Home

مزایا معایب نرده شیشه‌ای

مزایا معایب نرده شیشه‌ای چیزیه که ممکن ذهنتو درگیر کنه ، که آیا جنس شیشه برای نرده بهتره یا متریالی دیگه؟ خب البته این موضوع با پیشرفته شدن شیشه‌ها جواب راحتی داره. شیشه‌ها یکی از مهمترین مصالح ساخت و ساز محیط و فضای داخلی و خارجی ساختمون شناخته میشن. که روز به روز استفاده از اون جهت مدرنیته کردن بنا و سازگاری طرح‌های اون با سبک‌های روز دنیا بیشتر و بیشتر میشه. با روی کار اومدن فناوری جدید و نوین شیشه‌های با دوام و مقاوم‌شده که به اسم شیشه سکوریت شناخته میشن ، محبوبیت و معروفیت شیشه به عنوان متریالی برای ساخت و ساز ، خیلی زیادشده.

امروزه متریال شیشه مثل عضو جدایی ناپذیری تو زندگی آدم‌ها خودش رو تثبیت کرده. که کم و بیش تو تمامی ابعاد زندگی بشر کاربرد زیادی داره.

مزایا معایب نرده شیشه‌ای
با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین انواع نرده‌‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

متریال شیشه به خاطر شفافیت و روشنایی ذاتی و طبیعی اون که نور محیط رو زیاد می‌کنه. و ظاهر شیک و مدرن و زیبایی که به دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمون میده استفاده از شیشه رو تو انواع نرده‌ها مانند نرده بالکن و راه پله خیلی زیاد کرده. با توجه به مطالبی که گفتیم انواع نرده‌های شیشه‌ای نوع جدیدی از نرده‌های محافظن که تو صنعت ساختمون سازی پیشرفته و توسعه امروزی خیلی کاربرد و مزیت دارن.

شیشه‌های به کاررفته تو انواع نرده‌های بالکن و راه پله از نوع سکوریت یا لمینت هستن. که تو ضخامت‌های 20mm ، 16mm ، 12mm ، 10mm تولید میشن. نرده شیشه‌ای نشکن با چند روش یا سیستم اجرا میشه که هر کدوم از این روش‌ها با توجه به محل قرارگیری و مزایا و کاربرد نرده شیشه‌ای و ارتفاع و ضخامت پنل‌های شیشه‌ای انتخاب میشن. در ضمن اجرای نرده شیشه‌ای تو بالکن و راه پله استاندارد مشخصی داره که بایستی به اون توجه بشه.

مزایا معایب نرده شیشه‌ای
با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین انواع نرده‌‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

به کاربردن شیشه سکوریت تو نرده شیشه‌ای

رویکرد جدید صنایع شیشه تو ساخت و تولید شیشه‌های مستحکم و مقاوم‌شده. موجب تولید شیشه‌هایی شده که 4 تا 10 برابر شیشه معمولی مقاوم و مستحکمن. یکی از مهمترین جایگاه‌هایی که این نوع شیشه با دوام ، تو اون کاربرد زیادی داره استفاده به عنوان نرده و حفاظ به ویژه تو تراس‌ها و بالکن‌ها هست. دکوراسیون جدید و مدرن با شهامت و جسارت مثال زدنی برای ایجاد فضایی زیباتر و جذاب‌تر بدون حد و مرز برای چشم افراد اقدام به ساخت و تولید نرده و پله شیشه‌ای کرده.

استفاده از شیشه‌های با دوام به ویژه شیشه‌های طرح‌دار به عنوان نرده نه تنها شکلی لوکس ، شیک و زیبا به کار میده. بلکه دسترسی‌های افراد رو آسون و راحت‌تر نیز می‌کنه. نرده‌های شیشه‌ای به آسونی و راحتی با یه دستمال و شیشه پاک کن تمیز میشن. علاوه بر اون ، جنس شیشه‌ای ، قابلیت اجرای انواع طرح و شکل رو داره که می‌تونه موجب خلق یه جلوه بی‌نظیر و فوق‌العاده از بالکن و تراس و حتی پله بشه.

مزایا معایب نرده شیشه‌ای
با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین انواع نرده‌‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

انواع نرده شیشه‌ای با نگهدارنده فلزی

تو این نرده‌های شیشه‌ای با نگهدارنده فلزی از شیشه‌های سکوریت و لمینت استفاده میشه. و ضخامت شیشه‌هایی که تو اون استفاد میشه از 10 میلی‌متر تا 20 میلی‌متر بوده. همچنین برای تولید این نوع نرده‌ها که یو {U} مانند هم هستن از پایه نگهدارنده شیشه‌ای با ارتفاع 15 میلی‌متر تا 25 سانتی‌متر استفاده میشه. و این پایه نگهدارنده رو به ساختمون متصل کرده و برای نگهداشتن و مهار کردن این شیشه ثابت می‌کنن. تو نرده ترکیبی از آلیاژهای استیل و پروفیل‌های آلومینیومی برای مقاوم‌سازی و مستحکم حفاظ بالکن استفاده میشه. این نوع نرده‌های شیشه‌ای با نگهدارنده فلزی از قیمت مناسب‌تری برخودارن. و مناسب دفاتر ، ادارات و سازمان‌های مختلف هستن.

مزایا معایب نرده شیشه‌ای
با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین انواع نرده‌‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

مزایا معایب نرده شیشه‌ای تراس

همون‌طور که می‎‌دونین نرده‌های تراس با متریال‌های مختلفی تولید و ساخته میشن که هر کدوم از این متریال‌ها مزایا و معایب مخصوص به خودش رو دارن. ولی از اون جایی که نرده شیشه‌ای یه انتخاب خیلی عالی برای تراس و یا بالکن هستن مزایای خیلی زیادی نیز دارن از جمله این مزایا عبارتند از:

  • عمر زیاد نرده شیشه‌ای چون که استهلاک شیشه خیلی پایینه.
  • میدان دید اشخاص از تراس به سمت بیرون خیلی زیاد میشه.
  • به ظاهر داخلی و بیرونی ساختمون‌ها نمایی مدرن و زیبا میده.
  • استفاده از شیشه سکوریت و لمینت موجب افزایش ایمنی و امنیت افراد میشه.
  • نصب خیلی آسون و راحت.
  • شستشو راحت و آسون.
  • امکان نورپردازی توسط ال ای دی {LED}.
  • پایه‌های استیل ضد پوسیدگی و ضد زنگ.
  • استفاده زیاد از نور طبیعی تو فضای داخلی ساختمون.
  • امکان تعمیر و تعویض قطعات آسیب‌دیده.
با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین انواع نرده‌‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

نکات خیلی مهم تو استفاده از انواع نرده شیشه‌ای

از مهم‌ترین مزیت و کاربری‌های انواع نرده شیشه‌ای مثل نرده شیشه‌ای بالکن ، نرده شیشه‌ای تراس ساختمان و یا نرده شیشه‌ای پله حفظ امنیت افراد هست. بنابرین موقع نصب این نوع نرده‌ها حتما دقت خیلی زیادی داشته باشین که توسط یه گروه متخصص و ماهر و با استفاده از متریال با دوام و با کیفیت و مرغوب انجام بشه. علاوه بر این موارد دیگه‌ای تو نصب انواع نرده شیشه‌ای اهمیت زیادی داره که تو ادامه با اون‌ها آشنا می‌شیم. پس با این سایت همراه باشین:

  • حتما از متریال شیشه با کیفیت بالا و مستحکم استفاده بشه تا احتمال شکستگی به صفر برسه.
  • از نرده آلومینیومی با کیفیت بالا و با دوام استفاده بشه تا عمر نرده زیاد بشه.
  • از قاب و ستون‌های مرغوب استفاده بشه. تا موقع قرارگرفتن در مقابل آفتاب و آب دچار آسیب و تغییر رنگ نشه.
  • ارتفاع نرده نبایستی از 110 سانتی‌متر کمتر باشه.
  • ضخامت شیشه نرده بایستی حداقل 12 میلی‌متر باشه.
با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین انواع نرده‌‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

ویژگی مشترک تو انواع نرده شیشه‌ای

پایه‌های نگه دارنده تمام نرده‌های شیشه‌ای می‌تونه به صورت عمودی یا افقی از جنس آلومینیوم باشه.
برای ایجاد یه ظاهر چشم نواز و زیبا برای ساختمون می‌تونیم از چراغ‌های ال ای دی {LED} تو پایین نرده‌ها استفاده کنیم.
قابلیت تنظیم طول و عرض نرده‌ها با توجه به نیازمون.

مزایا معایب نرده شیشه‌ای
با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین انواع نرده‌‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو
بروزترین و با دوام‌ترین انواع نرده‌‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو
جدیدترین و با دوام‌ترین انواع نرده‌‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو
با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین انواع نرده‌‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

برای دونستن مزایا معایب نرده شیشه‌ای می‌تونین از صنایع فرکو به روش‌های زیر انجام بدین.

برای مشورت و پاسخ به‌ سوالات‌تون درباره مزایا معایب نرده شیشه‌ای و ثبت سفارش‌های خریدهای خودتون می‌تونین با شماره‌های : 09101767773 _ 02188068352 به صورت غیر حضوری می‌تونین تماس بگیرین.

و همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات شیشه‌ای دیگه تولیدات صنایع فرکو می‌تونین با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشین.

می‌تونین با مشاهده محصولات بیشتر درباره نرده‌های شیشه‌ای و محصولات بی‌نظیر و خارق‌العاده شیشه‌ای دیگه تولیدات فرکو به صورت حضوری نیز به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو