Home
ویژگی ای شیشه بین کابینتی

فروش شیشه بین کابینتی در تهران

شیشه بین کابینتی زیبا

فروش شیشه بین کابینتی در تهران برای منازل لوکس و بروز بسیار رونق گرفته . شیشه بین کابینتی در اکثریت شهرهای ایران توسط شرکت فرکو به صورت اینترنتی بفروش میرسه.ولی در استان تهران امکان خرید حضوری هم وجود داره با توجه به اینکه مجموعه تولیدی و شرکت فرکو در استان تهران میباشد این امکان رو به شما میده تا امکان خرید حضوری رو هم داشته باشین.

شماره تماس برای برقراری ارتباط: 02188068352

آدرس دفتر فرکو: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه بین کابینتی چیست

در اکثر آشپزخونه‌های قدیمی همانطور که دیدین از کاشی و یا سرامیک استفاده کردن ولی امروزه از شیشه بین کابینتی در خونه‌های لاکچری استفاده می‌کنن.این نوع شیشه انواع مختلفی داره و از تنوع بالایی برخوردار هست.و بهترین گزینه برای جایگزینی کاشی و سرامیکه.شیشه بین کابینتی بسیار زیبا و با دوامه و در برابر ضربه مقاومت بالایی داره.این نوع شیشه براحتی تمیز میشه و به راحتی هم کثیف نمیشه.

شیشه بین کابینتی

کاربرد های شیشه بین کابینتی

کاربرد های شیشه بین کابینتی بسیاز زیاد هست.و بهترین گزینه برای آشپزخانه‌های مدرن هس. این نوع شیشه با هر نوع کابینتی ست میشه ضدآب هست و حتی در برابر حرارت مقاومه.شیشه بین کابینتی به راحی نصب میشه و می‌توان جای پریز و… رو گذاشت تا امکانات آشپزخونه‌تون هم کامل بشه.

شیشه های بین کابینتی مقاوم در برابر حرارت

همانطور که می‌دونین شیشه ای که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیره باید در برابر حرارت مقاوم باشه.تا در برابر شعله های آتش آسیب نبینه بهترین راه برای مقاوم‌سازی شیشه لمینت کردن و یا سکوریت کردن شیشه هست.تا در برابر آتش و اجاق گاز خونه مقاوم باشه.

شیشه بین کابینتی ارزان

شیشه بین کابینتی رنگی

برای ست کردن دیوار آشپزخونت با کابینت‌های خونه میتونی از رنگ های مختلف شیشه رنگی استفاده کنی.شیشه بین کابینتی در رنگ های مختلف عرضه میشه.و با تنوع بالای رنگی باعث میشه تا رنگ مورد نظر خود رو براحتی سفارش بدی.این نوع شیشه رنگی همان دیوارپوش ساده لمینت شده هست که با اضافه شدن رنگ های مختلف به مواد شیشه رنگ مورد نظر بدست میاد.

قیمت شیشه بین کابینتی

انواع شیشه رنگی

شیشه رنگی انواع مختلفی داره که هر کدوم کارایی خاصی داره.سه نوع شیشه:شیشه رنگی لاکوبل(براق)، شیشه رنگی متلوکس(مات) و شیشه رنگی متالیک (متلاک) رو بیشتر مورد استفاده قرار میگیره که مورد بررسی قرار می‌دیم.

  1. شیشه رنگی لاکوبل
  2. شیشه رنگی متلوکس
  3. شیشه رنگی متالیک
مشخصات شیشه بین کابینتی

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه رنگی لاکوبل در رنگ ها و طرح های متفاوت عرضه میشه و نوع براق شیشه رنگی میباشداین نوع شیشه بسیار زیبا و لاکچری هست و طرفدار زیادی داره.شیشه لاکوبل براحتی تمیز میشه و می‌تونین با دستمال نم دار براحتی تمیز کنین.

مهمترین ویژگی های شیشه لاکوبل

ویژگی های این محصول بسیار زیاد هست که باعث مدرن بودن و زیبایی آشپزخونه میشه و مقاومتی که در برابر رطوبت و گرما داره باعث شده که مورد توجه عموم مردم قرار گرفته باشه.

شیشه رنگی متلوکس

نام دیگر این شیشه ، شیشه مات اسید اچ هست که در رنگ های مختلف و زیبایی عرضه میشه.و در فضاهای داخلی و بیرونی خونه میتوان مورد استفاده قرار داد.ویژگی‌های خاص داره که از انعطاف بالایی برخوردار هست و می‌توان خم کرد و نشکنه.

شیشه رنگی متالیک

شیشه رنگی متالک یا متالیک نوعی شیشه رنگی هستن.که میتوان زیر مجموعه ی شیشه های رنگی لاکوبل نام برد.تمامی مشخصات و ویژگی های این دو شیشه مثل هم هست و هردو سکوریت و لمینت کاری شدن و تنها تفاوت این دو شیشه در بخش رنگ شون هس که شیشه متالیک دارای رنگ اکلیلی مانند هست که در برابر زیبایی و جلوه خاصی به مکان مورد نظر میده.

فروش شیشه بین کابینتی

شیشه رنگی در اندازه های مختلف

  1. ضخامت چهار میل
  2. ضخامت پنج و شش میل
  3. ضخامت ده میل
  4. ضخامت شانزده و بیست میل

از ضخامت چهار میل برای جاهای مختلفی مانند: درب کابینت،نمای بیرونی کمد دیواری،رومیزی های کوچک وغیره استفاده میکنن.

از ضخامت پنج و شش میل برای دیوار های بین کابینتی استفاده میکنن و در خیلی مکان های مختلف دیگر می‌توان استفاده کرد.

از ضخامت ده میل برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان استفاده میکنن و در صفحه کابینت و رومیزی و.. مورد استفاده قرار می‌گیره.

از ضخامت شانزده و بیست میل برای صفحه کابینت ، اوپن آشپزخانه میزهای دکوری و فضای باز و… مورد استفاده قرار می‌گیره.

شیشه بین کابینتی زیبا

رنگ های مورد استفاده در شیشه بین کابینتی

مهم ترین بخش برای انتخاب شیشه بین کابینتی ست بودن و زیبا بودن شیشه کابینتی هست که با کابینت و آشپزخانه شما ست بشه.نکته های دیگری هم برای انتخاب شیشه بین کابینتی هست باید رعایت کنین برای مثال رنگی رو انتخاب کنین که شاد باشه و بعد گذشت مدتی دلتون رو نزنه.

شیشه بین کابینتی خاص

طرح های شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی رو در طرح های مختلف می‌تونین سفارش بدین و حتی طرح مورد نظر خود رو به مجموعه تولیدی فرکو سفارش بدید تا برای شما تولید بشه.

تمیزی شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی میتوان گفت بهترین گزینه برای آشپزخانه‌های مدرن هست.این نوع شیشه علاوه بر زیبایی هایی که داره براحتی تمیز میشه.روش تمیز کردن بسیار ساده ای داره که با استفاده از دستمال نم دار میتونی براحتی تمیز کنی.شیشه بین کابینتی علاوه بر اینکه براحتی تمیز میشه سخت هم کثیف میشه. و کثیفی رو به خودش نمیگیره.

شیشه جایگزین کاشی و سرامیک در آشپزخانه

شیشه بهترین جایگزین برای کاشی و سرامیک هست به چند دلیل و ویژگی های مهم دلیل اولی که میتوان به اون اشاره کرد زیبایی و طرح های خاص شیشه هست که در رنگ های مختلف عرضه میگرده و براحتی میتونین با کابینت خود ست کنین.دلیل دومی که بهتر بودن شیشه را اثبات میکنه تمیز شدن راحت شیشه نسبت به کاشی و سرامیک هست و شیشه رو مد هست و امروزه در خونه‌های لاکچری از شیشه استفاده می‌کنن.

ویژگی ای شیشه بین کابینتی

نصب آسان شیشه برای بین کابینت

شیشه بین کابینتی براحتی نصب میشه و شما می‌تونین حتی از نصاب های شرکت فرکو استفاده کنین از هرنقطه ی ایران که سفارش بدین مجموعه فرکو برای شما نصاب های ماهر میفرسته تا شیشه ها رو نصب کنن.

آیا شیشه برای دیواره های آشپزخانه مناسبه

سوالی که برای خیلی ها به وجود میاید که با توجه به شیشه بودن جنسش ضربه بخوره نشکنه ؟! یا اگر بشکنه چه اتفاقی میفته ؟! باید بگم که در تولید این نوع شیشه در مجموعه تولیدی فرکو از بهترین مواد ها و ترکیب ها استفاده شده تا در برابر ضربه مقاوم باشه. و نشکن باشه. متریال این نوع شیشه طوریه که حتی اگر احیانا بشکنه هم شیشه پخش نمیشه فقط خورد میشه.و به قطعات غیربرنده تبدیل میشه.

شیشه بین کابینتی تهران

بهترین انتخاب نوع شیشه برای بین کابینت

اگر بخواهیم جمع‌بندی کنیم و نکات مهم رو در این پاراگراف بگیم . باید شیشه مورد استفاده برای فضای بین کابینت از شیشه سکوریت یا لمینت شده استفاده بشه.نباید طرح های برجسته و درشتی داشته باشه تا راحت تر تمیز بشه،ضخامت شیشه پنج یا شش میل باشه و بهتر هست از رگ های جذاب برای دیواره های آشپزخانه استفاده بشه.

بهترین راه برای سفارش شیشه بین کابینتی

فروش شیشه بین کابینتی در تهران به صورت حضوری و آنلاین توسط شرکت فرکو انجام میشه. و اگر قصد خرید از سایر استان ها دارین می‌تونین با تماس و ارتباط با شرکت فرکو سفارش خود رو ثبت کنین.تا براتون ارسال بشه.

شیشه بین کابینتی

شماره تماس برای برقراری ارتباط : 02188068352

فروش شیشه بین کابینتی در تهران با ضمانت بی‌قید و شرط یکساله :

شماره تماس برای برقراری ارتباط: 02188068352

آدرس دفتر فرکو: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای بازدید از سایر محصولات فرکو به اینستاگرام فرکو با کلیک بر روی لینک مراجعه کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو