Home

قیمت سقف شیشه‌ای نشکن

قیمت سقف شیشه‌ای نشکن با توجه به مدل می‌تونه خیلی تفاوت داشته باشه! اولین نکته اینجاست که هر شیشه‌ای برای ساخت سقف مناسب نیست! شاید زمان‌های قدیم حتی تصورش رو نمی‌کردن که بشه با شیشه سقف درست و حسابی ساخت. اما امروز شیشه‌ای تولید می‌شه که حتی ضد گلوله هست! حالا که شیشه این سطح ایمنی رو داره می‌تونیم سقف رو هم شیشه‌ای کنیم و از مزیت‌هاش استفاده کنیم. جدا از اینکه شیشه خودش جذابیت داره استفاده از سقف شیشه‌ای باعث می‌شه بتونیم به خوبی نور طبیعی رو داشته باشیم و ویو از دست نمی‌ره.این روزها هم دنبال نور هستن!

تصورش رو کنین که یه محیط با سقف شیشه‌ای چقدر می‌تونه دلباز باشه! یعنی هم از مزیت‌های سقف استفاده می‌کنیم و هم از ویو و نور!

اما اصلا سوال اینجاست که سقف شیشه‌ای تو چه بخش‌هایی به درد می‌خوره. جوابش ساده هست. هر جایی که نیاز به نورگیر و یه سقف جذاب داشته باشیم. سقف شیشه‌ای برای پاسیو و حیاط خلوت یه انتخاب مناسبه. از طرفی جدیدا خیلی دیده می‌شه که تو ویلاها یه بخشی از سقف رو شیشه‌ای می‌زنن. یا حتی به عنوان آلاچیق ، در فضای ورودی ، برای سقف بالکن و … اما همونطور که اشاره کردیم شیشه‌های کلی مدل دارن. کدوم مدل از همه بهتره؟ در ادامه همراه ما باشین.

از اون جایی که سقف شیشه‌ای از قیمت بالایی برخورداره ، بهتره که طراحی و اجرای اون رو به تیمی حرفه‌ای و شرکتی با سابقه مثل تولیدات صنایع فرکو بسپارین. اینکار باعث میشه تا بعد از نصب ، نه تنها مشکلات جانی و مالی برای مالک بروز نکنه ، بلکه به ارزش مالی بنا یا ساختمون اضافه میشه. به همین خاطر قبل از اجرای سقف شیشه‌ای ، در رابطه با شرکت اجرا و طراحی سقف شیشه‌ای نشکن تحقیق کنین و نمونه پروژه‌های سابق اون شرکت رو بررسی کنین.

قیمت سقف شیشه‌ای نشکن
بهترین سقف‌های شیشه‌ای نشکن تولیدات صنایع فرکو

قیمت سقف شیشه‌ای چطوری محاسبه میشه؟

قیمت سقف شیشه ای نشکن با توجه به عوامل مختلف می‌تونه خیلی متفاوت باشه. مشخصه که سقف شیشه ای نشکن از نظر قیمتی ارزون نیست. در واقع خصوصا اگه از شیشه لمینت استفاده بشه سقف شیشه ای گرون‌تر می‌شه. اما گزینه‌های اروزن‌تری هم هست. مثل شیشه سکوریت. البته دقت داشته باشین که شیشه سکوریت تنها برای سقف‌های شیشه‌ای کوچکتر قابل استفاده هست و مواردی که نیاز به ایمنی خیلی شدید نیست. جدا از این باید دقت داشته باشین که بین مدل‌های شیشه نشکن هم تفاوت قیمتی زیادی دیده می‌شه.

بهترین سقف‌های شیشه‌ای نشکن تولیدات صنایع فرکو

شیشه سقف شیشه‌ای نشکن

از چه نوع شیشه‌ای برای سقف شیشه‌ای نشکن استفاده میشه؟
وقتی از شیشه نشکن صحبت می‌کنیم منظور شیشه لمینت یا چند لایه هست که بعضی از مدل‌های اون حتی می‌تونن ضد گلوله باشن! بقیه مدل‌های شیشه نشکن نیستن هر چقدر هم که محکم باشن. شیشه لمینت چه فرقی داره؟ شیشه‌های لمینت چند تا لایه دارن. دقیق‌تر بگیم حداقل سه تا لایه دارن. دو تا لایه شیشه ای و یه لایه طلقی وسطش که معمولا جنس طلق میانی هم pvb هست. اضافه شدن این لایه که چسپ مانند هست باعث می‌شه موقع ضربه ، شیشه محکم بهش بچسپه. در نتیجه حتی اگه ضربه شدید باشه و بشکنه ، شیشه محکم سرجای خودش می‌مونه.

باید اضافه کنیم که برای بیشتر شدن مقاومت شیشه لمینت ، جنس لایه‌های شیشه‌ای بهتره سکوریت باشه. همچنین تعداد لایه‌ها می‌تونه حتی بیشتر از 3 تا باشه.

قیمت سقف شیشه‌ای نشکن
بهترین سقف‌های شیشه‌ای نشکن تولیدات صنایع فرکو

انواع سقف شیشه‌ای نشکن

سقف‌های شیشه‌ای نشکن تو دو نوع طراحی و اجرا میشن.

  • سقف شیشه‌ای نشکن ثابت:
    سقف شیشه‌ای نشکن ثابت سقفیه که هیچ بازشویی نداره. و هیچ حرکتی نمی‌کنه. تو این سقف‌ها به جای متریال‌هایی که به صورت معمول برای ساخت و تولید سقف استفاده میشه ، شیشه به کار میره.
  • سقف شیشه‌ای نشکن متحرک:
    تو این نوع سقف شیشه‌ای ، بازشو تعبیه میشه. و علاوه بر ورود نور به فضا و محیط میشه از تهویه هوا استفاده کرد. سقف شیشه‌ای نشکن متحرک با استفاده از انواع موتورهای الکتریکی اجرا میشه. و میشه به صورت سنسوری یا اتوماتیک ، باز و بسته شدن اون رو کنترل کرد.
قیمت سقف شیشه‌ای نشکن
بهترین سقف‌های شیشه‌ای نشکن تولیدات صنایع فرکو

عوامل مؤثر تو قیمت اسکای لایت یا سقف شیشه‌ای نشکن

قیمت سقف شیشه‌ای یا اسکای لایت به چه عواملی بستگی داره؟
قیمت سقف شیشه‌ای نشکن یا همون اسکای لایت نشکن مثل هر سازه دیگه‌ای ، به فاکتورهای گوناگون و مختلفی بستگی داره. برای مثال تو سقف شیشه‌ای متحرک از موتورهای مخصوص استفاده میشه. و مطمئنا هزینه یه سقف متحرک از سقف شیشه‌ای ثابت بیشتره. یا هزینه اجرای یه سقف شیشه‌ای که تو استخر با متراژ بالا استفاده میشه ، با قیمت سقف شیشه‌ای بالکن متفاوته.

در ادامه این مقاله از سایت فرکو به بررسی بعضی از مهم‌ترین فاکتورهای مؤثر تو قیمت سقف شیشه‌ای نشکن می‌پردازیم و  اون‌ها رو بررسی می‌کنیم. که این فاکتورها عبارتند از:

  • متراژ سقف
  • کیفیت و نوع شیشه
  • نوع سقف شیشه‌ای
  • هزینه پروفیل‌ها
  • نوع سازه
  • دستمزد تیم اجرایی سقف شیشه‌ای
قیمت سقف شیشه‌ای نشکن
بهترین سقف‌های شیشه‌ای نشکن تولیدات صنایع فرکو

متراژ سقف

از مهم‌ترین عوامل که تاثیر خیلی زیادی به قیمت سقف شیشه‌ای نشکن داره ، متراژ فضاست. هر چقدر که متراژ سقف بیشتر باشه هزینه تهیه متریال ، آهن کشی ، هزینه اجرا و … بیشتر میشه. از اون جایی که قیمت و هزینه اجرا و طراحی سقف شیشه‌ای از نوع نشکن بر حسب متر مربع تعیین میشه. متراژ فضا و محیط تاثیر خیلی زیادی تو قیمت نهایی سقف شیشه‌‌ای نشکن داره.

بهترین سقف‌های شیشه‌ای نشکن تولیدات صنایع فرکو

کیفیت و نوع شیشه

نوع شیشه‌ای که تو سقف شیشه‌ای استفاده میشه نیز مورد دیگه‌ایه که تو تعیین هزینه نهایی سقف شیشه‌ای یا سقف اسکای لایت تاثیر میزاره. عموما انواع شیشه‌ای که تو سقف شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیره ، عبارتند از:

  • شیشه سکوریت حرارت دیده
  • شیشه لمینت چند لایه
  • صفحات پلی‌کربنات {سقف پلی‌کربنات}

شیشه‌های لمینت دوام و استحکام بالاتری نسبت به شیشه‌های سکوریت دارن و به همین خاطر هزینه اون نیز بالاتره.
صفحات پلی‌کربنات {سقف پلی‌کربنات} از خانواده پلیمرها هستن ، ولی به موجب دوام بیشتری که نسبت به شیشه دارن ، استفاده از اون‌ها تو سقف‌های شیشه‌ای خیلی دیده میشه. این صفحات پلی‌کربنات هزینه بیشتری نسبت به انواع شیشه داره.
نکته: شیشه‌ها با کیفیت‌های خیلی زیادی تو بازار موجودن. علاوه بر نوع شیشه ، کیفیت شیشه‌ای که برای سقف شیشه‌ای یا اسکای لایت مورد استفاده قرار می‌گیره نیز ، بر هزینه سقف شیشه‌ای تاثیر میزاره.

بهترین سقف‌های شیشه‌ای نشکن تولیدات صنایع فرکو

نوع سقف شیشه‌ای

اینکه یه سقف به صورت متحرک با بازشو اجرا بشه ، هزینه و قیمت بیشتری نسبت به سقف‌های ثابت داره. به خاطر اینکه تو این سقف‌ها بایستی هزینه و قیمت موتورهای حرکت دهنده نیز در نظر گرفته بشه. از اون جایی که سقف‌های ثابت نیز با چندین سیستم  اجرا میشه ، نوع سیستم مورد استفاده {اسپایدر ، کرتین وال و …} نیز به هزینه سقف شیشه‌ای اثر میزاره.

چسب آب‌بندی سقف شیشه‌ای نیز ، از عوامل دیگه تاثیرگذار تو هزینه قیمت سقف شیشه‌ای نشکن هست.

بهترین سقف‌های شیشه‌ای نشکن تولیدات صنایع فرکو

هزینه پروفیل‌ها

پروفیل‌هایی که تو اجرای سقف شیشه‌ای استفاده میشن ، تو انواع و ابعاد مختلفی تولید میشن. پروفیل مصرفی تو سقف شیشه‌ای نشکن به نوع سقف طراحی شده و سیستم اجرای اون بستگی داره.

ممکنه تو اجرای سقف شیشه‌ای با استفاده از یه سیستم خاص و ویژه ، پروفیل خیلی زیادی مورد استفاده قرار بگیره. و از اون جایی که هزینه پروفیل تو اساس وزن محاسبه میشه. هر چقدر پروفیل مصرفی تو سازه بیشتر باشه ، قیمت سقف شیشه‌ای نشکن یا قیمت اسکای لایت نیز بیشتر میشه.

از اون جایی که با توجه به نوسانات بازار قیمت آهن متغیره ، برای دریافت قیمت بروز می‌تونین با مشاوران صنایع فرکو تماس بگیرین.

بهترین سقف‌های شیشه‌ای نشکن تولیدات صنایع فرکو

نوع سازه

نوع سازه اصلی ساختمون ، از عوامل دیگه مؤثر تو هزینه و قیمت سقف شیشه‌ای نشکنه. اگه سازه ساختمون فلزی یا بتنی باشه ، نحوه زیرسازی متفاوت میشه. و همین موضوع تو قیمت نمای شیشه‌ای اسکای لایت تاثیر میزاره.

بهترین سقف‌های شیشه‌ای نشکن تولیدات صنایع فرکو

دستمزد تیم اجرایی سقف شیشه‌ای

تو اول مقاله اشاره کردیم که اجرای سقف شیشه‌ای نشکن خیلی حساسه. و علاوه بر اون نیز خطرناکه. به همین خاطر بایستی افرادی با تجربه ، نصب سقف شیشه‎‌ای رو برعهده بگیرن. و با رعایت تمومی ضوابط و اصول اون رو انجام بدن. شاید اشخاص مبتدی و تازه‌کار هزینه کمتری نسبت به افراد با تجربه و ماهار دریافت کنن ، ولی اجرای سقف شیشه‌ای توسط این افراد تازه‌کار ریسک خیلی بالایی داره.

قیمت سقف شیشه‌ای نشکن
بهترین سقف‌های شیشه‌ای نشکن تولیدات صنایع فرکو

خرید بروزترین سقف‌های شیشه‌ای رو از صنایع فرکو با روش‌های زیر انجام بدین

برای مشورت و پاسخ به‌ سوالات‌تون درباره محصولات شیشه‌ای بی‌نظیر فرکو و ثبت سفارش‌ها با شماره‌های : 09101767773 _ 02188068352 به صورت غیر حضوری می‌تونین تماس بگیرین.

و همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات شیشه‌ای دیگه صنایع فرکو می‌تونین با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشین.

می‌تونین با مشاهده محصولات بیشتر درباره سقف شیشه‌ای نشکن و محصولات فوق‌العاده و خارق‌العاده شیشه‌ای دیگه فرکو به صورت حضوری نیز به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو