Home
آینه کنسول سلطنتی چوبی

قیمت آینه کنسول سلطنتی

قیمت آینه کنسول سلطنتی و انواع اون رو نمیشه به‌طور ثابت تعیین کرد.اما فاکتورهایی برای تخمین قیمت حدودی اون وجود داره که با اطلاع از اونا می‌تونی بهای کلی محصول رو تخمین بزنی.

آینه ها از هزاران سال پیش مرکز توجه بشر بودن. و در هر خونه‌ای بی شک چندین آینه وجود داره. آینه‌ها امروزه چندین کاربرد رویکجا در خود جا دادن .

علاوه بر نشون دادن ظاهر هر فرد ، آینه ها قسمتی از دکوراسیون منازل شدن. و در زیبایی خانه ها بسیار دخیل هستن . انواع آینه ها در مدل‌های مختلف و رنگ بندی متنوع توسط شرکت تولیدی فرکو تولید میشه ‌. که با بهره‌گیری از تکنولوژی جدید ، پیشرفت شایانی رو در کارایی آینه ها شاهدیم .

پذیرایی‌های بزرگ با آینه لوکس تر و لاکچری تر به نظر می‌رسه. و خونه‌های کوچک‌تر با آینه دلباز و نورانی میشن. که وسعت دید شما گسترش میدن. اگر از هنر چیدمان آینه آگاهی داشته باشین. آینه ها قادرن فضاهای کوچک رو بزرگ‌تر از حد واقعی نشون بدن.

و ترکیب رنگ آینه با سبک دکوراسیون منازل می‌تونه بسیار جذاب و زیبا باشه . انواع آینه ها رو در وبسایت farkoo.ir می‌تونین مشاهده کنین.

قیمت آینه کنسول سلطنتی 1
آینه کنسول سلطنتی پذیرایی

آینه چیه و چگونه ساخته میشه؟

آیا تا به‌حال به تصویر خود در آب نگاه کردین؟ آب الهام بخش برای ساخت آینه بوده اس. زیرا همانند آینه تصویر رو در خود منعکس می‌کنه . شیشه در ابتدا صیقل داده میشه. سپس یک سمت اون با جیوه پوشانده میشه . و بدین ترتیب آینه ساخته می‌شه.

آینه ها به صورت دیوار کوب ، رومیزی ، دیوار آینه ای و آینه کنسول استفاده می‌شن. آینه کنسول ها هم انواع مختلفی دارن. که نوع سلطنتی اون بسیار زیبا و چشمگیر هست . و با مبلمان سلطنتی نمایی هماهنگ می‌سازه .قیمت آینه کنسول سلطنتی در سایت اختصاصی farkoo.ir قابل مشاهده اس.

کاربرد آینه کنسول

این آینه ها بر روی میز کنسول استفاده میشن. میز کنسول در زمان‌های گذشته بیشتر وسیله ای تجملی به شمار میومد . اما اکنون علاوه بر تاثیر اون در دکوراسیون منازل میشه از کشوهای اون برای جا دادن لوازم استفاده کرد . و همچنین می توان وسایل تزئینی روی اون چید و حال و هوای لاکچری به فضا بخشید .

اگر آینه کنسول و میز اون در جایگاه مناسب قرار داده بشه، می توان نورپردازی خونه رو کنترل کرد و از خاصیت انعکاس کنندگی آینه بهره برد . انعکاس نور در آینه روشنایی منازل رو بهبود میده. انعکاس نور در آینه روشنایی فضا رو چندین برابر می‌کنه. صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو انواع آینه کنسول های مدرن و مرغوب رو با قیمتی مناسب تولید می‌کنه .

قیمت آینه کنسول سلطنتی 2
آینه کنسول سلطنتی مستطیل شکل

نقش آینه کنسول سلطنتی در پذیرایی

همه‌ی ما دوست داریم که بهترین دکوراسیون رو در پذیرایی خود داشته باشیم . چرا که مهمانی ها ، جشن تولد ها و مراسمی که برایمان مهم هست رو در این اتاق برگزار می‌کنیم . اگر سلیقه‌ی شما دکوراسیون اسپرت باشه ، رنگ بندی سفید و سیاه آینه برای سبک اسپرت سازگارتره .

اما اگر میز کنسول شما سلطنتی اس آینه کنسول های طلایی رنگ گزینه مناسبت تری هست . به هر حال باید در خرید به هارمونی رنگ منزلتون توجه کنین . و آینه ای مناسب از تولیدی مطمئن سفارش بدین . شرکت تولیدی شیشه وآینه فرکو شما رو در انتخاب آینه ای مناسب برای دکوراسیون همراهی می‌کنه .

قیمت آینه کنسول سلطنتی رو از طریق تماس تلفنی می‌تونین مطلع بشین . ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

آینه کنسول مناسب برای اتاق خواب

اتاق خواب مکان امن هر کس برای استراحت و در کردن خستگی اس. پس مهمه که چه چیدمانی داشته باشه. تا بتونه آرام بخش روح و روان آدمی باشه. میز کنسول چوبی و آینه چوبی برای اتاق خواب انتخاب درست تری اس. می تونین از میز کنسول به عنوان میز آرایش در اتاق خواب تان بهره ببرین.

آینه ای که تهیه می‌کنین باید کیفیت مطلوبی داشته باشه. که آرایش و پیرایش به راحتی صورت بگیره. این آینه ها هم بسیار کاربردی هستن. و هم جلوه ی زیبایی به اتاق تان میده. قیمت آینه کنسول سلطنتی چوبی در آدرس اینستاگرامی قابل مشاهده اس.

قیمت آینه کنسول سلطنتی 3
آینه کنسول سلطنتی برای اتاق خواب

انواع ست میز و آینه کنسول

با سبک اسپرت و سلطنتی و چوبی در مباحث قبل آشنا شدیم . نوع دیگر استفاده از سبک آینه آنتیک یا پتینه اس. این مدل برای کسانی که خواهان لوازم عتیقه و قدمت دار هستن بسیار جذابه. اگر دقت کرده باشین آینه پس از گذشت مدت زمانی رنگ و رخ رفته میشه. حالت کبودی و زرد رنگ به خود می‌گیره . چراکه تغییرات آب و هوایی در این امر دخیله.

اما شما با سفارش آینه آنتیک به راحتی در زمان کوتاه صاحب این آینه ها می‌شین. سبک دیگر مدلی اس که هر دو میز و آینه از جنس آینه ای هستن . این آینه و میز اون اگرچه بسیار زیبا هستن. ولی باید در چیدمان دکور روی آن دقت کنین. چون میز جنسی آینه ای داره هر آنچه که روی آن قرار داده بشه .در خود منعکس می‌کنه . و ممکنه که فضای شما رو بهم ریخته و نامنظم نشون بده.

شرکت تولیدی فرکو انواع آینه ها ی با کیفیت رو در قیمت های مناسبی تولید و عرضه می‌کنه . قیمت آینه کنسول سلطنتی و انواع دیگر آینه ها در وبسایت farkoo.ir قابل مشاهده اس .

قیمت آینه کنسول سلطنتی 4
میز و آینه کنسول آینه ای

چه سبکی از آینه کنسول برای خانه های کوچک مناسب تر هست ؟

از بین سبک هایی که گفته شد سبک آینه ای برای منازل کوچک مناسب‌تره . زیرا که میز و آینه کنسول انعکاس نور رو چند برابر می‌کنن . و خونه بدون مصرف برق بیشتر روشن‌تر میشه. و شما می‌دونین که منازل غرق نور خیلی بزرگتر جلوه می‌کنه.

این سبک زیبا می‌تونه نور بخشی به محیط رو تامین کنه. قیمت آینه کنسول سلطنتی ، مدرن ، اسپرت و … از طریق تماس تلفنی قابل اطلاع اس . ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

استفاده از آینه هوشمند برای آینه کنسول

تا چه اندازه با آینه هوشمند آشنا هستین؟ آینه هوشمند ترکیبی از نرم‌افزار و سخت‌افزار هستن .که اکنون آینه ها کارایی خیلی بیشتری از یک آینه ساده رو دارن .همانطور که می‌دونین آینه در گذشته فقط به عنوان ابزاری استفاده می‌شد ، که تصویر ظاهر رو نشون میداد . اما حال آینه ها با تکنولوژی در هم آمیختن . و شاهد کارایی های بیشمار آینه های هوشمند هستیم .

با این آینه ها دیگر نیازی به ساعت دیواری ندارین . چراکه آینه هوشمند ساعت رو در خود تعبیه داره . علاوه بر ساعت دما سنج رو نیز پوشش میده. هم قابلیت گرفتن عکس سلفی داره . فیلمبرداری میکنه . و در فضای خود ذخیره‌سازی می‌کنه. در فروشگاه‌ها این آینه کار پرو مجازی رو انجام میده. به این صورت که بدون پوشیدن لباس به طور مجازی اونو تست می کنین. و حتی با مقایسه نمونه‌های قبلی می‌تونین مقایسه درست‌تری داشته باشین.

قیمت آینه کنسول سلطنتی 5
آینه کنسول سلطنتی زیبا

آینه کنسول های سلطنتی در مکان های لاکچری با آینه هوشمند مدرن تر و جذاب تر میشن . مجموعه‌ی فرکو در زمینه تولید این آینه ها بسیار متبحر و کارآمد جلوه کرده اس . که هم کیفیت بالایی در آینه ها رو می‌بینیم و هم قیمت مناسبی دارن. شماره تماس برای سفارش : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
آدرس اینستاگرامی : http://Instagram.com/farkoo.ir


وبسایت : farkoo.ir

قیمت آینه کنسول سلطنتی 6
میز و آینه کنسول سلطنتی سفید رنگ

قیمت آینه کنسول سلطنتی کریستالی

یکی از برترین جنس های آینه ، جنس کریستالی اون هست . که شفافیت منحصر به فرد اون خیره کننده اس . شیشه و آینه کریستالی به دلیل شکست نوری که در اون رخ میده ، این چنین شفاف و درخشنده شده اس . که وجود سرب در ساختار اون دلیل این نورپردازی اس .

صنایع تولیدی فرکو از مواد اولیه خالص و عالی برای تولید این آینه ها استفاده میکنه. قیمت آینه کنسول سلطنتی کریستالی رو از طریق تماس تلفنی می‌تونین پیگیر باشین . برای مشاهده ی طرح های بیشتر به این سایت مراجعه کنین .

قیمت آینه کنسول سلطنتی 7
آینه کنسول طلایی رنگ

قیمت آینه کنسول سلطنتی هالیوودی

این مدل از آینه کنسول ها دارای چراغ‌هایی دورتادور اون هست . این سبک مخصوصا برای اتاق خواب مناسبه . که از میز کنسول به عنوان میز آرایش استفاده می‌کنن. آینه ی روی اون چون چراغ دار هست ، فضایی نورانی برای آرایش و پیرایش فراهم می‌کنه . و شما صاحب آینه ای با نور دهی مناسب برای آراستن خود شدین. که جزئی ترین چیز از چهره و ظاهر تان از نظرتون پنهون نمی‌مونه.

چراغ های بکار رفته در اون قابل بازیافت دوباره هستن . نور بالایی تولید می‌کنن. و زمان عمر این لامپ ها زیاده. قیمت آینه کنسول سلطنتی هالیوودی به اندازه آینه و تعداد چراغ‌های به کار رفته در اون بستگی داره.

آدرس:تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو