Home
آینه گرد ساده

آینه گرد ساده

آینه سرویس بهداشتی شیک

آینه گرد ساده در میان انواع مختلف آینه از نظر شکل و نوع آینه از سادگی و زیبایی خاصی برخوردار هست از مشخصه‌هایی که آینه ها دارن این مورد هست که باعث بزرگتر و روشن‌تر جلوه دادن فضای خود میشن. این مشخصه که شامل تمامی آینه ها هست، در مورد آینه گرد ساده نیز صدق می کنه. و موجب میشه تا فضا زیباتر از آنچه که هست به نظر بیاد. از این رو آینه گرد همیشه مورد توجه طراحان نیز در چیدمان دکوراسیون هست. به خصوص در فضاهای کوچک بسیار کمک کننده خواهد بود.

علاوه بر مسایل زیبایی، آینه از نیازهای اساسی زندگی انسان امروزی هست. و وجود اون به دلیل اهمیت بالایی که داره، در اغلب فضاها به چشم می‌خوره.

آینه گرد ساده ما وقتی در فضای مورد نظر ما قرار می‌گیره، زیبایی و مدرن بودن را به فضای خود می بخشد. این آینه در عین ساده بودن می تواند در تغییر فضا و زیباسازی آن تاثیر مثبتی داشته باشد.

چگونه وجود یک آینه گرد ساده باعث بزرگ نما تر شدن و پرنورتر شدن فضای ما می شود؟

همانطور که اشاره شد آینه ها به طور کلی در فضایی که قرار می گیرند، روشن‌تر و بزرگ‌تر از آن چه که هست نشان می دهند. که آینه گرد ساده نیز از این قاعده مستثنی نیست. به این دلیل که آینه نور و فضای اطراف خود را منعکس می نماید. و این موضوع موجب شده تا آینه باعث پرنورتر شدن محیط خود شود و فضای خود را گسترده‌تر نشان دهد.

آینه گرد ساده با ظرافت خاصی این کار را انجام می دهد. در واقع تنها با نصب آینه گرد می توان تغییر شگرفی را در فضای خود ایجاد نمود.

آینه جاکفشی با قاب

کاربرد استفاده از آینه گرد ساده چیست؟

آینه گرد ساده به دلیل تنوعی که دارد و نیز زیبایی و سادگی که برخوردار می باشد، برای هر فضایی که نیاز به نصب آینه دارد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. برای مثال مواردی مثل سرویس بهداشتی، آرایشگاه، مزون، خانه و…. تمام این ها قابلیت استفاده از این نوع آینه را دارند. و محدودیتی در نوع فضای مورد استفاده از آینه گرد وجود ندارد.

10 مدل از آینه گرد ساده را نیز می توانید در این سایت مشاهده فرمایید.

انواع آینه های گرد چیست؟

  • دکوراتیو
  • رومیزی
  • آرایشی
  • آویزی
  • پایه دار
  • لمسی
  • قاب دار

دکوراتیو

آینه های دکوراتیو از آینه هایی می باشند که در عین این که کارکرد خود به عنوان آینه را دارند، به عنوان ابزار دکوری نیز می تواند در محیط خود مورد استفاده قرار بگیرند. تنوع در آینه دکوراتیو بسیار بالاست و می توان در ساخت آن از آینه گرد ساده نیز استفاده نمود.

از نظر سادگی بسیار ساده ولی در ظاهر شکلی زیبا و هنری دارد که می تواند به فضای اطراف خود ظاهری مدرن و ساده ببخشد. برای آینه دکوراتیو قانون خاصی وجود ندارد. به عنوان مثال شکل آینه می تواند به صورت کاملا گرد و به گونه ای که قطر آن در همه قسمت ها برابر باشد، نباشد. و ظاهر خاص تر و مدرن تری را داشته باشد.

برای این منظور علاوه بر آینه گرد ساده می توان از دیگر آینه های موجود مثل آینه رنگی نیز استفاده کرد. امکان دیگری نیز وجود دارد که بتوان از چند نوع آینه به صورت ترکیبی در ساخت آینه دکوراتیو بهره برد. تا در نهیت آینه ای زیبا و مورد دلخواه ایجاد شود.

آینه رنگی گرد دیواری

آینه گرد ساده رومیزی

آینه رومیزی یکی از حالت هایی می باشد که می توان آینه گرد ساده را به آن صورت به کار برد. آینه رومیزی بسیار نیز پرکاربرد و پر استفاده می باشد. آینه رومیزی بیشترین استفاده را برای میز آرایش و یا میز کنسول دارد که با قرار گرفتن روی آن مورد استفاده قرار می گیرد. این آینه ها امکان جابه جایی راحتی می تواند برایشان فراهم شود. و جلوه خاصی به میز خود می دهند و نیز برای انواع میزها با شکل ها و رنگ های مختلف قابلیت کاربرد دارند.

آینه آرایشگاه گرد بک لایت
آینه گرد بک لایت قدی

آرایشی

برای آینه آرایشی شفافیت و وضوح تصویر فاکتور خیلی مهمی است. که آینه گرد ساده با کیفیت و درخشانی که دارد می تواند گزینه خیلی مناسبی برای آینه آرایشی باشد. چرا که باید وضوح و شفافیت به گونه ای باشد که بتوان به راحتی چهره خود را با جزئیات و کامل دید. از این رو آینه ساده می تواند این موضوع را برطرف نماید.

آینه آرایشی

آویزی

نوع دیگری که آینه گرد ساده می تواند به کار برده شود، به صورت آویزی است. این آینه آویزی اغلب در فضاهایی مثل سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. اما در دیر فضاها نیز مشکلی در استفاده از آن نیست. آینه آویزی وقتی در فضاهایی عمومی تر مثل آرایشگاه و سالن زیبایی استفاده می شود می توان به صورت دوطرفه آن را ساخت. تا در این صورت قابلیت استفاده از هر دو سمت آن موجود باشد. آینه آویزی فضای مدرن و زیبایی را به وجود می اورد. .

آینه سرویس بهداشتی ارزان

پایه دار

پایه دار نیز از دیگر حالاتی است که می توان آینه گرد ساده را به کار برد. در این صورت آینه می تواند روی زمین، میز و… قرار بگیرد. پایه دار بودن آینه امکان جابه جایی را برای آینه سهولت می بخشد. از این رو تغییر دکوراسیون نیز از این طریق می تواند راحت تر فراهم شود. کیفیت آینه های استفاده شده برای تمامی انواع آینه از جمله آینه پایه دار به صورتی است که مقاومت بالایی را دارا می باشد. به گونه ای که به سادگی و با جابه جایی نیز صدمه و آسیب نمی بینند.

آینه رومیزی گرد بک لایت

لمسی

آینه لمسی از هوشمندی و مدرنی خاصی برخوردار است. همان گونه که از نام آن مشخص می باشد، با وجود یک حسگر لمسی که با لمس قسمت موردنظر روشن و یا خاموش می گردد. در واقع یک امکان فوق‌العاده می باشد که می توان از این طریق از برخی امکانات و روشنایی آینه بهره‌مند شد.

آینه دیواری بک لایت

طرح دار

برای افرادی که تمایل دارند آینه کمی از سادگی خارج شود، می توان طرح های مختلفی را روی آینه اجرا نمود. برای انتخاب طرح می توان از اشکال مختلفريا، و یا حتی حک نوشته و لوگو استفاده کرد. این کار زیبایی و جلوه خاصی را به آینه خواهد بخشید. و موجب می شود که وقتی در فضایی قرار می گیرد، توجه ها را به خود معطوف نماید.

آینه بک لایت

قاب دار

آینه گرد ساده را می توان همراه با قاب های مختلفی به کار برد. قاب ها از نظر رنگ و جنس و ضخامت و.. دارای تنوع بسیار بالایی می باشند. و برای انتخاب قاب موردنظر می توان فاکتورهایی مثل دکوراسیون فضا، رنگ و سلیقه خود توجه کرد. همچنین قاب به عنوان محافظ نیز برای آینه عمل می کند و مقاومت آن را بهبود می بخشد.

ثبت سفارش آینه گرد ساده

انواع آینه گرد ساده در صنایع شیشه و آینه فرکو با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب تولید می گردد. در ساخت انواع محصولات از جمله آینه از بهترین نوع موارد اولیه و تجهیزات استفاده می گردد. از این رو تمامی محصولات با ضمانت کیفیت عرضه می گردد. برای ثبت سفارش می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ ارتباط برقرار نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید. سفارش ها در کمترین زمان تولید می شوند و همچنین لازم به ذکر است ارسال به تمامی نقاط کشور صورت می گیرد.

برای مراجعه حضوری نیز می توانید به آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو