Home
شیشه رومیزی 6 نفره

شیشه رومیزی ناهار خوری 6 نفره

میز 6 نفره مناسب خونه‌های کوچیک و متوسطه ، بنابراین شیشه رومیزی ناهار خوری 6 نفره مناسب اکثر ما خونواده‌های ایرانیه! که‌اگر خودمون هم خانواده پرجمعیتی نباشیم از دورهمی‌ها و مهمونی‌های خانوادگی لذت می‌بریم! کلا ما خانواده‌های ایرانی خیلی خون‌گرم و اهل مراوده و دید و بازدید هستیم! به‌خاطر همینه که‌استفاده از شیشه رومیزی یه‌اصل مهم تو دکوراسیون خونمون محسوب می‌شه!

حتما می‌گی چه ربطی داره! ولی خیلی ربط داره ! اولا شیشه رومیزی از سطح میزمون محافظت می‌کنه! پس تو این همه دیدو بازدید و مهمونی و البته این همه گرونی ، حفظ وسایل منزل از خراب شدن زود هنگام و حتی سعی در افزایش موندگاریشون شرط عقله 😉

ثانیا شیشه ضد باکتریه و علاوه بر حفظ سلامت افراد مخصوصا بچه‌های کوچیک ، ضد حساسیت و ضد آلرژیه که‌تو دورهمی‌ها باعث آسودگی خاطره همه از جمله افراد حساسه 😮

از مهم‌ترین عوامل هم ضدضربه بودن و بی‌خطر بودن شیشه‌های سکوریت و لمینته که‌در مجموعه فرکو درساخت انواع شیشه رومیزی و میز تمام شیشه‌ای استفاده‌ می‌شه 🙂

از اونجایی که‌‌بانوهای ایرانی‌ خیلی با سلیقه‌ان و دوست‌دارن با استفاده از هنر و سلیقشون تو مهمونی‌ها بدرخشن ، جا داره بگم که‌شیشه رومیزی‌های فرکو از لحاظ طرح و رنگ تنوع خیلی زیادی داره که‌میشه با انتخاب هرکدوم یه‌دکوراسیون خیلی زیبا و منحصر به‌فرد برای پذیرایی از مهمونات داشته باشی و مورد تحسین همه قرار بگیری 🙂

می‌تونی همین امروز یه شیشه رومیزی زیبا سفارش بدی و برای مهمونی‌های جدیدت یه‌دکوراسیون جدید و مدرن داشته باشی ! می‌تونی تو این مهمونی ، بانوی خوش سلیقه فامیل تو باشی 😉

سفارشت 48 ساعته آمادست و روی میز پذیرایی و ناهارخوریت خودنمایی می‌کنه!

سفارشت 48 ساعته آمادست و روی میز پذیرایی و ناهارخوریت خودنمایی می‌کنه!

مقاله رو بخون تا با انواع طرح و رنگشون آشنا بشی.

شیشه رومیزی زیبا برای میز 6 نفره
شیشه رومیزی 6 نفره1

شیشه رومیزی 6 نفره برای میزهایی با کاربردهای مختلف مثل میز ناهار خوری، میز کنفرانس و… به‌کار برده میشه. با توجه به‌این‌که شیشه‌ها تنوع بسیار زیادی برای استفاده به‌عنوان شیشه رومیزی دارن، به‌راحتی می‌تونی شیشه مورد نظرت رو متناسب با میز و دکوراسیونت انتخاب کنی.

جلوه شیشه رومیزی ناهار خوری 6 نفره

زیبایی که‌شیشه رومیزی‌ها اعم از شیشه رومیزی ناهار خوری 6 نفره ایجاد می‌کنن، فوق‌العادست. هم در دکوراسیون و هم نما و جلوه بسیار زیبایی‌که به‌خود میز می‌بخشن. متریال شیشه به‌دلیل شفافیت و انعکاس نور می‌تونه محیط اطرافت رو بزرگ‌تر و دلباز‌تر کنه.

انواع مختلف شیشه رومیزی 6 نفره در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید میشه. تمامی محصولات از جمله شیشه رومیزی با کیفیت و قیمت تضمین شده ارائه میشن. برای سفارش انواع اون مطابق با سلیقه خودت می‌تونی با شماره دفتر مرکزی 021-88068352 تماس بگیری.صنایع فرکو محصولات جذاب دیگه‌ای هم تولید می‌کنه مثل: میز شیشه ای ، میز اداری ،آینه قدی ، آینه قدی چراغ دار ، میز تلویزیون آینه ای ، آینه قدی دیواری و... که‌برای دیدنشون کافیه روشون کلیک کنی.

انواع شیشه رومیزی 6 نفره

  • شیشه رومیزی با زیر پر
  • شیشه رومیزی با زیر خالی

شیشه رومیزی با زیر پر

تمام شیشه‌رومیزی‌ها اعم از شیشه رومیزی ناهار خوری 6 نفره به‌دوصورت استفاده می‌شن. یکی از این روش‌ها به‌این صورت که‌شیشه رومیزی روی میز کامل قرار می‌گیره. در این صورت از میز در برابر آسیب‌های احتمالی مثل خط و خش، ضربه، رطوبت و … محافظت می‌کنه. زیبایی میز هم چندین برابر افزایش پیدا می‌کنه.

شیشه رومیزی ناهار خوری 6 نفره
شیشه رومیزی 6 نفره2
شیشه رومیزی ناهار خوری 6 نفره
شیشه رومیزی 6 نفره3

شیشه رومیزی با زیر خالی

یکی دیگه از حالت‌ها به‌صورتیه که‌از شیشه رومیزی به‌عنوان رویه اصلی میز استفاده میشه. برای این میزها از پایه‌های بسیار مختلفی با طرح و شکل‌های متنوع میشه استفاده کرد.در این مدل شیشه رومیزی مستقیما روی پایه قرار می‌گیره. و یا برای برخی از مدل‌ها نیازه که شیشه رومیزی بر روی پایه نصب بشه. پایه‌های مختلفی برای این منظور هستن که‌می تونن زیبایی رو برای شما به‌ارمغان بیارن. همچنین علاوه بر پایه، شیشه‌های بسیار زیبا و متنوعی وجود دارن که‌می‌تونن به‌عنوان شیشه رومیزی 6 نفره مورد استفاده قرار بگیرن.

انواع جنس شیشه برای استفاده به‌عنوان شیشه رومیزی 6 نفره

  • شیشه ساده فلوت
  • شیشه سوپر کلیر
  • شیشه کریستال

شیشه شفاف ساده

این شیشه‌ها همون شیشه‌های معمولی هستن که‌از گذشته تا کنون در کاربردهای مختلف استفاده می‌کردیم. این شیشه‌ها شفافیت کم‌تری دارن واز نظر کیفیت و ظاهر دارای موج و خال جوش‌های ریز هستن . همچنین این شیشه‌ها قیمت کم‌تری هم دارن و میشه برای هر میزی با کاربردهای مختلف با هر سبک دکوراسیونی تحت عنوان شیشه رومیزی 6 نفره به‌کار برده بشن.

شیشه سوپر کلیر

شیشه‌های سوپر کلیر نسبت به‌شیشه‌های دیگه شفاف‌تر و درخشان‌ترن. همچنین از نظر مقاومتی هم از مقاومت بالاتری برخوردارن. برای کسانی که‌به‌دنبال شیشه رومیزی 6 نفره مقاوم و بسیار شفاف با قیمت مناسب هستن ، شیشه سوپر کلیر از بهترین گزینه‌هاست.

شیشه رومیزی 6 نفره
شیشه رومیزی 6 نفره

شیشه مات برای شیشه رومیزی ناهار خوری 6 نفره

شیشه مات از دیگر انواع شیشه‌هاست که‌می‌تونه برای کاربرد شیشه رومیزی از جمله شیشه رومیزی 6 نفره به‌کار برده بشه. شیشه‌های مات بیش‌تر برای کاربرد در جایی که‌نیاز به‌کاهش دید و تا حدودی حفظ حریم شخصیه استفاده میشه. برای شیشه رومیزی هم علاوه بر زیبایی خاصی که‌ایجاد می‌کنه می‌تونه اگر جایی برای تعبیه برخی وسایل در نظر گرفته شده‌باشه و ترجیح بر این باشه‌که وسیله‌ها مشخص نباشن شیشه مات گزینه مناسبی می‌تونه باشه.

برای دیدن و سفارش محصولات زیر روی اون‌ها ضربه بزن

انواع شیشه مات

  • شیشه متلوکس
  • شیشه ساتینا
  • شیشه سندبلاست

شیشه متلوکس

شیشه متلوکس رو هم میشه‌در دسته شیشه‌های رنگی قرار داد و هم شیشه‌های مات. درواقع شیشه‌های متلوکس شیشه‌هایی ماتن که‌به‌صورت رنگی عرضه میشن. کلمه متلوکس احتمالاً کلمه لاکچری و لوکس رو در نظرت تداعی می‌کنه. چون واقعاً هم این شیشه‌ها لاکچری محسوب می‌شن. برای داشتن یک محیط لاکچری افراد از این شیشه تحت عنوان میز شیشه‌ای ، شیشه میز ناهارخوری ،شیشه بین کابینتی ، درب شیشه‌ای کمد و بسیاری موارد دیگه‌استفاده می‌کنن.

شیشه‌های متلوکس از دسته شیشه‌‌های پشت رنگ شده‌ان که‌اولین بار توسط برند لاکوبل تولید شدن اما در بازار جهانی با نام متلوکس شناخته می‌شن. این شیشه‌ها همونطور که‌گفتم پشت رنگ شده هستن و به‌همین دلیل نور رو از خود عبور نمی‌دن. به‌دلیل ظاهر فوق‌العاده جذابی که‌این شیشه‌ها دارن به‌محض ورودشون به‌بازار محبوبیت بسیار زیادی رو کسب کردن.

شیشه‌های ساتینا به صورت یک دستمال هستند و این باعث می‌شود که هم در سبک دکوراسیون مدرن از این شیشه‌ها به کرات استفاده شود و هم در سبک دکوراسیون مینیمال یک آیکون پر طرفدار تبدیل شود. از شیشه های ساتینا در محیط‌های اداری مخصوصاً به عنوان پارتیشن شیشه ای بسیار استفاده می‌شود.

شیشه ساتینا

شیشه‌های ساتینا در گروه شیشه‌های مات هستن که‌ظاهر فوق‌العاده زیبا و شیکی دارن. این شیشه بسیار محبوبه‌و دلیل محبوبیتش تنها در ظاهر جذابش نیست، بلکه این شیشه بسیار کاربردیه. شیشه‌های ساتینا با درصد‌های مختلف قابل استفاده‌ان و به‌همین دلیل زمانی که‌می‌خواهیم برای یک محیط از شیشه استفاده کنیم و در عین‌حال نیاز داریم اون مکان رو از نظر حریم شخصی حفظ کنیم شیشه‌های ساتینا بهترین گزینه پیش روی ما هستن.

شیشه سندبلاست

شیشه سندبلاست اصطلاحاً به‌شیشه‌ای می‌گیم که‌توسط دستگاه سندبلاست مات شده باشه. ما می‌تونیم جنس‌های مختلف از شیشه رو برای تبدیل شدن به‌سندبلاست انتخاب کنیم‌. دستگاه سندبلاست با ظرافت بسیار بالا و دقت بسیار بالایی طرح مورد نظر رو روی شیشه و آینه حک می‌کنه. این مسئله باعث شده تا از دستگاه سند بلاست برای حک کردن لوگو ،طرح و شکل‌های متنوع و عبارت مورد نظر استفاده کنن.

کلمه سندبلاست از دو کلمه sand و blast ساخته شده‌که به‌صورت لغوی معنای انفجار شن رو میده. دلیل این نامگذاری طریقه کارکرد این دستگاهه. این دستگاه پودر شیشه یا همون شن و مواد معدنی رو با فشار بسیار زیاد به‌سطح مورد نظر می‌کوبه و باعث ماتی اون میشه.

تفاوت‌های ساتینا و سندبلاست

  • تفاوت ظاهر
  • تفاوت ساخت
  • تفاوت کاربری
  • تفاوت قیمت

تفاوت ظاهری

تفاوت ظاهری که‌باعث میشه ما به‌راحتی بتونیم شیشه‌های سندبلاست رو از شیشه‌های ساتینا تشخیص بدیم اینه‌که شیشه‌های سندبلاست رو هرکجا که‌ببینیم با یک درصد خاصی از ماتی هستن اما شیشه‌های ساتینا برای مکان‌های مختلف و با توجه به‌سفارش افراد با درصدهای مختلف تولید میشن.

تفاوت دیگه‌ای که‌می‌تونه به‌تشخیص این دو شیشه از هم کمک کنه‌اینه که شیشه‌های ساتینا تماماً مات هستن اما شیشه‌های سندبلاست می‌توننن هم به‌صورت کلی در همه‌جای شیشه و یا تنها در قسمتی از شیشه مات باشن.

تفاوت نحوه ساخت

تهیه شیشه‌های سندبلاست به‌این صورته‌که ما از بین شیشه‌هایی که‌مراحل تولیدشون تموم شده یک شیشه رو انتخاب می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم که‌این شیشه توسط دستگاه سندبلاست به‌طرح مورد نظر ما مزین بشه.

اما در مورد شیشه‌های ساتینا ما در همون مراحل تولید شیشه باید تصمیم بگیریم که‌یک شیشه ساده می‌خوایم یا ساتینا. یعنی نمی‌تونیم بعد از پایان مراحل تولید شیشه تصمیم بگیریم که‌می‌خواهیم اون شیشه ساتینا باشه. چون در طول فرآیند تولید شیشه با تغییرات شیمیایی که‌در ساختارش داده میشه شیشه مات ساتینا به‌وجود میاد.

تفاوت کاربری

شیشه‌های سندبلاست زمانی استفاده میشن که‌ما می‌خوایم از یک شیشه که‌طرح دار شده یا یک شیشه که‌لوگوی ما روی اون حکاکی شده استفاده کنیم. یعنی خواهان این هستیم که‌فقط بخش مورد نظر ما ،مات شده باشه. از شیشه‌های سندبلاست در منازل معمولاً برای طرح‌دار کردن شیشه‌ها استفاده میشه تا جلوه اون‌ها بیش‌تر بشه اما در محیط‌های اداری از شیشه‌های سندبلاست برای این استفاده میشه‌که روی اون لوگو شرکت هک بشه.

اما شیشه‌های ساتینا در کاربری‌های مختلفی استفاده میشن. یکی از معروف‌ترین کاربردهای شیشه ساتینا زمانیه‌که میخوان یک میز تمام شیشه فوق‌العاده داشته باشن یا یک شیشه رومیزی زیبا و جذاب ،کاربری دیگه ساتینا در پارتیشن شیشه‌ایه که‌بخوان با استفاده از اون حریم یک مکان رو حفظ کنن. درصد ماتی این شیشه‌ها بسته به‌‌نظر و سفارش مشتری تعیین میشه. برای مثال زمانی که‌میخوای از شیشه ساتینا به‌عنوان پارتیشن شیشه‌ای در سرویس بهداشتی و یا حمام استفاده کنی پیش‌نهاد میشه‌که بالاترین درصد ماتی اون رو سفارش بدی و زمانی که‌می خوای از پارتیشن شیشه‌ای میان دفتر مدیریت و میز کنفرانس استفاده کنی می‌تونی از کم‌ترین درصد ماتی اون انتخاب کنی. و زمانی که‌بخوای از این شیشه به‌عنوان شیشه رومیزی ناهار خوری شش نفره استفاده کنی بهتره درصد ماتی اون رو مطابق با سلیقه و سبک دکوراسیونت انتخاب کنی.

تفاوت قیمت

برای این که‌قیمت نهایی شیشه‌ماتی که‌سفارش می‌دی برات مناسب‌تر دربیاد ، لازمه‌که شیشه‌رو متناسب با کاربری مورد نظرت انتخاب کنی. برای مثال زمانی‌که‌ می‌خوای یک شیشه سفارش بدی‌که به‌صورت یک دست تمام اون مات باشه. شیشه ساتینارو انتخاب کن.چون شیشه سندبلاست به‌خاطر نحوه مات شدنش ، انتخابش برای تمام شیشه هزینه بالایی رو دربر خواهد داشت.

اما انتخاب درست باتوجه به‌قیمت و همه‌جوانب ،نیازمند شناخت زیادی از ویژگی‌های شیشه‌هاست. به‌همین دلیله‌که ما تصمیم گرفتیم برای رضایت و راحتی هرچه بیش‌تر شما عزیزان ، یک طرح رایگان مشاوره براتون در نظر بگیریم. درنتیجه می‌تونی تمام سوالاتت رو از متخصصین ما بپرسی. مشاورین فرکو در کمال صبر و حوصله پاسخگوی تمام سوالاتت خواهند بود. برای دریافت این مشاوره رایگان کافیه‌که با متخصصین شرکت فرکو تماس بگیری.

شیشه رومیزی ناهار خوری 6 نفره طرح دار

شیشه طرح دار انواع بسیار مختلفی با طرح‌های زیبا و گوناگون داره. که‌می‌تونی انتخاب مناسبی‌هم برای شیشه رومیزی 6 نفره داشته‌باشی. هر طرحی که‌مدنظر داری قابل اجراست. می‌تونی شیشه رومیزی دلخواهت رو با بهترین کیفیت داشته باشی. شیشه طرح دار باعث می‌شه تا میز نمای زیباتری داشته باشه.

انواع شیشه رومیزی طرح دار

  • شیشه طرح استین گلاس
  • شیشه استین گلاس
  • شیشه ی طرح چاپی یا اسپندرال
  • شیشه حکاکی شده
  • شیشه طرح دار مات سندبلاست
  • شیشه اسید کاری شده

استین گلاس

استین گلاس یکی دیگه از انواع شیشه‌هاست که‌زیبایی و جذابیت خیره کننده‌ای داره. قدمت طولانی داره به‌طوری که‌می تونی آثار اون رو تو بناهای مهم در سراسر جهان ببینی. درواقع استین گلاس رو می‌تونی به‌نوعی اثر هنرمندانه تلقی کنی که‌طرح‌های مختلف به‌صورت دستی روی اون اجرا می‌شن. از کاربردهای اون می‌شه به‌استفاده در پنجره، درب شیشه‌ای، شیشه رومیزی به‌عنوان شیشه رومیزی 6 نفره اشاره کرد. هر طرح و رنگی که‌بخوای، قابل اجرا بر روی این شیشه‌هاست.

همچنین برای صرفه‌جویی در هزینه‌هم می‌تونی از شیشه‌ با طرح استین گلاس استفاده کنی که‌از نظر ظاهری شبیه استین گلاسه. اما همونطور که‌اشاره شد هزینه پایین‌تری داره.

شیشه رومیزی ناهار خوری 6 نفره
شیشه رومیزی 6 نفره7

انواع شیشه رومیزی خاص

  • شیشه هوشمند
  • شیشه گلس برد
  • شیشه سکوریت
  • شیشه لمینت
  • شیشه رفلکس آینه‌ای
  • شیشه‌با لبه‌منحنی

شیشه هوشمند

شیشه هوشمند به‌این صورته‌که با استفاده از ریموت می‌تونی از حالت مات به‌شفاف یا برعکس تغییر حالت بدی. شیشه هوشمند کاربردهای متفاوتی می‌تونه داشته باشه از جمله شیشه رومیزی برای تعداد نفرات مختلف مثل شیشه رومیزی 6 نفره. جذابیت و زیبایی که‌این نوع از شیشه ایجاد می‌کنه فوق العاده و خیره کنندست و یک میز متفاوت رو برات ایجاد می‌کنه.

همچنین با توجه به‌میز مورد نظرت و در نظر گرفتن یک‌سری فاکتورهای دیگه مثل میزان وزنی که‌می‌خواد تحمل کنه، شیشه رومیزی 6 نفره ضخامت‌های مختلفی می‌تونه داشته باشه. مثل 6 میل،8 میل و… . برای انتخاب ضخامت مناسب می‌تونی از راهنمایی مشاوران مجموعه فرکو استفاده کنی.

شیشه سکوریت

شیشه‌سکوریت یکی از انواع شیشه‌هاست. با این تفاوت که‌مقاومت چندین برابری در مقایسه با شیشه‌های معمولی داره. در واقع برای ساخت شیشه سکوریت از شیشه‌های معمولی استفاده می‌شه. به‌این صورت که‌این شیشه‌ها تحت یک‌سری عملیات حرارتی قرار می‌گیرن و به‌سرعت خنک می‌شن که‌این عمل شیشه سکوریت رو به‌وجود میاره.

این شیشه‌ها می‌تونن به‌راحتی به‌عنوان شیشه رومیزی 6 نفره به‌کار برده بشن. با توجه‌به‌ ویژگی‌هایی که‌شیشه سکوریت داره، مقاومت اون در مقابل ضربه و شکستگی بسیار بالاست. پس در جایی که‌نیاز به‌مقاومت بیش‌تری برای میز هست ، شیشه سکوریت انتخاب مناسبیه.

هم‌چنین در طول زمان و استفاده مکرر هم تغییری در ظاهر اون رخ نمی‌ده. و همچنان زیبایی و ظاهر خود رو حفظ می‌کنه.

شیشه گلس برد

گلس برد دارای رنگ‌های متنوع و جذابیه. این شیشه قابلیت دید نداره و کاربردهای متفاوتی رو هم می‌شه برای اون در نظر گرفت. قابلیت گلس بردها به‌این صورته‌که می‌شه روی اون‌ها نوشت و سپس به‌راحتی تمیز و پاک کرد. بعد از این که‌گلس برد تمیز می‌شه ردی از نوشته‌ها روی اون باقی نمی‌مونه. از کاربردهای اون می‌شه به‌تخته وایت برد، شیشه میزهای اداری و شیشه میز کامپیوتر و حتی شیشه رومیزی اعم از شیشه رومیزی 6 نفره و… اشاره کرد. با توجه به‌ویژگی‌های گلس برد برای میزهای اداری ، گردهمایی و جلسات مختلف و هم‌چنین میزی که‌کودکان به‌راحتی بتونن روی اون نقاشی کنن و بنویسن بهترین انتخابه.

شیشه رومیزی
شیشه رومیزی 6 نفره6

شیشه رفلکس آینه‌ای برای شیشه رومیزی ناهار خوری 6 نفره

به‌طور کلی با توجه به‌پیشرفت‌هایی که‌در صنعت شیشه و آینه به‌وجود اومده باعث شده تا شیشه‌هایی با قابلیت آینه‌ با نام شیشه رفلکس تولید بشن که‌کاربردهای متفاوتی دارن. مثل انواع شیشه رومیزی از جمله شیشه رومیزی 6 نفره. که‌می‌تونی برای این منظور از شیشه‌های رفلکس تو رنگ‌های مختلف استفاده کنی. مثل شیشه رفلکس برنز، رفلکس نقره‌ای، رفلکس طلایی و … که با توجه به‌سلیقه و دکورت می‌تونی انتخاب کنی. این شیشه‌ها مثل آینه انعکاس نور بالایی دارن و با ظاهر درخشانی که دارن می‌تونن جذابیت و زیبایی میز مورد نظرت رو افزایش بدن. همچنین می‌تونن اون رو به‌یک نقطه کانونی تو محیط خونه تبدیل کنن.

شیشه رنگی

از شیشه‌های زیبا و بسیار پرکاربرد انواع شیشه رنگی هستن. از بین کاربردهای بی‌شمار اون‌ها می‌شه به‌انواع شیشه رومیزی از جمله شیشه رومیزی 6 نفره اشاره کرد. این شیشه‌ها تنوع رنگی خیلی زیادی دارن. که‌می‌تونی خیلی راحت از بینشون رنگ مورد علاقه و متناسب با میز و فضای مورد نظرت رو انتخاب کنی.

هر طیف رنگی رو که‌بخوای بین شیشه‌های رنگی می‌تونی داشته‌باشی. مثل دودی و برنز که‌از رنگ‌های شکیل هستن و جزو اون دسته‌از رنگ‌ها هستن که‌می‌تونی با رنگ‌های دیگه‌هماهنگ کنی. رنگ‌های شادتر و متفاوت‌تری هم وجود دارن که‌می‌تونی مطابق با رنگ‌های حاکم بر دکوراسیونت انتخاب کنی. و یا گاهی با انتخاب رنگی متضاد و و با جلوه بیش‌تر هم می‌تونی جذابیت و زیبایی فوق‌العاده‌ای ایجاد کنی.

انواع شیشه رنگی

  • شیشه لاکوبل
  • شیشه متلاک
  • شیشه متلوکس
  • شیشه ترنسپرنت
  • شیشه رفلکس
  • شیشه اورسی

شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل از شیشه‌های رنگیه‌ که‌رنگ از یک طرف روی شیشه پوشانده می‌شه. این شیشه‌ها هم قابلیت دید ندارن و در دو نوع مات و براق قابل سفارشن. تنوع رنگی شیشه‌های لاکوبل فوق‌العاده بالاست و هر رنگی که‌دلخواهت باشه رو می‌تونی برای شیشه رومیزی 6 نفره انتخاب کنی. این شیشه‌ها ضد باکترین و باکتری‌ها نمی‌تونن روشون رشد کنن. زیبایی و جذابیت بسیاری هم دارن که‌با استفاده به‌عنوان شیشه رومیزی اون جذابیت رو به‌میز هم انتقال می‌دن.

تمام شیشه‌هایی که‌معرفی کردم رو می‌تونی به‌شکل‌های مختلفی برای شیشه رومیزی 6 نفره انتخاب کنی. با وجود تجهیزات پیش‌رفته‌ای که‌در صنایع شیشه و آینه فرکو وجود داره، امکان برش به‌هر شکل ساده و پیچیده هندسی به‌راحتی فراهم هستش. این شیشه‌ها حتی می‌تونن به‌صورت یک تکه یعنی با شیشه خم تولید بشن و یا همراه با انواع متریال ،از جمله چوب و…به‌کار برده بشن.

مزایای شیشه رومیزی

تمام شیشه‌های رومیزی از جمله شیشه رومیزی 6 نفره محافظت خیلی خوبی از میز به‌عمل میارن. چراکه میز رو در برابر حرارت، ضربه و… حفظ می‌کنن. شیشه طول عمر بالایی دارده و برای میز هم عمر بالاتری رو به‌ارمغان میاره. زیرا که‌از میز در برابر اتفاقاتی که‌می‌تونه به‌اون آسیب برسونه محافظت می‌کنه.

شیشه رومیزی نصب خیلی آسونی داره و به‌راحتی می‌تونه بر روی میز و یا پایه مورد نظر قرار بگیره. ولی در برخی موارد که‌کم‌تر هم مرسوم هستن نیاز به‌نصب با استفاده از پیچ و… داره.

در صورت استفاده از شیشه‌های رومیزی امکان تمیز کردن میز به‌سادگی فراهم هستش. چرا‌که با استفاده از یک دستمال به‌راحتی می‌شه اون رو تمیز کرد.

موارد استفاده شیشه رومیزی 6 نفره

شیشه رومیزی 6 نفره برای میز ناهار خوری ، میزهای کنفرانس و میزهای متوسط با کاربری‌های مختلف قابل استفاده هستش. و با توجه به‌تنوع گسترده شیشه ، زیبایی فوق العاده‌ای برای میز ناهار خوری و انواع میز مورد نظر ایجاد می‌کنه.

برای میزهای اداری 6 نفره که‌در شرکت‌ها و ادارات مختلف به‌کار برده می‌شه، شیشه رومیزی 6 نفره انتخاب مناسبیه.

برای میزهایی‌ که‌در تراس و یا حیاط نیز به‌کار برده می شن، شیشه رومیزی بهترین انتخابه.

برای آشپزخانه‌ای که‌از قسمت اپن اون برای صرف غذا و به‌عنوان میز استفاده می‌شه، شیشه رومیزی گزینه مناسب و بسیار زیبایی خواهد بود.

درواقع شیشه رومیزی 6 نفره رو برای میزهایی با کاربردهای مختلف که‌اندازه اون‌ها متناسب با این شیشه رومیزیه می‌شه انتخاب کرد.

مشخصه‌های تاثیرگذار بر قیمت شیشه رومیزی ناهار خوری 6 نفره

شیشه رومیزی می‌تونه از شیشه‌های مختلفی انتخاب و تولید بشه. نوع شیشه انتخاب شده می‌تونه در محاسبه قیمت نهایی موثر باشه. در مورد شیشه‌های رنگی هم رنگ شیشه مورد نظر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت اونه.

ابعاد و ضخامت نیز می‌تونه در قیمت تاثیرگذار باشه. ابعاد و ضخامت بیش‌تر مواد بیش‌تری نیاز داره پس می‌تونه قیمت بیش‌تری داشته باشه.

روی شیشه رومیزی امکان حک لوگو و برند وجود داره. در این صورت یک میز خاص و منحصر به‌فرد خواهی داشت.

امکان تولید شیشه رومیزی 6 نفره به‌شکل‌های مختلف وجود داره. طبیعتا شکل‌های ساده برش راحت‌تری دارن. اما شکل‌های پیچیده نیاز به‌تجهیزات ، تبحر و دقت بیش‌تری دارن، پس می‌تونه از عوامل موثر در قیمت نهایی باشه.

برخی شیشه‌های رومیزی هم به‌صورت لمینت و یا دو لایه به‌کار برده می‌شن. در این صورت مقاومت و ایمنی شیشه چندین برابر افزایش پیدا می‌کنه. که‌از عوامل مهم در محاسبه قیمت نهایی شیشه رومیزی 6 نفره هستش.

ثبت سفارش شیشه رومیزی ناهار خوری 6 نفره

صنایع شیشه و آینه فرکو انواع شیشه رومیزی به‌تعداد نفرات مختلف مثل 6 نفره و … تولید می‌کنه. کیفیت و قیمت تمامی محصولات از جمله شیشه‌های رومیزی تضمین شدست. چرا‌که از بهترین مواد اولیه، تجهیزات و نیروی متخصص در مجموعه فرکو استفاده می‌شه. تمام این عوامل باعث شده تا شیشه رومیزی 6 نفره‌ای که‌در این تولیدی عرضه می‌شه از کیفیت قابل ملاحظه‌ای برخوردار باشه.

صفر تا صد مراحل تولید و ساخت محصولات به‌طور کامل در کارگاه تولیدی فرکو صورت می‌گیره. در این صورت با خرید از این مجموعه از تولید ملی حمایت کردی. و هم‌چنین با حذف واسطه‌ها، برای خرید این محصول قیمت کم‌تری می‌پردازی.

شیشه رومیزی 6 نفره به‌دلخواه شما مشتری گرامی تولید می‌شه. هیچ محدودیتی در انتخاب شکل، ابعاد و… وجود نداره. درواقع امکان خصوصی سازی برای تمامی محصولات از جمله این محصول به‌راحتی در این مجموعه وجود داره. تمامی محصولات با ضمانت کیفیت عرضه می‌شن. و پس از دریافت محصول امکان بازگشت کالا نیز وجود داره.

برای سفارش انواع شیشه رومیزی می‌تونی با شماره دفتر مرکزی فرکو به‌شماره : 09101767773 تماس بگیری. تا همکاران ما بتونن در انتخاب محصول بهتر راهنماییت کنن. هم‌چنین می‌تونی از طریق راه‌های ارتباطی دیگه مثل پیج اینستاگرام فرکو با ما در ارتباط باشی.

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

10 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر ببخشید امکان داره میز 6 نفره ناهارخوری با پایه های شیشه ای سفارش داد؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع میز شیشه ای و پایه شیشه ای برای میز در فرکو تولید می شود .جهت مشاوره ، دریافت اطلاعات و ثبت سفارش با این شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیرید .

    1. سلام روز بخیر. بله هر شکلی که مدنظر شما هست به راحتی امکان تولید در مجموعه فرکو وجود دارد.

    1. سلام روزبخیر. شما می توانید با شماره 02188068352 تماس بگیرید و ابعاد و شکل مورد نظر و شیشه انتخابیتون را بفرمایید تا در کوتاه ترین زمان سفارش شما آماده گردد.

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز در فرکو شیشه رومیزی با مدل‌های مختلف و در ابعاد و رنگ‌های متنوع از جمله اکلیلی یا متلاک تولید میشه. میتونی با این شماره:02188068352 تماس بگیری و هر سوالی که داری از متخصصین فرکو بپرسی.یادت نره مشاوره فرکو برای مشتریان عزیزش رایگانه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو