Home
آینه کاری تی وی روم

آینه کاری تی وی روم

آینه کاری تی وی روم یعنی آینه کاری پشت تلویزیون یا آینه کاری در پذیرایی ، درست جایی که تلویزیون وجود داره . همان طور که می‌دونین مکان های مختلفی وجود داره . که می‌تونین آینه مورد نظر خود رو در اون قرار بدین . اما از این آینه کاری فقط در طراحی داخلی استفاده میشه . 

آینه کاری تی وی روم  ابتدا در کشور ایتالیا در کارخانه مازراتی  انجام شد . از طراحان مشهور ایتالیایی به نام جی رابینسون با استفاده از آینه های رنگی به صورت جورچین آینه کاری تی وی روم را طراحی کرد که البته با استقبال مردم ایتالیا مواجه شد .

آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آینه کاری اینجا کلیک کنید

انواع آینه کاری پشت تلویزیون

آینه کاری لوزی ، آینه کاری نامتقارن ، آینه کاری طرح شکسته ، . آینه کاری مربعی ،آینه کاری مستطیلی ، آینه کاری طرح شش ضلعی و آینه کاری سه بعدی ، همه از انواع آینه کاری تی وی روم هستند . که شما می توانید با توجه به فضا و سلیقه ی شخصی خود هر یک را که می پسندید انتخاب کنید .

 برای دیوارهای با عرض زیاد و ارتفاع کم از آینه کاری مستطیلی ، نامتقارن و طرح شکسته استفاده شود اما برای دیوارهای با عرض کم و ارتفاع زیاد از آینه کاری لوزی ، مربعی و شش ضلعی استفاده شود . از جدیدترین روش آینه کاری پشت تلویزیون آینه کاری نامتقارن یا نامنظم با اشکال مختلف بدون فاصله است .

آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم

انواع رنگ ها و طرح ها در آینه کاری تی وی روم

طلایی ، سفید یا نقره ای ، مسی یا شامپاینی ، برنز ، دودی ، آبی آینه سفید یا نقره ای ، سبز ، پتینه ، بنفش ، کریستال ، آنتیک و سند بلاست است .

آینه کاری طلایی تی وی روم
آینه کاری طلایی تی وی روم

نحوه سفارش آینه کاری تی وی روم 

صنایع شیشه و آینه فرکو پس از تماس شما برای راهنمایی و انتخاب مناسب به منزل شما میاد . شماره تماس 02188068352   متخصصان فرکو آینه کاری رو روی ورق های pvc هم انجام میدن و بعد این ورق ها رو روی دیوار پیچ می‌کنن . تا شما بعد از نقل مکان و جابه جایی هم بتونین اونا رو به منزل جدید ببرین .

خدمات نصب آینه کاری پشت تلویزیون در صنایع شیشه و آینه فرکو توسط متخصصان با تجربه انجام میشه و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود بیاد تیم پشتیبانی صنایع شیشه و آینه فرکو اقدام به رفع نقص می‌کنن .

آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم

تلویزیون های آینه ای

یک گزینه جالب برای کسانی که می‌خوان یک تلویزیون مستقر در مرکز داشته باشن اما نمی‌خواهند همه وقت به اون نگاه کنن ، تلویزیون های آینه ای به شما امکان می‌ده صفحه تخت شما به صورت آینه دو برابر بشه و این قابلیت رو داره که به راحتی رفت و برگشت کنین.  باید به این نکات توجه داشته باشین که آینه های تلویزیون چگونه کار می‌کنن؟ هنگام خرید چه مواردی که باید در نظر گرفته بشه؟ و چه چیزی در نصب  تلویزیون های آینه ای دخیل هست؟

فناوری پشت تلویزیون های آینه ای شیشه دی الکتریک (شیشه هوشمند) هست.  با استفاده از الکتریسیته ، ویژگی های فیزیکی شیشه هوشمند می‌تونه با یک چرخش سوئیچ تغییر کنه . و باعث بشه شیشه از حالت شفاف به حالت مات دربیاد . ساخت شیشه دی الکتریک چیزهای کاملا پیشرفته ای هست ، بنابراین انواع و کیفیت تلویزیون های آینه ای متنوع هست. شیشه هوشمند پایین سطح روشنایی تلویزیون رو هنگام روشن شدن کاهش می‌ده . و یا هنگامی که تلویزیون خاموش هست . ازتاب ضعیف تری خواهد داشت . به همین دلیل توصیه می‌کنیم هر مدلی رو در نظر می‌گیرین . ، برای دیدن اون به صورت حضوری به نمایشگاه برید . آدرس فرکو رو به راحتی با یک تماس بدست بیارین  شماره تماس شرکت فرکو : 02188068352

آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم

تکیه گاه های نصب آینه کاری تی وی روم

تکیه گاه‌های نصب برای اینکه وزن اضافی شیشه رو در خود جای بده ، باید قوی تر از حد نرمال باشن. همچنین باید اطمینان حاصل کنین که تلویزیون تهویه مناسب داره تا بیش از حد گرم نشه. (تلویزیون های LCD معمولاً از این نظر به پلاسما ترجیح داده میشن.) سرانجام ، یک تلویزیون سیاه به شما کمک می‌کنه تا در هنگام خاموش بودن تلویزیون بهتر از هر رنگ دیگری به بازتاب کمک کنه.

تلویزیون‌های آینه ای ارزان نیستن.  شما می‌تونین انتظار داشته باشین که اگر به دلار حساب کنیم حداقل چند هزار دلار باید برای نصب با کیفیت هزینه کنین. اما آنچه در نهایت با اون فراتر از یک ترفند مهمونی اس. از منظر طراحی داخلی ، صفحه های مسطح بزرگ اغلب مانع بزرگی برای چیدمان اتاق جذاب هستن. پنهان کردن تلویزیون در دید ساده می‌تونه راه حلی باشه که اتاق شما نیاز داره.

ما طرفداران بسیار زیادی ازشرکت فرکو  برای تلویزیون های آینه ای هستیم . شماره تماس برای راهنمایی و خرید 02188068352

آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم

سوالات متداول در آینه کاری تی وی روم

مشکل تلویزیون های آینه ای اینه که میزان انعکاس یک سطح و میزان تابش نور از پشت اون رابطه عکس داره.  بازتاب هرچه بهتر باشه ، تصویر تلویزیون کم نورتر می‌شه. هرچه تصویر روشن‌تر ، بازتاب ضعیف تر هست . تلاش برای حل این مشکل نیاز به دستکاری شیشه زیادی داره که تصور می‌کنم گران هست.  تا زمانی که کسی با یک راه حل ارزون برای این مشکل روبرو نشه . ، تلویزیون های آینه ای گرون میشن . آینه تلویزیون یک نیاز لوکس هست .

آیا می پرسین آیا هنگام تماشای تلویزیون آینه می‌تونین بازتاب خود رو ببینین یا بازتاب اتاق رو؟ شما می‌تونین اما تاریک ، شما باید این حواس پرتی جزئی رو در مقابل مزیت نمایشگر پنهان در یک سایت بسنجین .

وقتی یک تلویزیون آینه ای دارین  و خورشید به اتاق می‌تابه ، تصویر خیلی خوبی نیست. تلویزیون دور خود قاب داره که قابل برداشت هست. اگه اونو برداریم شیشه آینه از بین میره یا به نوعی روی اون گیر می‌کنه.

آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم

میز تلویزیون آینه ای در دکوراسیون مدرن

در گذشته میزهای تلویزیون محدود به مدل‌های چوبی و تنها چند مدل میزهای شیشه ای مشکی رنگ می‌شدن، اما امروزه تنوع میزهای تلویزیون از رنگ و مدل‌های بسیار فراتر رفته و حتی تنوع متریال میزهای تلویزیون جدید نیز گسترده‌تر شده . میز تلویزیون آینه کاری شده یکی از جدیدترین و شیک‌تری مدل های میز تلویزیون  لوکس هست که جذابیت و زیبایی هر خونه‌ای رو دوچندان می‌کنه. میز تلویزیون آینه ای سطحی براق و صیقلی داره و موجب انعکاس نور در خونه می‌شه، که این خود یکی از ویژگی‌های مثبت این میز‌ها در  جهت استفاده در خونه‌های کوچک و کم نور هست. اما وجود میز آینه ای در هر خونه‌ای، چه کوچک و چه بزرگ باید هماهنگ با سبک کلی خانه تهیه بشه و به عبارتی ساز متفاوت با وسایل خانه شما نزنه.

آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم

آینه را در تی وی روم از کجا آویزان کنید 

درست جای  دادن آینه در یک اتاق اجازه میده تا شما برای بهینه‌سازی نور طبیعی اقدام کنین . برای این کار، قرار دادن آینه مجاور به یک پنجره کاملا گرفتن زاویه نور و گزاف گویی اون در سراسر اتاق است .

 در یک اتاق نشیمن با قرار دادن آینه کاری تی وی روم در معرض جنوب ، شما می‌تونین بهترین استفاده رو از نور بعد از ظهر گرم و نرم، به طوری که جای آینه بر روی دیوار مقابل پنجره، توصیه میشه ، ببرین .  اگر اتاق خواب هست یا جایی که می‌خواید از نور صبح بزرگ استفاده کنین ، پنجره مجاور رو امتحان کنین.

آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم

آیا میتوانم تلویزیونم را پشت آینه بگذارم

شما نمی‌تونین فقط از هر آینه استاندارد استفاده کنین ! برای این پروژه شما به یک آینه دی الکتریک نیاز دارین . وقتی تلویزیون روشن هست ، می‌تونین صفحه رو از طریق آینه مشاهده کنین . وقتی تلویزیون خاموشه ، کاملاً درون آینه پنهون می‌شه بنابراین نمی‌تونین تشخیص بدین که تلویزیون روی دیوار وجود داره.

آیا می توانم تلویزیونم را به آینه تبدیل کنم

ترکیبی از یک تلویزیونLCD  با یک آینه مخصوص ساخته شده  . هنگامی که صفحه روشن هست ، تصویر تلویزیونی از طریق آینه نشون داده می‌شه، به شما امکان میده دندان های خود رو مسواک بزنین و مقدمات خود رو برای تماشا انجام بدید ، در حالی که بازتاب خود رو در قسمت غیر تلویزیون شیشه مشاهده می‌کنین .

آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم

چند نکته در مورد نحوه تزئین با آینه

  1. انعکاس رو در نظر بگیرین . قبل از اینکه آینه رو آویزان کنین، آنچه در ورای اونو در نظر بگیرین. …
  2. موضوعات قرارگیری …
  3. بزرگ فکر کن …
  4. یک نقطه کانونی ایجاد کنین. …
  5. سبک را فراموش نکنین. …
  6. آینه ها را به درستی آویزان کنین . …
  7. به طور هم‌زمان از چندین آینه استفاده کنین.
آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم

چند نکته برای آینه کاری تی وی روم

نکته 1: فقط اونو پنهان کنین.

در آینه کاری جایی که تلویزیون وجود داره گاهی اوقات بهترین راه برای مقابله با یک مشکل طراحی ، تلاش برای از بین بردن اونه. اگر شما به راحتی نمی‌تونین به تلویزیون نگاه کنین راهی برای پنهان کردن اون پیدا کنین . ما می تونیم یک صفحه نمایش فلت رو به داخل یک میز قهوه ای وصل کنیم ، و اونو در پشت کارهای هنری پنهان کنیم ، یا اونو در پشت درهای کشویی سفارشی پنهان کنیم. اینها ممکنه راحت ترین راه حل ها برای کسانی که نیازهای تماشای تلویزیون پیچیده تری دارن نباشه ، اما برای کسانی که حداقل زمان نمایش رو انتخاب می کنن ، گزینه های فوق‌العاده و مقرون به صرفه برای پنهان کردن تلویزیون هستن. 

نکته 2: از بوفه پرنعمت به عنوان پایه تلویزیون استفاده کنید.

اینکه تلویزیون رو نصب کنین یا اونو روی یک مبلمان قرار بدین ، انتخاب یک پایه تلویزیون غیر سنتی یک نقطه کانونی جالب توجه تری رو در اتاق ایجاد می‌کنه. در فروشگاه های دست دوم یا به دنبال بوفه و کمد های قدیمی باشین. این مبلمان رو معمولاً با هزینه ای بسیار کمتر از جایگاه تلویزیون جدید می توان یافت و علاقه بسیار بیشتری به اتاق می‌بخشه.

آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم

نکته 3: از قفسه های باز زیر تلویزیون استفاده کنین.

قفسه های تزئینی باز در زیر تلویزیون شما نه تنها عملی هستن ، بلکه اگر درست انجام بشن ، چشم نواز هستن. دیسک ها ، ریموت ها ، کنسول های بازی و کنترلرها رو در سبدهای تزئینی یا چمدان های قدیمی مخفی کنین.

نکته 4: دیوار گالری: تلویزیون خود رو با وسایل هنری و اشیا محاصره کنین.

فکر می‌کنم این بهترین نکته برای همه اوناست. برای اینکه به تلویزیون کمک کنین تا بی نقص با دکوراسیون شما ترکیب بشه ، فقط اونو به عنوان بخشی از دیوار گالری در آغوش بگیرین. تلویزیون خود رو با هنر معنادار ، عکسهای خانوادگی و اشیا جمع‌آوری شده محاصره کنین. اشیا شما بسته به روحیه ای که می خواید در اتاق ایجاد کنین ، می‌تونن در اطراف تلویزیون متقارن یا جریان آزاد باشن.

آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم

نکته 5: یک قاب در اطراف تلویزیون خود قرار دهید.

قرار دادن یک قاب در اطراف تلویزیون یک روش عالی برای شخصی سازی تلویزیون . و کمک به ترکیب آن با دکوراسیون شما است . این قاب می‌تونه بزرگتر از تلویزیون شما باشه ، . یا می‌تونه به گونه ای تنظیم بشه که تلویزیون شما رو برای ظاهری داخلی بغل کنه .

برای چیدن خانه‌ای مدرن گزینه‌های زیادی برای انتخاب سبک، مدل و رنگ مبلمان خانه وجود داره. آیا به اندازه‌ای که به رنگ و سبک مبلمان خونه توجه دارین، . به فکر تهیه آینه تی وی روم جدید و متفاوت برای خانه خود هستین .؟ آینه کاری اتاق تلویزیون یکی از کارهایی هست . که بسیار در تیررس دید و توجه افراد قرار می‌گیره. زیرا تلویزیون و آینه کاری پشت آن از نقاط کانونی هر خانه‌ای محسوب می‌شن . و معمولا مبلمان دور یا مقابل آن‌ها قرار می‌گیرن. ، بنابراین انتخاب آینه کاری مناسب از جهت رنگ، متریال ساخته شده . و سبک دیزاین اون بسیار مهمه. امروز همراه شرکت فرکو باشین تا با  اینه کاری تی وی روم آشنا بشین . و از تصاویر این مقاله بهترین و زیباترین مدلی که مناسب سبک دکوراسیون خونه شماست . برای ساخت یک طراحی جدید الهام بگیرین .

آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم
آینه کاری تی وی روم
من مستأجرم آیا آینه کاری پشت تلویزیون قابل جابه جایی هست ؟

متخصصان فرکو آینه کاری رو روی ورق های pvc هم…

برای راهنمایی بیشتر در زمینه ی آینه‌کاری تی وی روم با کجا تماس بگیرم ؟

صنایع شیشه و آینه فرکو پس از تماس شما برای راهنمایی و انتخاب مناسب ….

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو