Home
شیشه روی میز 4 نفره

قیمت میز شیشه‌ای آشپزخانه

قیمت میز شیشه ای آشپزخانه

قیمت میز شیشه‌ای آشپزخانه یکی از مناسب ترین محصولات نسبت به کیفیت اون هست. یکی‌ از بروزترین و پرطرفدارترین شیشه های رومیزی که در حال حاضر توسط صنایع فرکو در تمامی طرح های گوناگون در حال ساخت می باشد.این نمونه از محصول در تمامی خونه‌ها موجوده.در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در ساخت چنین محصولی زیبا و با کیفیتی از دستگاه های فوق پیشرفته ای استفاده می‌کنه.که به دلیل وجود دستگاه‌های مدرن و پیشرفته ای که در صنایع فرکو موجوده رو می‌توان تمامی‌طرح و الگو های مورد نظر رو ایجاد و در تمامی نقاط مورد نظر خود استفاده کنین.


می‌توان گفت ابعاد و سایز شیشه میز های آشپزخانه در مقابل شیشه میز ناهار خوری بسیار کوچکه.
شیشه های رومیزی‌برای آشپزخانه به دو دسته تقسیم می‌شن..دسته های اول محصولاتی هستن که شیشه به حالت میز اپن اشپزخانه قرار می‌گیره.که در صنایع فرکو برای این نمونه از محصولات از شیشه های ۱۰ میل استفاده‌ می‌کنه. اما در دگر حالت های این محصول اینگونه هست که شیشه محصول۶ میل و یا ۸ میل هس.

قیمت میزشیشه ای آشپزخانه متناسب با کیفیت اون بسیار مناسبه.و می‌تونین این محصول زیبا رو در تمامی محیط های خود نیز استفاده کنین.

استفاده از میز گرد شیشه ای!


یکی از بهترین و مدرن ترین‌ایده هایی که در حال حاضر در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو موجود می باشد ، و در قیمت میزشیشه ای آشپزخانه نیز مؤثر هست ، میز گرد شیشه ای هست.بهترین و استاندارد ترین‌ ابعاد برای ساخت این‌ میز به تعداد 4 تا 6 نفر می‌باشد.یکی‌از بزرگترین دلایل ساخت صنایع در میزها به این تعداد می‌باشد که رسیدن دست به قسمت میانی میز بسیار آسون باشه و یا حتی متناسب با ازمایش‌هایی که صورت گرفت افراد به این نتیجه رسیدن که ساخت میزهای شیشه ای در قطر های بالا کارایی محصول روا بسیار پایین میاره.اگر دقت کرده باشین در اکثرا محیط‌های مدرن و شیک یکی‌از محصولاتی‌که استفاده شده میزهای گرد که با صندلی‌های بسیار زیبا و مدرن جذابیت خود و محیط رو افزایش دادن.


یکی از بهترین نمونه کار برای این محصول صندلی‌هایی هست که جنس اون از چوب باشه که روکش اونا چرم باشه.
اگر دقت کرده باشی در برخی از محیط‌ها میزهای شیشه ای رو بدون رومیزی استفاده می‌کنن. اما می‌تونی در این مورد از محصولات از زیر بشقاب های طرح دار یا حتی سفره هایی با طرح بسیار زیبا و بروز برای روی این میز استفاده کرد.

قیمت میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه‌ای آشپزخانه با طرح مستطیلی مناسب چگونه محیط هایی هست؟


به گفته کارشناسان و مهندسین صنایع تولید شیشه و آینه فرکو استفاده از میز های شیشه ای گرد برای استفاده شخصی افراد در منازلشون که از تعداد جمعیت بالایی برخوردارن اصلا محصولی مناسب نیست.پس کارشناسان و مهندسین این صنایع برای رفع این مشکل محصولی که بهترین گزینه برای محیط های بزرگ و یا استفاده برای سالن های بزرگ باشه ، میزهای شیشه ای مستطیلی رو تولید کردن که در قیمت های مختلفی تولید میشه .می‌تونی این میزها رو در ابعاد و سایز های بزرگ مانند ۱۲ نفره نیز داشته باشی.برای مثال یک‌میز مستطیلی بزرگ در یک‌محیط و یا سالن بسیار بزرگ که همراه با صندلی‌هایی که از جنس چوبی هست.و روی این صندلی با روکش‌های مخمل کشیده شده، بهترین هماهنگی و ست محصولات می‌تونه باشه.

حتی می‌تونی برای تمامی محیط‌های منازل و یا حتی محیط‌های کاری خود این نمونه از محصولات رو داشته باشی.برای مثال خیلی از افراد علاقه به اشکال مستطیل شکل دارن پس‌می‌تو‌نن با احتساب قیمت میزشیشه ای آشپزخونه و یا تمامی محیط های مورد نظر خود ، در ابعاد کوچکتر و متناسب با متراژ محیط خود انتخاب و از صنایع فرکو سفارش بدن.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو همیشه اماده ساخت بهترین و با کیفیت ترین محصول برای تمامی‌افراد نیز می‌باشد.

پس یکی‌از بهتریت گزینه برای شما عزیزان می‌تونه میزهای شیشه ای مستطیل شکل باشه.

آیا طرح بیضی محصولی مناسب برای یک محیط هست؟

زمانی‌که برای محیط‌های خود از میز شیشه ای های بیضی شکل استفاده می‌کنی اجازه درخشش بیشتر محیط‌خود رو میدی که تمامی‌افراد با دیدن و درخشش محیط‌و محصول شما ناخوآگاه جذب محیط‌ و یا محصول شما خواهند شد.این مدل از محصولات یکی‌از پرفروش ترین‌و پرطرفدار‌ترین محصول برای تمامی‌افراد هست به همین دلیل صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این محصول رو در تعداد 8 نفره و یا حتی 12 نفره تولید و در حال فروش اون در بازار هست.
این صنایع ارسال تمامی‌محصولات خود رو به تمامی نقاط ایران نیز دارن.به دلیل کیفیت‌بسیار بالای این صنایع صادر محصولات رو به دیگر کشور‌ها نیز داشتن.

می‌تونم به جرئت بگم زیبایی که این میز های بیضی شکل دارن هیچگونه از اشکال شیشه میز ها نداشتن.یکی از مزیت های مهم این محصول از بین‌رفتن لبه‌های تیز و قدیمی این شیشه هست.و با حذف این قسمت محصول می‌تونیم بگیم خیلی از اسیب پذیری میز بسیار کمتر شده . البته قیمت میزشیشه ای آشپزخونه با طرح بیضی نیز کمی بیشتر از انواع ساده‌تر اونه.

قیمت میز شیشه ای آشپزخانه

آیا میز شیشه ای با پایه های فلزی، در قیمت میز شیشه‌ای آشپزخونه تاثیر داره؟


شاید همه شما عزیزان فکر کنین که یکی‌از متنوع ترین و مدرن ترین کارهایی که باید انجام داد. برای میز های شیشه ای ایجاد طرح بر روی شیشه هست.اما یکی‌از دلایل بسیار مهم که باعث ایجاد تنوع و زیبایی در محصول می‌شه، پایه های اونه.پایه‌های میز نقش بسیار مهم و پررنگی‌ در زیباسازی محیط و یا حتی خود محصول داره.

در صنایع فرکو زمانی‌که یک‌میزهای شیشه که با اشکال بیضی طراحی میشه ، اکثرا با پایه های فلزی بسیار مقاوم تولید و به فروش می‌رسه.پس یکی از بهترین گزینه ها برای محیط شما(آشپزخانه) همان میزهای شیشه ای با پایه های‌فلزی نیز هست.زیرا زمانی که میزها از پایه های فلزی تولید شده ، هرگونه رطوبت و گرما نمی‌تونه میزهای شما رو از بین ببره.

بیشترین‌رنگ ها برای این نمونه از محصولات به صورت طلایی و نقره ای هست.زیبایی این رنگ ها در کنار شیشه بسیار جالب و دیدنی‌می‌شه.

انتخاب طرح مناسب با در نظر گرفتن قیمت میز شیشه‌ای آشپزخونه!

یکی از مشکلاتی که اکثر خانواده ها موقع خرید میز ناهار خوری با آن مواجه هستن ، اینه که با توجه به قیمت میزشیشه ای آشپزخانه چه مدل یا طرحی رو انتخاب کنن که بهترین گزینه برای محیط منازلشون باشه.


انتخاب طرح و مدل میز از نظر هر کسی متفاوت هست.
کسایی هستن که میز بیضی شکل مورد سلیقه آنها نبوده ا.
یا به شکل مستطیلی علاقه ای نداشتن..
سلیقه های تک به تک افراد نیز در هر شخصی متفاوته
اما باید موقع خرید راجع‌به برخی موضوع ها اطلاعات کسب کنیم. و یک سری نکات رعایت بشه.

نکته اول در قیمت میز شیشه ای آشپزخانه

تعداد نفرات در انتخاب میز و مقدار بزرگ و کوچیک بودن اون بسیار مهمه
اگر جمعیت برخی از خانواده‌ها کم باشه بهترین پیشنهاد از میز های ۴ الی ۶ نفره هست . که تا جلوه زیباتری رو به آشپزخونه‌هاتون ببخشه.

قیمت میز شیشه ای آشپزخانه

نکته دوم قیمت میز شیشه‌ای آشپزخانه

چه طرح و مدل میزی به فضای خونه ما می‌تونه شکل و زیبایی خاصی رو ببخشه؟
برای مثال برای محیط های بزرگ اگر از میز های مستطیلی و بیضی شکل استفاده بشه ،
جلوه زیباتر به منازل و یا تمامی‌ محیط‌ها میده.
اما اگر از میزهای شیشه ای بخواید استفاده کنین چون شیشه میز بزرگ‌تر باشه احتمال شکستن و اسیب رسیدن به اون بسیار بالاست. پس مناسب تر اینه که از میزهایی استفاده کنیم. که دارای حاشیه و دورچینی چوبی یا فلزی باشه تا از مقدار آسیب پذیر بودن شیشه کمتر کنه تا صدمه ای به شخص وارد نشه .

نکته سوم قیمت میز شیشه ای آشپزخانه

در نظر داشته باشیم که میز و صندلی ک میخوایم خریداری کنیم، باید با دکوراسیون داخلی همون محیط نیز هماهنگ باشه و متناسب با مبلمان ، رنگ کابینت های آشپزخونه و… باشه. پس هنگام انتخاب، دقت بیشتری بر روی طرح و رنگ میزتان و فضای مورد نظر داشته باشین .

قیمت میز شیشه ای آشپزخانه

نکته چهارم قیمت میز شیشه‌ای آشپزخانه

اگر مبلمان خونه تمام از چوب ساخته شده و فلزی نیست ، پیشنهاد میشه میز ناهار خوری شیشه ای گرد و یا شکل های دیگر بنا بر سلیقه خود ولی با پایه های چوبی استفاده کنین.
ولی اگر مبلمان خونه فلزی هست توصیه میشه میز با پایه های فلزی رو خریداری کنین و رنگ میز رو با رنگ مبلمان خود انتخاب کنین.
در این صورت بنا به سلیقه و طراحی خودتون دکوراسیون منزل خودتون رو به راحتی انجام دادین.

بهترین و معتبر ترین صنایع تولید شیشه و آینه؟!

  • در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارن از این مشکل وبه وجود امده نهایت سواستفاده رو ببرن، شما خیلی راحت می‌تونین سایت‌های نا معتبر و صف کلاهبردارن رو از تمامی صنایع ها جدا کنین.
  • اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارش‌ها شما ندارن. پس سعی بر این دارن که تجمعی رو ایجاد نکنن. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان رو به شما میده که شما بتونین از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایید.

  • یکی دیگر از راه های شناخت شرکت و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن اساس‌نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده هست.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از اساس‌نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی و برگه ارزش افزوده هست.

  • میتونی با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن اون سایت رو متوجه بشی زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز های مالیاتی پرونده ندارن.

  • تمامی مواردی که گفته شد رو با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر شو و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده رو در خدمت شما عزیزان خواهیم گذاشت.
قیمت میز شیشه ای آشپزخانه

همانگونه که در مطالب بالا گفته شد قیمت میز شیشه ای آشپز خانه یکی از مناسب تین محصول در برابر کیفیت اون در حال ساخت هست پس برای سفارش این محصول با ما در تماس باش.

آدرس کمپانی جهت سفارش مستقیم و بدون فاصله : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو