Home
آینه قدی جدید

آینه قدی جدید

آینه قدی جدید به مدل‌هایی از آینه قدی اطلاق می‌شه که جلوه‌ای مدرن دارن.اهمیت آینه به عنوان عنصری کاربردی و مهم در دکوراسیون در سال‌های اخیر پیش از پیش نمایان شده و بر همین اساس مدل‌هایی جدید از آینه قدی با جلوه‌ای خاص و متفاوت از انواع قدیمی و سازگار با معماری مدرن به تولید رسیده .از طرفی در این سال‌ها مدل‌های مخصوصی از آینه برای محیط‌هایی مثل آرایشگاه و مزون تولید شده و کمتر آرایشگاه یا مزونی از آینه معمولی استفاده میکنه.تنوع آینه های قدی جدید گسترده اس و می‌شه از اونا در سبک‌های مختلف چیدمان به عنوان یک اِلِمان تزیینی بهره برد. این آینه‌ها ضمن کارایی فراوان و دید گسترده‌ای که در اختیار می‌ذارن از نظر دکوراتیو نیز قابل توجه هستن. آینه‌ها سبب می‌شن که دیگر عناصر دکوری محیط بیشتر خودنمایی کنن.

همچنین تشکیل تصویر عناصر زینتی در آینه ،زیبایی اونا رو پیش از پیش در معرض دید قرار می‌ده.

در سال‌های اخیر مدل‌های جدیدی از آینه قدی ویژه فضاهای مختلف نظیر آرایشگاه ، مزون ، دکوراتیو ، باشگاه و … به تولید رسیده. مدل‌های آینه قدی از نظر شکل ، نوع قاب ، آپشن‌های به کار رفته و … در اشکال متنوعی ساخته می‌شن. از جمله مدل‌های جدید آینه قدی می‌توان به : 1) آینه قدی مدرن 2) آینه قدی هالیوودی 3) آینه قدی چراغ دار اشاره نمود. انواع مختلفی از آینه قدی مخصوص دکوراتیو محیط ، آرایشگاه ، مزون و … در فرکو به تولید میرسه. فرکو اولین تولیدکننده آینه هوشمند در کشور هست. آینه‌های فرکو با مرغوب‌ترین و شفاف‌ترین شیشه موجود در بازار یعنی شیشه سوپر کلییر تولید می‌شن. آینه‌های تولید شده با شیشه سوپر کلییر شفافیت بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی دارن.

بیشتر بخوانید : آشنایی با جدیدترین مدل های آینه قدی

آینه قدی جدید
آینه قدی جدید بک لایت

خرید آینه قدی

آآینه های ایستاده با توجه به قابلیت های گسترده ای که دارند به یک وسیله ضروری برای هر ساختمان تبدیل شده اند. آینه های رومیزی اگرچه کارامد هستند اما گستره دید محدودتری دارند. در حالی برای بسیاری از کاربرد ها به دید وسیع تر نیاز است.‌ دید آینه های قدی به مراتب وسیع تر است. از طرفی آینه های قدی برای دکوراتیو کردن محیط انتخاب مناسبی هستند از این جهت که فضا را وسیع تر از اندازه واقعی نمایش میدهند. استفاده از آینه های قدی سبب میشود که ظاهر دیگر تزئینات محیط نیز زیباتر نمایان شود. البته نحوه استفاده از آینه قدی نیز مهم است. نحوه و محل اجرای آینه در فضاهای مختلف متفاوت است و بهتر است از آینه به شکل اصولی استفاده شود. در بخش های بعدی به نحوه اصولی استفاده از انواع آینه ها نیز میپردازیم.

آینه قدی جدید آرایشگاهی

انواع آینه قدی

آینه ها و از جمله آینه های قدی تنوع گستردگی از نظر شکل ، نوع و جنس قاب ، نوع شیشه استفاده شده در ساخت ، رنگ و … دارند. آینه های ایستاده مانند آینه های معمولی در انواع قاب دار و بدون قاب تولید میشوند. هر کدام از مدل های مختلف آینه قاب دار و بدون قاب نیز در دسته بندی متنوعی تولید میشوند. آینه های چراغ دار و بک لایت دو نمونه از محبوب ترین انواع آینه ایستاده هستند. اما آینه های بک لایت غالبا بدون قاب تولید میشوند. از آینه های هوشمند ، مدرن ، لمسی و حسگری نیز میتوان به عنوان جدیدترین انواع آینه نام برد.

آینه قدی چوبی

بیشتر بخوانید : چرا از آینه های گرد برای دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟ کلیک کنید.

از نظر نحوه به کار گیری نیز آینه های ایستاده در انواع : پایه دار ، دیواری و متحرک موجود هستند. آینه های ایستاده دیواری علاوه بر اینکه ترکیب بسیار زیبایی با تزیینات دیواری تشکیل میدهند ، در محیط هایی با وسعت کمتر نیز مورد استفاده قرار میگیرند. چرا که در این صورت بدون اینکه از فضا استفاده شود ، آینه کاری به زیبایی انجام میشود. مزیت آینه های متحرک نیز در این است که میتوان از آن ها به آسانی در بخش های مختلف بهره برد. به عبارتی حمل و نقل این آینه ها ساده‌تر از انواع دیگر آینه قدی است. آینه های ایستاده متحرک ، برای سالن های زیبایی نیز مناسب هستند.

معرفی مدل های جدید آینه قدی

آینه قدی قاب دار

آینه قدی جدید – ساخت قاب آینه چراغ دار با متریال هایی مانند چوب ، فلز ، شیشه ، ام دی اف ، پی وی سی ، چرم و … صورت میگیرد. هر کدام از متریال های نامبرده ، در سبک های مختلف دکوراسیون قابل استفاده هستند. برای مثال از آینه های قدی چوبی غالبا در دکوراسیون به سبک کلاسیک یا روستیک استفاده میشود. آینه هایی که قاب شیشه ای دارند در سبک های چیدمان کلاسیک ، مدرن ، روستیک ، مینیمال و … مورد استفاده قرار میگیرند. در حالی که آینه های فلزی بیشتر در معماری مدرن کاربرد دارند.

آینه کلاسیک
آینه قدی مناسب دکوراسیون کلاسیک

آشنایی با سبک های چیدمان : دکوراسیون کلاسیک سبکی از چیدمان است که در آن بیشتر از طرح های مجلل و سلطنتی مشابه با سده های میانه بهره میگیرند. در سبک روستیک از عناصر طبیعی چون سنگ ، جنگل و چوب و … برای چیدمان الهام میگیرند. برای طراحی داخلی به سبک مدرن از رنگ های ساده ، خطوط واضح و عناصری چون شیشه و فلز برای طراحی استفاده میکنند. در سبک های مینیمال نیز که به نوعی جزئی از معماری مدرن است ، از طرح های بصری خلوت و کم جزئیات برای چیدمان کمک میگیرند به گونه ای که خود اِلِمان و زیبایی ذاتی آن مد نظر است.

آینه بدون قاب ایستاده

آینه های قدی بدون قاب نیز ظاهر ساده و زیبایی دارند و به خصوص برای مدرن سازی دکوراسیون مناسب هستند. به خصوص اگر از شیشه شفاف با شکل هندسی خاص استفاده شود ، این آینه ها ظاهر شکیلی به محیط میبخشند. ضمن آنکه اضافه شدن چراغ و نور به آینه های بدون قاب زیبایی خاصی به آینه میدهد.

آینه ایستاده بدون قاب

آشنایی با آینه چراغ دار یا لامپی

آینه قدی جدید – آینه های چراغ دار یا لامپی نوعی آینه هستند که مطابق با نامشان ، از لامپ در کنار آن ها بهره میبرند. در این آینه ها چراغ به گوشه آینه متصل میشود. آینه های لامپی ، هم به صورت قاب دار و هم در نوع بدون قاب تولید میشوند. برای چراغ های این آینه ها معمولا از لامپ های ال ای دی استفاده میشود. البته به کارگیری لامپ های کم مصرف و رشته ای نیز امکان‌پذیر است اما لامپ های ال ای دی از جهات مختلفی چون مصرف کمتر و طول عمر بیشتر مناسب تر هستند. شکل و نحوه قرارگیری لامپ بر روی آینه به خواست مشتری میتواند به گونه های مختلفی اجرا شود. به عنوان نمونه اینکه در دو طرف یا دور تا دور آینه از چراغ استفاده شود. همچین شکل چراغ میتواند لوگو یا هر طرح دلخواهی باشد.

بیشتر بخوانید : آشنایی با آینه های لمسی(آینه تاچ) … کلیک کنید.

از روش هایی چون حسگر های لمسی ، حسگر های حرکتی و اشاره ای و ریموت کنترل برای تغییر حالت های این آینه ها استفاده میکنند.

آینه چراغ دار قدی

آشنایی با جدیدترین مدل های آینه بک لایت

آینه های بک لایت دسته ای از جدیدترین انواع آینه هستند که طراحی آن ها به نحوی صورت میگیرد که هاله‌ ای نورانی در گوشه آینه تشکیل شود. در واقع در این آینه‌ها لامپ LED به صورت مخفی در پشت آینه قرار میگیرد. آینه های بک لایت در واقع نوعی آینه چراغ دار هستند. در ساخت آینه های بک لایت از قاب استفاده نمیشود. این آینه ها جلوه ای از مدرنیته محسوب میشوند. از آینه بک لایت در بخش های مختلف منزل چون سالن پذیرایی ، سرویس بهداشتی ، اتاق خواب و … استفاده میشود. آینه های بک لایت همچنین برای فضا های تجاری نیز مناسب هستند.

آینه قدی آرایشگاهی

آینه ها از مهمترین ابزار‌ها در آرایشگاه به شمار می‌روند و در این میان در اکثر آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی از مدل قدی استفاده می‌شود. با توجه به اهمیت آینه در آرایشگاه ، در سال‌های اخیر مدل‌های جذابی از آینه ویژه آرایشگاه به تولید رسیده است. در سال‌های اخیر استفاده از آینه‌های مخصوص ، به ویژه در سالن‌های حرفه‌ای‌تر رایج شده است. به نحوی که روز به روز سالن های بیشتری به استفاده از آینه مخصوص آرایشگاه رو می‌اورند. مجموعه فرکو در تولید آینه آرایشگاهی علاوه بر آپشن‌های مدرن همچون سنسور تاچ ، حسگر تشخیص حرکت ، ریموت کنترل و … از امکانات کاربردی نظیر ، لامپ متحرک ریلی ، قابلیت زوم در بخشی از آینه ، نصب لوگوی آرایشگاه به صورت چراغ و … نیز بهره می‌برد. هر کدام از آپشن‌ها مطابق با سفارش مشتریان عزیز در آینه تعبیه می‌شوند.

آینه قدی جدید و بدون قاب مخصوص آرایشگاه

آینه ضد بخار چیست

آینه قدی جدید – در ساخت آینه های ضد بخار از المنت های گرمایی استفاده میشود. در محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی و حمام به دلیل سردتر بودن سطح آینه ، بخار و مه بر روی آن تشکیل میشود. به این دلیل که بخار معمولا از سمت نواحی گرم به سمت نواحی سردتر کشیده میشود. از طرف دیگر برخورد بخار با سطح سردتر سطح آینه موجب انجام فرآیند میعان بر روی سطح آینه خواهد شد. به این معنی که بخش بزرگی از این بخار نیز با برخورد به آینه به قطره آب تبدیل میشوند. در نتیجه آینه تار و بلااستفاده میشود. در حالی که در آینه های ضدبخار ، المنت گرمایی دمای سطح آینه را به دمای محیط اطراف نزدیک میکند و بدین شیوه از ایجاد مه و بخار بر روی سطح آینه جلوگیری میشود.

قابل توجه است که آینه های ضدبخار دارای سیستم هوشمند دماسنج هستند. از این طریق میزان گرمای محیط تشخیص داده میشود و سطح آینه به اندازه محیط اطراف یا کمی بیشتر گرم میشود. در واقع آینه به میزانی گرم میشود که بخار تمایلی به حرکت به سمت آن نشان ندهد.

آینه های هوشمند با آپشن‌های مدرن

آینه های هوشمند نوعی آینه چراغ دار هستند که علاوه بر لامپ به ساعت و زمان‌سنج ( تایمر) مجهز می‌شوند. به ویژه در مدل های به روز تر حتی از صفحه نمایش و اسپیکر نیز در ساخت این آینه ها بهره میگیرند. مجموعه فرکو از اولین برندهای ایرانی است که آینه های هوشمند را به مرحله تولید رسانده است.

آینه هوشمند ایستاده

سفارش آینه قدی جدید فرکو

آینه قدی جدید در آپشن‌های نوری و لمسی بسیار ترند شده‌اس. مجموعه فرکو از برند های معتبر داخلی اس که در زمینه تولید انواع آینه و شیشه فعالیت می‌کنه. آینه های تولید شده در مجموعه فرکو با مرغوب‌ترین و باکیفیت ترین شیشه تولید میشوند. عرضه محصولات مجموعه فرکو با حذف واسطه و به شکل مستقیم از محل کارگاه صورت میگیرد. در صورت تمایل میتوانید از روش های حضوری و غیر حضوری برای سفارش محصول اقدام کنید. آدرس محل کارگاه و شماره تماس کارشناسان فروش مجموعه فرکو در بخش بعدی درج شده است. کلیه سفارش‌ها ظرف مدت 3 الی 4 روزی کاری برای عرضه به مشتریان عزیز آماده میشوند. بازدید و سفارش حضوری در روز های کاری از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 مقدور میباشد.

آینه کلاسیک ساده
آینه ایستاده ساده

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • میتوانید برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنید .
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773
  • آدرس سفارش حضوری : : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

پیج اینستاگرام فرکو را از طریق این لینک دنبال کنید و جدیدترین طرح ها را تماشا کنید.

از آینه های قدی برای آرایش نیز استفاده میشود؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آینه آرایشی و تفاوت آن با آینه معمولی کلیک کنید.

یک پاسخ

  1. آیا می شود آینه پذیرایی رو به صورت جورچینی با طرح درخواستی و ویژه ی مشتری سفارش داد. ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو