Home
شیشه سکوریت قیمت

شیشه و آینه فرکو

صنایع شیشه و آینه فرکو طی گذشت زمان کوتاهی توانست پیشرفت بسیار چشمگیری در تولیدات خود داشته باشد.این صنایع از انواع بسیار زیادی شیشه و آینه شکل گرفته است. که شما عزیزان می توانید تمامی محصولات مورد نظر خود را در ابعاد دلخواه خود داشته باشید.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با تولید محصولات فراوان و باکیفیتی مشتریان زیادی را نه تنها در ایران بلکه در سایر کشور‌ها نیز به خود جذب کند.

شیشه و آینه فرکو
شیشه و آینه فرکو

شیشه

تمامی اطلاعات کلی که راجب شیشه می توان گفت این است که شیشه یک‌نوع جامدی اَریخت(غیر بلوری) می باشد که در دنیای امروزی بسیار پرکاربرد می باشد. برای مثال کاربرد بسیاری در زینتی، عملی و فنی و در صنایع اپتیک و الکترونیک نوری و قاب پنجره ها داشته است. هنگام ساخت شیشه، با سرد شدن مایع مذاب شیشه، شکل گیری اصلی صورت می‌گیرد. یکی‌از قدیمی ترین و شناخته شده ترین شیشه که در حال حاضر بوده است 《شیشه سیلیکاتی》 است.‌که سیلیکا یکی‌از ماده اصلی و پایه ای ماسه بوده است.

در انجام آزمایشات گفت که شیشه جزو یکی است جالب ترین آزمایشی بوده است است که می تواند حالت جامد سخت و شکننده خود به یک ماده مذاب خمیری شکل در بیاید و یا حتی از حالت مرداب خمیر شکلی خود به یک جاده سقف و شکننده تبدیل شود به این نمونه از رفتارها انتقال شیشه می گویند این رفتارها را طبق اطلاعات به دست آمده گفته شده است که محدوده مواد آریخت های نیمه بلوری دیده اند. اگر دقت کرده باشه می توان گفت که شیشه ها به طور کلی شکننده و هنگام قرارگیری در نور بسیار شفاف هستند.

شیشه و آینه فرکو

شیشه از چه چیزی تولید می شود


یک نمونه از شیشه ها که به طور تقریبی ۹۰ درصد شیشه های تولید شده در جهان را به خود اختصاص داده است شیشه های آهک سود دار هستند که حدود ۷۰ درصد سیلیس دارد. که به طور کلی شیشه به این نمونه از محصولات گفته می شود اما ناگفته نماند که در دنیای امروزی ۹۰٪ شیشه های غیر سیلیسی هم وجود دارد که برای استفاده در تکنولوژی بسیار مناسب هستند این نمونه محصول وضعیت های انعکاسی، انکساری و انتقالی ، شیشه برای ساخت عدسی های نوری، مواد الکترونیک نوری و منشور ها بسیار مناسب ساخته است.

شیشه و آینه فرکو

آینه

این نمونه محصول تولید شده به دلیل شفافیت بسیار بالایی که دارد و صافی موجود تصویر تمامی افراد و اجسام هایی که در آن محیط هستند و نشان می دهد.

یک فرد به این علت می تواند تصویر خود را در یک آینه ببیند که آینه موجود در آن محیط، نوری که تابیده می شود بازگرداندن شود. برای مثال فرش، دیوارهای رنگ شده، نوری که بر آنها تابیده می‌شود را منعکس می‌کند. اما بقیه نوری که بازتاب تتب شده پراکنده می شود. اما زمانی که یک آینه در آن محیط وجود دارد تمامی نور بدون این‌که ذره‌ای از آن را پراکنده کند منعکس می‌کند.

‌ اما شما عزیزان برای این که از این پراکندگی نور جلوگیری کنید باید سطح آینه های خود را بسیار صاف و با کیفیت تهیه کنید. یک شیشه خالی نمی تواند یک آینه بسیار با کیفیت و شفاف برای شما عزیزان شود. زیرا زمانی که نور به جای اینکه منعکس شود. از آن می گذرد پس برای اینکه از یک شیشه یک آینه بسیار صاف و شفاف بسازیم باید پشت شیشه را با وسیله‌ای بپوشانیم. تا نوری که بر آن تابیده می‌شود. از آن عبور نکند.

شیشه و آینه فرکو

آینه از چه چیزی پوشانده می شود؟

ناگفته نماند که خیلی از آینه هایی که موجود هستند با جیوه پوشیده می شود. اما در حال حاضر خیلی از افراد از نقره استفاده می کنند . اینه نیز دارای انواعی می باشد. برای مثال: آینه محدب، فرورفته، معقر و بر آمده. این نمونه آینه هایی که گفته شد. افراد را بزرگتر یا کوچکتر از حد معمول خود نشان می دهند. و یا حتی خیلی از آن ها دراز تر و باریک تر ضخیم تر کوتاه تر از حد معمول نشان می دهد تمامی این اتفاق‌هایی که گفته شده و فقط به یک چیز بستگی دارد آن هم برآمدگی و یا همان فرورفتگی هر آینه یا ساختار اولیه آن.

معروف ترین آینه جهان

یکی از آینه های معروف جهان که وجود دارد در تلسکوپ رصدخانه مانت پالومار کالیفرنیا گذاشته شده است این آینه کار گذاشته شده یک آینه محدب برآمده بسیار بزرگی است که طول آن ۵ متر است یکی از ساده ترین و معمولی ترین نمونه آینه ها آینه تخت است و دیگری آینه های کروی هستند. این نمونه محصولات پرتوهای نور بازتابیده بر روی آنها در یک نقطه ای به نام نقطه کانونی جمع می شود.

شیشه و آینه فرکو

انواع شیشه، شیشه و آینه فرکو

انواع آینه،شیشه و آینه فرکو

به طور کلی می توان گفت که، صنایع شیشه و آینه فرکو تمامی مدل های مورد نظر و دلخواه شما را در تمامی ابعاد و رنگ های مختلف تولید و تمامی نقاط ایران ارسال می نماید. برای داشتن یک محصول با کیفیت تنها کافی است با ما در تماس باشید.

شیشه لاکوبل

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شیشه های لاکوبل‌یک‌معنیه تجاری دارند. که به طور کلی به این محصول شیشه پشت رنگ شده می‌گویند.این محصول به انگلیسی BACK PAINTED GLASS
می گویند.


پس از تولید این محصول شیشه لاکوبل در بین تمامی مردم و مهندسین و یا حتی طراحان دکوراسیون داخلی بازخورد بسیاری قرار گرفت.یکی‌از مهمترین دلایل پرطرفدار بودن این محصول به خاطر تنوع ضخامت و تنوع در رنگ آن می باشد . و یا حتی شما عزیزان میتوانید از این محصول در نمای ساختمان خود استفاده کنید. و هر چه بیشتر در دکوراسیون داخلی و بیرونی ساختمان خود استفاده کنید. زیبایی و مدرنی در محیط خود افزایش داده اید.

شیشه و آینه فرکو

قیمت شیشه لاکوبل

قیمت شیشه های لاکوبل‌تنها بستگی به نوع مقدار ضخامت آن دارد.برای اطلاع داشتن از قیمت بروز این محصول تنها با با در تماس باشید. تمامی تلاش مجموعه فرکو برای بروزرسانی مداوم در لیست قیمت های محصولات می باشد.

شیشه لاکوبل در چه محیط هایی‌مورد استفاده قرار داده می شود؟

شما عزیزان میتوانید این نمونه محصول مدرن را در تمامی محیط های مورد نظر خود استفاده کنید. برای مثال دیوار پوش محیط های داخلی، دیواره های حمام و سرویس های بهداشتی،ورودی ساختمان و برج ها، دیواره بین کابینت ،نمای بدنه کابینت،نمای درب های کابینت ها ،‌پارتیشن های اداری، سقف ها،کف اداره ها،تابلو،سقف های کناف،‌شیشه رومیزی ناهار خوری، درب ها، و خیلی دیگر از محیط های دیگر که شما عزیزان بخواهید.

مزیت استفاده از شیشه لاکوبل؟

  • شما عزیزان می توانید با استفاده از این محصول ایده های بسیار خلاقانه در محیط های داخلی و خارجی خود استفاده کنید
  • زمانی که شما یک محصول را برای محیط خود استفاده می کنید به دلیل داشتن یک سطح شیشه بزرگ و بسیار صاف و شفاف نگهداری و تمیز کردن. این نمونه محسوب رسه کار راحت و آسان می باشد که این مزیت می‌تواند. باعث جذب بسیاری از افراد شود.
  • شما عزیزان میتوانید تمامی محصول مورد نظر خود را که در محیط استفاده کرده اید شیشه لاکوبل دلخواه ست کنید.
  • زمانی که شما از این نمونه محصول در یک محیط استفاده می کنی باعث می شوید که انتشارات بسیار کمی است. ترکیبات آلی فرار ایجاد شود و در اصل شما یک محیطی بسیار پاکیزه و با کیفیت را به وجود آورده اید.
شیشه و آینه فرکو
طلق شیشه ای مات

شیشه سندبلاست

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای ساخت برای ساخت شیشه سندبلاست ذرات شن و ماسه را تحت فشار هوا بر روی شیشه می گذارند که این سندبلاست را ساخت شیشه سندبلاست میگویند.

تاریخچه شیشه سندبلاست

اگر به طور دقیق بخواهیم بگوییم شیشه سند بلاست در سال ۱۸۷۴ میلادی برای اولین بار برای روش تمیزکاری ثبت شده بود. و در حال حاضر در دنیای امروزی شیشه سندبلاست در طرح و نمونه های گوناگونی را می توانید. نه تنها در نمای ساختمان ها بلکه خیلی از محصول های موجود را ساخته شده از این نمونه شیشه ببینید.

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخوردار بودن از دستگاه هوشمند سند بلاست توانسته است. طراحی روی شیشه ، مات کردن آن انجام دهد. این نمونه محصول را شما عزیزان می توانید در انواع مکان ها و در کاربردهای متفاوتی استفاده کنید.

یکی از بزرگ ترین و مفید ترین مزیت استفاده از این نمونه شیشه در یک محیط برای در آوردن یکنواختی محیط شما عزیزان می باشد. به طور کلی سند بلاست به عملیاتی گفته می شود که شن را با کمک بخار و یا فشار هوا ، در سرعت بسیار بالا برای حکاکی و یا حتی به وجود آوردن. طرح بر روی شیشه سندبلاست می پاشند.

تمامی شیشه های سندبلاست از شیشه و مایه تشکیل می شود؟

اما ناگفته نماند که تمامی شیشه‌های سند بلاست از ذرات شیشه و ماسه استفاده نمی شود د در برخی از آنها ذرات ریز مصنوعی در فرایند سند بلاست استفاده میشود. پس شما عزیزان می توان شیشه های سندبلاست شده با کیفیت را از صنایع تولید شیشه و اینه فرق و تنها با تماس با ما و ثبت سفارشات خود داشته باشیم و این صنایع طی ۴۸ ساعت محصول شما را در تمامی نقاط ایران که باشید برای شما عزیزان ارسال خواهد کرد.

کاربرد های شیشه سندبلاست

به مات کردن شیشه همان عملیات تولید شیشه سند بلاست می گویند. زیرا هر دو باعث جلوگیری از دیده شدن محیط داخلی شما عزیزان می شود. شما عزیزان می توانید برای اینکه محیط داخلی شما به بیرون دید نداشته باشد. از طرح ها و نقش های مختلفی بر روی شیشه استفاده کنید. برای مثال خیلی از شرکت ها برند خود را بر روی شیشه ها نقش می دهند. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخوردار بودن از تجربه بالا سندبلاست با کیفیتی را در طرح ها و نقش های گوناگون و در ابعاد و سایزهای متفاوت نیز تولید کند.

اما از طرف دیگر این نمونه محصول یکی از بهترین گزینه ها برای جدا کردن محیط کار در می باشد که کارکنان در آنجا کار میکنند. شیشه سندبلاست صنایع فرکو کاربردهای بسیار زیاد و متفاوتی دارد برای مثال شما عزیزان می توانید از این نمونه محصول به عنوان شیشه های دوجداره یا در یک واحد های مسکونی استفاده کنید یا حتی شما عزیزان می توانید این محصول را در حمام سرویس های بهداشتی و آشپزخانه خود با به وجود آوردن طرح های مورد پسند شما عزیزان استفاده کرد.

موارد مورد استفاده در شیشه شیشه سندبلاست.

  1. اسید کاری کردن شیشه سندبلاست
  2. نقره کوب کردن شیشه سندبلاست.
  3. طلا کوب کردن شیشه سندبلاست‌
  4. رنگی کردن شیشه های سندبلاست
  5. تراش کاری شیشه سندبلاست.

مراحل سند بلاست کردن روی یک شیشه

  • در زمان‌های گذشته برای به وجود آوردن نقش بر روی تمامی اشیاء ها از این روند حکاکی استفاده می‌شد. همانطور که گفته شد این روش حکاکی بر روی یک شیشه به عنوان یک سند بلاست کردن شناخته می‌شود. اما انجام سندبلاست بر روی شیشه نیز برای خود مراحلی دارد که تمامی مراحل در این مقاله به شما گفته می‌شود.
  • در همین ابتدا گفته شود که یکی از مهمترین هدف ها از انجام این عملیات پوشاندن نواحی از سطح شیشه می باشد که در آن قصد حکاکی کردن نداریم. و قسمت های دیگر که آنها را باز گذاشتیم تا بتوانید. بر روی آن ها حکاکی انجام بدهیم.
  • در مرحله اول شیشه ای را که میخواهیم. بر روی آن عملیات سند بلاست را انجام بدهیم. در ابعاد مورد نظر انتخاب می کنیم.
  • پس از انتخاب کردن شیشه مورد نظر میرسیم. به چسباندن برچسب ای که طرح مورد نظر شما عزیزان است بر روی شیشه انجام میدهیم. نی که این برچسب بر روی شیشه می‌خواهیم بچسبانیم باید تمامی حواس‌مان باشد که هیچ گونه حبابی و هوایی در زیر برچسب به وجود نیاید.

محصولات با کیفیت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو

  • اما ناگفته نماند که زمانی که این برچسب را بر روی شیشه می چسبانیم. باید به گونه‌ای باشد که وقتی سندبلاست کردن بر روی شیشه تمام شد. این پرچم است را بتوان از شیشه جدا کرد تولید شیشه و برای اینکه طرح هایی که بر روی شیشه میزنم به درستی و راحتی دیده شود. از برچسب های شفاف استفاده می کنند.
  • در مورد نظر شما عزیزان بر روی شیشه زده می شود. اما از یک تصویر که سیاه و سفید است. استفاده می کنیم
  • زمانی که این برجستگی سیاه و سفید را بر روی شیشه زدیم تمامی قسمت هایی که از رنگ سفید می باشد. را با کمک چاقو تیز و دقیق جدا میکنیم.
  • تمامی قسمت های برش خورده. که از رنگ سفید است را از روی شیشه جدا میکنیم
  • و پس از انجام این جداسازی سندبلاست کردن شیشه را آغاز می کنیم.

شیشه رنگی

این نمونه محصولی که الان در مورد آن توضیحات کامل قرار است داده شود قدمت دیرینه دارند. به طوری که از همان زمان های بسیار دور این محصول بسیار مورد استفاده افراد قرار می گرفت. این نمونه محصول نیز مانند شیشه سندبلاست و تمامی آینه و شیشه های تولید شده در این صنایع نظم و ترتیب خاص خود را دارد که برای مثال در مرحله اول برای ساخت این نمونه محصول طرح اولیه بر روی کاغذ ریخته می شود پس از ذخیره شدن طرح بر روی کاغذ به تفکیک بندی رنگ انجام می شود.و یا همان شماره گذاری کارگذاشته می‌شد. و یا حتی تعیین جهت باید با جنس شیشه هماهنگ می بوده است.

شیشه و آینه فرکو

ادامه مرحله ساخت شیشه رنگی

در مرحله بعدی برای ساخت این نمونه محصول بسیار زیبا لحیمی که از جنس قلع بوده با رعایت تمامی قوانین رابر روی شیشه می گذارند و پس از انجام این مرحله با کمک قلم الماسه به بریدن شیشه ادامه می دهند . پس از انجام این مرحله طرح به وجود آمده با نمونه اولیه تطبیق می دهیم پس از از آن با کمک سمباده لبه های بریده شده . را صاف و یکدست و گرد میکنیم در مرحله بعد با کمک نوارهای مسی شروع قاب گیری تیکه های بریده شده می کنیم . پس از قابگیری تمام تیکه های به وجود آمد و بر اساس الگو میچینم و کنترل انجام میشود.

تاریخچه شیشه رنگی

تمامی اصطلاح هایی که برای شیشه رنگی به کار برده می شود به عنوان ماده و به آثاری که از آن به وجود آمده شده است اطلاق می گردد. در تمامی سال هایی که این محصول به وجود آمده است. این اصطلاح روی پنجره های کلیساها و بقیه بناهای قدیمی و مذهبی استفاده شده است اما این نمونه محصول به حالت سنتی و به عنوان پنجره استفاده میشه اما با گذشت زمان و با وجود آمدن مهندسی و طراحان داخلی یک ساختمان از شیشه های رنگی به طور به روز و مدل استفاده کردند برای مثال ساختار های سه بعدی و مجسمه سازی از زمان قدیم تا به الان این محصول شیشه رنگی می نامیدند و از زمان بومی این اصطلاح تا به الان گسترش پیدا کرد.

شیشه و آینه فرکو
طلق شفاف رنگی

مراحل تولید شیشه رنگی

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای ساخت این نمونه محصول زیبا و بروز با اضافه کردن نمک های فلزی در هنگام ساخت آن و یا حتی در هنگام تزئین آن در تمامی روش های موجود رنگ امیزی می شود.از این نمونه محصول بسیار پرکاربرد بیشتر برای پنجره ها استفادا می کنند. در این نمونه محصول تکه های شیشه به طوری مرتب شده است که باعث ایجاد یک‌الگو و یا حتی یک‌تصویر‌می شوند.

مواد استفاده شده برای ساخت شیشه‌رنگی

تمام اجزایی که برای ساخت و تولید این محصول زیبا و بروز استفاده می شود از آهن،طلا،کبالت،نقره،منگنز و اورانیوم است. که در حال حاضر در دنیای امروزی کاربرد بسیار زیادی را دارد. در این نمونه محصول برای ساخت تمامی رنگ های موجود از یک ترکیباتی استفاده می شود برای مثال برای ساخت و ایجاد رنگ سبز با اضافه کردن مقداری ناخالصی آهن به شیشه مورد نظر این رنگ بسیار زیبا و خاص را به وجود آورد.

و اما سایر رنگ ها نیز‌برای بوجود اوردنشان قانونی نیز وحود دارد که برای مثال با اضافه کردن مقداری هایذ یونی به دیگر فلزات می توان سایر رنگ هارا بدست اورد. و یا حتی اکسید آهن یا اکسید کروم در یک‌شیشه رنگی باعث بوجود امدن همان رنگ سبز اما مقداری پررنگ تز نیز می شود. و اما در اخر می توان گفت که به طور کلی با ترکیب انواع این نمونه ترکیبات می توان تمامی رنگ های مورد سلیقه و مورد نیاز افراد را بدست اورد.

شیشه دور دوشی

اگر دقت کرده باشید. استفاده از شیشه در طراحی و دکوراسیون داخلی تمامی محیط های مورد نظر شما هم قابل استفاده و هم بسیار تاثیر گذار می باشد. بعد از پله های شیشه ای، شیشه دکوراتیو، پارتیشن، آشپزخانه ،دور دوش ها این نمونه محصول در طراحی منازل مسکونی از نقش بسیار زیادی برخوردار است. اگر دقت کرده باشید بیشتر خانه های ساخته شده بسیار کوچک هستند. و بیشتر افراد با مشکل کاهش ابعاد مواجه شده اند.

انواع شیشه دور دوشی

برای مثال سرویس های بهداشتی و تلفیق شدن سرویس با حمام یکی از بزرگترین مشکلات افراد است. اما کارشناسان صنایع تولید شیشه و آینه فرکو، برای این مشکل پیشنهاد و راه حل را به وجود آورده است. که شما عزیزان می توانید. به جای اینکه در بین دوش که نه تنها فضای زیادی را می‌گیرد و از قیمت بسیار بالایی برخوردار است . می توانید از پارتیشن حمام یا همان دوردوشی گفته شده استفاده کنید. این نمونه محصول یکی از به روزترین و لاکچری ترین محصولات تولید شده می باشد. تا شما عزیزان میتوانید. یکی از بهترین و با کیفیت ترین دوردوشی ها را داشته باشید.

مهم تریت مزیت استفاده از شیشه دوردوشی!!

طبق آمار بدست آمده تمامی افراد پس از حمام کردن از یک موضوع مشترک رنج می برد و آن هم این است. که افراد پس از امام از به وجود آمدن لکه بخار بر روی دیوارها و یا حتی آینه موجود در حمام خود یا حتی آینه هایی که در سرویس های بهداشتی خود استفاده می کنم. بسیار رنج می‌برند. زیرا هم ظاهر بسیار نامناسب و کثیف را به وجود می آورد و این کثیفی بر روی آینه و دیوارها باعث فرسودگی و شور و پوسیدگی نیز می‌شود. و این اتفاق باعث از بین رفتن محصولات استفاده شده در آن محیط می شود.

. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در تولیدات محصولات خود توانسته است این مشکل بسیار مهم و ضروری را برای شما عزیزان از بین ببرد. یکی از بهترین راه حل از بین بردن این مشکل استفاده از به روز ترین محصولات تولید شده . در این صنایع می باشد. این محصول را شیشه دور دوشی می نامند که شیشه دور دوشی از شیشه های سکوریت که باید یراق آلات درجه یک استنلس استیل ضد زنگ می باشد . که ساخته شده است. که استفاده از این محصول یک فضایی را در محیط مورد نظر شما به وجود می‌آورد. که نه تنها باعث می شود زیبایی و مدرنی دران محیط به وجود بیاید. بلکه تاثیر بخار لکه بر روی شیشه باقی نخواهد ماند.

ویژگی استفاده از این محصول

  • با استفاده از این محصول از پاشیده شدن آب به اطراف محیط جلوگیری میکنید.
  • پس از استفاده از این محصول باعث ایزولاسیون و حفظ حرارت نیز خواهید شد .
  • ایجاد یک‌محیطی مدرن و زیبا تنها با اشغال ۱۰ میلیمتری از محیط مورد نظر شما می شود.
  • باعث جلوگیری از اسیب رسیدن به دیوار،درب های جوبی شما،رامیک کف و یا حتی اینه شما می شود.
  • با استفاده از آن در محیط مورد نظر خود باعث ایجاد ظاهری زیبا و دلنشین می شوید.
  • سرعت و سهولت در تولید و اجرا
  • برخورداری از طرح ها و اشکال بسیار گوناگون و متنوع.

انواع شیشه دور دوشی

  • شیشه دور دوشی فریم لس
  • شیشه دور دوشی فریم دار

شیشه رودوشی نیز برای خود از انواع گوناگون نیز تشکیل شده است که در در ادامه این مطالب با آنها نیز آشنا خواهیم شد شما عزیزان می توانید تمامی محصولاتی که گفته شد را تنها با تماس با ما سفارش دهیم و طی ۴۸ ساعت محصول مورد نظر شما در تمام نقاط ایران که باشید به دست شما عزیزان خواهد رسید صنایع تولید شیشه و آینه فرکو یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولیدات شیشه و آینه را به خود اختصاص داده است.

ویژگی های مهم و چشم گیر این محصول.

این نمونه محصول تولید شده در صنایع تولید شیشه و اینه فرکو شامل شیشه ی سکوریت ۱۰ میلیمتری می باشد که از بهترین و با کیفیت ترین شیشه تولید شده است.که همراه یراق آلات درجه یک استنلس استیل ۳۰۴( ضد زنگ ) می باشد که این ویژگی و یا همان قابلیت اجرا به صورت کشویی و لولایی را دارد که این ویژگی‌باعث جذب بسیاری از افراد به این محصول شده است. از مزیت این محصول زیبا و بروز می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  • این محصول از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است .
  • بسیار مدرن و بروز می باشد.
  • قابلیت اجرا و تولید در طرح ها و ابعاد گوناگون تمامی افراد نیز می‌باشد.

شیشه لمینت

این نمونه محصول تولید شده در صنایع فرکو جزء تولیدات پرطرفدار و مقاوم است. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این محصول را از چند لایه، برای بهره بردن از مقاومت و ضد ضربه بودن بسیار بالایی تولید کرده است . برای مثال شیشه لمینت از دو یا چند لایه شیشه به هم چسبیده شده است که در بین تمام لایه ها طلق پی وی بی قرار می دهد. شما عزیزان برای شناخت تمامی محصولا تولید شده و تشخیص آنها با دیگر محصولات باید تمامی شباهت ها و تمامی تفاوت های آن را بدانید.برای شناخت شیشه لمینت با کیفیت با دیگر‌محصولات به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه مطلب را با دقت‌بخوانید..

تفاوت شیشه لمینت با دیگر محصولات؟

۱_ یکی از مهم ترین و بارز ترین تفاوت شیشه لمینت با دیگر شیشه ها در میزان مقاوت آن ها نسبت به یکدیگر‌می می باشد.یعنی شیشه لمینت از مقاومت بیشتری برخوردار است..و یا حتی زمانی که این نمونه محصول با برخورد از ضربه بسیار محکم می شکند لایه پی وی بی که صنایع فرکو در بین شیشه ها قرار داده است . از پاشیده شدن قطعات خرد شده در محیط جلوگیری می کند. یعنی به دلیل چسبیده شدن شیشه ها به یکدیگر آسیب و ایجاد خطر برای افراد بسیار کاهش می دهد.

۲_ زمانی که شما از شیشه های لمینت برای درب های ورودی و یا حتی پنجره های خود استفاده می کنید متوجه میزان جلوگیری از ورود صدا به درون محیط مورد نظر خود می شوید. یعنی می توان گفت که این نمونه محصول تولید شده توسط صنایع فرکو عایق صدا می باشد. حتی اگر شما از شیشه معمولی استفاده کنید. متوجه میزان تفاوت بین جلوگیری از ورود صدا به درون محیط نسبت به شیشه لمینت دستک خواهید شد.

تفاوت بین شیشه لمینت و شیشه‌ سکوریت

ا این دو نمونه محصول تولید شده تفاوت ظاهری ندارم اما تفاوت اصلی بین آنها در مقدار ایمنی که دارد است یعنی در هنگام ساختن این دو محصول در طی مراحل حرارت ذوب شده و پس از مراحل ذوب شدن به ثبت قالب گیری می روند پس از قالب گیری باید سرد شود تفاوت اصلی در بین این دو محصول به این قسمت است یعنی سرد شدن شیشه در میزان مقاومت آن بسیار تاثیرگذار است.

تفاوت این دو محصول

  • این دو نمونه محصول تولید شده هردو شیشه های بسیار مقاوم و ضد ضربه ای هستند.اما از روش های بسیار گوناگونی برای تولید آن استفاده می شود.و به غیر از نحوه متفاوت تولید آنها کاربردهای متفاوتی نیز با یکدیگر دارند. اما به مرور این تفاوت ها و استفاده از این دو شیشه در‌محیط های مورد نظر و مناسب آنهارا نیز مورد برسی قرار خواهیم داد.
  • شیشه‌لمینت هایی که توسط‌صنایع فرکو تولید می شود به عنوان یک شیشه ضد گلوله در‌شیشه جلویی ماشین ها مورد استفاده قرار داده می شود.این نمونه محصول یکی از شیشه های بسیار ضد ضربه و مقاوم می باشد. و طی آزمایش هایی که گرفته شد به نظر می رید که برای استفاده از این نمونه محصول برای پنجره و یا حتی درب ها بسیار گزینه مناسبی می باشد.
  • این نمونه محصول بسیار زیبا و مقاوم را در محیط و کاربرد های گوناگونی مورد استفاده قرار می دهند.برای مثال درب ها،کف آکواریوم،و یا حتی در صفحه مانیتور و یا حتی گوشی.

مهم ترین فرق ها

  • در صنایع تولید شیشه و آینه فرق و ساخت این محصول بسیار برطرف داد از دو لایه شیشه استفاده می کند که در بین آن ورقهای پی وی را قرار می‌دهند و با هرات حرارت دادن باعث می شود که این دو در کنار یکدیگر قرار بگیرند به همین دلیل زمانی که ضربه به این محصول وارد می شود باعث می شود که شیشه همچنان در جای قرار داده شده باقی بماند.
  • به همین دلیل باعث می شود که میزان و درصد آسیب رسیدن به افراد به حداقل میزان برسد زیرا که شیشه ضربه دیده همراه با تکه های به وجود آمده در جای خود باقی می ماند. برای مثال می‌توان گفت که افرادی که برای درب های خود و یا حتی پنجره های خود از این نمونه محصول تولید شده استفاده می‌کنند ایمنی را برای محبت خود به وجود می‌آورد زیرا که محصولشان به راحتی شکسته نمی شود دست شکستن این نمونه محسوب و ورود افراد به درون محیط شما کار راحتی نخواهد بود زیرا که باعث به وجود آمدن سر و صدای زیادی می شود
  • زمانی که میزان شیشه و یا حتی ورقه‌های میانی این شیشه ها بیشتر شود باعث اجابت که تفاوت در میزان مقاومت و میزان جلوگیری این محصول از ورود صدا به درون محیط مورد نظر شما نیز به تفاوت بربخورد.
  • ناگفته نماند که شیشه های سکوریت تولید شده به دیگر شیشه های عادی ۵ الی ۱۰ برابر مقاوم تر و قوی تر است

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت، بخاطر برخورداری از کیفیت بسیار‌ بالایی که دارد. زمانی که با برخورد ضربه ای محکم باعث شکستگی می‌شود، به ‌جای تبدیل شدن. به خرده‌ شیشه های ریزه‌ و بسیار تیز به تکه های کوچک گرانول تبدیل خواهند شد. و این تبدیل بخاطر نوع و نحوه ساخت این محصول می‌باشد.

یعنی‌ در صنایع فرکو هنگام ساخت این محصول پس از مرحله دادن. حرارت به سرعت بسیار بالایی سطح شیشه. حرارت داده شده خنک می شود . و این کار باعث می شود که تنش هایی درون شیشه سکوریت بوجود بیاید.و این عمل‌باعثداشتن محصولی مقاوم و ضد ضربه خواهد بود .

کاربرد شیشه لمینت

این نمونه محصول کاربردهای بسیاری را دارد. و پیشنهاد ما به شما این است. که این محصول تولید شده. بسیار با کیفیت را به عنوان انتخاب اول خود قرار دهید. که با تمامی هدف های شما همخوانی داشته باشد. برای مثال پنجره های نزدیک به سطح زمین بسیار گزینه مناسبی است. که شیشه های لمینت با تمامی طراحی های مورد نظر شما.

برای پنجره استفاده شود و یا حتی درب های خروجی مانند پنجره بهترین گزینه مناسبی که می توان گفت. استفاده از این محصول برای آنها می باشد. این دو نمونه گفته شده جزو مورد هایی می باشد که استفاده از شیشه لمینت یک امری ضروری برای آنها می باشد. زیرا ایجاد امنیت و حفظ آرامش در آنجا بسیار مهم می باشد.

و مواد مورد نیاز برای ساخت شیشه لمینت

به طور کلی اگر بخواهیم ساخت این محصول را بگوییم. شیشه لمینت یک محصولی بسیار ایمن می باشد. که از پیوسته شدن دو شیشه سکوریت به یکدیگر به وجود می آید. و این دو لایه با کمک یک قطعه pvc در بین خود. که از انواع بسیار گوناگونی از رنگهای مختلف، با کمک حرارت داد فشار زیاد به یکدیگر متصل می شود. بوجود می اید.

همانطور که در مطالب بالا گفته شد. زمانی که این شیشه شکسته می شود. به دلیل وجود لایه پی وی قطعه های شکسته شده به یکدیگر می چسبد. و به دلیل چسبیدن به یکدیگر محیطی امن را برای افراد به وجود می آورد.

مزیت شیشه لمینت

زمانی که شما از شیشه لمینت در محیط های خود استفاده میکنید. در اصل یک مانع فیزیکی به بسیار مقاوم در برابر تمامی حمله ها و تمامی نفوذی های بیرون محیط امن خود خواهید داشت . بیشتر افراد در تمامی نقاط دنیا این نمونه محصول تولید شده .را در محیط هایی که حفظ آرامش و امنیت و حفظ سلامت جسمی افراد بسیار مهم است. برای مثال بانک ها، ادارات پست و یا حتی ساختمان های اداری استفاده می کنند.

برای مثال زمانی که این محیط هایی که به عنوان مثال گفته شد. از این محصول استفاده می‌کنند .و از ورود مجرمان و افراد به داخل محیط مورد نظر جلوگیری می‌کنند. و این امر باعث ایجاد امنیت و آرامش در محیط کاری و یا حتی شخصی خواهد شد.

  • صنایع تولید شیشه و اینه فرکو شیشه های لمینت خود را در انواع بسیاری از رنگ های مورد نظر شما عزیزان تولید می کند.
  • .لایه میانی که صنایع فرکو در بین شیشه ها قرار می دهد این محصولات در برابر شکستگی و تمامی ضربه ها، مقاومت نگه میدارد.
  • این محصول تولید شده در صنایع فرکو و در برابر تمامی ضربه ها و برخورد گلوله به خود بسیار مقاوم است.
  • این محصول باعث ایجاد حفظ حریم شخصی و یا خصوصی خواهد شد.
  • با بیشتر شدن میزان قدرت این نمونه محصول هنگام ترکیب آن با قطعات متعدد.

صنایع تولید شیشه و اینه فرکو

  • در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران تمام سعی خود را دارند .که از این مشکل وبه وجود امده نهایت سواستفاده را ببرند، شما خیلی راحت می توانید. سایت های نا معتبر و صف کلاهبردارن را از تمامی صنایع ها جدا کنید.
  • اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارشات شما ندارند. پس سعی بر این دارند. که تجمعی را در هیچ محیطی ایجاد نکنند. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان را به شما می دهد. شما بتوانید از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایید.‌
  • یکی دیگر از راه های شناخت شرکت و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه . ارزش افزوده است.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی و برگه ارزش افزوده است.
  • شما عزیزان می توانید با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن آن سایت را متوجه بشوید. زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز های مالیاتی پرونده ندارند.
  • تمامی مواردی که گفته شده است. شما با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر بشوید و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده . را در خدمت شما عزیزان خواهیم گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو