Home
در آلومینیومی دستشویی

درب آلومینیومی دستشویی

صفحه اصلی » مقالات » درب و پنجره آلومینیوم » درب آلومینیومی دستشویی

یکی از اولین مدل‌های درب آلومینیومی ، درب آلومینیومی دستشویی بود . به طوریکه از زمان قدیم درب آلومینیومی رو به عنوان درب‌های سرویس بهداشتی می‌شناختن. به همین دلیله که احتمالا اگر آشنایی چندانی با صنعت ساختمان و مدل‌های درب آلومینیومی نداشته باشین ، تصور شما همان درب‌های استاندارد سفید خواهد بود . گرچه این درب‌ها بسیار انتخاب مناسبی برای درب سرویس‌بهداشتی و درب حمام هستن و جای بسیاری از درب‌های دیگر رو گرفتن . اما باید قبول کنیم که ظاهر نازیبای اونا بعضا باعث شده که نخوایم در فضای داخلی خونه و یا اداره‌جات خود از این درب‌ها استفاده کنیم . اما کارایی‌های فوق العاده درب آلومینیومی باعث شد تا تولیدکنندگان فکری به حال زیبایی این محصول کنن.

درب و پنجره سازی

امروزه درب‌های آلومینیومی در انواع طراحی‌ها و رنگ‌ها تولید می‌شن تا پاسخگوی سلیقه همه افراد باشن . و به زیبایی محل زندگی شما کمک می‌کنن . با تماس تلفنی به طور کاملا رایگان با متخصصین فرکو در ارتباط هستین .خرید یک محصول باکیفیت و مقرون به صرفه حق شماست.

درب آلومینیومی سفید

درب آلومینیومی دستشویی یکی از بهترین نمونه‌های موجود برای انتخاب سرویس‌های بهداشتی می باشد . ضد آب بودن این درب‌ها در کنار مقاومت بالای فریم آلومینیومی موجب می‌شود که آلومینیوم در مقایسه با رقبای دیگر خود بهتر عمل کند. انواع مدل‌های جدید از درب‌های دستشویی طراحی و تولید شده‌اند که زیبایی بصری قابل توجهی به فضای شما خواهند بخشید. درب‌های آلومینیومی شیشه‌خور از این دسته هستند. در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی مزایای درب‌های آلومینیومی و انواع مدل‌های آن بپردازیم. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش می‌توانید با مشاوران فرکو تماس حاصل فرمایید .

درب آلومینیومی دستشویی

درب دستشویی مناسب

درب آلومینیومی طوسی

همه ما اهمیت حمام و سرویس‌های بهداشتی را برای خانه را می‌دانیم. این مناطق مرطوب از نظر دکوراسیون و لوازم جانبی نیز مورد غفلت واقع شده‌اند. در حالی که بسیاری از مردم از درهای چوبی معمولی برای بستن درها استفاده می‌کنند ، درنهایت به نظر می‌رسد که خز و فرسوده شده‌اند. به همین دلیل ، شما نیاز به طراحی درهای حمام دارید که می‌تواند در برابر رطوبت مقاومت کند.

یک درب خوب برای حمام به خوبی با فضای داخلی خانه شما ترکیب شده و از حریم خصوصی شما محافظت می‌کند. بسته به ساختار خانه و محل حمام ، انواع مختلفی از درها در بازار موجود است. برای آشنایی با بهترین درهای دستشویی تولیدی فرکو که با نیازهای شما مطابقت دارد، ادامه مطلب را مطالعه کنید! قبل از انتخاب کردن درب خاصی برای دستشویی ، توصیه می‌شود نکات زیر را در نظر داشته باشید:


متریال مناسب را برای درب خود انتخاب کنید

متریال مناسب درب دستشویی متریالی است که در برابر هر گونه نم و رطوبت مقاوم باشد . فضاهایی مانند سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها که مرطوب هستند نیازمند درب‌های هستند که در ارتباط مستقیم با نم و رطوبت دچار زنگ زدگی و یا تبله کردن نشوند. در میان متریال‌هایی با آن ها درب‌های دستشویی ساخته می‌شوند. می‌توان به چوب ، آلومینیوم ، آهن ، Upvc و …. اشاره کرد. اما در میان این متریال‌ها تنها آلومینیوم و Upvc هستند که نم و رطوبت آن‌ها را خراب نمی‌کند . درب چوبی دستشویی در برابر نم و رطوبت به آسانی تبله می‌کند و دچار پوسیدگی می‌گردد .

درب آهنی در ارتباط مستقیم با نم و آب دچار زنگ زدگی می‌شود و ظاهر سرویس بهداشتی شما را خراب می‌کند .


چرخش مدل درب حمام بسیار مهم است

آیا می‌خواهید درب خود را رو به بیرون باز کنید یا رو به داخل ؟ با پاسخ به این سوال مشکل اساسی نحوه قرار دادن درب حمام حل می‌شود. درب باید آزادانه حرکت کند و با وسایل و کمدهای حمام تداخل نداشته باشد. البته در بسیاری از اصول نظام مهندسی تاکید می‌شود که بهتر است درب‌های سرویس‌های بهداشتی رو به بیرون از دستشویی باز شوند . اما اگر به هر دلیلی می‌خواستید این جهت را تغییر دهید بنابراین باید از تغییر جهت آن اطمینان حاصل کنید .

مسئله‌ی حائز اهمیت دیگر توجه به نوع بازشوی درب می‌باشد . اینکه شما درب لولایی و یا کشویی را برای درب دستشویی خود در نظر می‌گیرید کاملا به ویژگی‌های فضایی و سلیقه شما بستگی دارد . معمولا از درب‌های کشویی برای دستشویی هایی با متراژهای پایین استفاده می‌شود . به این دلیل که باز شدن درب‌های لولایی به فضای قابل توجهی نیاز دارد . در صورتی که در درب‌های کشویی این مسئله به حداقل می‌رسد . درب‌های آکاردئونی نیز نوع دیگری از درب‌های کشویی دستشویی هستند که علاوه بر زیبایی منحصر بفرد برای فضاهای کوچک مفید می‌باشند .


طراحی درب حمام

طراحی درب حمام یکی دیگر از عوامل تعیین کننده است. شما می‌توانید انواع الگوها و سبک‌های درها را انتخاب کنید تا آنها بخشی از فضای داخلی شوند. خیلی مهم است که هنگام انتخاب مدل درب مورد نظر خود سبک اصلی خانه خود را مد نظر قرار دهید . اگر سبک کلی خانه شما مینیمال است ، بهتر است که برای درب‌ها نیز از طرحی مینیمال استفاده کنید . و اگر تزیینات بیشتر و یا طراحی‌های لوکس را می‌پسندید طرح‌های لوکس برای شما مناسب‌تر خواهند بود .

درب‌های آلومینیومی شیشه خور یکی از محبوب‌ترین مدل‌های درب آلومینیومی دستشویی می‌باشند . در تولید این درب‌های از انواع شیشه و طلق استفاده می‌شود . این شیشه‌ها می‌توانند جنبه تزیینی داشته باشند. و یا نور طبیعی را به سرویس‌بهداشتی و یا حمام وارد کنند. لذا استفاده از این درب‌ها می‌تواند بسیار انتخاب خوبی باشد . درب‌های دستشویی شیشه خور در انواع مدل‌های کشویی و یا لولایی و در انواع شیشه‌ها تولید می‌شوند . شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک‌های زیر به محصولات دیگر فرکو از جمله انواع شیشه‌های رنگی دسترسی پیدا کنید . با این کار شما می‌توانید درب آلومینیومی دستشویی سفارشی خود را با شیشه رنگی سفارشی فرکو سفارش دهید .

بهترین متریال برای درب دستشویی

درب آلومینیومی دستشویی در برابر رطوبت بسیار مقاوم است‌. این امر باعث می‌شود که یکی از بهترین مواد برای ساخت درب دستشویی باشد . زیرا در اثر ریختن زیاد آب و رطوبت داخل دستشویی آسیب نمی‌بیند . درها و پنجره‌های آلومینیومی عملاً بدون تعمیر و نگهداری ، مقاوم ، با دوام و بسیار مقاوم در برابر خوردگی هستند. بر خلاف چوب ، آنها برای محافظت در برابر آب و هوا به رنگ آمیزی یا لکه گیری احتیاج ندارند. و زنگ نمی‌زنند و خورد نمی‌شوند. آنها هم‌چنین هرگز پوسیده یا پوسته پوسته نخواهند شد. آلومینیوم فوق‌العاده قوی و با دوام است .

درب‌های دستشویی باید به گونه‌ای باشند که در اثر برخورد آب آسیبی نبینند و دغدغه‌ای برای تماس آب با درب نداشته باشید و سال‌های زیادی دوام بیاورد و سالم بماند .

برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با ما متخصصان ما در تماس باشید . شماره تماس 02188068352

طرح مدرن درب آلومینیومی دستشویی

مجموعه‌ها و طرح مدرن و مرسوم درب آلومینیومی دستشویی با طراحی بالا ، محکم و سخت و بادوام را می‌توانید در شرکت فرکو برای انواع استفاده‌های تجاری و همچنین مسکونی مشاهده کنید. طراحی درب توالت و درب حمام آلومینیومی برای هر نوع خاص ،. اعم از مسکونی ، صنعتی یا تجاری ،.به دلایل ایمنی باید همیشه سخت ، با دوام و در عین حال ایمن باشد. درب حمام آلومینیومی و طرح درب توالت محکم موجود در شرکت برای فروش از ایمن‌ترین و سخت‌ترین موارد است. که نه تنها می‌تواند به خواص ایمنی برساند بلکه می‌تواند به اندازه کافی دوام داشته باشد.

درب آلومینیومی دستشویی

درب سرویس‌بهداشتی محکم و مرسوم با کیفیت مطلوب و درجه عالی ساخته شده‌اند. و دارای برخی ویژگی‌های جذاب هستند. با انتخاب گزینه‌های مختلف ، می‌توانید درب دستشویی آلومینیومی خود را در هر طراحی که می‌خواهید . در ملک خود نصب کنید. و دقیقاً همان طرح را بخرید. تا ضمن حفظ زیبایی ظاهر در همان زمان یک در باکیفیت هم داشته باشید. درب دستشویی آلومینیومی از مواد سخت شده و به طور کلی از فولاد ضد زنگ ، MDF ، چوب جامد ، شیشه معتدل و بسیاری دیگر ساخته شده است. تا ایمنی بی‌نظیری را ارائه دهد .

درب آلومینیومی دستشویی

درب آلومینیومی دستشویی در شرکت فرکو

در شرکت فرکو تعداد زیادی طرح‌های درب آلومینیومی دستشویی از آغاز شده است. انواع مختلفی مانند انواع داخلی ، روکش شده با پودر ، محصولات بسته‌بندی ، نورد و بسیاری دیگر از محصولات مشابه. این درب دستشویی آلومینیومی طرح سخت ، طولانی مدت و بادوام است . کشش آسان درب توالت توالت در اندازه‌ها ، رنگ‌ها ، اشکال و … متناسب با نیاز شما موجود است. طراحی درب توالت ، گاراژ و درب حمام آلومینیومی که در اینجا قابل دسترسی است . از سخت‌ترین نسخه‌ها برای ایجاد امنیت اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود.

درب آلومینیومی دستشویی

برای بررسی طیف متنوعی از درب دستشویی آلومینیومی و طراحی درب توالت به سایت شرکت فرکو مراجعه کنید . و سپس بهترین را از نظر بودجه و نیازهای خود برای سفارش در نظر بگیرید . این محصولات دارای ضمانت‌نامه هستند و به عنوان سفارشات پیش تاز و فوری در دسترس هستند. شما همچنین می توانید بسته به نیازهای سفارشی خود ، بسته بندی سفارشی و چاپ آرم را انتخاب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید . شماره تماس 02188068352

درب آلومینیومی دستشویی

قاب درب آلومینیومی دستشویی

درب آلومینیومی دستشویی

در مورد قاب درب آلومینیومی دستشویی نیز می‌توان همین را گفت. علاوه بر این ، قاب‌های آلومینیومی درب و پنجره بسیار مورد توجه معماران هستند. زیرا به برجسته‌سازی خطوط تمیز طراحی مدرن کمک می‌کنند .مهمترین نکته این است که آلومینیوم در برابر خوردگی مقاوم است‌. و همین مسئله آن را در سخت‌ترین شرایط محیطی ضد آب می‌کند . این مواد با گذشت زمان ترک و تاب نخواهند خورد . شرکت ما با بیش از ده‌ها سال تجربه یکی از بهترین تامین‌کنندگان محصولات آلومینیومی در تمام نقاط ایران است . ما طیف گسترده و متنوعی از پنجره‌ها و درها را از کیفیت عالی ارائه می‌دهیم . که می‌توانند نیازهای خانه یا دفتر شما را برآورده کنند. 

 ناگفته نماند که امنیت ، بهره‌وری انرژی و دوام در هر خاصیتی مهم است. این‌ها اجزای اصلی هستند که دامنه عملکرد درب‌های آلومینیومی دستشویی ما را تحت تأثیر قرار داده است. و اثبات می‌کنند که عملکرد و فرم می‌توانند به راحتی با هم کار کنند . با ایجاد یک دکوراسیون داخلی جذاب به ویژگی‌های مدرن و سنتی ، درب‌های آلومینیومی دستشویی فوق العاده شیک ما با 10 سال ضمانت بیمه ارائه می‌شوند. آنها همچنین بسیار مقاوم در برابر خراش هستند. از نظر حرارتی کارآمد هستند . و از یک سیستم قفل چند نقطه برای امنیت بیشتر در خانه شما استفاده می‌کنند.

درب آلومینیومی دستشویی

قابلیت‌های درب آلومینیومی دستشویی

درب آلومینیومی دستشویی

درب آلومینیومی دستشویی ما بخشی از جدیدترین موارد اضافه شده به مجموعه ما است . آلومینیوم درب ما با کیفیت بالا با یک قاب باریک و کاملاً لعابدار یا بخشی از آن به صورت استاندارد در دسترس است.

  • استفاده تجاری یا مسکونی
  • ظاهر براق
  • قفل چند نقطه ای با امنیت بالا
  • رنگ های سفارشی RAL موجود است

تنوع طراحی درب آلومینیومی دستشویی

درب آلومینیومی دستشویی

با درب‌های دستشویی آلومینیومی ما به عنوان درب دستشویی و درب حمام ، دکوراسیون داخلی زیبا برای خانه خود ایجاد کنید . برای ایجاد یک درب آلومینیومی دستشویی کاربردی و زیبا برای ملک شما . طیف گسترده‌ای از درب‌های دستشویی آلومینیومی با کیفیت بالا بلافاصله ارائه می‌شود . و تزئین دکوراسیون داخلی خانه شما را بهبود می‌بخشد .

درب آلومینیومی دستشویی با داشتن امنیت ، کارایی و دوام برجسته ، از بین انواع درهای آلومینیومی از جمله محلول‌های کاملاً لعاب دار ، از بین طیف وسیعی از آنها را انتخاب کنید . با سیستم چند قفل شونده با امنیت بالا ، رنگ‌های سفارشی RAL و احساس مدرن براق ، تعجبی ندارد. که درب‌های ورودی آلومینیومی به محبوبیت خود ادامه می‌دهند . اگر به دنبال درب‌های آلومینیومی عالی در ایران هستید، مطمئناً در جای مناسب قرار گرفته اید! برای سفارش با شرکت ما تماس بگیرید . شماره تماس 02188068352

درب آلومینیومی دستشویی

مزایای درب آلومینیومی دستشویی

مقاوم در برابر نم و رطوبت

یکی از مهم ترین نکات هنگام انتخاب درب دستشویی مناسب ، مقاومت در برابر نم و رطوبت می باشد . آلومینیوم یکی از بهترین متریال برای درب دستشویی می باشد . چرا که در برابر ارتباط مستقیم با آب نیز دچار خرابی نخواهد شد . تا میزانی که شما حتی می توانید درب آلومینیومی خود را با آب بشورید .

درب آلومینیومی دستشویی عمومی

تمامی ویژگی های درب آلومینیومی به خصوص مقاومت این درب در برابر نم و رطوبت باعث می شود که این درب بسیار برای سرویس های بهداشتی عمومی مناسب باشد . گروهی از طراحی ها نیز درب حمام هستند ، که برای سالن های ورزشی و استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد . در ادامه برخی از مدل های درب آلومینیومی دستشویی عمومی و درب حمام عمومی را مشاهده می کنیم .

انواع رنگ های درب آلومینیومی دستشویی

درب آلومینیومی دستشویی

درب های آلومینیومی سرویس بهداشتی قابل تولید در رنگ های متنوع هستند . شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزلتان رنگ مورد نظرتان را سفارش دهید . همچنین این درب های قابل تولید در طرح چوب هستند که روحیه طبیعت را برای شما به همراه خواهند داشت . کافی است از مدل مد نظر خود مطمئن شوید و با کارشناسان ما تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید . درب آلومینیومی دستشویی ما در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است . بنابراین ، چه به دنبال یک درب آلومینیومی مشکی باشید . یا یک درب آلومینیومی سفید ، مطمئناً در جای مناسب قرار گرفته اید.


درب آلومینیومی سفید

درب آلومینیومی دستشویی

درب آلومینیومی سفید یکی از معمول ترین انتخاب ها برای سرویس های بهداشتی می باشد . این رنگ که زیبایی خاص خود را دارد ، به راحتی در ترکیب با بقیه رنگ ها قرار می گیرد . و از این نظر بی ریسک ترین رنگ محصوب می شود. به خصوص این درب به عنوان درب دستشویی و درب حمام مورد استفاده قرار می گیرد.


درب های آلومینیومی سیاه

درب آلومینیومی دستشویی

درب‌های سیاه آلومینیومی یکی از زیباترین رنگ های انتخابی برای درب آلومینیومی سرویس بهداشتی می‌باشد . در نگاه اول شاید شما شک داشته باشید که آیا این رنگ برای فضای داخلی مناسب خواهد بود یا خیر . اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید و شاهد زیبایی بیش از اندازه این درب و جذابیتی که به دکوراسیون داخلی شما می‌بخشد باشید .


درب آلومینیومی دستشویی رنگارنگ

درب آلومینیومی دستشویی

انتخاب‌های رنگی برای اکثر لوازم داخلی خانه به خصوص لوازم ثابت مانند درب‌ها و پنجره‌ها همواره چالش بوده است . اما شما با انتخاب یک درب رنگی برای سرویس‌بهداشتی و یا درب حمام خود روحیه شاد و هیجان خود را نمایش می‌دهید . می‌توانید این رنگ را با سایر لوازم خانه هماهنگ کنید و فضای داخلی خود را خاص‌تر کنید .

مقاوم و طول عمر بالا

درب‌های آلومینیومی مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه و همینطور تغییرات آب و هوایی از خود نشان می‌دهند . لذا این درب‌ها هرگز دچار تاب خوردگی و یا تغییر شکل نمی‌شوند . این مسئله باعث طول عمر بالای این درب‌ها می‌گردد . بنابراین هزینه‌ای که شما در ابتدا برای خرید درب آلومینیومی دستشویی می‌کنید در نهایت برایتان صرفه اقتصادی خواهد داشت .


درب آلومینیومی سفارشی

درب آلومینیومی دستشویی

درب آلومینیومی دستشویی معاصر اموال شما را ارتقا می‌بخشند . یعنی باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما می‌شوند . طیف وسیعی از رنگ‌‌ها ، سبک و اندازه‌ها را می‌توانید کشف کنید . هیچ دو ویژگی هرگز یکسان نیستند. با توجه به این موضوع ، ما طیف گسترده‌ای از قاب‌های آلومینیومی درب معاصر را ارائه می‌دهیم . که در یک انتخاب عالی از رنگ‌ها ، سبک‌ها و اندازه‌ها موجود است . خواه به دنبال یک قاب درب آلومینیومی برای تکمیل خاصیت مدرن خود باشید . یا یک درب آلومینیومی برای ارتقا خانه خود ، به چیزی بیشتر از ارزش یک در نگاه نکنید! روی یک انتخاب خوب متمرکز شوید .

با داشتن قاب‌های باریک و انتخاب گسترده‌ای از پانل‌ها و گزینه‌های شیشه ای برای انتخاب از جمله درهای مدرن با صفحه‌های جانبی ، مطمئناً دری خواهید یافت . که ظاهر و عملکرد ملک شما را تکمیل و تقویت کند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب‌های آلومینیومی مسکونی معاصر ما ، در تماس با ما دریغ نکنید. تیم دوستانه و مفید ما همیشه در دسترس هستند تا به شما در یافتن درب ورودی لوکس عالی کمک کنند . طراحی درب ورودی آلومینیومی را پیدا کنید که برای شما مناسب است! برای کمک و راهنمایی با متخصصان ما هم همراه باشید تا بیشتر شما را راهنمایی کنند . شماره تماس02188068352

درب آلومینیومی دستشویی
درب آلمینیومی دستشویی

درهای آلومینیومی در چه طرح هایی موجود است

درب آلومینیومی دستشویی مدرن امنیتی در طیف گسترده ای از طرح‌ها ، سبک‌ها و رنگ‌ها موجود است. از درب‌های آلومینیومی مدرن با پانل‌های جانبی گرفته. تا درهای آلومینیومی با طراحی مختلف ، که انتخاب عظیمی از درب های آلومینیومی برتر را پیدا خواهید کرد . درب های آلومینیومی دستشویی در دو نوع اصلی کشویی و لولایی و در مدل‌های تمام آلومینیوم و درب آلومینیومی دستشویی شیشه خور تولید می شوند :

درب آلومینیومی دستشویی لولایی

درب آلومینیومی دستشویی

درب‌های لولایی درب‌هایی هستند که توسط یک لولا در یک محور عمودی باز و بسته می‌شوند . این درب‌ها معمول‌ترین مدل‌های قابل استفاده برای سرویس‌های بهداشتی می‌باشند . استفاده از این درب‌ها بسیار راحت است . لذا توصیه ما به شما برای درب دستشویی این مدل از درب‌ها می‌باشند . درب آلومینیومی دستشویی لولایی در دو نوع تمام آلومینیوم و شیشه خور نیز قابل تولید هستند که در ادامه راجع به این دو مدل نیز صحبت خواهیم کرد .

درب آلومینیومی دستشویی کشویی

درب آلومینیومی دستشویی

درب های کشوی نوعی از درب های ریلی هستند که توسط ریل هایی که بر روی قاب قرار رگفته اند به صورت کشویی باز و بسته می شوند . این درب برای فضاهایی مناسب است که به دلیل کمبود جا استفاده از درب های لولایی امکان پذیر نیست . درب های کشویی نیز در دو نوع تمام آلومینیوم و شیشه خور قابل تولید هستند .


درب آلومینیومی ساده

درب‌های تمام آلومینیومی درب‌هایی هستند که تمام از آلومینیوم تولید می‌شوند . یعنی ما در این درب‌ها از متریال‌های دیگر استفاده نمی کنیم . این حالت مقایسه‌ای بیشتر به منظور تفکیک این مدل از مدل‌های شیشه خور عنوان شدن . درب‌های تمام آلومینیومی را می‌توان در انواع مدل لولایی و کشویی سفارش داد . این درب‌ها محرمیت بیشتری نسبت به درب‌های شیشه خور برای سرویس‌های بهداشتی و حمام ها ایجاد می‌کنند . لذا گزینه مناسب‌تری هستند .


درب آلومینیومی شیشه خور

درب آلومینیومی شیشه خور به نمونه‌هایی از درب آلومینیومی دستشویی گفته می‌شود که دارای قسمت‌هایی از شیشه هستند . اصطلاح شیشه خور ممکن است باعث شود فکر کنید همیشه در قسمت خالی این درب‌ها از شیشه استفاده می‌شود . در حالیکه ممکن است از انواع طلق نیز برای این درب‌ها استفاده شود . معمولا شیشه درب سرویس‌های بهداشتی به صورت کدر ، مات ، مشجر و یا طرح دار هستند . تا محرمیت مورد نیاز را برای این فضا ایجاد کنند .

از میان درب کشویی و لولایی کدام بهتر است

وقتی صحبت از درهای دستشویی می‌شود ، هیچ درب “مناسبی” وجود ندارد که مناسب همه‌ی خانه‌ها باشد. هر یک از این انواع درب مجموعه‌ای منحصر به فرد از مزایا را ارائه می دهد. مهم است که نیازهای خود را با مشخصات درب مطابقت دهید. خواه بخواهید از فضای خود به طور موثر استفاده کنید یا درب تزئینی داشته باشید ، مدلی وجود دارد که متناسب با هزینه شما باشد. اطمینان حاصل کنید که این در ها برای وسایل حمام کاربردی هستند.

درب‌های شیشه‌ای آلومینیوم دستشویی

تمام درب‌های شیشه‌ای آلومینیومی دستشویی ما به منظور بالا بردن تمام جنبه‌های دارایی شما است . و برای صرفه‌جویی در هزینه‌های شما با بالاترین استاندارد ممکن تولید شده‌اند . ایده آل برای تشویق نور طبیعی برای ورود آن در خانه شما است . درهای شیشه‌ای آلومینیومی ما محکم ، مقاوم و ایده‌آل برای ایجاد احساس نور در فضا هستند. البته یک درب شیشه‌ای با قاب آلومینیومی نیز فوق العاده شیک است . این محصول که برای کلیه املاک مسکونی مناسب است . عملکرد و امنیت آب و هوایی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد . هنگام انتخاب درب برای منزل ، اجزای سازنده همیشه باید از اولویت اصلی برخوردار باشند . امروز مجموعه کاملی از درهای لوکس ما را در شرکت شیشه و آینه فرکو کاوش کنید!


ساخت درب و پنجره‌های آلومینیومی

تمام فرایندهای ساخت درب آلومینیومی دستشویی به منظور اطمینان از کیفیت مطلوب در هر مرحله از فرآیند تولید در هنگام تولید درب های فلزی خارجی ، با بالاترین استاندارد ممکن انجام می شوند . درب آلومینیومی طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای خانه شما است . تمام راه حل های درب مسکونی ما با بالاترین استاندارد ممکن تولید شده اند . و امنیت ، انعطاف پذیری و عملکرد را بهینه می کنند . بدون اینکه در جذابیت و زیبایی شناسی به خطر بیفتند.


اولویت قرار دادن امنیت ، بهره وری انرژی و دوام

ناگفته نماند که امنیت ، بهره وری انرژی و دوام در هر خاصیتی مهم است. اینها اجزای اصلی هستند که دامنه عملکرد درب های آلومینیومی دستشویی ما را تحت تأثیر قرار داده است . و اثبات می کنند که عملکرد و فرم می توانند به راحتی با هم کار کنند . با ایجاد یک دکوراسیون داخلی جذاب به ویژگی های مدرن و سنتی ، درب های آلومینیومی دستشویی فوق العاده شیک ما با ضمانت ارائه می شوند. آنها همچنین بسیار مقاوم در برابر خراش هستند . از نظر حرارتی کارآمد هستند .

درب آلومینیومی دستشویی ما برای بهینه سازی عملی ، امنیت و سبک در اندازه های متفاوت طراحی شده اند . و مطمئناً به یک مورد استقبال از در هر ملک تبدیل می شوند . همین امروز قیمت درب دستشویی آلومینیوم خود را دریافت کنید ! به صورت رایگان و بدون تعهد قیمت می توانید درب دستشویی آلومینیومی خود را در یافت کنید .امروز در تماس باشید! . تیم دوستانه ، مفید و باتجربه فرکو همیشه در دسترس هستند . از طریق شماره تلفن 02188068352 با ما تماس بگیرید .


قیمت درب آلومینیومی دستشویی

مشتری مداری ما در ارائه گزینه های بی نظیر ، ارزشمند و با سرعت است . بدون اینکه کیفیت را تحت تأثیر قرار دهد . این مدل تجاری است که با ارائه انتخاب استثنایی درب های آلومینیومی مناسب در تمام نقاط ایران به کار خود در مسیر درست ادامه داده است . با درب های آلومینیومی با کیفیت بالا اما ارزان ، اکنون در گوشه و کنار ایران به طور گسترده ای شناخته شده ایم . که همیشه برای اطمینان از برآورده شدن تمام نیازهای شما ، با قیمت رقابتی ، فراتر و بالاتر می رویم .

تجربه و توصیفات ما مطمئناً گواه این امر است. اطمینان حاصل کنید که از پنجره های آلومینیومی و تصاویر درب ما الهام گرفته اید . خواهید دید که چگونه محصول درب آلومینیومی ما در بسیاری از خواص در سراسر ایران افزایش می یابد . برای لیست قیمت درب آلومینیومی ما ، امروز با ما تماس بگیرید. البته تیم دوستانه و مفید ما همیشه برای پاسخگویی به هر یک از سوالات شما آماده هستند. شماره تماس 02188068352


خرید درب آلومینیومی دستشویی

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مشاوران ما با شماره تماس : 02188068352 در ارتباط باشید . کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین درب های آلومینیومی ، درب دستشویی و درب حمام و خدمات پس از فروش می باشد . تلفن تماس : 02188068352 ، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشید . همچنین برای خرید حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید :

درب آلومینیومی دستشویی

برای مشاهده دیگر محصولات فرکو می توانید لینک‌های زیر را دنبال کنید

کمپانی بزرگ فرکو در کنار لاین تولید درب و پنجره به تولید انواع شیشه و آینه نیز می پردازد . طلق یکی از موارد بسیار مناسب برای استفاده در درب دستشویی می‌باشد . شما عزیزان می توانید به صفحات زیر مراجعه کنید و در صورت نیاز ، محصولات فوق العاده با کیفیت شیشه و آینه فرکو را نیز سفارش دهید .

انواع طلق تولیدی در مجموعه فرکو

انواع شیشه رومیزی

انواع شیشه رنگی

جدید ترین مطالب :

برخی سوال های شما :

قابلیت های درب آلومینیومی دستشویی چیست ؟

مناسب برای استفاده در فضاهای تجاری یا مسکونی
ظاهر براق و زیبا
مقاوم در برابر رطوبت و نم
رنگ های سفارشی و متنوع و قابل تولید در طرح چوب

چرا درب آلومینیومی بهترین گزینه برای دستشویی است ؟

درب آلومینیومی دستشویی در برابر رطوبت بسیار مقاوم است . این امر باعث می شود که یکی از بهترین مواد برای ساخت درب دستشویی باشد .زیرا ………

دوام درب های آلومینیومی چگونه است ؟

آلومینیوم یک متریال بسیار مقاوم در برابر ضربه ، تغییرات آب و هوایی و نم و رطوبت می باشد . همین مسئله موجب می شود که طول عمر درب های آلومینیوم بسیار بالا باشد . بدون اینکه نیازمند نگهداری زیادی باشند .

21 پاسخ

    1. با سلام خدمت شما جناب افشار عزیز ، برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید با کارشناسان فرکو تماس حاصل فرمایید و با در اختیار قرار دادن مشخصات دقیق کارشناسان ما قیمت محصول مورد نظر شما را برآورد می کنند . تلفن تماس : 02188068352

    1. با سلام خدمت شما جناب حدادی عزیز ، برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید با کارشناسان فرکو تماس حاصل فرمایید و با در اختیار قرار دادن مشخصات دقیق کارشناسان ما قیمت محصول مورد نظر شما را برآورد می کنند . تلفن تماس : 02188068352

  1. با عرض سلام و وقت بخیر، مطالب بسیار مفید و پرکاربرد بود. انشالله به زودی سفارش خواهیم داد. خسته نباشید.

    1. با سلام خدمت شما خانم روشنایی عزیز ، ممنون از حسن نگاه شما ، در خدمت هستیم ، برای سفارش و یا اطلاعات بیشتر می تونید با کارشناسان و مشاوران فرکو در تماس باشید . تلفن تماس : 02188068352

    1. با سلام خدمت شما جناب هوشنگ عزیز ، درب ها در ابعاد استاندارد 80*210 – 90*210 و 100*210 قابل تولید هستند . برای اطلاعات بیشتر و یا سفارش محصول مورد نظر خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید . تلفن تماس : 02188068352

  2. با سلام امکان تولید درب ها به صورتی که داخل سرویس بهداشتی آلومینیومی و بیرون آن چوبی باشد هست ؟

    1. با سلام خدمت شما . بله لیلا جان . شما می توانید درب آلوود آلومینیومی را سفارش دهید . و یا از لمینت های طرح چوب در قسمت خارجی و یا هردو استفاده کنید . برای سفارش محصول مورد نظر خود می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید . تلفنن تماس : 02188068352

    1. با سلام خدمت شما ، برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات می توانید با واحد فروش تماس بگیرید . با در اختیار قرار دادن اطلاعات دقیق نظیر ابعاد درب ، شیشه مورد نظر و مدل درب ، کارشناسان ما قیمت دقیق محصول را برای شما برآورد خواهند کرد . تلفن تماس : 02188068352

    1. بهترین جنس برای درب سرویس بهداشتی ، درب آلومینیومی می باشد که در برابر نم و رطوبت مقاوم است . شما می توانید درب آلومینیومی مجموعه فرکو را در طرح های مدرن و طرح چوب نیز سفارش دهید تا ظاهری زیبا داشته باشند .

  3. آیا درهای آلومینیومی که در شرکت شما تولید می شود به همان شکل قدیمی سابق است یا اینکه طرح‌های جدیدی دارد

    1. با سلام خدمت شما . شما می توانید تمامی مدل های درب سرویس بهداشتی آلومینیومی اعم از طرح قدیمی و تمامی طرح های مدرن را به کارشناسان فرکو سفارش دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو