Home
نمایندگی درب آلومینیوم

نمایندگی درب آلومینیوم

صفحه اصلی » مقالات » درب و پنجره آلومینیوم » نمایندگی درب آلومینیوم

درب آلومینیومی به دلیل مزایای بی شماری که داره روز به روز طرفداران بیشتری در صنعت ساختمان پیدا می‌کنه .نمایندگی درب آلومینیوم قابلیت تولید در ابعاد و سایز های مختلف رو داره . حتی برای بزرگ‌ترین دهنه ها نیز می توان از قاب های آلومینیومی استفاده کرد . . قاب های آلومینیومی علاوه بر مقاومت بالا و کافی ، ظرافت بالایی دارن .

علاوه بر اون متریال آلومینیوم بسیار سبک هست. سبک بودن متریال‌ها در ساختمون و کاهش وزن ساختمان یکی از اهداف اصلی مهندسان عمران به شمار می‌ره . به همین دلیل نمایندگی درب آلومینیوم فرکو در غرب تهران ، در این مقاله ، به بررسی نیازهای صنعت ساختمان می‌پردازه .

نمایندگی درب آلومینیوم
درب آلومینیومی طرح چوب

ما با در نظر گرفتن ساختارهای اصلی صنعت ساختمان ضمن طبقه‌بندی کردن درب های مختلف ، نقاط ضعف و قوت هر یک از متریال‌ها رو عنوان می‌کنیم . یکی دیگر از مزایای درب آلومینیوم در صنایع فرکو ، نامحدود بودن سفارش درب در ابعاد مختلف هست که درب های آلومینیومی در هر ابعادی بدون محدودیت تولید و اجرا می‌شن.

نمایندگی درب آلومینیوم 28

برای سفارش درب آلومینیوم لطفا با واحد مشاوره کمپانی فرکو تماس بگیرین.


مزایای استفاده از آلومینیوم در تولید درب

نمایندگی درب آلومینیوم 27
درب آلومینیوم مدرن

بخش جهانی ساختمون در آستانه یک تحول بزرگ هست. نگاهی به خطوط متحرک شهرهای بزرگ و نه چندان بزرگ جهان نشون می‌ده که چگونه سازه‌های تقویت کننده آهن و فولاد که قبلاً از نظر زیبایی بسیار سنگین بودن ، بی سر و صدا جای خود رو به آلومینیوم براق دادن. امروزه استفاده از آلومینیوم (در نمای بیرونی ساختمان) و قاب درب آلومینیومی و پنجره های آلومینیومی بسیار رواج یافته‌اس .

استفاده از درب آلومینیوم برای کاهش استفاده از چوب ، کاهش اثر حرارت و تسهیل باز و بسته شدن هموارتر شیشه ها ، ویژگی مثبتی اس . مزایای دیگری نیز وجود داره که باعث می‌شه آلومینیوم به عنوان مواد مورد علاقه معماران ، سازندگان و کاربران نهایی امروزی مورد استفاده قرار بگیره. استفاده از پنجره ها و درب آلومینیومی با روکش پیشرفته نیز این روزها در حال تبدیل شدن به یک روش هست . اگرچه uPVC هنوز در بسیاری از مناطق به عنوان یک رقیب اصلی مطرح هست.

نمایندگی درب آلومینیوم فرکو با افتخار به تولید انواع درب و پنجره uPVC نیز می‌پردازه. بنابراین بهتر هست که پیش از سفارش محصول مورد نظر خود مقاله‌های مرتبط نوشت شده در مورد تفاوت میان درب uPVC و درب آلومینیوم رو در سایت فرکو مطالعه کنین. در ادامه لینک برخی از این مثالات قرار داده می‌شه تا بتونین بهتر تصمیم بگیرین :


مقاومت بالای آلومینیوم

نمایندگی درب آلومینیوم 26

آلومینیوم مقاومت استثنایی در برابر آب و هوا و عایق حرارتی و صوتی برتر رو ارائه می‌ده. قابلیت اطمینان اون باعث می‌شه که یک درب ورودی درجه یک باشه. در عین حال ، عملکرد دقیق رو امکان‌پذیر می‌کنه ، که برای محصولات با عایق حرارتی و صوتی بالا بسیار مهمه.

وقتی در درب های آلومینیومی سرمایه گذاری می‌کنین می‌تونین تمام نیاز خود رو درب منزل تهیه کنین.
ساختن خونه جدید ، بازسازی پاسیوی خود یا افزودن ویژگی مدرن به ساختمان فعلی خود ، درب آلومینیومی گزینه ایده آل شماست. شما به لطف بی وقت بودن سازه ها ، همراه با سبک و دوام آنها ، یک سرمایه گذاری هوشمند انجام خواهید داد .تمامی محصولات فرکو ، صفر تا صد تولید از آن ماست و شما بدون واسطه خرید می‌کنین و این یکی از ویژگی‌های صنایع فرکو هست که سفارشی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ثبت می‌کنین .در ادامه به بررسی اونا می‌پردازیم .


تولید درب آلومینیومی

نمایندگی درب آلومینیوم 25

مصرف کنندگان به ندرت در مورد آنچه که در ساخت پنجره یا درب آلومینیومی استفاده می‌شه اطلاع دارن . این فرآیند پیچیده ، بسیار فنی اس و شامل پیچیده‌ترین روش‌ها و ماشین آلات هست . از تولید درب آلومینیومی خام گرفته تا پنجره تمام شده در خونه ، عملیات‌ مختلفی برای ایجاد پنجره یا درب انجام می‌شه.

برای ایجاد یک پنجره یا در که خانه یا ساختمان تجاری رو ارتقا می‌ده ، هفت فرآیند مهم انجام می‌شه :

اکستروژن آلومینیوم

در نمایندگی درب آلومینیوم فرکو پروفایل‌های متنوعی ارائه می‌شه. برای ایجاد هر پروفیل ، شمش آلومینیومی گرم می‌شه و روی یک پرس اکستروژن قرار می‌گیره . این مورد از قالب عبور کرده و چندین فرایند رو طی می‌کنه تا از صاف بودن ، استحکام و کیفیت لازم اطمینان حاصل بشه .

فرکو در واقع یک کارخانه تولید انواع درب و پنجره آلومینیومی اس که مطابق با نیاز روز جامعه اقدام به تولید انواع با کیفیت این نوع از کالا کرده‌اس .

عایق بندی پروفیل

اکثر پروفیل‌های در و پنجره با یک عایق حرارتی عایق بندی شدن تا از نظر مصرف انرژی ، صرفه جویی کرده و انتقال گرما و سرما رو به حداقل برسونن ، دو پروفیل جداگانه بر روی یک مانع حرارتی پلی آمید مخصوص قرار می‌گیره . استفاده از فناوری ترمال بریک در تولید درب و پنجره آلومینیومی در فرکو ، همان چیزی اس که به آلومینیوم اجازه می‌ده تا در صورت تمایل از داخل و خارج به رنگ پودری روکش بشه . به این معنا که شما می‌تونین درب هایی داشته باشین که در نمای بیرونی طرح چوب و در نمای داخلی سفید رنگ و یا در رنگ های متنوع باشه .

مراحل پوشش پودری پلی استر

برای ایجاد یک پنجره رنگی ، کارشناسان فرکو در چنر مرحله تمیز کردن و پیش تصفیه میله های آلومینیومی رو برای رنگ آمیزی آماده می‌کنن. سپس اونا رو در مخزن مخصوص پوشش پودر قرار میدن و سپس درب ها در کوره های مخصوص پخت قرار می‌گیرن . این فرآیند پیچیده پوشش پودری اس که پنجره های روکش دار رو قادر می‌سازه تا در تعداد زیادی رنگ و ضمانت طولانی رنگ آمیزی بشن.

مرحله بسته بندی

ماشین آلات بسته‌بندی پیشرفته پروفیل آلومینیوم رو می پیچه و از اون محافظت می‌کنه. سپس اونا رو برای نگهداری انبار یا تحویل مستقیم روی انبارهای مخصوص قرار می‌دن.


خرید بدون واسطه درب آلومینیوم

نمایندگی درب آلومینیوم امروزه بسیار زیاد شده اس. لذا بهتر هست به این نکته توجه داشته باشین که خرید از واسطه ها می‌تونه هزینه‌های شما رو افزایش بده . خرید بدون واسطه صرفه اقتصادی بالاتری داره. به این دلیل که هزینه‌های انتقال وسایل به حداقل می‌رسن ، هزینه‌های اضافه شده بر روی وسایل به دلیلی اجاره بهای واسطه ها به محصولات اضافه نمی‌شه ، و در صورت خرابی محصولات و یا داشتن ایرادهای جزئی شما اطمینان دارین که خود مجموعه این محصول رو براتون ارسال کرده اس . کمپانی فرکو تمام سعی خود رو بر این داره که بهترین کیفیت رو با پایین‌ترین قیمت ارائه بده. برای دریافت مشاوره و یا سفارش محصول از طریق زیر با ما در ارتباط باشین .

نمایندگی درب آلومینیوم 24

شعب دیگر نمایندگی درب آلومینیوم فرکو

در حال حاضر تنها نمایندگی کمپانی فرکو واقع در تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن می باشد . این نمایندگی به صورت مداوم در حال خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد . اما تمامی محصولات به تمام شهر های ایران ارسال می‌شن . کافی‌اس با شماره‌های مربوط تماس بگیرین و محصول مورد نظر خود رو با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه کنین .


طراحی درب آلومینیوم

درب ورودی از اهمیت کلیدی برای طراحی معماری خونه برخوردار هست. سبک ، رنگ و لوازم جانبی اون به خونه استایل منحصر به فردی می بخشه. در پیشنهادهای فرکو طیف گسترده ای از طرح های مختلف درب رو می بینین ، از ساده و کلاسیک گرفته تا مدرن و شیک.

نمایندگی درب آلومینیوم 23

ما می‌تونیم هر درب خارجی رو از پیشنهاد استاندارد خود با توجه به خواسته مشتری ، بدون هیچ محدودیتی ، دوباره طراحی کنیم. طراحان و صنعتگران فرکو می‌تونن خواسته‌های منحصر به فرد شما رو برآورده کرده و ورودی مناسب رو فقط برای شما ایجاد کنن.

نمایندگی درب آلومینیوم 22

با این حال ، شما همچنین می‌تونین درب جدید خود رو به تنهایی طراحی کنین! نگران نباشین ، بسیار ساده اس!


شیشه لمینیت شده در درب آلومینیومی

نمایندگی درب آلومینیوم 21

شیشه چند لایه شامل نصب یک لایه شیشه ای نازک پلاستیکی در بین دو شیشه اس. این لایه به عنوان لایه بین لایه ای شناخته می‌شه و شیشه رو بسیار تقویت می‌کنه و از خرد شدن اون به تکه‌های خطرناک جلوگیری می‌کنه. شیشه های چند لایه ، همچنین به عنوان شیشه ایمنی شناخته می‌شن، مخصوصاً برای استفاده در درب های آلومینیومی ، پانل‌های جانبی ، نورگیرها ، شیشه های کابینت آشپزخونه و قفسه بندی ، قفسه حموم ، پنجره های فروشگاه ، پارتیشن‌های شیشه ای داخلی و پنجره های بزرگ باز استفاده می‌شه.

محل دیوارها شیشه های چند لایه باعث ایجاد امنیت ، کاهش صدا ، کاهش اشعه ماوراء بنفش و نصب آسون به دلیل عدم شکستن آسون اون می‌شه. برخلاف شیشه معمولی که می‌تونه در عرض چند ثانیه خرد بشه و به یک خطر کشنده تبدیل بشه ، شیشه های چند لایه در برابر ضربه مقاوم هستن و برای هر نوع شیشه سقفی مطلوب (و گاهی اجباری بر اساس قوانین ساختمان) هست.همچنین در مواردی که شکاف هایی وجود داشته باشه بسیار توصیه می‌شه ، زیرا شیشه ایمنی چند لایه در برابر تلاش برای شکستن و شل شدن اون بسیار مقاوم هست.

نمیاندگی درب آلومینیوم 20

علاوه بر این ، شیشه های چند لایه آلودگی صوتی خارجی رو کاهش داده و میزان ورود اشعه ماوراء بنفش به خونه شما رو کاهش می‌ده. اشعه ماوراء بنفش مبلمان ، آثار هنری و فرش رو کم رنگ می‌کنه ، بنابراین با گذشت زمان آسیب می رسونه. شیشه لمینت رو می توان تقریباً بر روی هر نوع شیشه ای از جمله شیشه شناور ، شیشه ورق ، شیشه مقاوم (از نوع شیشه مقاوم تر در برابر خرد شدن) ، شیشه خم ، شیشه آینه ای ، شیشه ذوب شده ، شیشه طرح دار و استفاده کرد.


درب آلومینیومی

نمایندگی درب آلومینیوم 19

امروزه فریم‌هایی از جنس‌های مختلف برای تولید درب و پنجره ها استفاده می‌شه . هرکدوم از این جنس‌ها مزایایی دارن که مشتریان رو ترغیب به خرید می‌کنن . مسئله‌ی حائز اهمیت اینه که بدونیم هنگام خرید درب و پنجره چه نکاتی رو می بایست در نظر بگیریم تا بهترین انتخاب رو داشته باشیم . برای یک انتخاب درست ابتدایی‌ترین چیز نگاه کردن به نیاز ماست ، اینکه ما از در و یا پنجره ی منتخب خود چه کاربرد هایی رو می‌خوایم . مشخص کردن این موضوعات باعث می‌شه که در نهایت شما در و یا پنجره ای رو انتخاب کنین که پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشه .

نمایندگی درب آلومینیوم 18

به همین منظور صنایع شیشه و آینه فرکو به عنوان نمایندگی درب آلومینیوم ، در این مقاله سعی داره تا به بررسی انواع درب های مصرفی بپردازه . با بررسی هر یک از این درب ها ابتدا به نیاز های افراد ضمن خرید درب ها و سپس انتخاب درست می‌پردازیم .

دربب آلومینیومی 17

درب آلومینیومی تاشو

نمایندگی درب آلومینیوم 16

این درب ها هنگام انتخاب درب آلومینیومی برای بازسازی منزل یکی از بهترین انتخاب ها هستن. درهای کشویی و تاشو انواع مختلفی دارن که امروزه در بازار موجود هست. بازکردن این درها واقعاً به صاحبان خونه این احساس رو میده که در ایوان باز هستن و در واقع بیرون نیامدن. این نوع سیستم های درب آلومینیومی در پیکربندی چند درب موجود هست. این انعطاف پذیری رو برای استفاده در انواع مختلف پروژه‌های بازسازی خونه فراهم می‌کنه. شما می‌خواید فضای باز در خونه خود ایجاد کنین و می‌خواید از طبیعت از داخل لذت ببرین ، سپس باید درهای کشویی و تاشو آلومینیومی رو نصب کنین .


درب آلومینیومی دیوارهای متحرک آینده هستن

نمایندگی درب آلومینیوم 15

چیدمان درب های آلومینیومی یک راه حل ابتکاری برای بازترهای بیشتر در خونه شماست ، زیرا می‌تونین 3 یا 6 پانل رو که مرتب روی هم قرار گرفتن رو ترکیب کنین تا باز بشن. این درها برای اندازه گیری درها می‌تونن در ارتفاعات بین 2100 تا 2700 میلی‌متر نصب بشن ، بنابراین شما حتی می‌تونین دیوارهای متحرک از کف تا سقف ایجاد کنین که در صورت بسته شدن یک اتاق رو به نصف برسونن و دو فضای جداگانه قابل استفاده رو در اختیار شما قرار بدن. از آزادی نهایی زندگی انعطاف‌پذیر با برنامه باز لذت ببرین.


درب آلومینیومی ورودی

نمایندگی درب آلومینیوم 14

منظور ما از درب ورودی ، درب اصلی ورودی به منزل هست . قطعا این درب اولین چیزی هست که در ابتدای ورود اهمیت پیدا می‌کنه . لذا درب ورودی به عنوان یک مجرای اصلی برای ورود به خونه و یا ساختمون ، از اهمیتی بسیار بالا برخوردار هست . در ادامه به نکاتی می‌پردازیم که اهمیت این درب رو برای شما عزیزان روشن کنیم .


زیبایی و بیان سبک

نمایندگی درب آلومینیوم 13

همان طور که پیش تر نیز به اون اشاره کردیم ، درب ورودی اولین چیزی هست که در ذهن افراد نقش می‌بنده . در معماری طراحان توجه زیادی به انتخاب درب مناسب دارن . زیرا این درب بیان کننده زبان طراحی و کیفیت اجرایی ساختمون هست . این درب هست که بیان می‌کنه آیا معمار این ساختمون رو به سبکی لوکس طراحی کرده اس یا مدرن؟

نمایندگی درب آلومینیوم 12

همچنین نوع متریال درب و طراحی اون نیز می‌تونه اطلاعات زیادی از مابقی ساختمان به ما بده . که آیا بقیه متریال به کار گرفته شده در این ساختمان از نوع متریال های طبیعی مثل چوب هستن و حس گرمی و صمیمیت دارن و یا از متریال های صنعتی مثل فلز در اون استفاده شده اس. و طراحی زیبا و انتخاب مناسب ، انتخابی هست که هارمونی مناسبی میان اجزای مختلف اون ایجاد کنه .


درب آلومینیومی انعطاف پذیر در طراحی

نمایندگی درب آلومینیوم 11

با توجه به نکات گفته شده این نکته که درب مورد نظر ما قابلیت تولید شدن در طراحی و رنگ های متنوع رو داشته باشه یک شرط هست . خوشبختانه متریال آلومینیوم ، این فرصت رو در اختیار طراح و تولید کننده قرار می‌ده ، تا بتونیم درب های آلومینیومی رو در طرح و رنگ های مختلف تولید کنیم . درب ها می‌تونن در انواع ریلی و یا لولایی و در اواع رنگ ها و حتی طرح چوب نیز تولید بشن . و این یکی از ویژگی‌های بی نظیر درب های آلومینیومی هست. مسئله‌ای که شاید در مابقی نمونه‌ها چنان انعطافی نداشته باشن و ما مجبور به انتخاب نمونه‌های پیش ساخته باشیم .


امنیت

یکی از مهم‌ترین موارد هنگام خرید درب ورودی ، توجه به مسئله امنیت هست . از آنجایی که این درب ، ورودی اصلی خانه محسوب می‌شه بسیار مهم هست ضد سرقت باشه . درب های ضد سرقت آلومینیومی نمونه ای از درب های ضد سرقت هستن که علاوه بر مزایای دیگر گفته شده آلومینیوم امنیت خوبی رو برای خونه شما به همراه میارن . همچنین این درب ها اگر به صورت شیشه ای تولید بشن معمولا در اونا از انواع شیشه های سکوریت یا لمینت استفاده می‌شه .

نمایندگی درب آلومینیوم 9

نمایندگی درب آلومینیوم فرکو در غرب تهران ، مفتخر به تولید بهترین و با کیفیت ترین شیشه های سکوریت و لمینت درب آلومینیوم هست.

شیشه های سکوریت و لمینت از انواع شیشه های مقاوم در برابر ضربه هستن . برای اطلاعات بیشتر در زمینه شیشه های سکوریت و یا لمینت می‌تونین به دو صفحه زیر مراجعه کنین :

شیشه سکوریت غرب تهران

شیشه لمینت


درب آلومینیومی محوطه و یا بالکن

نمایندگی درب آلومینیوم 8

منظور از درب محوطه دربی اس که برای حیاط ها ، حیاط خلوت ها ، بالکن ها و … استفاده می‌شه . این درب ها می‌تونن به صورت شیشه ای باشن تا بتوان از نمای بیرون نیز استفاده کرد . و همچنین نور بیشتری رو به فضای داخلی وارد کرد . معمولا درب هایی که برای محوطه استفاده می‌شن نیز دارای یک امنیت حداقلی هستن . به این شکل که معمولا این درب ها دارای قفل‌هایی هستن که تنها از فضای داخلی قابل کنترل هستن .

تمامی مباحث زیبایی شناختی و حفظ سبک که برای درب های ورودی گفته شد در مورد درب های محوطه نیز صدق می‌کنه . همچنین چون از درب محوطه در داخل نمای ساختمان نیز استفاده می‌شه . توصیه می‌شه که این درب ها با هارمونی طرحی و رنگی خوبی با پنجره های نما قرار بگیرن . لذا توصیه می‌شه که از پنجره های آلومینیومی در کنار درب آلومینیومی استفاده بشه.


درب های فضاهای داخلی

نمایندگی درب آلومینیوم 6

درب هایی که برای فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرن در دو گروه طبقه‌بندی می‌شن :

  1. درب فضاهای خشک مانند اتاق خواب‌ها
  2. درب فضاهای خیس مانند سرویس های بهداشتی و حموم‌ها

درب فضاهای خشک

نمایندگی درب آلومینیوم 5

درب فضای خشک بی معضل ترین دربی اس که می توان در مورد اون تقریبا از هر نوع دربی استفاده کرد . معمولا فضاهای خشک داخلی تحت تاثیر جریانات شدید هوایی قرار نمی‌گیرن . لذا عامل خرابی اونا از طریق انبساط و انقباض به صفر می‌رسه . همچنین رطوبت موجود در فضای داخلی در حدی نیست که باعث تبله زدن این درب ها و یا پوسیده شدن اونا بشه. البته باید توجه داشت که در اقلیم‌های مرطوب این مسئله حائز اهمیت هست .

لذا برای درب های فضاهای خشک می توان از انواع درب های چوبی ، آلومینیومی و … استفاده کرد . که با توجه به مزایای فوق‌العاده درب های آلومینیومی می‌تونین به این گزینه توجه خاصی داشته باشین . در صورت تمایل به خرید ، نمایندگی درب آلومینیوم فرکو آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هست .


درب فضاهای خیس

نمایندگی درب آلومینیوم 3

درب فضاهای خیس مانند حمام ها و سرویس های بهداشتی می بایست در برابر رطوبت و نم مقاوم باشن . این درب ها در مجاورت مستقیم رطوبت و نم قرار دارن . لذا اگر از نمونه‌های چوبی استفاده کنیم پیامد زیادی از قبیل تبله کردن چوب ، موریانه زدن ، پوسیدگی و … داره . استفاده از درب های آهنی نیز چندان انتخاب مناسبی نیست . زیرا رطوبت باعث زنگ زدن درب ها می‌شه . خرید این درب ها علاوه بر اون که ممکنه مشکلات زیادی برای شما به وجود بیاره اصلا به صرفه نیست . زیرا شما مجبور میشین این درب ها رو به صورت مداوم تعمیر و یا تعویض کنین .

درب های آلومینیومی یکی از متریال های مقاوم در برابر رطوبت و نم هستن . این درب ها در برابر رطوبت دچار خرابی و یا زنگ زدگی نمی‌شن . پس با خرید درب های آلومینیومی اطمینان حاصل کنین که در سال‌های طولانی نیازمند تعویض اونا نمی‌شین . از طرفی درب های آلومینیومی قابلیت تولید در انواع رنگ ها و حتی طرح چوب رو دارن . با این امکان شما می‌تونین به زیبایی استایل خونه خود رو تعریف کنین .

نمایندگی درب آلومینیوم فرکو در غرب تهران به تولید بهترین و با کیفیت ترین درب های آلومینیومی سرویس بهداشتی می‌پردازه .

قابل ذکر هست از لحظه‌ای که کار شما ثبت می‌شه سه الی چهار روز کاری سفارش شما از طریق ماشین‌های مخصوص بار به دست‌تون می‌رسه .

نمایندگی درب آلومینیوم فرکو

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مشاوران فرکو تماس بگیرین .

نمایندگی درب آلومینیوم 2

 کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین درب های آلومینیومی و خدمات پس از فروش هست . تلفن تماس : 02188068352 ، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین .

می‌تونین برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایین و در مسابقات جذاب فرکو شرکت کنین . برای کسب اطلاعات بیشتر پیج فرکو رو دنبال کنین.

برای اخذ نمایندگی و اطلاعات بیشتر با شماره 09101767773 تماس بگیرین تا مشاوران و کارشناسان راهنمایی‌تون کنن و به تمام سوالات ذهن شما در رابطه با درب آلومینیومی جواب بدن .


سفارش درب آلومینیوم

در سفارش درب آلومینیوم به این نکته توجه کنین که محدودیتی در ابعاد درب آلومینیوم نداریم و می‌تونین درب های آلومینیومی رو در هر ابعادی سفارش بدین.علاوه بر خرید اینترنتی می‌تونین به صورت حضوری از نمونه کارها دیدن کنین و سفارش خود رو ثبت کنین.

آدرس کارگاه تولیدی:

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

خرید بدون واسطه درب آلومینیوم به چه صورت هست؟

نمایندگی درب های آلومینیوم امروزه بسیار زیاد شده اس . لذا بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که ….

درب هایی که برای فضای داخلی استفاده می شوند به چند گروه تقسیم می‌شن؟

1-درب فضاهای خشک مانند اتاق خواب‌ها
2-درب فضاهای خیس مانند سرویس های بهداشتی و حمام ها……………برای خواندن ادامه مطالب کلیک کنین

16 پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید تیم قدرتمند و توانا فرکو ممنونیم از شماا بختطر قیمت های مناسب با بهترین کیفین محصولاتتون

    1. با سلام به شما دوست گرامی .بعله تمام جزییات در و پنجره اعم از شیشه و … در تولیدی فرکو انجام می پذیرد . ضمن اینکه این مجموعه در کارهایی ازقبیل شیشه رنگی آینه دکوراتیو نیز فعالیت دارد

    1. سلام دوست عزیز در حال حاضر امکان دادن نمایندگی به علت حجم زیاد سفارشها امکان پذیر نمیباشد .

  2. من از نمایندگی فرکو‌ خرید کردم ، واقعا فوق العاده هستن ، علاوه بر کیفیت بالای محصولات ، نصب و پشتیبانی عالی بود ، و افراد گروه بسیار مودب و وظیفه شناس بودند . واقعا یکی از معدود گروه هایی هستن که بسیار حرفه ای هستن

  3. من با نمایندگی فرکو‌ تماس گرفتم و توضیحات کامل و دقیقی که دادند در کنار احترام بسیار زیادی که برای مشتری قائل بودند بسیار نظرم را جلب کرد ، خواستم تشکر کنم از گروه خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو