Home

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت که به آن شیشه ایمنی نیز گفته می‌شود.شیشه‌ای است که نسبت به شیشه‌های استاندارد از ایمنی بسیار بیشتری برخوردار است.

شیشه‌های امنیتی از مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستگی برخوردارند و هنگام شکسته شدن نیز بسیار ایمن‌تر از سایر شیشه‌های عادی عمل می‌کنند. در نتیجه بر اساس نوع شکستگی این محصول که کاملا پودری و بدون تیزی است، آسیبی به افراد وارد نمی‌شود.این محصول برای ساخت انواع میز شیشه‌ای و سازه‌های دکوری و ساختمانی بسیار مناسب است.

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه سکوریت تهران می‌توانید با همکاران ما در واتساپ در تماس باشید.

شیشه سکوریت 1

نحوه ساختن شیشه سکوریت

شیشه سکوریت از چه ساخته شده است.؟ شیشه مقاوم به گلوله از چندین لایه ورقه ورقه و شیشه ساخته شده است. در بین شیشه یک ماده پلی کربنات قرار دارد. که انرژی گلوله را جذب می کند. هرچه شیشه ضخیم تر باشد ، در برابر ضربه بیشتر می تواند مقاومت کند. حتی شیشه های ضد گلوله یک طرفه وجود دارد .که قربانی را قادر به شلیک به عقب می کند ، اما ضربه نمی خورد.

فیلم امنیتی برای پنجره با همان اصول شیشه جلوپنجره خودرو کار می کند. عامل اتصال باعث می شود. شیشه در اثر برخورد خرد نشود ، دقیقاً مانند سنگی که به شیشه جلوی شما برخورد می کند ممکن است باعث ایجاد سوراخ شود .اما قطعه شیشه به طور کلی سالم باقی می ماند.

شیشه سکوریت 2

انواع شیشه سکوریت

شیشه ایمنی و امنیتی انواع مختلفی دارد و به طور خاص برای اهداف مختلفی طراحی شده است.

در این مقاله باهم انواع آن را بررسی خواهیم کرد.

شیشه سکوریت معماری ، شیشه معتدل یا مقاوم یکی از استانداردترین اشکال شیشه ایمنی موجود است. کیفیت آن باعث می شود که این ماده یک ویژگی ساختاری محکم و ایمن داشته باشد. و قادر به تشکیل هر چیزی از ساختار اساسی ساختمان گرفته تا کاربردهای داخلی مانند پله های مارپیچ باشد.

شیشه سکوریت 4

شیشه از طریق یک فرآیند خاص گرمایش و خنک سازی سریع ، سخت شده است. این به او چند ویژگی اصلی می دهد:

شیشه معتدل تقریباً چهار تا پنج برابر شیشه نرم یا آنیل است. به گونه ای طراحی شده است که اگر بخواهد آن را بشکند ، آن را در قطعات کوچک بی ضرر به جای قطعات دندانه دار و تیز انجام دهد.

شیشه صفحه نمایش سکوریتی

شیشه صفحه نمایش دارای تعدادی ویژگی برجسته است که آن را به یک محصول شیشه ای بسیار مطلوب تبدیل می کند:

برخلاف شیشه های چند لایه معمولی ، صفحه های امنیتی با شکستن از بین نمی روند. بلکه به ارائه یک صفحه محافظ که از طریق آن دشوار است ادامه می دهند. به عنوان ماده ای نازک ، سبک و تحریف ناچیزی ایجاد می کند. و آن را برای نمایشگرها و پنجره ها ایده آل می کند. همچنین به راحتی تمیز می شود و آن را بهداشتی و مناسب برای نمایش غذا می کند. سطح آن بسیار آسان است. و در برابر خراش و مارک گذاری بسیار مقاوم است.

برخلاف شیشه های چند لایه معمولی ، صفحه های امنیتی با شکستن از بین نمی روند. بلکه به یک صفحه محافظ که عبور از آن دشوار است ادامه می دهند. به عنوان ماده ای نازک ، سبک و تحریف ناچیزی ایجاد می کند و آن را برای نمایشگرها و پنجره ها ایده آل می کند. همچنین به راحتی تمیز می شود و آن را بهداشتی و مناسب برای نمایش غذا می کند. سطح آن بسیار آسان است. و در برابر خراش و مارک گذاری بسیار مقاوم است.

این نوع شیشه کاملاً برای خرده فروشان ، گالری ها یا صاحبان خانه مناسب است. که می خواهند از اشیا یا ساختمان ها در برابر سرقت از نوع سرقت یا صدمه ناخواسته محافظت کنند.

شیشه سکوریت عکس

کاربرد شیشه سکوریت

  • جواهرات فروشی
  • مناطق امنیتی فرودگاه
  • خانه های لوکس سطح بالا
  • فروشگاه های مشروبات الکلی
  • مراکز بازداشت کم امنیت
  • داروخانه ها

شیشه محافظ زرهی ArmourShield شیشه

ArmourShield یک گام فراتر از شیشه سکوریتی است .و برای مقاومت در برابر حمله عمدی و پایدار طراحی شده است. در حالی که ظاهر شیشه معمولی را حفظ می کند. این ماده به خودی خود یک ورقه ورقه شیشه ای پلی کامپوزیت با ضخامت های مختلف بسته به سطح تهدید است.

شیشه سکوریت فلوت

شیشه سکوریت ArmourShield دارای تعدادی کیفیت اصلی است:

  • به اندازه کافی قوی است که سلاح های حمله به راحتی از روی شیشه های زره ​​پوش باز می شوند.
  • درصورت به خطر افتادن سطح شیشه پنجره ، هسته داخلی سخت پلی کامپوزیت بدون محافظت از افراد و اموال داخل آن نفوذ نمی کند
  • می تواند به مدت پنج تا سی دقیقه از حمله فیزیکی محافظت کند.

ماهیت شیشه زره پوش به این معنی است که به طور معمول در:

  • زندانها
  • بازداشتگاه ها
  • خانه های دادگاه
  • سلولهای پلیس
  • دفاتر دولت استفاده می شود.
انواع شیشه سکوریت 4
کاربرد شیشه سکوریت در خودرو

آیا می توانید شیشه سکوریت را بشکنید؟

شیشه ضد گلوله (که دقیق تر آن را شیشه بالستیک می دانند) برای جذب نیروی گلوله به جای جدا شدن طراحی شده است. اگر تصمیم دارید شیشه را بشکنید ، می توانید این کار را با چند بار شلیک به شیشه در همان مکان و یا شلیک به شیشه با یک تفنگ پرقدرت انجام دهید

شیشه گلاسه مقاوم در برابر گلوله دارای ویژگی های زیر است:

این شیشه علاوه بر محافظت در برابر بالستیک ، در برابر حمله مداوم یک فرد متجاوز با سلاح های دستی ساده تا 60 دقیقه نیز مقاومت می کند. در داخل آن یک صفحه اسپال پلی کامپوزیت نگهداری می شود تا از پرتاب شدن قطعات شیشه از پشت صفحه در صورت حمله جلوگیری کند. این ماده سبک است و نمای ظاهری شیشه ای معمولی دارد.

شیشه سکوریت 6

با توجه به ویژگی های کلیدی محافظ ، شیشه مقاوم در برابر گلوله به طور معمول در موارد زیر استفاده می شود:

  • سفارتخانه ها
  • خانه های دادگاه
  • بانک ها
  • وسایل نقلیه زرهی
  • مسکن VIP
  • اتاق های وحشت
  • راه حل های Cyclone Glass
شیشه سکوریت 7

نحوه سفارش شیشه سکوریت تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 02188068352 تماس حاصل فرمایید و یا با زدن بر روی لینک زیر در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

هدف ما کیفیت هرچه بهتر و محصول با کیفیت تر به شما مشتریان عزیز می باشد . در صورت سفارش همکاران ما برای اندازه گیری کف، میز و…

به محل کار یا منزل شما اعزام خواهند شد ، و ظرف 48 ساعت آینده کالای خود را تحویل شما خواهند داد.

شیشه سکوریت چیست ؟

شیشه سکوریت که به آن شیشه ایمنی نیز گفته می شود .شیشه ای است که نسبت به شیشه استاندارد از ایمنی بیشتری برخوردار شده است

شیشه سکوریت چگونه ساخته می شود ؟

شیشه امنیتی از چه ساخته شده است.؟ شیشه مقاوم به گلوله از چندین لایه ورقه ورقه و شیشه ساخته شده است. در بین شیشه یک ماده پلی کربنات قرار دارد. که انرژی گلوله را جذب می کند. هرچه شیشه ضخیم تر باشد ، در برابر ضربه بیشتر می تواند مقاومت کند. حتی شیشه های ضد گلوله یک طرفه وجود دارد .که قربانی را قادر به شلیک به عقب می کند ، اما ضربه نمی خورد.

شیشه سکوریت مقاوم گلوله چیست ؟

این شیشه علاوه بر محافظت در برابر بالستیک ، در برابر حمله مداوم یک فرد متجاوز با سلاح های دستی ساده تا 60 دقیقه نیز مقاومت می کند. در داخل آن یک صفحه اسپال پلی کامپوزیت نگهداری می شود تا از پرتاب شدن قطعات شیشه از پشت صفحه در صورت حمله جلوگیری کند. این ماده سبک است و نمای ظاهری شیشه ای معمولی دارد.

آیا می توانید شیشه امنیتی را بشکنید؟

شیشه ضد گلوله (که دقیق تر آن را شیشه بالستیک می دانند) برای جذب نیروی گلوله به جای جدا شدن طراحی شده است. اگر تصمیم دارید شیشه را بشکنید ، می توانید این کار را با چند بار شلیک به شیشه در همان مکان و یا شلیک به شیشه با یک تفنگ پرقدرت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو