Home
آینه قدی توکار

آینه قدی توکار

آینه قدی توکار در واقع به نوعی از آینه های قدی گفته میشه که به صورت جداگانه دارای فریم نیستن. معمولا این آینه ها در ترکیب با دیگر مبلمان داخلی مثل جاکفشی‌ها ، کمدها ، کابینت‌ها و حتی بر روی دیوار ها نصب می‌شه. طراحی آینه توکار متناسب با دکوراسیون خاص هر منزل هست. آینه های توکار در عین کارایی که دارن می‌تونه جلوه و زیبایی خاصی به فضای خانه شما ببخشه . از نکات خاص دیگر این آینه ها می توان به این نکته اشاره کرد که شما می‌تونین برای هر قسمت از خونه خود آینه متناسب با اون فضا رو سفارش بدین.

امروزه هنر اینه‌کاری وارد مرحله‌ی فوق‌العاده زیبایی شده. ترکیب این آینه با نورپردازی به‌قول معروف جلوه‌ی دو صدچندان بهش داده. از نظر کیفیت مواد اولیه هم که انقلابی در ساختش صورت گرفته. و انواع این آینه‌ها نشکن و با استحکام بالایی وارد بازار تولید شدن.

به نظر من استفاده از آینه کاری کار افرادی هست که بهره‌ی هوشی بالایی دارن . چون هیچ چیزی با این مبلغ هزینه انقدر باعث لوکس شدن فضا نمیشه. و در تغییر دکوراسیون هیچ چیزی انقدر تاثیر مثبت نداره که آینه‌کاری داره !!!

آینه قدی توکار

کمپانی فرکو با بررسی فضای مورد نظر و سلیقه شما ، بهترین طراحی رو برای آینه قدی مد نظر داره . سپس کارشناساش با برش آینه مد نظر و نصب اون زیبایی رو به خونه‌ی شما دعوت می‌کنن.

آینه قدی توکار برای انواع فضاها

آینه قدی توکار

آینه های قدی کارایی بالایی در اغلب فضاها دارن. کشیدگی این آینه ها علاوه بر اینکه باعث می‌شه افراد دیدی تمام قد از خود در آینه داشته باشن ، باعث گشودگی فضا نیز میشن . آینه ها به دلیل بازتاب نور نیز باعث میشن نور داخلی فضا بیشتر بشه. همچینین با بازتاب تصاویر اطراف فضا رو بزرگ‌تر نشون می‌دن . همچنین آینه های تزیینی نیز برای جلوه بخشی به فضا مورد استفاده قرار می‌گیرن . در ادامه به فضاهایی اشاره می‌کنیم که در اونا از آینه های قدی توکار استفاده میشه.

آینه قدی یک انتخاب ضروری برای مدرنیته کردن فضا

آینه قدی توکار

امروزه در اکثر خونه‌ها وجود یک آینه قدی ضروریه . این آینه ها که بسیار کارآمد هستن زیبایی خاصی به فضا میده . با گسترش دوربین و تلفن همراه و سلفی ، آینه های قدی یکی از مهم ترین و کارآمدترین عناصر در سلفی گرفتن و ثبت خاطرات شخصی محسوب میشن. با بررسی صفحه‌های اینفلوئنسر های اینستاگرام پی به این نکته خاص می بریم که تنوع وجود آینه قدی‌های مختلف که در اونا سلفی‌هاشون رو ثبت کردن تاثیر زیادی در جذابیت پیج اونا داره . همچنین آینه های تمام قد ، گزارش خوبی از ظاهر شما میدن که می‌تونه پیش از رفتن به یک قرار کاری و یا مهمونی خاص بسیار کارامد باشه.

آینه قدی ، انتخابی هوشمندانه در آسانسور

آیا تا به حال به این فکر کردین که چرا در آسانسور ها آینه می‌ذارن ؟ انتظار برای انسان‌ها همیشه یکی از سخت‌ترین کار ها بوده اس. با گسترش فناوری و زندگی ماشینی آستانه صبر افراد نیز به شدت کاهش پیدا کرده اس. کارشناسان دریافتن که اگر انسان‌ها در فضای آسانسور به ظاهر خود توجه کنن ، می‌تونن انتظار رو تحمل کنن. این دلیل یکی از هوشمندانه ترین دلایلی‌اس که باعث شده کارشناسان در آسانسورها از عنصری به نام آینه تمام قد استفاده کنن. البته دلایل دیگری برای آراسته کردن ظاهر خود پیش از رسیدن به مقصد نیز می‌تونه دلیل مهم دیگری باشه .

آینه قدی قرار داده شده داخل آسانسور نیز از انواع توکار هست. این آینه متناسب با استایل آسانسور و ابعاد آن بریده می‌شه و سپس در محل مورد نظر نصب میشه. معمولا در اطراف آینه از پروفیل های پلاستیکی و چوبی استفاده میشه و روی آین نیز یک یا دو دسته نصب میشه. آینه های تو کار آسانسورها می‌تونن در انواع طرح دار و رنگی طراحی و نصب بشن .

آینه قدی ، واجب برای آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی

آینه قدی توکار

در گذشته ، آینه های آرایشگاه به صورت قدی نبودن و تنها برای موارد خاص از آینه های قدی استفاده می‌کردن. اما با گذشت زمان و توجه به دکوراسیون داخلی ، دریافتن که استفاده از آینه های قدی در آرایشگاه ها می‌تونه جذابیت سالن رو در کنار کارایی اون افزایش بدن . در فضاهایی که از طراح دکوراسیون داخلی برای طراحی داخلی فضا استفاده می‌شه. معمولا اینه های قدی به صورت توکار و متناسب با سبک طراحی استفاده می‌شن .

آینه قدی در باشگاه‌ها و سالن‌های بدنسازی

آینه قدی توکار

در سالن‌های بدنسازی و باشگاه ها نیز از آینه های قدی به عنوان عنصری برای افزایش انگیزه استفاده می‌شه . در باشگاه ها که سعی می‌شه حداکثر طول دیوارها از آینه پوشیده بشن ، آینه های قدی تو کار انتخاب مناسبی هستن. به دلیل طول بلند دیوارها استفاده از آینه های قدی یکپارچه ممکن نیست و یا هزینه بالایی داره. همچنین وزن آینه نیز بالا میره . لذا هنگام برش ، جابجایی و نصب مشکل ساز میشه . معمولا در این موارد از آینه ها به صورت تکه های نهایتا با عرض 2 متر استفاده میشه . سپس این آینه ها بدون فاصله به دیوار نصب میشن و به صورت یکپارچه عمل می‌کنن .

انواع آینه

در فضاهای مختلف ، متناسب با نوع استفاده از آینه ، نوع آن متفاوت هست. به طور معمول سه نوع آینه تخت ، محدب و مقعر مورد استفاده قرار می‌گیره .

آینه تخت آینه

آینه قدی توکار

آینه تخت همان نوع معمولی آینه می باشد که در بیشتر خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع از آینه تصویر را دقیقا به همان شکلی که هست نشان می دهد . دقت این آینه از نوع معمولی و خوب می باشد .

محدب

آینه های محدب نوعی از آینه هستن که تصویر رو که پهن تر و کشیده‌تر از واقعیت نشون میدن . معمولا از این مدل از آینه در فضاهایی استفاده میشه که می‌خوان واقعیت رو تحریف شده نشون بدن . مثلا در برخی از باشگاه‌های بدنسازی از این آینه قدی محدب استفاده می‌شه تا افراد خود رو چاق تر از واقعیت ببینن و انگیزه‌شون برای تغییر بیشتر باشه .

آینه مقعر

آینه مقعر نوعی از آینه‌اس که در اون تصویر کوچیک تر و فشرده تر از واقعیت نمایش داده میشه . این آینه نیز در فضاهایی مورد استفاده قرار میشه که بنا بر سیاست‌های اقتصادی سعی در تحریف واقعیت وجود داشته باشه . مثلا در اتاق‌های پرو فروشگا‌ه‌ها از آینه قدی مقعر استفاده میشه تا خریدار پس از پوشیدن لباس خود رو کشیده‌تر و زیباتر ببینه و این تاثیر رو از لباسی که بر تن کرده ببینه .

میزان محدب بودن و مقعر بودن آینه بسته به زاویه و فاصله کانونی اون متفاوت هست که در این حالت شدت اون نیز تغییر می‌کنه .

مدل‌های مختلف آینه

آینه ها می‌تونن به صورت یکپارچه و یا به صورت قطعات کوچک برش بخورن و سپس در کنار هم قرار داده بشن . همچنین آینه ها می‌تونن به صورت رنگی ، طرح دار ، چاپی ، حکاکی شده و … تولید بشن.

آینه های یکپارچه

آینه قدی توکار

آینه یکپارچه از معمول ترین نوع آینه هستن که بسیار در فضاهای متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیره . آینه قدی یکپارچه هم ببه‌صورتصورت عملکردی و هم به‌صورت تزیینی در انواع فضاها مورد استفاده قرار می‌گیره . این آینه می‌تونه در منزل ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، راهرو ها و فضاهای عمومی مثل باشگاه ها ، آرایشگاه ها و سالن ها زیبای ، آسانسور ها و … مورد استفاده قرار بگیره.

برای آینه قدی توکار معمولا طراح ، متناسب با کاربری فضا و سبک اون آینه رو در ارتباط با فضا و دکوراسیون طراحی می کنه . این آینه ها می‌تونن به صورت توکار بر روی دیوارها ، بر روی کابینت‌ها ، بر روی جاکفشی ، بر روی درب ها و … مود استفاده قرار بگیره.

آینه های هزار تکه

آینه قدی توکار

آینه های هزار تکه بیشتر از کارآیی ، جنبه تزیینی دارن. این آینه ها ابتدا به صورت تکه های کوچک به شکل های مختلف مستطیل ف لوزی ، چند ضلعی و … برش می‌خورن. سپس این تکه ها در کنار هم چسبیده می‌شن. نتیجه نهایی یک آینه بسیار مجلل و زیباست . این آینه بیشتر برای فضاهای پذیرایی ، لابی ساختمان ها ، راهرو های اصلی و … مورد استفاده قرار می‌گیرن.

آینه قدی توکار

آینه های قدی تو کار از نوع هزار تکه نیز می‌تونن در انواع فرم‌های هندسی و رنگ های متفاوت تولید بشن . رنگ مسی ، برنز و طلایی این نوع از آینه در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه طراحان داخلی بوده‌اس.

آینه رنگی

آینه های تخت و هزار تکه می‌تونن در انواع رنگ ها تولید بشن. آینه های رنگی نیز بیشتر جنبه تزیینی دارن . گرچه از آینه های هزار تکه کارآیی بالاتری دارن ، این آینه ها می‌تونن در تمامی فضاها به صورت عریض و یا عرض کم به شکل تو کار برای جلوه بخشیدن به فضا مورد استفاده قرار بگیرن. رنگ‌های شاد این نوع از آینه ها می‌تونن در آشپزخونه‌ها ، راهروها ، اتاق پذیرایی ، لابی و … مورد استفاده قرار بگیرن.

آینه طرح دار

آینه قدی توکار

آینه های طرح دار که می‌تونن در انواع طرح‌های چاپی و یا سند بلاست که به صورت مات و شفاف هستن ، تولید بشن. معمولا طرح‌های مورد استفاده بر روی آینه های قدی توکار متناسب با خط طراح خواهد بود . همچنین در آینه های قدی توکار استفاده شده در فضاهای عمومی مثل باشگاه‌ها می توان لوگوی موبوطه رو بر روی آینه چاپ کرد .

آینه قدی توکار

آینه قدی بک لایت

آینه قدی توکار

آینه های قدی بک لایت از انواع آینه هستن که دارای چراغ در جبهه پشتی خود هستن. کمپانی فرکو دارای سابقه درخشان در تولید آینه های بک لایت هست . ریموت این آینه ها می‌تونن به صورت تاچ بر روی آینه قرار بگیرن ، جذابیت این آینه ها به تنهایی جلوه ی فضای خونه شما رو بالاتر می بره. برای تولید آینه های بک لایت می توان از انواع طرح های مختلف و انواع آینه استفاده کرد .

دیگر محصولات فرکو

میز شیشه ای 

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری ۸ نفره

 قیمت شیشه رومیزی

میز شیشه ای اداری

شیشه خم سکوریت

میز شیشه ای جلومبلی

 شیشه رومیزی برنز

شیشه رومیزی ناهار خوری ۶ نفره 

میز شیشه ای پذیرایی

قیمت شیشه خم 

شیشه خم ساختمانی 

شیشه خم پنجره

قیمت تمامی محصولات از جمله شیشه خم ها مطابق کارخانه شیشه خم بسیار مقرون به‌صرفه‌ و مناسبه.

طریقه سفارش آینه قدی توکار

کمپانی فرکو با سابقه درخشان در تولید شیشه و آینه داخل ایران ، به طراحی اختصاصی آینه قدی توکار در انواع مختلف و ضخامت ها می‌پردازه .

شما عزیزان می‌تونین برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش خود با شماره 02188068352 تماس بگیرین. و یا برای مشاهده نمونه کارها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایین.

همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین یا بر روی این لینک کلیک کنین.

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو