Home
شیشه طرح دار مات

شیشه طرح دار مات

شیشه طرح دار مات رو می‌تونیم محبوب‌ترین نوع شیشه برای پارتیشن بدونیم که البته استفاده ازش فقط به این محدود نیست. این مدل شیشه رو احتمالا زیاد تو شرکت‌ها و ساختمان‌های باکلاس دیدین. دیوارها و پارتیشن‌های شیشه‌ای هم خیلی جذاب هستن و هم نصب راحتی دارن. البته که شیشه‌های جدید ایمن هم هستن. اما شیشه شفاف همیشه هم گزینه مناسبی نیست! خیلی جاها زیاد تو دید بودن حریم خصوصی رو از بین می‌بره! فکرش رو کنین که کاملا در معرض دید هستین از همه طرف! قطعا آرامش بخش نیست. اینجورجاها استفاده از شیشه‌های مات بهترینه گزینه هست. اینطوری از جذابیت شیشه استفاده می‌شه و از طرفی به میزانی می‌تونیم از نور هم استفاده کنیم.

حالا اگه یه طرحی هم داشته باشه که خیلی جذاب‌تر می‌شه. این طرح برای شرکت‌ها یا کلا جاهای تجاری می‌تونه لوگو هم باشه! مخصوصا تو شرکت‌های حرفه‌ای زیاد دیده می‌شه این مورد و از نظر برندینگ عالیه.

اما دقت داشته باشین که شیشه‌های مات فقط به یک مدل محدود نیستن! مثلا اینکه تکنینک مات کردن و طرحدار کردن شیشه یکی نیست و حتی بین مقاومت شیشه‌ها اختلاف زیادی هست. طبیعتا اختلاف قیمتی زیادی هم دیده می‌شه بین انواع شیشه. مدلی از شیشه هست که در مقابل گلوله نمی‌شکنه و شیشه‌ای هم هست که به یه ضربه آروم بنده! سوال اینجاست که کدوم مدل شیشه طرح دار مات بهتره؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشین.

  • برای مثال از این شیشه می‌خواید از فضای پنجره و درهای آهنی قدیمی می توان از شیشه مات مشجر استفاده کرد.

شیشه طرح دار مات مشجر(شیشه برفی)

شیشه برفی رو اگر دست بزنین متوجه ناهماهنگ بودن و نقطه نقطه بودن اون می‌شین. این شیشه بیشتر در مکان‌های قدیمی و جاهایی استفاده میشه که از نظر زیبای اهمیت زیادی نداره و صرفا جهت اهمیت حفظ حریم شخصی شماست. از این شیشه ها در مکان‌هایی که زیبایی نکته مهمی داره استفاده نمیشه. صرفا برای راه انداختن کار شما مناسبه.

  • شما می‌تونین برای استفاده از پنچره‌های آلمینیومی و UPVC از شیشه سندبلاست استفاده کنین.

شیشه طرح دار مات سندبلاست (ساتینا)

شیشه در زندگی ما اهمیت بالایی داره.وچه بهتر برای خرید اول راجع‌به اون اطلاعات کسب کنین واز انواع اون اطلاعات جمع اوری کنین.یکی از شیشه هایی که در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تولید میشه شیشه طرح دار هست. خود شیشه طرح دار شامل دو گزینه اس.

  • شیشه طرح دار براق
  • شیشه طرح دار مات

شیشه طرح دارمات

شیشه طرح دار مات به دلیل مدرن بودن طرفداران زیادی داره. شیشه طرح دار مات دارای تنوع رنگی بالایی اس. یعنی شما می‌تونین بنا بر سلیقه و رنگ‌هایی که مد نظرتون هست و می‌خواهید در کابینت و در هرجای دیگری که می خواید می‌تونین از اون استفاده کنین .همچنین باعث زیبایی و جذابیت منزل شما میشه.این شیشه بیشتر مناسب افرادی هست که نمی‌خوان وقتی صرف تمیز کردن منزل کنن. از شیشه های طرح دار میشه برای کابینت هم استفاده کنین.

شیشه طرح دار مات سندبلاست

اگر شما می‌خواید از این شیشه در فضای مدرن و باکلاس استفاده کنین. این شیشه بهترین انتخاب و گزینه برای شماست. این شیشه ها باعث زیبای و جذابیت فضای منزل شما میشه.شیشه سندبلاست رو می توان بر حسب سلیقه شما حکاکی کرد و شیشه رو زیباتر کرد . می توان روی این شیشه ها رو نقش و نگارهم انجام داد. ولی دقت داشته باشین که روی شیشه شما روغنی چیزی ریخته نشه زیرا به راحتی پاک نمیشه پس دقت بالایی برای حفاظت از شیشه خود داشته باشین.

شیشه ساتینا

شیشه ساتینا هم مانند شیشه سند بلاست باعث زیبای فضای منزل میشه. ولی روی شیشه ساتیا نمی‌توان مثل شیشه سند بلاست حکاکی کرد.ولی یکی از مزیت‌هایی که نسبت به شیشه سند بلاست داره اینه که به راحتی می‌تونین اونو تمیز کنین. یعنی اگر روغنی چیزی روی اون ریخته بشه به آسونی پاک میشه.

شیشه طرح دار مات

شیشه مات هوشمند

شیشه مات هوشمند جزء بروزترین و جدید ترین شیشه هاست. و با وجود دستگاه هوشمند شیشه از حالت مات و براق اون تغییر می‌کنه.و با استفاده از یکی دکمه می‌تونین از این کاربرد مهم استفاده کنین.با وجود این کاربردهای جذاب افرادی زیادی رو به خود جذب کرده اس.و در مکان های مختلف از اون استفاده میشه.

شیشه طرح دار مات
شیشه طرح دار مات

شیشه مات در چه مکان‌ها و قسمت‌هایی استفاده میشه؟

شیشه طرح دار مات
  • مورد استفاده از پنجره های آلمینیومی و upvc
  • مورد استفاده در شیشه های بیمارستان ها
  • مورد استفاده درشیشه های مکان های اداری
  • مورد استفاده در تکنیک های پزشکی
  • اجرای کابین دوش شیشه ای
  • اجرای پارتیشن های شیشه ای مات
  • مورد استفاده از میز شیشه ای

شیشه طرح دار می‌تونه کاملاساده یا مات باشه.انتخاب به این دو می‌تونه بستگی به نیازشما در جایی که از اون استفاده می‌کنین داشته باشه پس قبل از خرید اول به مکانی که در اونجا می‌خواید از شیشه استفاده کنین دقت کنین چون بسیار مهمه .سپس می‌تونین نسبت به اون مکان شیشه خود رو سفارش بدین.

شیشه طرح دار مات

شیشه طرح دارساده

شیشه طرح دار ساده می‌تونه باعث زیبای و جذابیت منزل شما بشه. و زیبای و مدرن بودن جذابیت رو به منزل شما هدیه میده. شیشه طرح دار ساده هم مثل نوع مات دارای رنگ بندی مختلف هست.شما می‌تونین با ست کردن رنگ شیشه و وسایل منزلتون خونه خود رو زیبا کنین.

برخی از شیشه ها دارای اشکال هندسی هستن. که به اون شیشه طرح دار میگن.شیشه طرح دار یکی از متنوع ترین کارهایی اس که ، باعث تحول و تغییر بالایی در فضای داخلی و خارجی شما میشه.

شیشه طرح دار مات

همه ما همیشه به دنبال بهترین و بالاترین کیفیت . و با کمترین هزینه هستیم .اگر می خواید محصولات شیشه طرح دارمات با کیفیت بالا داشته باشین به صنایع تولید شیشه و آینه فرکو مراجعه کنین .

ما یک مجموعه هستیم که گزینه‌های شیشه طرح دار مات بادوام رو متناسب با نیازهای خونه یا محل کار شما ارائه می‌دیم. بهترین و باکیفیت ترین کار از فرکو و رضایت از شما .
برای سفارش می‌تونین با شماره زیر تماس بگیرین.
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

یکی از صنایع های مهم و پرکاربرد در دنیای امروزی این نوع شیشه اس . که در انواع رنگ و جنس‌های متفاوتی به فروش میرسه . و در کالبدهای متفاوت به کار میره برای مثال در سالن‌ها و در منازل این نوع شیشه ها به دلیل اینکه در طول روز مورد استفاده زیادی قرار می گیرن ، به همین دلیل جنس اون از نوع ضخیم در سازه‌های مدرن اس .انواع مختلف رو با بهترین کیفیت از فرکو می‌تونین تهیه کنین.

شیشه طرح دار مات

همیشه همه ما از خرید خود یک خرید مطمئن، بادوام و با کیفیت بالا می‌خوایم که سال ها از اون استفاده کنیم.
یکی از محصولاتی که در منزلمون برای زیبایی به کار برده میشه شیشه طرح دار مات هست.
شرکت فرکو شیشه طرح دار را به شما با تضمین :هر گونه سایز،مقاومت در برابر ضربه به شما ارائه میده. شما می‌تونین به شماره تلفن شرکت فرکو تماس بگیرین و شیشه طرح دار مات رو تهیه کنین. 02188068352.

  • یکی از پرفروش ترین و مدرن ترین محصول موجود در بازار شیشه طرح دار مات هست.این مدل شیشه در زیبایی تمام مکان مورد نظر رو می‌تونه به یک فضای مدرن و بروز تبدیل کنه.
  • اگر شما در ذهنتون برای منزل،محل کار،سالن،و یا هر مکان مورد نظر که هستین نشانگر اینه که شما یک فرد بروز و حساس بر روی دکوراسیون مکان مورد نظر خود هستین.پس فرکو نسبت به شیشه طرح دار مات اطلاعاتی برای خرید بهتر ومطمئن کمک می‌کنه تا ، خرید مطمئن تر و با کیفیت تری داشته باشین.

این شیشه دارای مزیت های بسیار مهمیه!

برای مثال ما هنگام خرید این نوع شیشه از صنایع تولید شیشه و آینه فرکو نه شما طرح دلخواه و مورد پسند خود رو انتخاب کرده. و ما آن طرح رو برای شما عزیزان با کیفیت عالی به روی شیشه می‌زنیم.برای مثال می‌تونین شکل‌های لوزی مربع و گل دار و خیلی مدل های دیگر که مدنظر شماست رو سفارش بدین و ما همون طور که شما سفارش دادین تحویل میدیم.این یکی از کارهای ظریف و مدرن در عین سادگی اس.

زمانی که شما برای منازل ، محل کار و سالن های اداری از این کار استفاده کنین نشانگر ساده بودن در عین مدرن بودن شماست


و یکی دیگه از مزیت‌های مهم این نوع شیشه اینه که در‌تمومی خونه‌ها ، اداره‌ها و سالن‌ها استفاده از شیشه های ساده و بدون طرح باعث یک دستی فضا میشه. که با طرح دادن به این شیشه شما می‌تونین فضای مورد نظرتون رو از یک دستی و سادگی مطلق در بیارین. و تبدیل به یک فضای جالب و زیبا کنین.

چراصنایع تولید شیشه وآینه فرکو؟

این شیشه یکی از مهم ترین صنایع پرکاربرد در دنیای امروزی اس که ، در طرح و ابعاد متفاوتی به دست شما عزیزان می رسه.این نوع شیشه ها به دلیل اینکه در طول روز مورد دید افراد بسیاری اس توجه زیادی رو به خود جلب می‌کنه .

درست طرح زدن بر این شیشه امری بسیار واجبه که صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این اطمینان رو به شما عزیزان میده. که محصول شما بهترین و با کیفیت ترین شیشه طرح دار مات باشه.

فرکو تمام شیشه‌ها رو با گارانتی یکساله بی‌قید و شرط عرضه می‌کنه که، هر گونه افت کیفیت رو تا دوازده ماه به صورت رایگان تعویض می‌کنه.


آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو