Home
درب آلومینیومی ورودی ساختمان

درب آلومینیومی ورودی ساختمان

همه ی ما از اهمیت نگاه اول آگاه هستیم . در واقع وقتی که به یک ساختمان نگاه می کنیم ، درب ورودی ساختمان اولین چیزی خواهد بود که توجه ما را به خود جلب خواهد کرد . این درب می تواند بیان کننده هویت کلی ساختمانی که وارد آن می شویم را به ما نشان دهد . لذا هنگام انتخاب این درب باید توجه زیادی به تمام جزییات آن داشته باشیم و درب مناسبی را انتخاب کنیم . اما درب مناسب می بایست چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ اصلا نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما درب آلومینیومی ورودی ساختمان را پیشنهاد دهیم .

اینستاگرام
درب آلومینیومی ورودی ساختمان

کمپانی فرکو همواره دغدغه تولید لوازمی را داشته است که نیاز های اساسی مردم عزیز کشورمان را به بهترین نحو برطرف کنند . لذا کارشناسان و مشاوران فرکو در پی یافتن بهترین راه حل برای درب های ورودی ، درب های آلومینیومی ورودی ساختمان را یک انتخاب بسیار مطمئن یافتند . کمپانی های فروش محصولات دیگر همواره به دنبال افزایش فروش خود می باشند . لذا ممکن است به شما پیشنهاداتی بدهند که عمر کوتاهی خواهند داشت و شما مجبور به تعویض دوباره و دوباره این درب ها و یا صرف هزینه برای نوسازی آن خواهید بود . برای دیدن نمونه کارهای بیشتر درب آلومینیومی ورودی ساختمان اینجا کلیک کنید .

شماره تلفن مجموعه ی فرکو

درب های آلومینیومی از جمله درب هایی هستند که طول عمری بسیار طولانی دارند . لذا گرچه ممکن است هزینه این درب ها در ابتدا کمی بیشتر از انواع دیگر باشد . اما شما اطمینان داشته باشید که این درب ها در طولانی مدت صرفه اقتصادی بالاتری نسبت به انواع دیگر درب ها برای شما خواهند داشت . در دامه به بررسی مزایای فوق العاده این درب ها خواهیم پرداخت .

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی شیشه خور بر روی این لینک کلیک کنید .

مزایای درب آلومینیومی ورودی ساختمان

درب آلومینیومی

فواید آلومینیوم به عنوان یک متریال قابل استفاده در تولید درب آلومینیومی بسیار زیاد می باشد. این ماده به شما امکان می دهد عملکرد و زیبایی را با هم ترکیب کنید . بنابراین ، برای بسیاری از صاحبان خانه ها ، درها و پنجره های آلومینیومی مزایای زیادی نسبت به چوب سنتی یا uPVC دارند. به طور خلاصه ، شما با خرید این محصول دچار اشتباه نخواهید شد . در اینجا 7 دلیل اصلی ما برای خرید درب ها و پنجره های آلومینیومی آورده شده است :

طول عمر طولانی

درب آلومینیومی

شما نه تنها برای سالها بلکه برای دهه های آینده می توانید از در آلومینیومی ورودی ساختمان خود لذت ببرید . زیرا در آلومینیومی مقاومت فوق العاده ای در برابر انواع تغییرات آب و هوایی و حشرات از خود نشان می دهد . همچنین درب آلومینیومی نسبت به انواع دیگر در طی زمان دچار پوسیدگی نمی شوند . این به این دلیل است که متریال آلومینیوم مقاومت بالایی دارد . در پایین به برخی از مورادی که آلومینیوم در برابر آن ها از خود مقاوت نشان می دهد اشاره خواهیم کرد :

آلومینیوم در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم است

معمولا تغییرات آب و هوایی باعث انبساط و انقباض متریال های مختلف از جمله چوب می شوند . این مسئله موجب می شود که به مروز زمان این در ها دچار تاب شوند . به راحتی باز و بسته نشوند . دارای ترک شوند و یا بشکنند . اما برای درب آلومینیومی این اتفاق نخواهد افتاد .

تابش آفتاب رنگ آلومینیوم را کدر نخواهد کرد

بسیاری از متریال ها و موارد در برابر تابش مستقیم آفتاب دارای رنگ پریدگی و یا پوسیدگی می شوند . چوب و آهن جزو این متریال ها قرار می گیرند . اما درب آلومینیومی از این قاعده مستثنی می باشد آلومینیوم می تواند به عنوان یک درب آلومینیومی ساختمان تا سالیان سال در برابر اشعه های تند آفتاب تاب بیاورد .

آلومینیوم در برابر رطوبت و نم مقاوم است

چوب به راحتی ذرات آب را جذب خود می کند و دارای تاب و یا پوسیدگی می شود . فلزات اکثرا در تماس با آب از خود واکنش نشان می دهند و دارای پوسته پوسته شدن ، تغییر رنگ و یا تغییر جنس می شوند . مانند درب های آهنی که در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی می شوند . حتی اگر شما از رنگ های ضد زنگ نیز استفاده کنید پس از مدتی مجبور به تعمیر و تمدید رنگ خواهید شد . ضمن اینکه با آب باران رنگ ها شستشو می شوند و ظاهر زشتی به نمای ساختمان می بخشند . اما در آلومینیومی ورودی ساختمان می تواند در برابر نم و رطوبت به خوبی عمل کند . و تا سالیان سال شما نیاز به تعمیر و یا تعویض آن نخواهید داشت .

ظاهر مدرن

ظاهر مدرن درب آلومینیومی ورودی ساختمان موجب می شود که اینن درب ها تا مدت ها قابل استفاده باشند . بدون اینکه مدل آن ها قدیمی شود . این در حالی است که درب های آلومینیومی در انواع رنگ ها و طرح چوب قابل تولید می باشند . لذا می توانند پاسخگوی تمام طراحی و سلایق مختلف باشند .

آلومینیوم قابل بازیافت است . این به این معنی است که حتی اگر شما پس از سالیان سال خواستید درب خود را تعویض کنید . این درب به راحتی بازیافت می شود . و می توان از متریال آن در تولید محصولات جدید استفاده کرد . بدون اینکه آسیبی به طبیعت وارد شود .

تمامی نکات گفته شده حاکی از آن هستند که شما تا مدت زمان نیازی می توانید از درب آلومینیومی ورودی ساتمان خود استفاده کنید . و لذت ببرید . هزینه ای که شما برای درب های آلومینیومی می کنید برای شما همانند یک سرمایه گزاری بلند مدت عمل خواهند کرد . پس پول هایتان را داخل حساب بانکیتان حفظ کنید و هوشمندانه خرید کنید .

بیشتر بخوانید : در آلومینیومی

ظرافت

درب آلومینیومی

آلومینیوم یک متریال مقاوم است اما در عین حال بسیار سبک می باشد . این امر موجب می شود که درب های آلومینیومی را بتوان با ظرافت بالایی تولید کرد . زیرا حتی یک فطعه باریک آن نیز مقاومت خوبی در برابر ضربه از خود نشان می دهد . که این امر برای درب های ورودی بسیار حائز اهمیت است .

بیشتر بخوانید : درب آلومینیومی مدرن

طراحی انعطاف پذیر

درب آلومینیومی

آلومینیوم به راحتی قابل شکل گیری است بنابراین امکانات طراحی شما تقریباً بی پایان است . و به لطف استحکام آن می توانید انواع طرح ها را برای درب ورودی خانه خود داشته باشید .

آسان تمیز میشود

برای اینکه درب های آلومینیومی کاملاً جدید به نظر برسند ، فقط هر از چند گاهی به کمی پاک کردن نیاز دارند. این در حالی است که انواع نمونه های چوبی ممکن است پس از مدتی دچار پوسیدگی شوند و یا نیازمند این باشند که آن ها را رفو کنید . همچنین نمونه های فلزی نیز پس از مدتی دچار زنگ زدگی می شوند . اما درب آلومینیومی علاوه بر آن که نیازمند تعویض و یا بازسازی ندارند . بلکه تنها با یک دستمال مرطوب شبیه روز اولشان خواهند شد . ضمن اینکه این درب ها در برابر نم و رطوبت نیز مقاوم هستند . پس می توان آن ها را به راحتی شست .

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی کشویی بر روی این لینک کلیک کنید .

سطح بالای امنیت

پنجره آلومینیومی

یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید درب ورودی ساختمان این است که این درب ها امنیت بالایی داشته باشند . آلومینیوم ماده ای فوق العاده قوی و بادوام است که به شما کمک می کند تا در خانه احساس امنیت کنید. همچنین در صورت استفاده از شیشه در طراحی درب آلومینیوم ورودی ساختمان می توانید از انواع شیشه های ضد سرقت مانند لمینت استفاده کنید .

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره بر روی این لینک کلیک کنید .

آلومینیوم دوستدار محیط زیست

آلومینیوم یک ماده پایدار است . مسلماً پایدارترین ماده ای است که می توانید برای درهای خانه خود انتخاب کنید آلومینیوم می باشد . بازیافت آلومینیوم فقط به 5 درصد از انرژی ای که برای ایجاد آن استفاده شده نیاز دارد . لذا این میزان بسیار کم از ایجاد آلودگی های زیست محیطی جلوگیری می کند . شما عزیزان می توانید اطمینان داشته باشید که با خرید در آلومینیومی علاوه بر مزیت های فراوان برای خانه تان ، ضرری به محیط زیست نخواهید رساند .

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بر روی این متن کلیک کنید

عوامل تاثیر گزار بر قیمت درب آلومینیومی ورودی ساختمان

موارد زیادی هستند که بر قیمت درب های آلومینیومی تاثیر گزار خوهند بود . این موارد عبارت اند از :

کیفیت درب آلومینیومی

درب آلومینیومی

کیفیت درب آلومینیومی ورودی ساختمان مهم ترین تاثیر را در قیمت دارد . کیفیت قطعات درب ، یراق آلات ، شیشه قابل استفاده ، نصب آن و …. همگی از موارد حائز اهمیت می باشند . کمپانی فرکو با افتخار به تولید با کیفیت ترین محصولات می پردازد . شما می توانید با خیال راحت از ما خرید کنید و بدانید که کیفیت در فرکو حرف اول را می زند .

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره کشویی بر روی این لینک کلیک کنید .

ابعاد درب آلومینیومی ورودی ساختمان

درب آلومینیومی

درب آلومینیومی ورودی ساختمان می تواند در انواع ابعاد ، متناسب با نیاز مشتری طراحی و تولید شود . چه شما بخواهید یک درب دو لنگه با ابعاد بزرگ داشته باشید و یا یک درب جمع و جور . آلومینیوم این امکان را به ما می دهد که طراحی های متفاوتی برای انواع درب آلومینیومی ورودی ساختمان داشته باشیم .

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره طرح چوب بر روی این لینک کلیک کنید .

استفاده از شیشه در درب آلومینیومی ورودی ساختمان

درب آلومینیومی

در برخی طراحی ها در قسمتی از درب از شیشه استفاده می شود . بسته به شیشه مورد استفاده می تواند قیمت درب متغیر باشد . معمولا بهتر است شیشه هایی که برای درب های ورودی مورد استفاده قرار می گیرند از نوع ضد سرقت باشند . همچنین شیشه درب آلومینیومی ورودی ساختان می تواند از انواع مات و یا هوشمند باد . شیشه هی هوشمند شیشه هایی هستند که با ریموت می توانند از حالت شفاف به مات و بالعکس تغییر حالت دهند .

بیشتر بخوانید : درب آلومینیومی ورودی

سفارش درب آلومینیومی ورودی ساختمان

صنایع فرکو برای شما بهترین درب های آلومینیومی ورودی ساختمان را با بالا ترین کیفیت موجود در ایران تولید می کند . علت قیمت عالی محصولات فرکو این است که ما بدون واسطه و از تولید به مصرف کالا ی مورد نظر شما را به دستتان خواهیم رساند . این در صورتی است که کیفیت در فرکو حرف اول را می زند . بنابراین شما عزیزان می توانید اطمینان داشته باشید که کالای مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت دریافت خواهید کرد . از لحظه ای که سفارش شما ثبت می شود طی 48 ساعت آماده و از طریق ماشین های مخصوص بار ارسال می شود .

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن hosseinnajafi-callbanner.jpg است

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مشاوران ما تماس بگیرید . کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین پنجره های آلومینیومی و خدمات پس از فروش می باشد . تلفن تماس : 02188068352 ، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشید .

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Untitled-1.jpg است

شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید و در مسابقات جذاب ما شرکت کنید .

درب آلومینیومی ورودی ساختمان
درب آلومینیومی ورودی ساختمان
فرکو
چرا کمپانی فرکو را انتخاب کنیم ؟

کمپانی فرکو همواره دغدغه تولید لوازمی را داشته است که نیاز های اساسی مردم عزیز کشورمان را به بهترین نحو برطرف کنند . لذا کارشناسان و مشاوران فرکو در پی یافتن بهترین راه حل برای درب های ورودی ، درب های آلومینیومی ورودی ساختمان را یک انتخاب بسیار مطمئن یافتند . کمپانی های فروش محصولات دیگر همواره به دنبال افزایش فروش خود می باشند . لذا ممکن است به شما پیشنهاداتی بدهند که عمر کوتاهی خواهند داشت و شما مجبور به تعویض دوباره و دوباره این درب ها و یا صرف هزینه برای نوسازی آن خواهید بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو