Home
آینه برنز

انواع آینه برنز

آینه برنز یکی از جذاب ترین آینه های دکوراتیو هست .این آینه بسیار مورد توجه طراحان داخلی و دیزاینر ها قرار گرفته . از آینه برنز می‌توان هم به عنوان یک آینه عملکردی و هم به عنوان یک عنصر جلوه بخش به فضاهای داخلی استفاده کرد . نکته جالب در مورد این آینه رنگ اونه . رنگ برنز که یک هارمونی خاصی از ترکیب قهوه ای ، قرمز و طلایی داره . به عنوان یک رنگ متالیک در فضای داخلی خانه ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیره. هارمونی گرم رنگ برنز به خانه ها گرما و صمیمیت خاصی می بخشه . علاوه بر آن این رنگ بسیار شیک هست که استفاده از آن در طراحی سبک‌های مجلل و یا مینیمال جذابیت خاصی به فضای داخلی می‌بخشه.

بیشتر بخوانید : خرید آینه دکوراتیو

تاریخچه آینه

آینه برنز

در گذشته مردم برای ساخت آینه ها ، از سنگ های ابسیدین یا آتشفشانی استفاده می‌کردن . اونا این سنگ‌ها رو به میزانی جلا می دادن که مانند آینه عمل بازتاب رو انجام می‌داد . کم کم و با کشف فلزات و گسترش فناوری از طلا ، نقره و آلومینیم برای ساخت آینه استفاده کردن. به دلیل گران بودن این فلزات آینه ها به عنوان یک عنصر گران‌قیمت و مجلل شناخته می‌شد . برای اولین بار ونیزی ها از عنصر جیوه برای ساخت آینه استفاده کردن. آن ها یک طرف شیشه رو با عنصر جیوه اندود کردن و تصویری بسیار شفاف به دست آوردن . امروزه برای ساخت آینه از عناصر جیوه و نقره استفاده میشه . به این صورت که ابتدا شیشه در قطعه مورد نظر برش می‌خوره . و سپس پشت آن جیوه اندود میشه.

بیشتر بخونید : انواع مدل های آینه گریم

ماهیت آینه برنز ؟

آینه برنز

آینه برنز در واقع در گستره ی آینه های رنگی قرار می‌گیره . آینه های رنگی که در انواع لاکوبل ، لمینت و … تولید می‌شن ، می‌تونن در رنگ‌های متنوعی تولید بشن . آینه های برنزی از انواع آینه های رنگی متالیک محسوب میشن .

فلز برنز از دیرباز مورد توجه انسان ها بوده . این عنصر به دلیل ارزان بودن نسبت به فلز های دیگر مثل طلا و نقره ، در ساخت وسایل منزل ، دیگ ها ، ظروف و وسایل فلزی دیگر تزیینی مورد استفاده قرار می‌گرفته . امروزه نیز شاهد تنوع زیادی از وسایل برنزی در داخل بازار هستیم که همچنان در میان مردم محبوبیت خاصی داره . این نوع آینه نیز به دلیل رنگ خاص و جذابی که داره در فضاهای داخلی استفاده میشه.

از انواع آینه برنز در چه فضاهایی می‌توان استفاده کرد ؟

آینه برنز

از این آینه در فضا های بسیار زیادی می توان استفاده کرد . این آینه ها هم به عنوان یک آینه .عملکردی. و هم به عنوان آینه های .دکورایتو. مورد استفاده قرار می‌گیرن . آینه های دکورایتو بیشتر برای جلوه بخشیدن به فضای داخلی بر روی دیوار ها و یا سقف به صورت تو کار نصب می گردن . آینه های عملکردی نیز که هم می توانند به صورت تو کار و هم به صورت دارای فریم تولید شوند بیشتر به عنوان یک آینه کاربرد دارن .

آینه برنز یکی از زیباترین رنگ‌های آینه می باشد که می‌توان در فضای داخلی خونه از ترکیب این آینه همراه با میز های شیشه ای برنز استفاده کرد . این ترکیب که بسیار شیک هست گرمای صمیمی ای به خونه شما خواهد بخشید . می‌تونی هر دوی این ترکیب رو در کمپانی فرکو سفارش بدی .

بیشتر بخوانید : شیشه رو میزی برنز

آینه دکوراتیو برنز

آینه برنز

آینه های دکوراتیو برنز بسیار مورد توجه طراحان داخلی هست . رنگ بسیار خاص این آینه ها موجب شده تا طراحان از آن هم برای سبک های سنتی و یا مجلل و پر تزیین استفاده کنن. و هم برای سبک های مینیمال و ساده‌تر . جذابیت این آینه باعث شده که این آینه به راحتی در هر سبک از دکور جلوه جذابی به فضای داخلی ببخشه .

انواع آینه های دکوراتیو برنز

آینه برنز

آینه های دکوراتیو برنز می‌تونن در فضاهای مختلفی مانند دیوار ها ، پارتیشن ها ، درب ها و سقف نصب گردن. همچنین این آینه ها را می توان در انواع طرح ها و قطعات مختلف برش داد و با نصب اونا در کنار یکدیگر جلوه ای خاص تر به ضفا بخشید . در واقع این عمل که آینه کاری محسوب میشه امروزه در بسیاری از خونه ها انجام میشه .

جذابیت بیشتر دیوارها

آینه برنز دیواری

آینه برنز می‌تونه به صورت یکپارچه و یا در قطعات کوچک آینه کاری شده بر روی دیوار ها نصب بشه . معمولا برای آینه کاری متناسب با دموراسیون منزل و خط فکری طراح پترنی از پیش تهیه میشه . سپس این آینه در قطعات مختلف برش خورده و پرداخته میشه . در مراحل بعدی این آینه متناسب با پترن اصلی به شکل یک پازل بر روی دیوار کارگذاشته میشه . آینه کاری با استفاده از آینه برنز می‌تونه در انواع طرح های یکسان و یا طرح های متنوع که از یک پترن اصلی پیروی می‌کنن برش خورده و نصب بشه.

روشنی بخش خانه

آینه برنز

تزیینات روی سقف در قسمت محل نصب لوستر ها یکی از زیباترین و تاثیر گزار ترین تزیینات در دکوراسیون منزل محسوب می شوند . به شکلی که می‌تونن تاثیر عمده ای در جذابیت فضای داخلی داشته باشن . یکی از راه های بسیار پر طرفدار در تزیین محل نصب لوستر ها ، استفاده از آینه های دکوراتیو در این قسمت ها هست . آینه که خاصیت باز تاب کنندگی نور دارد ، هنگامی که در بالای لوستر قرار می گیرد با بازتاب کردن نور چراغ ها و لوستر روشنی بیشتر و یکنواختی به فضای داخلی خانه می بخشه . از این رو استفاده از آینه برای سقف نه تنها جذابیت بالایی داره بلکه در روشن کردن خانه نیز مؤثر خواهد بود .

در قسمت سقف نیز می توان از انواع آینه های دکوراتیو یکپارچه و یا آینه کاری استفاده کرد .

بیشتر بخوانید ؟ آینه کاری تزئینی منزل

آینه برنز

آینه برنز در سقف نیز می‌تونه هم به صورت یکپارچه و هم به شکل آینه کاری انجام بشه . ممکنه فکر کنین که آینه کاری تنها برای فضاهای مجلل مثل اتاق پذیرایی و یا ناهار خوری استفاده میشه . اما باید بدونین که استفاده از طرح های مینیمال برای اتاق های خواب و یا فضا های دیگر نیز یکی از جذاب ترین کاربرد های این آینه هست .

بیشتر بخوانید : آینه کاری چیست ؟

انواع آینه برنز

آینه برنز

آینه های برنز در انواع توکار و مستقل طراحی و تولید میشن . آینه برنز های تو کار معمولا متناسب با خط فکری طراح و روند طراحی تولید میشه. این آینه ها می‌تونن در فضاهای مختلفی مثل درب های کمد ها ، بر روی دیوار ها ، سقف ها ، فضای راهرو ها و … نصب بشن . همچنین می توان برای این فضا ها از انواع آینه های یکپارچه و یا آینه کاری شده استفاده نمود .آینه کاری یکی از جذاب ترین مدل های آینه دکوراتیو می باشد که توسط کارشناسان خبره فرکو در طرح های زیبا قابل اجرا هست .

بیشتر بخوانید : آینه قدی توکار

آینه برنز معمولی

آینه برنز

آینه های دارای فریم ، نوع دیگری از آینه های برنز هستن . این آینه ها که به صورت جداگانه برش خورده و درون فریم نصب می گردند می‌تونن در انواع فریم های چوبی ، فلزی ، پلاستیکی و … تولید بشن . این مدل از آینه ها در انواع متفاوت سایز ها تولید میشه که برای تمام نیاز ها به شکل آینه های قدی و یا در سایز کوچک طراحی و اجرا میشه .

آینه برنز بک لایت

آینه های بک لایت برنز نوع پرطرفدار دیگری از این مدل هست . این آینه ها که می‌تونن به صورت فریم لس و یا دارای فریم تولید بشن ، دارای یک منبع نور در قسمت پشتی آینه هستن . نور آینه برنز بک لایت تولید شده در کمپانی فرکو ،به وسیله ریموت های تاچ حرارتی کنترل و روشن-خاموش میشه . آینه برنز بک لایت می‌تونه در انواع طرح ها و به صورت یکپارچه یا تزییناتی طراحی و تولید بشه .

آینه برنز بک لایت

قیمت آینه بک لایت

آینه برنز طرح دار

آینه برنز طرح دار

کمپانی فرکو این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد تا طرح های مد نظر خود رو بر روی آینه های برنز حکاکی کنن. این طرح ها می‌تونن به صورت لوگو و یا انواع نوشته ها باشه . حکاکی کردن طرح بر روی آینه های دکوراتیو به جذابیت این آینه ها اضافه می‌کنه. لذا می‌تاتونی طرح ، لوگو و یا متن مورد نظر خودت رو برای کارشناسان فرکو ارسال کنی تا بر روی آینه شما حک بشه . برای ثبت سفارش به قسمت خرید آینه برنز مراجعه فرمایید .

آینه برنز طرح دار

بخوانید : آینه های طرح دار

خرید آینه برنز

خرید آینه برنز

تیم فرکو موارد ذيل رو در سفارش‌ها آنلاين ارائه ميكنه

برای خرید آینه برنز ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که اونو برای چه استفاده ای و کدوم قسمت از منزلتون می‌خواید . سپس با انتخاب آینه معمولی و یا آینه توکار ، کارشناسان فرکو در طراحی و سفارش این آینه ها به شما کمک خواهند کرد . برای ثبت سفارش و یا خرید آینه برنز با کارشناسان فرکو از طریق واتساپ و یا شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیرین .

همچنین برای مشاهده نمونه کار های کمپانی فرکو می‌تونین پیج اینستاگرام کمپانی فرکو رو فالو کنین . و در مسابقات جذاب اون شرکت کنین .

آدرس:اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

4 پاسخ

    1. با سلام
      به دلیل نوسانات قیمت در بازار برای کسب اطلاع از قیمت ها با شماره 88068352-021 تماس بگیرید .

    1. سلام وقت بخیر

      بله هر شکل و اندازه ای که سفارش بدید تولید خواهد شد . برای اطلاع از قیمت به دلیل نوسانات قیمت باید با شماره 8806835-021 تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو