Home
درب آلومینیومی طلایی

درب آلومینیومی طلایی

درب آلومینیومی چیست ؟

تولیدی فرکو از سال حدودا ۱۳۹۵ شروع به تولید شیشه‌ و آینه کرده است که یکی از محصولاتی که تولید می کند درب آلومینیومی طلایی می باشد که دارای امنیت بالا می باشد و در برابر ضربه و آسیب سخت و با دوام است .شما می توانید تعداد زیادی از این درب های آلومینیومی طلایی را در مراکز تجاری و همچین در مکان های مسکونی مشاهده کنید .به دلیل این که این آلومینیوم امنیتی بالا برای شما فراهم می کند می تواند منزل شما را کاملا در ایمن خود پوشش دهد .به دلیل اینکه همیشه باید محصولاتی که در ساختمان سازی استفاده می شود محکم و سخت باشد .

حتما شما می توانید از انتخاب این درب آلومینیومی طلایی خود راضی باشید .در فروش تولیدی فرکو یکی از با امنیت ترین و سخت‌ترین درب های آلومینیومی به صورت طلایی رنگ می باشد .که دوام بالایی دارد .همچنین طول عمر بالایی دارد .و شما را از خرید سالیان درازی از این محصول بی نیاز کند .برای ساخت این محصول از لوازمی با کیفیت و جنس های بالایی استفاده می شود .و این درب دارای مزیت و ویژگی های می باشد که می تواند هر فردی با هر سلیقه ای را جذب خود کند .اگر برای ساختمان و ملک خود به دنبال یک درب محکم و با دوام هستید .می توانید بدون درنگ با ضمانت از نظر کیفیت و جنس این درب آلومینیومی طلایی را خریداری کنید.و در حین حال از یک ظاهری باکلاس و زیبا بر خوردار باشید.این درب آلومینیومی ضد زنگ می باشد .

درب آلومینیومی طلایی

تولید درب آلومینیومی با کیفیت در تولیدی فرکو .

از این درب آلومینیومی می توانید در رنگ های مختلفی نیز خریداری کنید .هیچ محدودیتی در رنگ و شکل و اندازه برای شما وجود ندارد .و شما می توانید در اندازه های مختلف همچنین در شکل های مختلفی این درب آلومینیومی را داشته باشید .این درب آلومینیومی در عین این حال که بسیار مقاوم می باشد .ظاهری سنگین دارد .اما از لحاظ وزن بسیار سبک می باشد .درب آلومینیومی طلایی یکی از پرفروش ترین درب های منزل برای شما شناخته شده است .که نیاز شما را می تواند از همه لحاظ زیبایی و کیفیت بر آورده کند ‌.

در تولیدی فرکو صد ها نوع درب آلومینیومی وجود دارد که در مدل های مختلفی در حال تولید می باشد که برای شما در متن زیر نام برده می شود .

برای شما در متن های زیر مورد های به صورت کامل توضیح داده می شود که بسیار پرفروش می باشد .با ما همراه باشید.

درب آلومینیومی طلایی

1- این درب آلومینیومی به صورت کشویی و تاشو می باشد .

یکی از زیبا ترین و جذاب ترین مدل های که این درب ها دارند به صورت تاشو و به صورت کشویی می باشد .که خیلی راحت شما می توانید با‌یک فشار کوچک درب خود را به صورت کشویی باز و بسته کنید .این روش باز کردن درب شما می تواند هم به صورت کرکره ای برای شما عمل کند .در درب آلومینیومی لنگه های با اندازه های مختلفی تولید شده است .که می تواند انعطاف پذیری درب شما را بالا ببرد .و یک نمایی زیبای به ساختمانی شما ارائه می دهد .اگر شما به دنبال یک سبک جدید و مدرن برای درب های خود می باشید می توانید از این درب آلومینیومی طلایی برای محیط خود خریداری کنید .و یک نمای جدید و مدرن داشته باشید .این روش درب کشویی یک سبک جدید و بروز می باشد که هم ظاهری مناسب و زیبا دارد.و هم راحتی را برای شما فراهم می آورد .

درب آلومینیومی طلایی

پنجره آلومینیومی به چه صورت می باشد؟

پنجره آلومینیومی از جنس آلومینیوم می باشد .این پنجره می تواند از مزیت های مختلفی بر خوردار باشد که بسیار چشم گیر می باشد چند مورد از این مزیت به این صورت می باشد که می تواند از ورود گرما و سرما و هر گونه آلودگی صوتی به داخل محیط شما جلو گیری کند .و این موضوع برای خیلی از افراد بسیار مهم می باشد .یعنی این که بسیار مهم می باشد که در مکانی زندگی و یا کار کنند که در آرامش مطلق باشد .

همچنین در دیگر ویژگی های این پنجره آلومینیومی این است که وزنی سبک و باور نکردنی در برابر ظاهر این محصول دارد.و می تواند به راحتی نور مستقیم و طبیعی را بازتاب دهد.این پنجره غیر قابل تغییر رنگ می باشد .که هرگز دچار زنگ خوردگی نمی شود .این پنجره دچار عایق گرما می باشد .این پنجره را می توانید خیلی راحت جا به جا کنید .و طول عمر پنجره خود را با خرید این پنجره آلومینیومی طلایی افزایش دهید .

درب آلومینیومی طلایی

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی طلایی

مورد های مهمی می تواند روی میزان قیمت پنجره دو جداره شما تاثیر گذار باشد که برای شما کاملا توضیع داده می شود .به دلیل تغییر قیمت در بازار امکان این که قیمت پنجره دوجداره شما افزایش و کاهش یابد بسیار بالا می باشد .و گذاشتن قیمت دقیق وجود ندارد .مطمئنا قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی طلایی نسبت به پنجره های دیگر که ساده می باشد. که مزیتی منحصر به فرد ندارد بالاتر می باشد .

شما می توانید با خرید این پنجره خانه خود را در فصل گرما راحت تر خنگ کنید زیاد با وجود این پنجره به هیچ وجه گرما به صورت مستقیم وارد منزل شما نمی شود .همچنین در فصل زمستان خانه ها بسیار سریع گرم می باشد. و هیچ راهی برای نفوذ دمای بیرون شما وجود ندارد .این می تواند در هزینه های منزل شما تاثیری مثبت داشته باشد .

درب آلومینیومی طلایی

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود دارد .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
آدرس دفتر :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفن می باشد
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

راه های زیر می تواند به شما در تشخیص سایت های کلاهبردار کمک کند، اساس‌نامه،روزنامه رسمی،کد های ،اقتصادی،برگه ارزش افزوده،اظهارنامه مالیاتی می باشد .

درب آلومینیومی طلایی

درب و پنجره آلومینیومی دوجداره با کیفیت

درب و پنجره های تولیدی فرکو یکی از بی نظیر ترین درب و پنجره های می باشد که می تواند از همه لحاظ کامل باشد و مشتری را راضی نگه دارد.دلایلی این تولیدی دارد این است که تنوع رنگی بالایی دارد .و از لحاظ مقاومت در ضربه و طول عمر بسیار بالا و مناسب می باشد ،از این پنجره ها می توانید هم به صورت دوجداره و هم به صورت تک جداره داشته باشید .امکان این که محصول برای شما درب منزل در عرض کمتر از ۴۸ ساعت ارسال شود امکان‌پذیر می باشد . آلومینیوم یکی از محصولاتی می باشد که در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان یکی از مهم ترین و پر کاربردترین نقش ها را دارد .

درب آلومینیومی طلایی

این درب و پنجره بسیار سبک و غیرقابل خوردگی می باشد .این که این درب و پنجره در همه ی شکل ها شکل گیری شود وجود. دارد.شما از این درب ها می توانید هم در ورودی منزل خود و هم در بالکن استفاده کنید .و یکی از مکان های زیادی که از این محصول استفاده می کنند .در مکان های شغلی و اداری می باشد .که می تواند این محصول برای محیط شما یک دکوراسیون زیبا و جذاب ایجاد کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو