Home

عکس در آلومینیومی

نکته برای نگهداری درب های آلومینیومی

آلومینیوم یک ماده مقاوم و بادوام است و همین امر آن را به گزینه ای عالی برای درب های تجاری تبدیل می کند. ظاهر شیک و شیک آن با عملکرد عالی آن را به یکی از بهترین مواد برای درب های تجاری سفارشی تبدیل کرده است. از آنجایی که آلومینیوم به دلیل کارایی، انعطاف پذیری و استحکام شناخته شده است، نصب درب های آلومینیومی برای محل کسب و کار شما ایده ای است که برای هر فضای تجاری سودمند خواهد بود . 

وقتی صحبت از تعمیر و نگهداری می شود، در مقایسه با سایر مواد، آلومینیوم به حداقل نگهداری نیاز دارد . با این حال، برای کارایی و عملکرد بهتر به تمیز کردن گاه به گاه و معاینات منظم نیاز دارد.

در Doorway Services، تجربه گسترده ما در تعمیر و نگهداری درب ، ما را در این زمینه متخصص کرده است. ما لیستی از نکات را برای نگهداری مناسب درب آلومینیومی گردآوری کرده ایم . این نکات مطمئنا به شما کمک می کند تا درهای خود را همیشه تمیز و کارآمد نگه دارید.

بیا یک نگاهی بیندازیم!

1. مواد تمیز کننده و محلول ها

تمیز کردن و نگهداری درب برای حفظ عملکرد خوب و همچنین حفظ جذابیت زیبایی آنها ضروری است. وقتی صحبت از شیک و کارآمد باقی ماندن به میان می آید، درب های آلومینیومی برای ادامه عملکرد مطلوب درب نیاز به نگهداری مناسب دارند. 

اگرچه تمیز کردن نسبتاً آسان تر از سایر مواد است، اما درهای آلومینیومی به زمان و تلاش زیادی نیاز ندارند. یک پاک کردن پارچه ساده با آب و صابون برای تمیز و براق نگه داشتن این درها کافی است. علاوه بر این، از آنجایی که آلومینیوم در برابر خوردگی مقاوم است ، لازم نیست زیاد نگران عوامل خارجی مانند آب و هوا که بر روی درب ها تاثیر می گذارد، باشید.

علاوه بر این، هنگام استفاده از صابون یا محلول های تمیز کننده دیگر، مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید زیرا همه محلول ها برای آلومینیوم مناسب نیستند. حلال های قوی حاوی هیدروکربن یا کلر به خوبی با آلومینیوم واکنش نشان نمی دهند و ممکن است به درهای شما آسیب برسانند. در حالی که فرآیند تمیز کردن به خودی خود ساده است، مطمئن شوید که از حلال یا محلول مناسب برای مراقبت بهتر از درب آلومینیومی تمیز استفاده می کنید.

2. خط و خش

بهترین چیز در مورد درب های آلومینیومی این است که قوی و مستحکم هستند. با این حال، آنها ممکن است مستعد خراش یا علائم جزئی باشند.

در موارد نادری که روی درب های آلومینیومی خراش پیدا می کنید، بر اساس عمق خراش، می توانید آن را برطرف کنید. به عنوان مثال، خراش ها یا آثار جزئی را می توان به راحتی با مایعات غیر ساینده یا پاک کننده های پارافین پاک کرد. با این حال، خراش های عمیق را می توان با رنگ آمیزی درب کنترل کرد.

در حالی که ممکن است برخی خراش ها و علائم روی درب شما ظاهر شود، اما آنها بر طول عمر مواد تأثیری ندارند. این بدان معنی است که خراش روی درب های آلومینیومی بر عملکرد یا زیبایی مواد تأثیر نمی گذارد.

3. چک آپ های منظم

یکی از نکات اساسی و در عین حال بسیار مهم نگهداری برای هر درب این است که آنها را به طور مرتب سرویس یا بررسی کنید.

در حالت ایده آل، هر درب تجاری باید دو بار در سال چک شود تا از حداکثر کارایی اطمینان حاصل شود. اگرچه قوی و مستحکم است، با انجام بررسی های معمول روی درب های آلومینیومی خود، می توانید از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر این، با توجه به میزان ترافیک و فرسودگی روزانه، بازرسی های معمولی درب یک راه عالی برای حفظ امنیت ساختمان تجاری شما است.

4. لولاها و چفت ها را بررسی کنید

جنبه دیگری که باید در هر چک لیست نگهداری درب وجود داشته باشد، بازرسی لولاها ، چفت ها و سایر جنبه های سخت افزاری درب است. از این طریق، شانس بیشتری برای درک اینکه چگونه می توانید عملکرد درب خود را بهبود ببخشید، خواهید داشت.

While aluminium doors by themselves are sturdy and durable, the hardware used to install them may be in need of repairs and upgrades. This may in turn affect the performance of the door, meaning by checking your doors additional hardware, you can ensure a smooth-functioning door.

By asking professionals like Doorway Services to take care of your door repair and maintenance, you can rest assured that your business doors will be in great condition.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو