازی داره اما نسبت به مدل بک لایت یه تفاوت داره. در آینه هالیوودی به جای نور نواری از چراغ‌های حبابی بهره می‌برن. البته نوع چراغش led هست اما led حبابی. مثل این تصویر:

آینه قدی چراغ دار

مدل آینه هالیوودی هم می‌تونه قاب دار باشه و هم بدون قاب.

نکته مهم: شکل و نحوه قرارگیری چراغ های آینه بنا به سفارش مشتری به شیوه‌های مختلفی اجرا می‎شه. به عنوان مثال از چراغ در همه گوشه های آینه یا فقط دو گوشه اون استفاده می‌شه. همچنین امکان اجرای طرح های دلخواه و لوگو به شکل چراغ روی آینه فراهمه.

قابلیت های آینه چراغ دار

امکانات و قابلیت‌های آینه چراغ دار هم می‌تونه مثل آینه بک لایت باشه و به صورت‌های مختلف از جمله آینه قدی دیواری استفاده بشه. این مدل برای آرایش هم عالیه!

آینه چراغ دار

آینه قدی دیواری رنگی

یکی دیگه از انواع آینه قدی دیواری آینه رنگی هست. این مدل می‌تونه برای ست کردن گزینه جالبی باشه.

آینه قدی رنگی

آینه ساده

آینه های ساده با ظاهر ساده و مدرنی که دارن میتونن گزینه جذابی باشن. خصوصا طرح های جدید که شفافیتشون هم بالاست و برای اونهایی که آینه مینیمال میخوان عالیه.

آینه قدی تزیینی
آینه قدی تزیینی

آینه هوشمند

از آینه هوشمند میشه به عنوان مدرن‌ترین مدل آینه شاره کرد. جالبه بدونین این آینه در ایران هم تولید می‌شه. در مدل‌های هوشمند آینه چندین آپشن مختلف نسبت به سفارش تعبیه می‌شه. مثل تایمر ، سیستم هوشمند ضد بخار ، دماسنج و ، اسپیکر بلوتوثی و … که تعدادی رو در این بخش معرفی می‌کنیم.

اسپیکر بلوتوثی : با تعبیه این آپشن ، شما می‌تونین با موبایل به آینه متصل بشین و آهنگ مورد نظرتون رو با لذت گوش کنین جلوی آینه!

سنسور هوشمند ضد بخار : اگه آینه در جایی باشه که رطوبت زیادی داره ( مثل حمام ) بهترین گزنیه مدل ضد بخار هست. چرا که در فضای بخارآلود نمی‌شه از آینه استفاده کرد! با فعال کردن این سیستم ، آینه در هر شرایطی قابل استفاده هست.

آینه هوشمند قدی
آینه قدی بک لایت

آینه ونیزی

این آینه ها هم از آینه های زیبا و جذاب هستن که قدمت طولانی دارن. و می‌شه آثار اون رو هم در بعضی از بناهای تاریخی مشاهده کرد. شهر ونیز از اولین مراکز آینه سازی در جهانه و به خصوص در سده‌های میانی بیشتر آینه‌ها در این شهر تولید میشد. آینه ونیزی زیبایی گیرا و فوق العاده‌ای داره و با استفاده از اون می‌شه فضای کلاسیک و بسیار شیکی رو ایجاد کرد. این آینه رو می‌شه در واقع اثری هنرمندانه معرفی کرد. که از اون می‌شه به جز آینه ، کاربرد تزیینی و دکوراتیو هم داشت. و با استفاده از آینه ونیزی زیبایی بیشتری رو هم برای فضا به ارمغان آورد.

آینه تراش دار

از آینه‌های جذاب دیگه می‌شه آینه تراش دار رو نام برد. در این مدل گوشه آینه تراش داده میشه که باعث جذاب تر شدن آینه میشه.

آینه قدی تراش دار

تمامی این آینه های معرفی شده خودشون هم از تنوع بالایی برخورداره. از نظر شکل و اندازه و… که تمامی این موارد قابل انتخاب هستن.

آینه قدی دیواری مدرن

در سال های گذشته چیدمان و دکوراسیون منطبق با تکنولوژی دچار تغییر شده. معماری مدرن هم تفاوت های فراوانی با معماری کلاسیک داره. آینه قدی دیواری مدرن بهترین گزینه برای منازل و محیط‌هاییه که با روش‌های مدرن تزیین شدن. البته آینه های مدرن خودشون تنوع وسیعی دارن. آینه های بک لایت و بدون قاب نمونه‌هایی از آینه دیواری مدرن هستن.

بررسی موارد کاربرد آینه قدی دیواری

از آینه قدی دیواری در بخش های مختلفی استفاده میشه. مثل:

خانه

از نظر اصولی هر خونه ای باید آینه قدی داشته باشه. جدا از ایکه باید خودمون رو داخلش چک کنیم ، دکوراسیون خونه به آینه قدی نیاز داره. از طرفی کیفیت آینه های قدیمی مناسب نیست. مدل آینه قدی دیواری برای سالن پذیرایی ، اتاق خواب و ورودی میتونه بهترین باشه.

سالن زیبایی

مشخصه که آینه چقدر برای آرایشگاه مهمه. سالن زیبایی و آرایشگاه از محیط‌هایی هستن که نیاز ضروری به آینه در اونا کاملا مشهوده. و بدون وجود آینه کارکرد و معنای خودشون رو از دست می‌دن. مدل‌های مختلف آینه رو می‌شه برای آرایشگاه انتخاب کرد. اما واقعیت اینجاست که دیگه هیچ سالن حرفه‌ای رو نمی‌تونین پیدا کنین که از آینه قدیمی استفاده کنه. این وسط آینه قدی دیواری از کاربردی‌ترین انواع آینه‌ست که تمام نیاز به آینه رو در این محیط رفع می‌کنه. و وجود اون در بعضی از بخش‌ها الزامیه. چرا که بهترین دید رو در میان آمدل‌های مختلف آینه داره و باعث می‌شه تا آرایش با تسلط بیشتری انجام بشه. همونطور که اشاره کردیم آینه های قدی چراغ دار یا هالیوودی از بهترین گزینه‌ها برای انجام آرایش هستن.

آینه های قدی دیواری

آشنایی با آینه آرایشگاهی باکس

از اونجا که آینه از ضروری‌ترین ابزار در آرایشگاه محسوب می‌شه ، پس انتخاب درست و شکیل اون هم خیلی اهمیت داره چرا که فضای گسترده‌ای هم از نظر دیداری به خودش اختصاص می‌ده و دکوراتیو بودن آینه اهمیت زیادی داره. مجموعه فرکو در مدل جدید آینه آرایشگاه امکانات خاصی برای دید بهتر آرایشگر تعبیه کرده. در قسمت بالایی این آینه ها به جای لامپ های ثابت ، از چراغ های متحرک استفاده می‌شه. به این معنی که چراغ بر روی ریل قرار می‌گیره و امکان حرکت دادن چراغ فراهه است. به این ترتیب آرایشگر می‌تونه مطابق شرایط ، نور رو روی سوژه تنظیم کنه.

باشگاه ورزشی

باشگاه ها و سالن‌های ورزشی هم از محیط‌هایی هستن که از آینه قدی دیواری در اونا استفاده می‌شه. همچنین استفاده از آینه باعث می‌شه تا فضا گسترده‌تر دیده بشه.. و با انعکاس نوری که در فضا ایجاد می‌شه روشن‌تر هم می‌شه. اما مهم‌تر اینکه در سالن‌های ورزشی نیازه که ورزشکاران زمان انجام تمرین از خودشون دید داشته باشن و آینه قدی بهترین دید رو در اختیار می‌ذاره.

آینه قدی دیواری آرایشگاه

مزون و فروشگاه

مزون‌ها و فروشگاه‌های مختلف مثل لباس فروشی‌ها از مواردی هستن که نیاز به آینه قدی دیواری در اونا مشهوده. چرا که آینه قدی با دید گسترده‌ای که در اختیار می‌ذاره باعث می‌شه تا مشتریان بتونن انتخاب راحت‌تری در خرید خودشون داشته باشن. به جز این ، آینه قدی دیواری باعث افزایش زیبایی و بهتر دیده شدن لباس هم می‌شه. یادتون باشه که یه آینه خوب و باکیفیت می‌تونه مشتری رو بهتر راضی به خرید کنه و در فروشتون موثر باشه!

آینه قدی دیواری مزون و اتاق پرو

کافه و رستوران

آینه نقش مهمی در زیبایی فضای کافه ها و رستوران ها داره. اصولا استفاده از آینه قدی یکی از مهم‌ترین ترفندهاست که مخصوصا رستوران‌های مطرح زیاد از اون بهره می‌برن! دیگه همه می‌دونیم که این روزها رستوران‌ها همه تلاششون روی اینکه در کنار غذای باکیفیت دکور تو چشمی داشته باشن! اینطوری اولا فضای کافه بزرگ‌تر دیده می‌شه و دوما حالت خفگی از بین می‌ره. از طرف دیگه آینه در دکور فضای کافه‌ها به شکل قابل توجهی اثر گذاره.

آینه دیواری قدی

هتل ها

از موارد دیگه استفاده آینه قدی دیواری می‌شه به هتل‌ها و مهمانپذیرها اشاره کرد.آینه هم در این محیط‌ها ضرورت داره و در قسمت‌های مختلفی مثل راه پله، اتاق‌ها و…. از اون استفاده می‌شه. با توجه به تنوع بسیار بالای آینه ها می‌شه آینه‌ای مناسب با فضا و سبک هتل انتخاب و سفارش داد. تا فضای زیباتری با استفاده از آینه خلق بشه چرا که زیبایی دکوراسیون در جذب افراد و مهمانان خیلی مهمه و آینه هم که عنصر اساسی دکوراسیون.

در کل آینه قدی دیواری در هر جایی می ‌تونه کاربرد داشته باشه. در اینجا به چند نمونه از موارد پر استفاده اون اشاره شد تا بتونه کمی در انتخاب آینه قدی مورد نظر راهنما باشه.

آینه قدی دیواری تاچ یا لمسی

آینه قدی دیواری چراغ دار فرکو در مدل لمسی یا تاچ نیز تولید می‌شود. در صورت تمایل مشتری بر روی آینه‌های دیواری حسگر لمسی تعبیه می‎‌شه. با استفاده از حسگر لمسی می‌شه چراغ‌های آینه رو روشن یا خاموش کرد و یا رنگ چراغ اون رو تغییر داد.

بیشتر بخوانید : خرید محصول آینه قدی دیواری لمسی

مدرن‌ترین مدل آینه قدی دیواری

حسگر تشخیص حرکت اپتیکی جدیدترین و مدرن‌ترین آپشنیه که برای تنظیم آینه ، به اون نصب می‌شه. با استفاده از این سنسور امکان تنظیم آینه با تکان و اشاره دست و بدون هیچگونه برخود فیزیکی فراهم می‌شه. در صورتی که این آپشن در آینه قدی جدید تعبیه بشه می‌شه با اشاره دست به سنسور از فاصله مشخص ، چراغ آینه رو روشن و خاموش کرد. قیمت آینه‌های مجهز به سنسور تشخیص حرکت کمی نسبت به مدل‌های ریموتی و تاچ گرون‌تره. از این مدل مخصوصا در آینه‌های سرویس بهداشتی استفاده می‌شه.

آینه قدی دیواری ریموت دار

ریموت کنترل آپشن دیگه‌ای هست که از اون در ساخت آینه ریموتی بهره می‌برن. آینه‌های ریموتی بیشتر در آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرن. مزیت این مدل در اینه که امکان تنظیم آینه حتی از راه دور رو فراهم می‌کنه. از آینه‌های ریموت دار معمولا در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی استفاده می‌شه.

آینه قدی دیواری کلاسیک

اگر چه در سال‌های اخیر مدل‌های جدیدی از آینه منطبق با معماری مدرن تولید شده‌ اما آینه‌های کلاسیک همچنان پرطرفدار هستن. چرا که چیدمان به سبک کلاسیک همچنان محبوبیت زیادی داره و حتی امروزه الگوهای جدیدی منطبق با عناصر تزیینی کلاسیک ایجاد شده . در آینه های کلاسیک بیشتر از قاب‌های چوبی و فلزی با طرح‌های پیچیده که با ظرافتی خاص حکاکی می‌شن بهره می‌برن.

نصب سنسور تشخیص حرکت بر روی آینه دیواری

آپشن مدرن دیگه‌ای که رو آینه‌های فرکو نصب می‌شه سنسور تشخیص حرکته. سنسور تشخیص حرکت از نوع اپتیکی هست و هر حرکت فیزیکی رو تا فاصله مشخصی تشخیص می‌ده و بر اساس اون عمل می‌کنه. در صورتی که از این آپشن در آینه استفاده بشه ، می‌شه با تکون دادن دست در مقابل آینه چراغ‌های اون رو روشن کرد یا رنگ چراغ رو به رنگ دلخواه تغییر داد.

بیشتر بخوانید : خرید محصول آرایشگاهی بزرگ (قدی)

سخن آخر

تنوع مدل‌های آینه قدی دیواری به شکل قابل توجهی گسترده شده. به خصوص اینکه مدل‌های جدیدی با معماری مدرن هم سازگار هستن و منطبق با جدیدترین اصول معماری داخلی تولید می‌شن. در صورتی که تمایل داشته باشید به محیط جلوه ای لوکس و مدرن ببخشید استفاده از آینه چراغ دار و مخصوصا بک لایت ایده آل ترین گزینه‌ها خواهد بود. اما از زیبایی مدل‌های دیگه آینه هم نمی‌شه عبور کرد و از طرفی سازگاری ظاهر آینه با هر محیط هم بسیار مهمه.

ثبت سفارش

می‌خوای آینه قدی رو به یه تولیدی معتبر آینه سفارش بدی و دوست نداری الکی پول واسطه خرج کنی؟ پس زود به فرکو زنگ بزن که تا آخر از تخفیف هم می‌تونی استفاده کنی! مجموعه فرکو از معتبرترین برندهای ایرانیه که در زمینه تولید انواع آینه جدید آینه قدی و از جمله آینه قدی دیواری فعالیت می‌کنه. کلیه محصولات فرکو با بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه ساخته می‌شن. ضمن اینکه بنا به سفارش مشتری آپشن‌های مختلفی هم بر روی آینه های فرکو نصب می‌شه. همچنین شما می‌تونین آینه رو در هر طرح دلخواه سفارش بدین. با توجه به اینکه محصولات فرکو بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارگاه عرضه می‌شن ، قیمت مناسبتری هم دارن.

همچنین محصولات فرکو با ضمانت کیفی عرضه می‌شن. به این معنا که در صورت عدم رضایت مشتریان عزیز آینه مرجوع ، تعویض و وجه پرداختی پس داده می‌شه.

  • می‌تونی برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنی .
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق این لینک دنبال کن و جدیدترین طرح‌ها رو تماشا کن.

آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری کافه و رستوران
آینه قدی دیواری چراغ دار
آینه قدی دیواری
آینه ایستاده چوبی
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه قدی
آینه دیواری بک لایت
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه تراش دار دیواری
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه دیواری مدرن
آینه قدی دیواری با فریم طلایی رنگ
آینه قدی دیواری
آینه دیواری
آینه قدی دیواری
آینه دیواری با فریم چوبی
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه قاب دار
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه دیواری چراغ دار
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه قدی دیواری
آینه دیواری قدی
آینه دیواری شفاف
آینه قدی دیواری رنگی
آینه دیواری قدی
آینه دیواری رنگی

آیه قدی دیواری

20 پاسخ

    1. سلام وثتتون بخیر. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات لازم برای محصول مورد نظر خود می تونید با شماره 02188068352 و یا ازطریق واتس اپ تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیارتون قرار بدن.

    1. سلام وقت بخیر بله آینه کاری دیوار هم انجام میشه برای هماهنگی های لازم با شماره 02188068352 تماس بگیرین.

    1. سلام می توانید با شماره 02188068352 تماس بگیرین و اطلاعات لازم را دریافت و ثبت سفارش انجام بدین.

        1. سلام و درود. آینه های قدی فرکو در رنگ های مختلف از جمله طلایی تولید میشوند. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. مدل های مختلف آینه که در این مقاله معرفی شد در مجموعه فرکو تولید میشه. موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو