Home

آینه قدی چراغ دار

آینه قدی چراغ دار از جدیدترین و مدرن‌ترین انواع آینه‌ هست که تو سال‌های گذشته عملا به یکی از پرفروش‌ترین مدل آینه تبدیل شده. در لبه‌ها و گوشه‌های آینه‌های چراغ دار از لامپ استفاده می‌شه که ظاهر آینه رو زیبا می‌کنه و آینه رو برای محیط‌های مثل آرایشگاه و مزون که به دید بهتری نیاز دارن ، کاربردی‌تر می‌کنه. از این آینه‌ها معمولا به عنوان آینه آرایشگاهی ، آینه مزونی ، آینه دکوراتیو و … بهره می‌برن.

پس اگه می‌خواین از آینه‌ای با ظاهری متفاوت استفاده کنین ، مدل چراغ دار بهترین انتخابه. مخصوصا تو محیط‌های کاری مثل آرایشگاه این مدل آینه می‌تونه سالن رو حرفه‌ای و متمایز کنه و به قولی برند رو بالا ببره. قرارگیری چراغ روی آینه به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شه. دو نوع رایج آینه قدی چراغ دار عبارتن از : 1) آینه قدی چراغ دار هالیوودی و 2) آینه بک لایت. این آینه‌ها به صورت دیواری و پایه دار تولید می‌شن.

اگه سالن آرایشی یا مزون داری و می‌خوای از ابزار تخصصی برای کارت استفاده کنی اولین قدم داشتن آینه‌های چراغ‌دار و بک‌لایته که به صورت تاچ تولید و عرضه میشه.

این آینه بسیار زیبا و لوکسه. اگه بخوایم کاراییهای منحصربفردش رو هم درنظر نگیریم ، انقدری از نظر جلوه‌ی ظاهری نسبت به آینه‌های قدیمی جلو هست که کسی دیگه آینه ساده نمیخره.

اصلا وقتی کسی برا اولین بار وارد سالن بشه حس خوب توسط این آینه با نورپردازی دلنوازش منتقل میشه . حالا بماند که نورش درجه‌بندی داره و کم و زیاد میشه ، تغییر رنگ میده و در چند رنگ قابلیت استفاده داره .و کیفیت وضوح تصویرش فوق تصوره و اسپیکر برای پخش موسیقی داره و…. اوووو یه عالمه آپشن ناب داره که نمیشه بی‌خیالش شد 🙂

آینه چراغ دار انتخاب ایده آلی برای منازل مسکونی هست. این نوع آینه برای بخش‌های مختلف منزل مثل سالن پذیرایی ، اتاق خواب ، راهرو و … مناسبه. به جز این آینه‌های چراغ دار در مغازه‌ها ، هتل‌ها و آرایشگاه‌ها هم به کار گرفته می‌شن و به خصوص به دلیل دید بهتر برای انجام آرایش مطلوب هستن. این مدل آینه در مدل‌های قاب دار و بدون قاب به تولید می‌رسه. هر کدام از انواع آینه با توجه به نوع چیدمان و دکوراسیون به کار گرفته می‌شن. در بخش‌های بعدی به معرفی آینه چراغ دار می‌پردازیم و کاربرد‌های مختلف اونو رو بررسی می‌کنیم. انواع آینه قدی چراغ دار با آپشن‌های مدرن و کاربردی ویژه محیط‌های مختلف در مجموعه فرکو تولید می‌شه. فرکو اولین تولیدکننده آینه‌های هوشمند در کشوره و با توجه به سفارش مشتری به جز مدل ساده ، از آپشن‌های مدرن مختلف استفاده می‌شه.

معرفی آینه قدی چراغ دار

آینه‌های قدی یا تمام قد به صورت‌های مختلف استفاده می‌شن و کاربرد فراوانی دارن . می‌تونین یه نمای کلی از ظاهر خودتونو در آینه تمام قد ببینید. نصب چراغ روی فریم و یا لبه آینه به مدرن‌تر شدن آینه کمک می‌کنه . شکل چراغ‌ها و طراحی اون قابل تغییه و بسته به سلیقه مشتری انجام می‌شه . اما بهتره که از اصول و استانداردی استفاده بشه که از ایجاد سایه جلوگیری کنه و بهترین روشنایی رو ایجاد کنه. فاصله نصب بین چراغ‌ها هم حد استانداردی داره. همچنین این فاصله به گونه‌ای در نظر گرفته می‌شه که میزان شدت نور کم ، یا پیش از حد زیاد نباشه. البته در نوع بک لایت شدت نور کمتره. اما در آینه های چراغ دار که برای آرایش هم استفاده می‌شن این مورد اهمیت بیشتری داره.

خرید محصول آینه قدی هوشمند

آینه قدی چراغ دار

انواع آینه قدی چراغ دار

آینه قدی چراغ دار بدون فریم

آینه های های بدون فریم امروزه توجه بسیاری از مشتریان رو به خودشون جلب کردن . این آینه‌ها در عین سادگی بسیار شیک و زیبا هستن. چراغ‌ها هم به لبه‌های آینه نصب می‌شن و هم در پشت آینه به صورت بک لایت . هر کدوم از موارد طبق درخواست و سلیقه مشتری سفارش‌ها روی آینه اجرا میشن . این نوع آینه بیشتر در معماری مدرن به کار گرفته می‌شه و ظاهر شکیلی به ساختمان می‌بخشه. در بیشتر آرایشگاه‌های حرفه‌ای می‌شه این آینه‌هارو دید و در سال‌های گذشته استفاده از آینه قدی چراغ دار بک لایت در سرویس‌های بهداشتی رایج‌تر شده. همچنین از این آینه‌ها برای دکوراتیو اتاق خواب و راهرو استفاده می‌کنن. آینه‌های بک لایت بدون قاب در اشکال مختلف هندسی تولید می‌شن.

آینه قدی چراغ دار
نمونه آینه بک لایت با ظاهر مدرن

آینه قدی چراغ دار با فریم

در نقطه مقابل آینه‌های قاب دار هم محبوب فراوانی دارن . نوع قاب‌ها از لحاظ جنس و رنگ متفاوتن . با توجه به دکور فضای مورد نظر ، رنگ و جنس توسط مشتری انتخاب و اجرا می‌شه . قاب‌های آینه در انواع متنوعی برای سبک‌های مختلف دکوراتیو مثل معماری کلاسیک و معماری مدرن موجودن. بعد از نصب قاب ، چراغ‌ها اغلب روی قاب آینه قرار می‌گیرن که این امر هم می‌تونه به شکل‌های مختلفی صورت بگیره. استیل ، های‌گلاس ، فلز آبکاری شده ، چوب و آلومینیوم از بهترین قاب‌ها هستن.

نکته : برای معماری داخلی کلاسیک ، قاب‌های چوبی با طرح‌های منبت کاری و سلطنتی مناسب‌تر هستن. در بناهایی که با سبک روستیک(سبکی از معماری با الهام گیری از طبیعت) چیدمان شدن هم استفاده از قاب های چوبی مناسب‌تره. اما در اینجا بهتره از طرح‌های ساده تر و طبیعی‌تر استفاده بشه. برای بناهایی که معماری داخلی مدرن دارنن استفاده از قاب‌های فلزی مناسب‌تره. در سال‌های گذشته به کارگیری قاب‌های پی وی سی و ام دی اف هم رایج شده.

آینه قدی دو سر گرد

قاب استیل

بدون شک برای اون‌هایی که می‌خوان آینه قدی چراغ دار با ظاهر لاکچری بخرن ، مدل استیل بهترینه. استیل هم ظاهر عالی داره و هم دوام عالی. ظاهر این مدل آینه کاملا متفاوته و لاکچری بودنش رو نشون می‌ده. فقط اگه دوست دارین آینه قدی چراغ دار رو با قاب استیل بخرین حتما سفارش بدین به صورت کوره‌ای رنگ بشه نه معمولی. اینطوری ماندگاری رنگ به پنج سال هم می‌رسه و ظاهر رنگ هم خیلی بهتر می‌شه.

آینه های قدی بسته به سلیقه و مکان قرار گیری آن به صورت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد

از آینه های قدی به روش‌های مختلفی استفاده میشه. به عنوان مثال می‌شه از آینه های قدی چراغ دار به صورت دیواری ، پایه دار ، متحرک ، ثابت و … استفاده کرد. در این بخش روش‌های مختلف به کارگیری آینه قدی چراغ دار رو بررسی میکنیم . عواملی مثل شکل و ابعاد محیط و همچنین نحوه و نوع استفاده تعیین کننده این موضوع هستن که کدوم روش به کارگیری آینه کاربردی‌تره.

دیواری

نصب آینه قدی چراغ دار روی دیوار به دلیل مزیت‌های فراوان میتونه ایده‌آل ترین گزینه باشه . این مورد به خصوص برای کسانی که یه آینه ثابت می‌خوان گزینه مناسبیه . همچنین در مکان‌های کوچک هم برای جلوگیری از اشغال فضا مورد استفاده قرار می‌گیره . به خصوص بهتره آینه‌هایی که ابعاد بزرگ‌تری دارن به صورت دیواری استفاده بشن . با نصب چراغ هم به زیبایی آینه و محیط اضافه می‌شه و ظاهر جالب توجهی میگیره . انعکاس نور در محیط به بزرگ نمایی فضا کمک شایانی می‌کنه که به خصوص برای فضاهای کوچک مناسب‌ترین گزینه‌ست. چرا که باعث می‌شه تا بالاترین بهره‌وری از فضا صورت بگیره و محیط فضای پرتی نداشته باشه.

آینه های قدی دیواری از نظر دکوراسیون هم از بهترین گزینه‌ها هستن . به این دلیل که ظاهر دیوار رو زیباتر می‌کنن در حالی که فضایی اشغال نمی‌شه و محیط رو بزرگتر و پرنور نشون می‌دن.

موارد استفاده : اتاق پرو بوتیک ، اتاق منزل ، سالن آرایشی و …

نصب بر روی درب کمد

امروزه نصب آینه روی درب کمد بسیار طرفدار پیدا کرده و مورد توجه مشتریان قرار گرفته . چرا که با این ترفند می‌شه استفاده بی رویه از فضای خالی مکان مورد نظر رو کاهش داد . و به جز این زیبایی که به کمد می‌بخشه بی نظیره. این کار باعث می‌شه تا محیط بزرگ‌تر از اونچه که هست نشون داده بشه . در واقع با نصب آینه روی کمد استفاده بهینه از فضا صورت میگیره. و باعث می‌شه تا بشه از فضاهای پرت هم استفاده کرد.

موارد استفاده : قسمت های مختلف منزل ، محیط اداری و …

آینه قدی چراغ دار

پایه دار

برای محیط‌هایی که نیاز به جا به جایی زیاد آینه دارن ( مثل آرایشگاه و مزون ) می‌شه از نوع پایه دار آینه استفاده کرد . این آینه‌ها علاوه بر این که در جای خود ثابت هستن در عین حال امکان جابه جایی راحت‌تری رو هم فراهم می‌کنن. تا در صورت نیاز و تغییر دکوراسیون تغییر مکان آینه به سادگی انجام بگیره. این آینه‌ها مخصوصا برای آرایشگاه و مزون مناسب هستن.

موارد استفاده آینه قدی چراغ دار پایه دار : مزون های عروس ، خیاطی ها ، آرایشگاه و …

آینه قدی چراغ دار

چرخ دار

محیط هایی که نیاز به جابه جایی بیشتر آینه دارن بهتره که از نوع آینه قدی چرخ دار استفاده کنن . هم خطر کمتری برای جابه جایی داره و هم راحت تره. در این صورت به سادگی میشه مکان آینه رو تغییر داد. و یا برای تغییر دکوراسیون هم امکان جا به جایی اون به راحتی فراهمه. که در صورت نیاز به تغییر مکان دایم آینه ها وجود داره ، تعبیه چرخ برای آینه این امکان رو تسهیل می بخشه. مدل چرخ دار هم مخصوصا برای آرایشگاه و مزون مناسبه.

موارد استفاده : مزون لباس ، اتاق منزل ، سالن عروس و آرایش و …

آینه قدی چراغ دار

رومیزی

آینه قدی چراغ دار بعضا بر روی میز هم قرار می‌گیره . به عنوان آینه میز کنسول مورد استفاده قرار می‌گیره . این نوع آینه ها رو به صورت آینه قدی دیواری هم می‌شه استفاده کرد. این نوع از آینه بیشتر در اتاق خواب و سالن آرایشی به عنوان آینه میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیره. چرا که به واسطه لامپ هایی که روی آینه و قاب کار گذاشته می‌شن نوری بسیار مناسب و کافی برای انجام میکاپ و امور آرایشی ایجاد می‌شه.

آینه چراغ دار رومیزی

مزیت آینه قدی چراغ دار

  • نمایش نمای کلی از ظاهر خود
  • مدرن تر شدن دکوراسیون
  • استفاده به عنوان منبع نوری در محیط
  • بزرگ تر نشادن دادن فضای مورد نظر
  • زیبایی و جلوه خاص در محیط
آینه قدی چراغ دار

موارد استفاده از آینه قدی چراغ دار

همونطور که چند بخش قبل اشاره کردیم آینه های قدی چراغ دار در محیط های مسکونی ، تجاری ، سالن های ورزشی و آرایشی و … مورد استفاده قرار می‌گیرن. در این بخش کاربرد این مدل از آینه‌ها رو بررسی می‌کنیم.

آینه چراغ دار آرایشگاه

از ابزارهای مهم در هر سالن زیبایی و آرایشگاه آینه‌ها هستن . به خصوص آینه قدی چراغ دار در آرایشگاه کاربرد بیشتری داره . طوری که تقریبا در همه آرایشگاه‌های حرفه‌ای از آینه چراغ دار و بک لایت استفاده می‌شه و در واقع آینه چراغ دار شده معیاری از حرفه‌ای بودن سالن. با توجه به تمام قد بودن اون نمای کلی از ظاهر شخص رو نشون می‌ده و با نصب چراغ روی اون می‌تونه به عنوان آینه گریم هم از اون استفاده کرد . در زیبایی دکوراسیون سالن هم برای چشم بیننده موثره و قطعا در برند کردن آرایشگاه تاثیر زیادی داره.

آینه قدی چراغ دار
آینه قدی چراغ دار

سرویس بهداشتی

استفاده از آینه قدی در سرویس بهداشتی بسیار رواج پیدا کرده . امروزه که به دکوراسیون تمامی قسمت ها حتی سرویس بهداشتی توجه ویژه ای می‌شه ، از آینه های چراغ دار در این مکان استفاده می‌شه . مخصوصا مدل بک لایت آینه چراغ دار برای سرویس بهداشتی مناسبه و در اکثر سرویس‌های مدرن از این آینه‌ها بهره می‌برن.

آینه قدی چراغ دار

مزون عروس

در مزون ها به خصوص مزون عروس ، آینه ها اصلی ترین ابزار برای طراحی دکوراسیون به شمار می‌رن و وسیله‌ای کاربردی هم هستن . آینه قدی چراغ دار بهترین و مناسب‌ترین پیشنهاد برای اینطور مکان هاست . قدی بودن اون برای نمایش نمای کلی از لباس بعد از پرو و چراغ دار بودن برای بهتر و واضح تر نشون دادن اون کاربرد داره . همچنین با انعکاس نور به لباس ، باعث زیبا تر دیده شدن لباس میشه و نور بیشتری به محیط می‌بخشه .

آینه قدی چراغ دار

بوتیک ها

اولین مسئله‌ای که ما رو برای رفتن به یک بوتیک ترغیب می‌کنه دکوراسیون اونه . پس هر چه در طراحی دکوراسیون خلاق‌تر باشیم به چشم مشتری تاثیر می‌ذاره. آینه قدی برای بوتیک واقعا ضروری هستن و حتی از اصول فضای بوتیک محسوب می‌شن . به خصوص در اتاق های پرو که کاربرد بیشتری دارن . نوع چراغ دار اون علاوه بر زیبایی که به دکوراسیون می‌ده به بهتر نمایش دادن لباس بر تن مشتری هم کمک می‌کنه.

آینه قدی چراغ دار

خیاطی ها

از ابزار های بسیار کاربردی در این گونه مکان‌ها آینه های قدی به شمار می‌رن . به چند دلیل برای کاربرد بیشتر اون می‌شه از نوع چراغ دار استفاده کرد :

آینه قدی چراغ دار
  • منبع نوری

بعد از آینه‌ها مهم ترین ابزار نور مناسبه . بعد از پرو لباس مشتری برای دیدن خودش نیاز به یه آینه قدی چراغ دار داره . تا هم لباس زیبایی واقعی خودش رو نشان بده و هم محیط رو روشن‌تر می‌کنه.

آینه چراغ دار بدون قاب
  • زیبایی و مدرنیته

آینه چراغ دار به مدرن‌تر شدن فضا و زیبایی اون کمک می‌کنه.

  • بزرگ نمایی فضای مورد نظر

با انعکاس نور های چراغ ، آینه باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضا می‌شه . البته آینه‌ها به تنهایی باعث بزرگ نمایی فضا می‌شن اما با وجود چراغ ها به این مورد قوت بیشتری می‌بخشن . به خصوص در فضاهای کوچک‌تر کاربرد بیشتری داره .

آینه قدی چراغ دار

منزل

در قسمت‌های مختلف منزل مثل سالن پذیرایی ، اتاق خواب ، راهرو ، سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیره. با توجه به اشکال و نوع برش اونا می‌شه در قسمت‌های مختلف از اون استفاده کرد. در واقع آینه قدی یه ضرورت برای هر خانه‌ای می‌تونه باشه. و با توجه به فضا و نوع استفاده ، می‌تونه در هر کدوم از این قسمت ها قرار بگیره. با وجود چراغ هایی که برای آینه به کار رفته و روشنایی که توسط اونا ایجاد شده ، می‌شه زیبایی و جلوه منحصر به فردی هم داشته باشه.

آینه قدی چراغ دار
آینه بک لایت طرح کاکتوس

هتل

هتل ها و در کل مکان‌هایی که میزبان افراد مختلفی هستن ، بحث زیبایی دکوراسیون در اونا اهمیت بالایی داره. چرا که یکی از فاکتورها برای جذب افراد زیبایی ظاهره. با این وجود استفاده از آینه قدی چراغ دار به جز کاربردی که به عنوان آینه داره از زیبایی قابل توجهی هم برخورداره. و می‌تونه فضا رو زیباتر نشون بده. و در نهایت باعث می‌شه تا افراد احساس آرامش و خوشایندی داشته باشن.

به تعدادی از موارد استفاده آینه قدی چراغ دار برای آشنایی در اینجا اشاره شد. این نوع از آینه‌ها استفاده‌های خیلی زیادی می‌تونن داشته باشن. همچنین با توجه به تنوع بالای اونا می‌شه متناسب با فضا آینه موردنظر رو به راحتی انتخاب کنیم. چرا که آینه قدی چراغ دار با توجه به زیبایی و عملکردی که داره ، برای خیلی از قسمت‌ها بهترین انتخابه.

آینه چراغ دار قاب دار

نوع لامپ آینه قدی چراغ دار

  • پر مصرف
  • کم مصرف یا LED

لامپ های LED در این نوع آینه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرن . مگر درخواست مشتری غیر از این باشه .

آینه قدی چراغ دار
آینه چراغ دار بدون قاب

مزیت لامپ LED

  • مصرف حداقل انرژی برق
  • عدم تبدیل کردن انرژی الکتریکی به انرژی حرارتی
  • طول عمر بالا
آینه قدی چراغ دار

آینه قدی چراغ دار لمسی

یکی از آپشن‌هایی که در مجموعه فرکو برای تنظیم چراغ آینه تعبیه می‌شه ، دکمه لمسی (تاچ) هست. این دکمه لمسی عملکردی مشابه با صفحه نمایش تلفن هوشمند ارایه می‌کنه و به وسیله اون امکان روشن و خاموش کردن و حتی تغییر رنگ چراغ آینه فراهمه. آینه‌های چراغ دار تاچ از مدرن‌ترین انواع آینه محسوب می‌شن اما با این وجود قیمت نسبتا مناسبی دارن و از آینه‌های ریموت دار و حسگری ارزان‌ترن.

آینه قدی چراغ دار ریموتی

در مدل آینه چراغ دار ریموتی تنظیم آینه به وسیله ریموت کنترل تعبیه شده در آینه امکان پذیر می‌شه. از آینه های چراغ دار بیشتر در آرایشگاه ها و مزون ها استفاده می‌شه. مزیت این مدل در اینه که با استفاده از اونا ، امکان تنظیم آینه حتی از فاصله دور فراهم می‌شه. آینه‌های ریموت دار در مقایسه با آینه های تاچ گرونتر هستن اما از آینه‌هایی که به حسگر تشخیص حرکت مجهزن ارزونترن.

قابلیت های آینه قدی چراغ دار

روشن و خاموش شدن آینه ، تغییر رنگ اون و حتی تغییر شدت نور در آینه های چراغ دار به شیوه های مختلفی انجام می‌شه. بنابه سلیقه مشتری رو آینه حسگر لمسی و حرکتی نصب می‌شه. جدا از اینکه نوع ریموتی آینه های چراغ دار هم موجوده. اما برخی از انواع آینه های هوشمند به جز امکانات ذکر شده به صفحه نمایش ، اسپیکر ، تایمر ، دماسنج و … هم مجهز می‌شن.

آینه قدی بک لایت چراغ دار

معرفی مدرن‌ترین مدل آینه قدی چراغ دار

حسگر تشخیص حرکت از جمله مدرن‌ترین آپشن‌هاییه که با توجه به سفارش مشتریان عزیز در آینه تعبیه می‌شه. سنسور تتشخیص حرکت نوعی حسگر اپتیکی هست که با تشخیص هر حرکت فیزیکی نسبت به اون واکنش می‌ده. در صورتی که از این آپشن استفاده بشه ، روشن و خاموش کردن آینه تنها با اشاره و حرکت دادن دست در مقابل سنسور امکان پذیر می‌شه. سنسور تشخیص حرکت به ویژه برای آینه سریس بهداشتی مناسبه. قیمت این نوع آینه در مقایسه با مدل لمسی و ریموت دار کمی گرون‌تره.

آینه قدی چراغ دار با قاب استیل

آینه قدی چراغ دار با قاب استیل لوکس‌تری مدل آینه قدی چراغ دار محسوب می‌شه. قاب‌های استیلی نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر مشخصات فیزیکی و دوام هم نسبت به قاب‌های دیگه بهترن. استفاده از این مدل آینه می‌تونه محیط‌هایی مثل آرایشگاه ، مزون و … رو متمایز کنه. این آینه‌ها برای دکوراتیو و تزیین محیط هم مناسب هستن. قاب استیل در رنگ‌های طلایی ، نقره‌ای ، خاکستری ، مشکی و … ساخته می‌شه.

آینه آرایشگاه قاب استیل

پخش موسیقی

یکی از امکاناتی که می‌شه به آینه اضافه کرد قابلیت پخش موزیکه . در بعضی از محیط ها این قابلیت می‌تونه خیلی موثر باشه. برای مثال در باشگاه ها ، کافه ها ، آرایشگاه ها و … . در این گونه مکان ها برای ایجاد هیجان کافی نیاز به موزیک و یه آینه احساس می‌شه. چه بهتر که این امکان از طریق یک سیستم باشه.

آینه چراغ دار هوشمند

نمایش ویدئو

نمایش فیلم یک قابلیت مدرن برای آینه های جدید هست . به خصوص در اتاق خواب و سالن اداری و یا سرویس بهداشتی کاربردی هستن. حتی در باشگاه ها امکان جذابیه که باعث می‌شه تا از آینه های دیگه متمایز بشه.

نمایش دمای محیط

در محیط های سرویس بهداشتی این قابلیت کاربرد بیشتری داره . به خصوص در حمام از این نوع آینه هوشمند استفاده بیشتری می‌شه .

آینه چراغ دار قدی

امکان نمایش ساعت

در صورت تمایل مشتریان عزیز رو آینه های چراغ دار فرکو تایمر و ساعت به صورت چراغ اجرا می‌شه.

استفاده از نور های رنگی

رنگ نور چراغ آینه قابلیت تغییر داره . انواع رنگ‌ها برای این نور وجود داره. بسته به سلیقه و فضای مورد نظر و رنگ دکور محیط در می‌شه رنگ چراغ آینه رو‌ انتخاب کرد.

آینه قدی چراغ دار

نحوه سفارش آینه قدی چراغ دار در صنایع فرکو

می‌خوای آینه بخری و دنبال بهترین تولیدی هستی که پول واسطه بمونه تو جیبت؟ پس زود با فرکو تماس بگیر که تخفیف از دستت نره! تمامی مرحله تولیدات شیشه و آینه در محل کارگاه فرکو توسط کارشناسان خبره صورت می‌گیره . تولیدات با تضمین کیفیت و رضایت مشتریان عزیز در کمترین زمان عرضه می‌شن . فرکو از برند های معتبر ایرانیه که در زمینه تولید انواع آینه و شیشه مشغول به فعالیته. آینه‌های تولید شده در مجموعه فرکو با مرغوب‌ترین مواد اولیه موجود تولید می‌شن. عرضه محصولات با حذف واسطه به شکل مستقیم از محل کارگاه صورت می‌گیره. در صورت تمایل می‌تونید از روش‌های حضوری و غیرحضوری برای سفارش محصول اقدام کنین.سفارشات ظرف مدت 3 الی 4 روزی کاری برای عرضه به مشتریان عزیز آماده می‌شن.بازدید و سفارش حضوری در روز‌های کاری از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 مقدوره.

کلیه محصولات فرکو با ضمانت کیفی عرضه می‌شن. به این معنا که در صورت عدم رضایت مشتریان عزیز آینه مرجوع ، تعویض و وجه پرداختی پس داده می‌شه. یعنی اگه مشتری تا یک هفته بعد از خرید از محصول راضی نبود می‌تونه محصول رو پس بده و مبلغ پرداختی رو کامل پس بگیره. مسئولیت آسیب رسیدن در حمل و نقل هم به عهده شرکته.جهت کسب اطلاعات دقیق و بیشتر راجع به آینه های قدی چراغ دار به روش‌های مختلفی می‌تونید با ما در ارتباط باشید :

  • شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق این لینک دنبال کنید و جدیدترین طرح ها رو تماشا کنین.

آینه قدی چراغ دار
آینه قدی چراغ دار
آینه چراغ دار قدی
آینه قدی چراغ دار
آینه قدی لامپ دار
آینه قدی قاب دار
آینه چراغ دار قدی
آینه قدی چراغ دار پایه دار
آینه لامپ دار
آینه لامپ دار
آینه چراغ دار هالیوودی
کدوم مدل آینه قدی چراغ دار از بقیه بهتره؟

بین انواع آینه قدی ، مدل …

17 پاسخ

        1. سلام وقتتون بخیر. شما میتونید نظرتون و به ما انتقال بدین و سریعا پیگیری خواهد شد. تمامی محصولات هم با تضمین و ضمانت مرجوع کالا ار سال می شوند

    1. سلام از جنس های مختلفی در تولیدی فرکو تولید میشه که شامل چوبی . شیشه ای .ام دی اف و … می باشد

    1. سلام وقت بخیر بله هر طور که تمایل داشته باشید براتون تولید میکنیم در کمترین زمان.

    1. سلام و درود. در روز های کاری از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 در خدمت شما هستیم. برای هماهنگی شماره 02188068352 یا 09101767773 تماس بگیرید. موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو