Home
شیشه رفلکس طلایی نقره ای

شیشه رفلکس طلایی نقره ای

شیشه رفلکس طلایی نقره ای

شیشه های رفلکس طلایی نقره ای در چند سال اخیر به انواع شیشه های رفلکس اضافه شد. این نمونه از محصول یکی از اولین نوع شیشه رفلکسی به‌شمار میاد که ، بیشترین سفارش و استفاده از اون در ساختمان های نوساز هست. طبق آمار بدست اومده شیشه های رفلکس در اوایل تولید که فقط در رنگ سبز و آبی موجود بود و مهندسین ساختمان برای نمای ساختمان خود که از رنگ های خاص استفاده می‌کردن ، مجبور بودن که برای پنجره های خود ار شیشه های رفلکس سبز و یا آبی استفاده کنن.

شیشه رفلکس طلایی به دلیل رنگ بسیار زیبا و جذابی که داره در بیشتر ساختمان‌های نوساز مورد استفاده قرار می‌گیره. برای مثال اگر ساختمون و یا همون رنگ پنجره دوجداره شامپاینی باشه می توان به یقین گفت که نمای این ساختمان جزو مدرن‌ترین و جذاب‌ترین ساختمون که توسط اون مهندس ساخته شده بود محسوب میشه.

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تمامی انواع پنجره های دوجداره مانند آلومینیومی و UPVC که در انواع رنگ تنوع رنگی‌اس رو، تولید و در تمامی نقاط ایران نیز با بهترین کیفیت ارسال می‌کنه. می‌توان گفت که قیمت شیشه رفلکس طلایی و نقره ای در برابر رفلکس هایی که در رنگ های دیگر تولید شدن ۳۰ درصد بیشتر هست و این افزایش قیمت در این محصول به دلیل ترکیبات شیمیایی بسیار کمیاب که در ساخته این شیشه به کار برده میشه هست. طبق آزمایش هایی که به دست اومده مهمترین تفاوتی که بین شیشه رفلکس طلایی و شیشه طلایی ساده وجود داره در انعکاس تصاویر هست زیرا افرادی که علاقه به انعکاس تصویر ندارن از این محصول استفاده نمی‌کنن.

انواع شیشه رفلکس طلایی و نقره‌ای صنایع تولید شیشه فرکو

شیشه رفلکس طلایی نقره ای
  • هوشمند
  • حکاکی شده
  • لمینت
  • درب ورودی
  • خم
  • دوجداره
  • سکوریت
  • سوپر یا ویژه
  • نرمال

شیشه رفلکس طلایی نقره ای نرمال

این نمونه از محصول جزو یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات تولید شده در ، صنایع تولید شیشه و آینه فرکو هست. می توان گفت که این شیشه به طور تقریبی ۳۰ درصد از آینه ساخته شده اس. برای مثال فردی که این محصول رو برای منزل و یا تمامی محیط های مورد نظر خود مورد استفاده قرار می ده. هنگامی که از داخل ساختمون این شیشه رو مشاهده می‌کنه یک آینه شفاف رو نمی‌بینه زیرا همانطور که از نام اون پیداست. به این محصول شیشه رفلکس طلایی نقره‌ای نرمال میگن.

شیشه رفلکس طلایی نقره ای

شیشه رفلکس طلایی نقره ای سوپر یا ویژه

این محصول تولید شده که جزو پر طرفدارترین نوع شیشه در شیشه های رفلکس هست.

همانگونه که از نامش پیداست میزان آینه اضافه شده به این محصول در برابر دیگر شیشه ها بالاست. یعنی به طور تقریبی ۵۰ درصد از این شیشه از آینه تشکیل شده اس . برای مثال هنگامی که فرد این محصول رو برای محیط مورد نظر خود خریداری و از اون استفاده می‌کنه. هنگامی که از داخل محیط به شیشه نگاه کنه یک تصویر بسیار شفاف از خودش رو درون شیشه نصب شده می‌بینه.

شیشه‌های رفلکس طلایی نقره ای سکوریت

این نمونه از محصول به دلیل برخورداری از مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و تغییرات آب و هوایی بیشتر برای ساختمون هایی که بالای سه طبقه دارن استفاده میشه. یعنی فردی که سازنده ساختمون هست به دلیل ایجاد و برقراری امنیت برای افراد داخل و بیرون ساختمان موظف هست که ، برای نمای خارجی ساختمان یک پنجره زیبا،جذاب و در عین حال مقاوم و ضد ضربه رو انتخاب کنه. پیشنهاد ما برای شما ،شیشه های رفلکس سکوریت هست.این محصول در کنار زیبایی که برای محیط شما به برقرار می‌کنه. امنیت و حس آرامش رو برای شما به وجود میاره.

شیشه رفلکس طلایی نقره ای

شیشه رفلکس طلایی نقره ای دوجداره

شیشه رفلکس طلایی نقره ای

شیشه های رفلکس طلایی و نقره ای دوجداره جزو یکی از محصولات تولید شده در صنایع فرکو که هست جزو محصولاتی که از مقاومت بسیاری برخوردار هستن شناخته شده اس. زیرا در هنگام تولید این محصول دو عدد شیشه رفلکس استفاده می‌کنن. و این دو شیشه رو در ابعاد و سایزهای یکسان برش میدن. پس از مرحله برش دادن اسپیسرهای فلزی که از مواد ضد رطوبتی برخوردار هستن. در بین شیشه ها قرار می‌ده. و دور اون رو با کمک چسب پوشش می‌دن. و این گونه هست که شیشه های رفلکس طلایی نقره ای دوجداره از مقاومت و ضد ضربه بودن بسیاری برخوردار هستن.

.

شیشه‌های رفلکس طلایی نقره ای خم

یکی از به روزترین، زیباترین و مدرن ترین تولیدات صنایع فرکو شیشه رفلکس طلایی نقره ای خم هست. برای تولید این محصول بسیار زیبا در ابتدا شیشه رفلکس متناسب با ابعاد سفارش داده شده برش داده می‌شه و پس از برش کاری قاب فلزی که با شعاع خم تولید شده اس. به درون کوره میره.

شیشه‌های رفلکس درب ورودی

اگر به محیط‌های لوکس دقت کرده باشین. درب هایی که برای اونجا استفاده می‌کنن شیشه اس. به طور کلی می‌توان گفت که درب های ورودی ساختمون‌ها در دنیای امروزی بیشتر شیشه خور هستن. که در بیشتر مواقع به حالت چوبی تولید می‌شه. پس اگر رنگ های درب چوبی، قهوه ای می باشن، بهترین گزینه برای اونا شیشه رفلکس طلایی نقره ای دب ورودی هست.

شیشه رفلکس لمینت

برای خیلی از افراد امنیت و مقاوم بودن محصولاتی که برای محیط ومورد نظر خود استفاده می‌کنن. بسیار مهم هست که، شیشه لمینت شده جزو تولیدات صنایع فرکو می باشد که امنیت رو برای محیط و افراد برقرار میسازه. دلیل مقاوم بودن این محصول اینگونه هست که هنگام شکسته شدن این شیشه ذرات جدا شده از هم به یکدیگر متصل می‌مونن و این امر امنیت رو برای افراد به وجود میاره.

شیشه رفلکس طلایی نقره ای

شیشه رفلکس حکاکی شده

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه های بروز تونسته اس ، طرح‌های بسیار جدید رو به وجود بیاره. یکی از این طرح ها و تولیدات شیشه حکاکی شده هست که ، این صنایع با وجود دستگاه هوشمند مستر تمامی طرح‌های مورد نظر افراد رو در بهترین و با کیفیت ترین حالت ممکن بر روی شیشه احکاکی می کنن.به عبارتی می‌توان گفت که نام دیگر این حکاکی ،کنده کاری هست.برای سفارش این محصول زیبا و بروز با ما در تماس باشین.02188068352

شیشه رفلکس طلایی نقره ای

شیشه رفلکس طلایی نقره ای هوشمند.

یکی دیگه از طرح‌هایی که در شیشه های رفلکس طلایی نقره ای توسط صنایع فرکو تولید شده اس. شیشه هوشمند هست. یعنی با کمک یک ریموت می‌توان شیشه رو به حالت مات ،شفاف در بیاریم . راه عملکرد این شیشه از طریق و کمک الکتریسیته هست. که اگر جریان برق قطع بشه عملکرد این شیشه نیز از کار خواهد میوفته. قابل ذکر هست که شیشه رفلکس طلایی نقره ای هوشمند در کشورهای اروپایی بیشترین فروش رو داشته اس. و توجه بیشتر طراحان دکوراسیون داخلی نه تنها در کشورهای اروپایی بلکه در دیگر کشورها نیز قرار گرفته شده اس.

شیشه رفلکس طلایی نقره ای

مهمترین دلایل استفاده از شیشه رفلکس طلایی نقره‌ای برای ساختمون‌ها

بهترین قوانین شهرداری که برای مهندسین ساختمان ساز گذاشته شده اس اینه که باید برای ساختمان ها از شیشه و پنجره های استفاده بشه که فضای داخل ساختمان به بیرون دید نداشته باشه به همین دلیل صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با ساخت این محصول کمک بسیاری به مهندسین کرده‌اس. یعنی با تولید انواع رنگ شیشه رفلکس که نمای داخل به بیرون نداره تونسته اس این اجازه رو به مهندسین بده که نسبت به رنگ مورد نظر خود بتونن شیشه طبق سلیقه و سطح ساختمون رو نیز برای کار خود استفاده کنن.

بهترن صنایع تولید شیشه‌های رفلکس طلایی نقره ای!!!

در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارن از این مشکل وبه وجود اومده نهایت سواستفاده رو ببرن، شما خیلی راحت می‌تونین سایت‌های نامعتبر و صف کلاهبردارن رو از تمامی صنایع جدا کنین. اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارش‌های شما ندارن پس سعی بر این دارن که تجمعی رو ایجاد نکنن. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان رو به شما می ده که شما بتونین از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایین.

شیشه رفلکس طلایی نقره ای


شیشه رفلکس طلایی نقره ای

آدرس :

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو