Home
شیشه ۸ میل

شیشه ۸ میل

شیشه ۸ میل در دنیای امروز !!!

شیشه ۸ میل در گذشته و امروزه جزء یکی از محصولات کاربردی در کارخانه جات ایران به شمار میاد.اما در گذشته شیشه ۸میل دارای تنوع بسیاری نبوده . با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تونست این محصول رو با تنوع بالا تولید و عرضه کنه. شیشه ها در گذشته محدودیت در ضخامت داشتن و فقط با ضخامت ۴میل تولید می شدن . اما امروزه در ضخامت‌های متفاوتی تولید و عرضه میشه.

مخصوصا که تمام انواع ضخامت‌هایی که از شیشه تولید میشه از نظر کیفیت اصلا شبیه به شیشه‌های قدیمی نیست.چراکه در برابر ضربه و فشار خیلی مستحکم و آسیب ناپذیرن. و به راحتی نه می‌شکنه و نه کیفیت و شفافیت خودش رو از دست میده.

تازه از رنگ‌بندیش نگم برات که دلت ضعف میره. هر رنگی که تو ذهنت داری و مدنظر و انتخابته رو بگو تا در هر سبک و مدلی که دوست داری برات آماده کنن.

اما ممکنه هر شرکتی این کارو برات انجام نده پس من برا حل این مسئله یه تقلب ریزی در انتهای مقاله برات رسوندم و آدرس و شماره تماس شرکت تولیدی که اینکارو برات انجام میده رو گذاشتم. به‌صورت بی‌واسطه و مستقیم هم می‌تونی شیشه رو از تولیدکننده دریافت کنی که خیلی هم از نظر قیمت هم به‌صرفه میشه برات 🙂

برای قیمت شیشه اول از همه سایز و اندازه شیشه ، ابزار اطراف شیشه،رنگ شیشه و انواع مختلف اون در نظر گرفته میشه.ودر قیمت شیشه بسیار تاثیر گذار هست. شیشه ۸میل در تولیدی فرکو در رنگ‌های مختلفی عرضه میشه.از جمله:

  1. رنگ‌های مات
  2. رنگ‌های شفاف
  3. دودی
  4. برنز
  5. مسی و…

قابلیت‌های شیشه ۸ میل.


قابلیت شیشه ۸ میل اینه که نسبت به شیشه ۴ میل دارای مقاومت بیشتر و ضخامت بالاتری هست.در شیشه های رومیزی از شیشه های ۸میل استفاده میشه به دلیل این که از ضخامت ،مقاومت بالا و همچنین طول عمر بالا برخوردار هست.شیشه ۸ میل غیر از مقاومت بسیار دارای شفافیت منحصر به فردی هست.شیشه های درجه دو و سه دارای خال‌هایی در سطح خودشون هستن.ولی شیشه ای که از همه لحاظ بدون ایراد باشه شیشه ۸ میل سوپرکلیر هست.همچنین شاید برای شما سوال پیش اومده باشه که شیشه رو با چه واحدی اندازه گیری می‌کنن؟
شیشه های ۸میل با واحد اندازه گیری میلی متر اندازه گیری میشه.زیرا واحد اندازه گیری استاندارد شیشه میلی متر هست.

شیشه 8 میل . شیشه رو میزی 00
شیشه 8 میل . شیشه رومیزی

ساخت شیشه ۸ میل در تولیدی فرکو.

کارشناسان تولیدی فرکو با اندازه گیری دقیق همچنین،متراژ،ضمانت،نصب شما رو راهنمایی می‌کنن.و هزینه رو به صورت دقیق به شما عزیزان به اطلاع میدن.برای مشاوره رایگان با شماره تلفن 02188068352تماس بگیر.شیشه انواع مختلفی دارن که یکی از پرطرفدارترین آن شیشه 8میل هست .این شیشه با استحکام بالا،قیمت مناسب،امکان شکست کمتر،مقاومت در برابر گرما ، سرما و…برای شما بسیار مناسبه.

چرا از تولیدی فرکو شیشه 8 میل رو خرید کنیم؟


1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می کنی و به شما بیشترین کمک رو هنگام انتخاب در نوع شیشه و آینه می‌کنن.
2_محصولات ما از تولید به مصرف هستن.و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکوست.
3_با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه میشه.
4_در صورت نیاز کارشناسان فرکو برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده میشه.و برای بالا بردن دقت بیشتر در اندازه گیری از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده میشه.
5_تمامی سوالات خود رو می‌تونی از کارشناسان فرکو بپرسی و با ما در واتسآپ درتماس باش.
6_بعد از تولید محصول شمادرب منزل برای شما ارسال میشه.
7_در هر گونه خرابی می‌تونی با فرکو تماس بگیری.تا به شما کمک کنیم.در کمترین زمان آماده خدمات رسانی به شما هستن.

و اما مهم‌ترین مورد داشتن گارانتی بی‌قید و شرط یکساله برای محصولات شیشه‌اس.


انواع شیشه ۸ میل صنایع شیشه و آینه

  • شیشه رومیزی
  • شیشه ۸ میل مات
  • شیشه دودی برنز
  • شیشه کریستال
  • شیشه سکوریت
  • شیشه  لمینت
  • شیشه ۸ میل رنگی
  • شیشه حکاکی شده
  • شیشه سوپر کلیر
  • شیشه  رفلکس
  • شیشه اسید کاری شده
  • شیشه ۸ میل ساتینا
  • شیشه ۸ میل خم
  • شیشه ۸ میل دوجداره
  • شیشه ۸ میل استیند گلاس

شیشه دودی برنز.

از شیشه های ۸ میل دودی و برنز اغلب برای شیشه رومیزی استفاده میشه. این نوع شیشه یکی از پرفروش ترین شیشه ها به شمار میاد .و جزء با کیفیت‌ترین و شفاف ترین آینه‌ها به حساب میاد.و با مناسب‌ترین قیمت عرضه میشه.

شیشه ۸ میل سکوریت.

در برخی از شغل‌ها و مکان‌ها این مسئله بسیار مهم و کاربردیه که شیشه شما ضد خط و خش،ضد لکه،و همچین نشکن باشه.این شیشه بسیار مناسب برای مکان مورد نظر شماست. که این محصول باعث جلو گیری از خطرات جانی و ضررات مالی کاربر میشه. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این توانایی رو داره که بعد از سفارش دادن شما در عرض ۴۸ساعت شیشه رو درب منزل تحویل بده. از این شیشه ۸ میل سکوریت در مکان‌هایی مانند نرده شیشه ای،پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می‌گیره.و طرفداران بسیاری رو به خود جذب کرده.

شیشه ۸ میل

شیشه ۸ میل رومیزی.

توضیحی مختصر در مورد شیشه رومیزی؟ شیشه‌رومیزی از جمله نمونه های پر کاربرد درامروزه و گذشته در معماری و طراحی های داخلی ما بوده .و نقش بسزایی در دکوراسیون و طراحی ما داره.در سال 1399با توجه به پیشرفت های قابل توجه ای که در تولید شیشه رومیزی ایجاد شده مناسب‌ترین شیشه‌های رومیزی از لحاظ کیفیت ،قیمت ،مقاومت و طول عمر بالا شیشه رومیزی از جنس هشت میل هست.اگر می‌خوای روی شیشه‌های رومیزی خود اشیاء سنگین و یا وسیله ای سنگین قرار بدین .خرید شیشه رومیزی هشت میلی‌متری مناسب ترین شیشه برای رومیزی شماست.وزن شیشه رومیزی ۸ میلی از تمامی شیشه های رومیزی با سایز ها و میل های مختلف کمتر هست .اگر به دنبال شیشه‌ای سبک در عین مقاومت بالا هستین ، شیشه‌ی ۸ میلی‌ مناسب‌ترین شیشه برای شماست.این شیشه های رومیزی ۸ میل جزء یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدار‌ترین شیشه‌ها هستن.

شیشه 8 میل . شیشه رومیزی 2
شیشه 8 میل . شیشه رومیزی 3

شیشه مات ۸ میل دارای انواع مختلفی می باشد.که به سه دسته :

  1. ساتیا
  2. مشجر
  3. سندبلاست

تقسیم بندی میشه.

این شیشه های مات در پروژه هایی که با نمای شیشه ای طراحی میشه کاربرد داره.

شیشه ۸ میل
شیشه ۸ میل

شیشه ۸ میل رنگی

به لطف پروردگار صنایع تولید شیشه و آینه فرکو سالهاست که شروع صفر تا صد شروع به تولید شیشه رو شیشه میزی رنگی کرده . صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با دستگاه های پیشرفته قابلیت اینو داره که بتونه شیشه ۸‌میل رو در رنگ‌های مختلف بنا بر سلیقه شما تولید کنه و برای شما طی ۴۸ ساعت درب منزل ارسال کنه.این رنگ ها شامل:

  1. دودی
  2. برنز
  3. آبی
  4. مسی
  5. طلایی
شیشه ۸ میل
شیشه ۸ میل


آیا شما علاقه به شیشه های رنگی لاکوبل دارین و دوست دارین بدونین که چگونه ساخته میشه؟

اول از همه شیشه رو کاملا‌ تمیز کرده که هیچ گرد و خاکی روی شیشه نمایان‌ نشه. سپس شیشه رو به اندازه ای شما برای ما تعیین می‌کنین برش می‌دیم. و در آخر با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو شیشه رنگ خواهد شد.در بین این همه رنگ از شیشه رنگی با رنگ دودی جزء پرفروش ترین شیشه رنگی فرکو محسوب میشه. که از این نوع شیشه به عنوان رومیزی استفاده میشه .

شیشه ۸میل کریستال

اگر شما در دکوراسیون سالن های کاری خود به دنبال یک شیشه شفاف در عین‌ کیفیت جنسی بالا هست . و همینطور به دنبال شیشه ای با قیمت مناسب هستین .صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو شیشه های رو تولید کرده که بسیار مناسب برای پروژه های شماست.از شیشه های کریستال ۸ میل می‌تونی در قسمت رومیزی هم‌استفاده کنی.و زیبای رو به فضای خود القا بدی.کارشناسان تولیدی فرکو به شما پیشنهاد میده که از این‌نوع شیشه های کریستال مدرن و بروز حتما در قسمت رومیزی خود استفاده کنین .زیرا هم فضایی شیک و مدرن برای شما به وجود میاره.هم نسبت به قیمت آن سالیان سال برای شما عمر می‌کنه.

شیشه ۸میل سوپر کلیر

شیشه سوپر کلیر از لحاظ شفافیت از شیشه کریستال پایین تر هست.ولی در مقایسه با شیشه های فلوت از لحاظ شفافیت بالاتر هست.اگر شما به دنبال شیشه ای با قیمت مناسب هستین. و مسئله قیمت رو در اولویت قرار دادین. می‌تونین از شیشه های سوپر کلیر در تولیدی فرکو خریداری کنین.

شیشه ۸میل لمینت

از شیشه ۸ میل لمینت در پروژه های نرده ای شیشه‌ای هم زیاد استفاده میشه.و برای ساخت شیشه ۸‌میل از ترکیب دوشیشه ۴ میل استفاده می‌کنن.اگر می‌خوای در پروژه نرده ای شیشه از شیشه ای با مقاومت بالا استفاده کنی می‌تونی به صورت بی‌واسطه و مستقیم از کمپانی فرکو اونو با قیمت به‌صرفه تهیه کنی.

شیشه ۸میل رفلکس

در گذشته در تولیدی فرکو شیشه های ۸ میل رفلکس با ضخامت های ۴ و ۶ میل تولید میشد. ولی با گذشت زمان و دستگاه های پیشرفته و با کمک کارشناسان تولیدی فرکو تونستیم شیشه رفلکس رو با ضخامت ۸ میل هم در تولیدی فرکو تولید و عرضه کنیم.

شیشه ۸ میل حکاکی شده

تولیدی فرکو با دستگاه پیشرفته اینگریوینگ قابلیت اینو داره که روی شیشه شما هر طرحی که مدنظر شما باشه رو حکاکی کنه.اگر برای شما این سوال پیش اومده که چگونه روی شیشه ۸ میل شما طرحی حکاکی میشه به این طور هست که: اول از همه طرحی که شما برای کارشناسان ما ارسال کردین رو از طریق اتوکد وارد دستگاه می‌کنیم.تا روی شیشه طرح‌مورد نظر شما حکاکی بشه.می‌تونی اسم و یا لگوی شرکت و یا هرجایی که شیشه رو در آن جا استفاده میکنی رو برای ما ارسال کنی.تا‌ما روی شیشه ۸ میل شما حکاکی کنیم.تولیدی فرکو در هیچ شکل و فونتی محدودیت ایجاد نمی‌کنه. شما حتی می‌تونی تبلیغات خود رو به صورت حرفه ای به نمایش بذاری. و از سبک های قدیمی فاصله بگیری.

شیشه ۸ میل خم

شیشه خم و گرما دیده مشتری‌های قدیمی و خاص خودش رو در بازار داره. روند تولید شیشه های خم با کیفیت بالا گرما دیده با گذشت زمان بسیار پیشرفت داشته. ادامه تحقیق و توسعه و استفاده‌ی مفید از آخرین تکنولوژِی روز و تجربه ی کارشناسان این صنعت ، باعث شده که ابعاد جدیدی از صنعت و مد شیشه رو گشودن.به دلیل این که این نوع شیشه ها در ظاهری متفاوت دیده میشه. باید گفته بشه که ساخت این‌ شیشه ها هم اصلا ساده‌ نیست. بنا به شکلی که شما سفارش دادین ، شیشه ها رو اول داخل قاب فلزی قرار میدن .بعد به همراه قالب داخل کوره قرار داده تا شیشه به همون شکلی که شما برای ما تعیین کردین ساخته بشه.

شیشه ۸ میل دوجداره

مراحل ساخت شیشه ۸ میل دوجداره به این صورت هست که اول از همه بین دوشیشه ۴ میل یک اسپیسر فلزی مواد ضد رطوبتی قرار می‌گیره.از این شیشه ها برای جلو گیری از تلف شدن انرژی استفاده میشه.

شیشه ۸ میل اسید کاری شده

شیشه های اسید کاری شده در طرح‌ها و الگوهای مختلفی اسید کاری میشه.آیا برای شما سوال پیش اومده که برای ساخت شیشه اسید کاری شده از چه نوع محصولاتی استفاده میشه؟
برای ساخت شیشه اسید کاری شده از اسید های مخصوص شیشه و دستگاه پیشرفته کاترپلاتر برای برش زدت روزنگ ها و پمپ فشار قوی استفاده میشه.

شیشه ۸ میل استین گلاس

شیشه استیند گلاس اصولا در شیشه درب ها مخصولا درب های چوبی مورد استفاده قرار می‌گیره.و برای فضاهای که سبک قدیمی دارن بسیار مناسبه.

شیشه ۸ میل شیشه سندبلاست

شیشه سندبلاست یک شیشه طرح دار و بسیار مقاومه.این شیشه یک تکنولوژی بسیار جدید هست که ما با دستگاه سندبلاست می‌تونیم طرح‌های مورد نظر شما رو بر روی شیشه به صورت مات در بیاریم.این شیشه اولین بار در سال 1874 میلادی به وجود اومده که در حال حاضر شما شاهد وجود این شیشه سکوریت که ، یک شیشه مقاوم و ضخیم در برابر ضربه هست می‌باشین.از آن جایی که شیشه کاملا ضربه پذیر هست.راحت با هر ضربه ای شکسته میشه.و این از نگرانی خیلی افراد هست.با خرید شیشه سکوریت در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو می‌تونی یک شیشه ضخیم در برابر حوادث داشته باشی.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یک شیشه مقاوم و ضخیم در برابر ضربه هست.از آن جایی که شیشه کاملا ضربه پذیر هست.راحت با هر ضربه ای شکسته میشه.و این از نگرانی خیلی افراد هست.با خرید شیشه سکوریت در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو می‌تونی یک شیشه ضخیم در برابر حوادث داشته باشی.

در ساخت شیشه ۸ میل چه ابزاری مورد استفاده قرار می‌گیره؟

  1. لول و یا براق
  2. تراش،تراش ۲پله،تراش ۳پله،انگشتی
  3. لول تخت
  4. دیاموند

شیشه ۸ میل در چه مکان‌هایی و چه صنایعی مورد استفاده قرار می‌گیره؟

  1. میز شیشه ساده ، رنگی و طرح دار
  2. شیشه های دیوارپوش
  3. استفاده به عنوان پارتیشن
  4. شیشه رومیزی
  5. شیشه سکوریت
  6. شیشه لمینت
  7. شیشه دو جداره
  8. شیشه آکواریوم
شیشه 8 میل . شیشه میز ناهارخوری -

شیشه های دیوارپوش

شیشه های دیوارپوش نوع جدید از شیشه است.این نوع دیوارپوش شیشه ای کاربرد زیادی داره.شیشه در معماری کاربردهای زیادی داشته . از دیرباز مورداستفاده ما بوده. شیشه یکی از عناصر تزئینی در معماری هست و در نمای داخلی و خارجی مورداستفاده قرار می‌گیره.  علاوه بر زیبایی کارکرد زیادی نیز داشته و مثلاً اکسید نمی‌شه شیشه با شفافیت و درخشانی که داره و همچنین به دلیل عبور نور از خود در نشون دادن فضای باز و زیبا بسیار مؤثر هست. پیشرفت‌های بسیاری در کیفیت و ویژگی‌های شیشه به وجود اومده و باعث شده تا ، علاوه بر کاربردهای روتین گذشته کاربردهای بسیار بی‌شمارتری برای آن ایجادشده باشه.

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو

یکی از مهم ترین مسائلی که خریداران به آن توجه می‌کنن.کیفیت محصوله.زیرا که شیشه ۸ میل برای حفظ حریم و حفاظت از فضاهای شیشه ای ساختمان بسیار مسئله ای مهم و چشم گیر هست.شما عزیزان باید در بین این همه شرکت بتونین یک شرکت معتبر و قابل اعتماد پیدا کنین.به لطف پرودگار تولیدی فرکو با چندین سال تولید شیشه آینه تونسته یکی از پرفروش ترین تولیدی ایران واقع بشه.

جهت خرید بدون واسطه و مستقیم از کمپانی تولید کننده با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیر . و در48 ساعت شیشه ۸ میل خود رو درب منزل تحویل بگیر.

ما با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های صنعت در حال ساخت مدرن ترین شیشه ۸میل هستیم.برای مشاوره با کارشناسان تولیدی فرکو تماس بگیر تا بهترین گزینه برای شیشه با بهترین جنس رو در محیط خود داشته باشی.
برای ثبت سفارش می‌تونی با شماره تلفن 02188068352تماس بگیری.تولیدی فرکو با کمترین زمان در 48ساعت می‌تونه شیشه ۸میل با تمام مشخصات مدنظر شما رو درب منزل ارسال کنه .برای اندازه گیری پنجره و یا هر قسمتی که نیاز به این شیشه دارین کارشناسان فرکو به محل نصب رجوع کردن.و باکیفیت ترین شیشه رو در عرض 48ساعت برای شما تولید می‌کنن. سپس می‌تونی شیشه ۸ میل مد نظرت رو با مشخصات تعیین شده در ابعاد و شکل های مختلف برای ما در واتس اپ ارسال کنی.و با کارشناسان فرکو در ارتباط باشی.تا بهترین شیشه رو به طور مستقیم از تولیدی دریافت کنی.


آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو