Home
عکس آینه مسی

عکس آینه مسی

شاید عکس آینه مسی ، و آینه‌های بروز و مدرن رو در سایت‌های مختلف و فیلم‌های سال دیده باشی.اما مطمئنا اونجور که باید به تاثیر وجود یا عدم وجود اون در فضا دقت نکردی.

محیطی لاکچری و لوکس از ابتدایی‌ترین تاثیرات اون در فضاس. که دلبازی فضا و بهبود نورپردازی باعث تقویت روشنایی و نورپردازی در محل هم میشه.

آینه مسی ، آینه طلایی ، آینه نقره‌ای از انواع آینه‌هایی هستن که میشه ازون به‌عنوان آینه کاری در دیوارهای پذیرایی ، محل‌های کاری ،آرایشگاه‌ها و مزون میشه استفاده‌های مفیدتری در تزئین دکوراسیون داشت.

ساخت مس در گذشته و امروزه

مس یکی از محصولاتی هست که سالیان طولانی قدمت داره. از این مس می توان در آینه نیز استفاده کرد .دور تا دور این آینه از مس طراحی شده اس .اگر شما علاقه دارین که عکس آینه مسی رو در طرح های مختلف ببینین .می‌تونین در این صفحه عکس‌های مختلفی رو پیدا کنین .و عکس مورد علاقه خود رو برای کارشناسان فرکو بفرستین .و آینه خود رو سفارش بدین .

عکس آینه مسی

از مس در منطقه‌های مختلفی مثل قزوین و گیلان تعداد بالایی به دست میاد .از این عکس آینه مسی در مراسم قدیم خود همچین در آرایش کردن استفاده بسیاری می‌شد.آینه مسی دارای قیمت بسیار مناسبی هست . از لحاظ کیفیت بسیار مطمئن باشین ،کیفیت آینه های مسی فرکو چشم گیر و شگفت انگیزه .پس خیال خود رو از بابت کیفیت این آینه راحت کنین.

عکس آینه مسی

مس در طراحی دکوراسیون داخلی

مس ترکیب رنگی بین طلایی و قرمز داره.که این رنگ بسیار جذاب هست ‌‌.این رنگ در دکوراسیون طراحی داخلی طرفدار بسیاری داره .و مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته اس ‌.از عکس آینه مسی متوجه میشین که هم به صورت تزئینی و هم به حالت رفع نیاز میشه از اون خریداری کرد .اگر آینه خود رو به صورت تزئینی خریداری کردین می تونین تعدادی لوازم مسی خریداری کرده و با آینه‌ی خود ست کنین.

عکس آینه مسی

از آینه مسی در دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده بسیاری می‌شه


همچنین در منزل خود در قسمت پذیرایی سرویس بهداشتی و اتاق خواب میتونین از این عکس آینه مسی استفاده کنین .از این محصول هم به صورت تزئینی و هم به صورت کاربردی می توان استفاده کرد .این آینه مسی هم از نوع قاب دار و هم بدون قاب وجود داره .که شما نسبت به سلیقه خود بین این دو یکی رو انتخاب می‌کنین.پس از خریداری این آینه ها می‌تونین آینه خود رو روی کنسولی قرار بدین .و یک قسمتی از محیط خود رو زیبا و دلنشین کنین .از آینه مسی بیشتر می تونین در محیط‌های سنتی استفاده کنین .و با قرار دادن دو کنسول چوبی کنار آینه خود و یا میز چوبی زیبایی رو به همراه داشته باشین.

عکس آینه مسی

در خیلی از خونه‌ها از این آینه ها به عنوان تزئینات و طراحی دکوراسیون استفاده می‌شه .این آینه مسی محیط شما رو لوکس می‌کنه .و مناسب برای هر محیطی هست .برای مثال فرقی نمی‌کنه محیط شما دکوراسیونی قدیمی داره و یا مدرن .در هر دو محیط می توان از این آینه مسی خریداری کرد و استفاده کرد .این آینه می‌تونه هم قاب چوب داشته باشه و هم قاب مسی .همه‌ی اینا سلیقه ای هست .حتی می توان آینه شما رو به صورت رومیزی .قدی .و آویزی سفارش داد
که نوع قدی خود شامل دو قسمت هست .که آیا شما می‌‌خواید آینه خود رو به صورت پایه دار . بدون پایه همچنین ثابت و یا متحرک سفارش بدین .همه ی اینا سلیقه و طبق نظر شما ساخته میشه .

تاثیر آینه مس

مس ترکیب رنگی بین طلایی و قرمز داره .که این رنگ بسیار جذابه.این رنگ در دکوراسیون طراحی داخلی طرفدار بسیاری داره.و مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته اس ‌.از آینه مسی می‌تونین هم به صورت تزئینی و هم به صورت استفاده کنین .اگر آینه خود رو به صورت تزئینی خریداری کردین می‌تونین تعدادی لوازم مسی خریداری کرده و در کنار آینه قرار بدین.

و یک محیط زیبا داشته باشین.این آینه به محیط شما یک فضای تجملاتی میده .این رنگ باعث میشه که شور و اشتیاق در وجود هر انسانی برانگیخته بشه .این آینه مسی به زندگی روح و به شما شادابی رو هدیه میده .یکی دیگه از اسم های آینه مسی آینه شامپاینی هست .که رنگی محبوب در بین همه‌ی اقشار داره .

جنس آینه مسی.

در دنیای امروز استفاده از آینه مسی یک اتفاق کاملا طبیعی در بین همه‌ی افراد هست.این آینه دارای شفافیت بالایی‌اس.و تنوع بسیاری از برش و اندازه داره .که مناسب برای هر محیط و دکوراسیونی هست .همیشه طراحان دکوراسیون داخلی اولین انتخاب خود رو حین کار آینه مسی معرفی می کنن .و با استفاده از این آینه می‌تونن تاثیر بیشتری روی محیط خود داشته باشن .
آینه مسی دارای انواع مختلفی هست ، که این آینه مسی عکس‌های بسیار مختلفی داره . که در این متن برای شما بسیار مورد نمایش قرار گرفته اس .از آینه مسی در منزل و یا مکان‌های اداری و تجاری نیز استفاده می‌شه.

عکس آینه مسی

آینه مسی در زیبایی تقریبا هم‌طراز آینه طلایی بوده اس .اما به دلیل اینکه آینه طلایی از قیمت بالا تری نسبت به آینه مسی داره ، از آینه مسی طرفداری بیشتری میشه.
آینه مسی از فلز مس ساخته می‌شه.اگر دقت کرده باشین حتی پدر بزرگ مادر بزرگ‌های ما نیز تنها در ظروف مسی غذای خود رو آماده می کردن .زیرا به خاصیت این محصول ایمان داشتن .مس در ایران شامل چندین رنگ هست که ، این رنگ ها از برنزی ،طلایی،قهوه ای روشن ،تیره تشکیل شدن.

آیا آینه مسی می‌تونه تاثیری در روحیه ما داشته باشه؟


رنگ می‌تونه در روحیه تک به تک انسان ها تاثیری مثبت و منفی داشته باشه .روحیه هر فردی به نشاط‌ و سرزنده بودن نیاز داره .هر رنگی می‌تونه تاثیری مثبت یا منفی روی فردی داشته باشه .برای مثال رنگ آبی می‌تونه حس آرامش رو در همه‌ی ما القا کنه .تاثیرات رنگ می‌تونه روی رفتار همه قابل مشاهده باشه .

سعی کنین در محیط خود رنگ‌های رو استفاده کنین .که تاثیری مثبت روی روحیه شما داشته باشه .رنگ مسی رو اصولاً برای دکوراسیون های کرم رنگ و یا حتی سرمه ای استفاده می‌کنن .این آینه با حضور خود به کل می‌تونه نمای منزل شما رو عوض کنه .و تغییری در روحیه شما نشون بده .آینه مسی می‌تونه به صورت چند اندازه ای روی یک دیوار باشه .می‌تونه به صورت رومیزی و یا حتی قدی باشه .که در متن بالا برای شما این موضوع کاملا توضیح داده شده‌اس.

از آینه مسی در چه محیط های میشه استفاده کرد ؟

  • به عنوان نمای دکوراسیون داخلی
  • برای سقف منزل هاو یا محل کار
  • در مکان‌هایی مثل تالارها که هم موجب حس آرامش و خوب در افراد میشه وهم حالت تزئینی برای محیط شما داره .
  • می‌تونین برای میز تلویزیونی از این آینه مسی استفاده کنین .
  • همچنین در میزهای جلو مبلی و میز های کنسول قابل استفاده هست.
  • برای تخت خواب و اگر روی دیوار منزل خود یک طرحی چشم گیری دارین .می‌تونین با خرید اون آینه این ایراد رو چشم پوشی کنین.
  • در ستون‌ها به صورت تزئینی نمایان می‌شه.
عکس آینه مسی
عکس آینه مسی
عکس آینه مسی
عکس آینه مسی


چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود دارد .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه در سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنیه
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir
هدف ما جلب رضایت شما از قیمت و کیفیت محصولات هست

آینه مسی دارای چند مدل هست؟

آینه مسی از چه جنسی هست؟

آینه مسی از جنس مس ساخته شده اس که تأثیرات مثبتی می‌تونه روی روحیه شما داشته باشه برای مثال …

امکان این که آینه مسی در همه‌ی سایزها و الگوها تولید شه وجود داره ؟

بله.شما می‌تونین آینه مس خود رو به صورت قدی و رومیزی همچنین در تمامی اشکال هندسی …

راه های خرید آینه مس به چه صورت هست؟

می‌تونین به صورت حضوری و با حتی آنلاین خرید کنین .همچنین می‌تونین به صورت ..‌.

  1. آینه مسی طرح لوزی
  2. آینه مسی طرح دکوراتیو
  3. آینه مسی روی دیوار
  4. آینه تراش
  5. آینه مسی کریستال
  6. آینه مسی گرد
  7. آینه مسی مستطیلی
  8. آینه مسی مربع
  9. آینه مسی حکاکی شده
  10. آینه مسی بک لایت
  11. آینه مسی ریموتی
  12. آینه مسی حسگری
  13. آینه مسی لمسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو