Home
شیشه میز ناهار خوری 1

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری ، شامل سه دسته اصلیه که دسته اول روی یک میز کامل ، برای محافظت و جلوه دادن به میز استفاده میشه. دسته دوم که رویه و سطح میز رو تشکیل میده و دسته سوم که کل میز را شامل میشه. که به دو دسته اول شیشه رومیزی و به دسته سوم میز شیشه‌ای گفته میشه. در این مقاله به‌طور کامل با انواع شیشه میز ناهار‌خوری آشنا می‌شی

می‌خوای از بقیه عقب نمونی 😮

پس جدیدترین میزهای شیشه‌ای رو از دست نده ‍! شرکت فرکو با بهترین تولیدات شیشه رومیزی و میز شیشه‌ای و قیمت مناسب‌ بهت کمک می‌کنه دکوراسیونت رو متحول کنی! آخر هفته مهمون داری ؟ اگر دوست داری همه از سلیقت تعریف کنن، فقط کافیه طرح مورد نظرت رو به‌فرکو سفارش بدی و کم‌تر از 48 ساعت درب منزلت تحویل بگیری! ما هم فروش آنلاین و هم فروش حضوری داریم 🙂

شیشه شفاف میز ناهارخوری
میز شیشه ای
شیشه دودی سکوریت در میز ناهارخوری

فهرست مطالب

شیشه میز ناهار خوری
شیشه میز ناهار خوری

در این مقاله با این عناوین آشنا میشی

  • انواع شیشه
  • انواع رنگ
  • مزیت شیشه‌
  • قیمت شیشه‌
میز شیشه ای
ترکیب دو متریال شیشه و چوب
شیشه میز ناهار خوری
شیشه دودی با تناژ بسیار ملایم با طراحی لوگو

انتخاب شیشه مناسب

 شیشه میز ناهار خوری ، روی جلوه و کاربری اون تاثیر زیادی داره. به‌همین دلیل مهمه که‌گزینه مناسبی انتخاب کنی. برای مثال اگه‌مثل عکس بالا شیشه به‌طور مستقیم روی پایه‌ها قرار بگیره ، باید از شیشه سکوریت شده یا با ضخامت بالا استفاده کنی تا امنیت اون بالا بره.

شیشه دودی در میز ناهارخوری

همینطور بین رنگی که‌انتخاب می‌کنی و مبلمانت باید تناسب وجود داشته باشه. و هزاران مسئله در نظر گرفته بشه تا مناسب‌ترین شیشه رو برای میزت انتخاب کنی. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌‌کنم با متخصصین ما تماس بگیری تا مشاوره رایگان دریافت کنی.

شیشه رومیزی تخت شفاف

انتخاب میز ناهار خوری بر اساس شکل

  • میز ناهارخوری مربعی شکل
  • میز ناهارخوری مستطیل شکل
  • میز ناهارخوری دایره ای
  • میز ناهارخوری بیضی شکل
  • میز ناهارخوری با شکل دفرمه
میز ناهار‌خوری با شیشه سیاه

میز ناهار خوری مربعی شکل

مربع نماد نظم و تقارنه چراکه دارای خط‌های موازی و شکلی منظمه. شیشه هم نماد پاکی و صداقته. استفاده کردن از شیشه رومیزی برای میز ناهار خوری مربع شکل باعث میشه. که‌محیط مورد نظرت مرتب و دلباز به‌نظر بیاد و از این طرح میز انرژی مثبت زیادی بگیری.

شیشه مربع دوجداره مات

میزهای ناهارخوری مربع شکل معمولاً از دونفره با ابعاد کوچیک شروع میشه و تا هر تعداد و ابعادی که‌بخوای قابل تولیده.

رومیزی برنز با شکل مربع

میز ناهار خوری مستطیل شکل

مستطیل هم مثل مربع مفهوم نظم و انضباط رو به‌مخاطب می‌رسونه. و در کنار متریال شیشه ، باعث میشه که‌محیط شما مرتب و دلباز‌ دیده‌بشه.

شیشه میز ناهار خوری
شیشه رومیزی برای میز چوبی

تو محیط‌های رسمی که‌‌معمولا بخوان بر اساس جایگاه سر میز بشینن، میزهای مستطیلی بسیار مناسبه. همچنین برای تعداد بالا که‌فضای کافی برای میزهای گرد و مربع وجود نداره گزینه خیلی خوبیه.

میز شیشه ای
شیشه رومیزی میز ناهار‌خوری

میز ناهار خوری دایره‌ای شکل

میز گرد نمادی از گرمی و صمیمیته و در جمع‌ها می‌تونه حس خوبی رو به افراد دور میز القا کنه. در انتخاب شیشه گرد با توجه‌به‌قطر میز ضخامت اون تعیین میشه.

شیشه رومیزی گرد برنز برای میز ناهارخوری

معمولا شیشه میز گرد برای سطح چوبی یا فلزی داره از ضخامت ۸ میل و ۱۰ میل استفاده میشه. و برای میز گرد بدون سطح از شیشه میز ناهار خوری ۱۵ میل و ۲۰ میل استفاده میشه.

میز ناهارخوری گرد

این‌رو در نظر داشته‌باش که‌شیشه رومیزی و یا میز شیشه ای ناهار خوری می‌تونه از هر جنسی که‌بخوای و با هر رنگی که‌‌بخوای توسط شرکت فرکو تولید بشه.

شیشه میز ناهارخوری

میز ناهار خوری بیضی شکل

میزهای ناهار خوری بیضی شکل ، معمولاً میزهای خاصی محسوب می‌شن. از میز با این طرح معمولا در دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال استفاده می‌شه. می‌تونی این میزها رو در هر ابعادی که‌دوست داشته باشی سفارش بدهی.

رومیزی بیضی دودی در میز ناهارخوری

برای شیشه میزهای ناهار خوری در ابعاد بزرگ ، پیشنهاد می‌کنم ،که اون‌رو به‌صورت سکوریت و یا لمینت شده سفارش بدی. این دو شیشه امنیت بسیار بالایی دارن و احتمال شکسته شدن اون‌ها بسیار پایین. و در صورت شکسته شدن هم به‌قطعات ریز و بی‌خطری تبدیل می‌شن.

شیشه میز ناهار خوری
میز ناهارخوری بیضی
شیشه شفاف با طرح بیضی

میز ناهار خوری دفرمه

‏ این میز‌ها طبق قواعد مرسوم و بصورت اشکال منظم ساخته نمی‌شن. یعنی نمی‌تونی اون‌ها رو در یک سری اشکال خاص مثل مربع و مستطیل طبقه‌بندی کنی. گستره شکل‌های این دسته‌به اندازه گستره خلاقیت بشر متنوع و وسیع.

شیشه میز ناهار خوری
میز با طرح دفرمه

اگه‌هرگونه طرحی از انواع شیشه میز داری که‌اون رو در بازار پیدا نکردی. و یا هر ایده‌ای در ذهنت داری ، می‌‌تونی تولید محصول مد نظرت رو به‌شرکت فرکو بسپاری. توجه داشته باش که‌طرح موردنظرت با بالا‌ترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت ، ظرف چهل و هشت ساعت برات تولید می‌شه.

شیشه میز ناهار خوری
میز ناهارخوری با شیشه دفرمه چاپی طرح سنگ
شیشه میز ناهار خوری
طراحی دفرمه در میز ناهارخوری

نحوه ساخت شیشه

 شاید برات جالب باشه‌که بدونی مواد اولیه شیشه از شن. ابتدا شن مایع یا سیلیس رو به‌دمای ۷۰۰ درجه سانتی گراد می‌رسونن. ناگفته نمونه‌که به‌سیلیس برخی مواد شیمیایی هم اضافه می‌کنن. که‌کربنات کلسیم و کربنات سدیم از اون جمله‌ان.

ساخت انواع شیشه در کارخانه فرکو

کربنات کلسیم مقاومت شیشه رو بیش‌تر می‌کنه. و کربنات سدیم باعث می‌شه تا سیلیس در دمای پایین‌تری ذوب بشه. پس از ذوب سیلیس اون رو توی قالب‌های مخصوص می‌ریزن تا شکل و فرم بگیره. که‌البته همه‌ی این مراحل نیاز به دانش و تخصص داره.

کوره شیشه‌سازی برای تولید شیشه خم

انواع میز ناهار خوری

  • میز ناهار‌خوری تمام شیشه
  • میز ناهار‌خوری با شیشه رومیزی
میز شیشه ای
شیشه میز ناهار‌خوری

ناهار‌ خوری تمام شیشه

این میز‌های ناهار‌ خوری فقط از متریال شیشه ساخته شدن. ظاهر فوق‌العاده جذاب این میزها باعث شده‌‌که امروزه دارای محبوبیت بسیاری باشن. در سبک دکوراسیون‌های مینیمال و مدرن و امروزی و… از این میز‌های فوق زیبا استفاده زیادی می‌شه.

شیشه میز ناهار خوری
میز ناهار‌خوری با سطح رنگی و پایه استوانه‌ای شفاف

انواع ناهار‌ خوری تمام شیشه

  • میز ناهار‌خوری تمام شیشه خم
  • میز ناهار‌خوری تمام شیشه چند تکه
میز شیشه ای
استفاده از شیشه چند تکه در تولید میز ناهارخوری

ناهار‌ خوری تمام شیشه چند تکه

در اصل به‌این صورت‌ که‌تمام اجزای میز تمام شیشه‌ از جمله پایه‌ و رویه از اتصال چند قطعه شیشه تولید شده‌. برای تولید این میز باید شیشه‌ها رو به‌روش UV به‌هم چسبوند. در تولید این‌گونه میزها به‌ویژه در ابعاد بزرگ باید از یراق‌های بی‌رنگ استفاده کرد. چون وزن شیشه بسیار زیاد می‌شه.

میز شیشه ای
میز تمام شیشه‌ای چند تکه

طرح خاصی از میزهای ناهار خوری هم وجود دارن که‌در اون‌ها دو شیشه رومیزی روی هم قرار می‌گیره. به‌طور مثال به‌صورت تاشو هستن و در این حالت از شیشه میز ناهارخوری دو تکه استفاده می‌شه.

میز تمام شیشه متشکل از چند شیشه تخت
میز تمام شیشه اداری با پایه منحنی

شیشه میز ناهارخوری خم

یکی دیگه‌از طرح‌های خاص شیشه رومیزی ، مدل شیشه تخت با لبه‌های منحنی.که‌در اون لبه‌های شیشه به‌سمت پایین خم شده‌. این نوع رومیزی می‌تونه روی پایه‌های فلزی یا چوبی و حتی شیشه‌ای قرار بگیره. نوع دیگه‌ای‌ هم وجود داره که‌پایه‌های اون از شیشه منحنی و یا استوانه‌ای تشکیل شده‌.

شیشه رومیزی تخت با لبه خمیده

شیشه‌های خم و منحنی در کوره‌های مخصوصی که‌از درجه حرارت بسیار بالایی برخوردارن، ساخته می‌شن. بدلیل زیبایی فزاینده‌ای که‌این محصول ایجاد می‌کنه ، از انواع اون در بسیاری از کشورها از جمله آلمان ، ایتالیا ، فرانسه و هلند استفاده می‌شه. و به‌عنوان یک وسیله لوکس برای ایجاد فضایی شیک و مدرن می‌تونی تو دکوراسیونت استفاده کنی.

استفاده از شیشه یک تکه‌منحنی

یک نکته که‌اگر نخونی پشیمون می‌شی

حتما برات پیش اومده که‌نمونه‌ای خاص از یک محصول ، با جنسی از شیشه یا آینه نظرت رو جلب کرده باشه. و علی‌رغم علاقه زیاد نتونی مشابهش رو پیدا کنی.

شیشه میز ناهار خوری
میز تمام شیشه با پایه‌های خمیده

من این مژده رو بهت می‌دم که‌تو شرکت تولیدی فرکو ، هر نوع محصولی از جنس شیشه و آینه با هر طرح و ویژگی که‌مد نظرت باشه ، تولید می‌شه. کافیه طرح مورد نظرت رو به‌ما سفارش بدی.

این اطمینان و تضمین بهت داده می‌شه که‌سفارشت با بالاترین تکنولوژی‌ها و دقیق‌ترین دستگاه‌ها ساخته می‌شه.

شیشه میز ناهار خوری
میز تمام شیشه خمیده با رنگ زیبای لاکوبل
میز شیشه ای
ترکیب دو متریال چوب و شیشه برای میز

شیشه رومیزی

  • شیشه رومیزی برای انواع میز
  • رویه میز از جنس شیشه
شیشه میز ناهار خوری
شیشه رومیزی طرح‌دار بسیار جذاب

برای میزهای چوبی که‌سطح رویین میز دارای کنده‌کاری و نقش و نگارهای زیباست. باید از شیشه رومیزی شفاف استفاده کنی. تا علاوه بر جلوگیری از آسیب‌های احتمالی ، طرح روی اون هم قابل مشاهده باشه. برای سایر میز‌های ناهار خوری می‌تونی از انواع شیشه طرح دار مات و رنگی هم استفاده کنی.

شیشه میز ناهار خوری
میز با شیشه خم

برای تولید شیشه رومیزی برای انواع میز ناهار خوری ، اول الگوی مورد نظر گرفته می‌شه. سپس شیشه با ضخامت متناسب و طبق الگو برش داده شده و آماده می‌شه .

شیشه رومیزی

متریال‌های قابل ترکیب با شیشه برای میز

  • استیل
  • سنگ
  • چوب
  • آلومینیوم
شیشه میز ناهار خوری
میز شیشه‌ای غذاخوری با شیشه رفلکس سیاه

شیشه رومیزی برای جنس‌های مختلف

از شیشه رو‌میزی می‌تونی برای انواع ناهار خوری با متریال‌های مختلف استفاده کنی. جنس میز هر چیزی می‌تونه باشه. مثل انواع چوب و فلز در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف.

شیشه سفید لاکوبل در میز ناهار‌خوری

درواقع شیشه میز ناهار‌ خوری برای محافظت از میز موردنظر بر روی اون قرار می‌گیره. و از اون در برابر رطوبت و خط و خش محافظت می‌کنه. همچنین جلوه میز ناهار‌خوری رو هم بیش‌تر و زیباتر می‌کنه.

میز با شیشه رومیزی لاکوبل

ناهار خوری با متریال شیشه و استیل

یکی دیگه از طرح‌های خاص شیشه رومیزی ، طرحی‌که شیشه‌روی تعدادی پایه استیل توسط چسب‌های لیزری چسبیده می‌شه. به‌طوری‌ که‌به دلیل تابش نور ماورا بنفش اثری از چسب روی شیشه مشاهده نمی‌شه.

شیشه میز ناهار خوری
میز ناهارخوری

در طرح‌های جدید تعدادی پایه‌استیل گرد روی زمین قرار گرفته و شیشه میز ناهارخوری با ضخامت ۱۶ میل یا ۲۰ میل روی پایه‌ها توسط چسب UV چسبیده می‌شه. البته این ترکیب می‌تونه برعکس هم باشه که‌پایه‌ها از جنس شیشه باشن و رویه‌ از استیل و یا جنس‌های دیگه.

شیشه میز ناهار خوری
میز شیشه‌ای با پایه استیل

ناهار خوری با متریال شیشه و سنگ

تو این طرح تعدادی پایه سنگی مدرن در قسمت مورد نظر قرار داده شده و شیشه ۱۶ میل یا ۲۰ میل کریستال یا اکسترا کلیر روی سنگ‌ها قرار داده می‌شه. این نوع از شیشه رومیزی با نام شیشه رومیزی مدرن نیز شناخته شده.

میز شیشه ای
میز ناهارخوری مدرن با پایه سنگی

برای تولید شیشه میز ناهارخوری ۱۰ نفره با پایه‌های سنگی مدرن و پایه‌های استیل طلایی و نقره‌ای از ضخامت ۲۰ میل استفاده می‌شه. این امکان وجود داره که‌متریال شیشه و سنگ با روش‌های دیگه‌هم ترکیب بشه.

شیشه میز ناهار‌خوری

شیشه میز ناهار‌ خوری و چوب

چوب یک متریال از دل طبیعت و استفاده کردن از اون در هر محیطی به‌ما حس طبیعت را القا می‌کنه. که‌برای ذات انسان خوشاینده. استفاده کردن از میزهای چوبی از قدیم در ایران رواج داشته. و با گذر زمان ظاهر این میزها هم تغییرات بسیار زیادی داشته‌تا با سبک دکوراسیون امروزی هم‌خونی داشته باشه.

شیشه میز ناهار خوری
میز ناهارخوری با پایه‌های چوبی و شیشه دودی

اما میزهای چوبی همیشه یک سری مشکلاتی رو به‌همراه دارن که‌مجبور به‌استفاده از شیشه رومیزی هستی تا بتونی با‌محافظت از اون ، از داشتنش برای مدت طولانی لذت ببری. استفاده از شیشه رومیزی سختی‌های استفاده از میز چوبی رواز بین می‌بره.

میز شیشه ای
شیشه میز ناهارخوری 2

از مشکلاتی که‌میزهای چوبی دارن می‌شه به‌خط و خش پذیری با ضربه‌ها و آسیب‌های کوچیک اشاره کرد. که‌شیشه رومیزی مخصوصاً شیشه‌های فرکو چنین مشکلاتی رو ندارن و در صورت استفاده از اون‌ها جلوی این ضرر گرفته می‌شه. یکی از مهمترین دلایلی که‌باید از شیشه رومیزی برای میزهای ناهار خوری چوبیت استفاده کنی ، اینه‌که شیشه خاصیت آنتی باکتریال داره.

استفاده از شیشه بر روی کانتر آشپزخانه

از اون‌جائیکه در صورت ریختن مایعات و مواد غذایی بر روی شیشه به‌درون اون نفوذ نمی‌کنه ، در نتیجه باکتری و آلودگی‌ها نمی‌تونن در اون رشد کنن. این درحالی‌که چوب نفوذ پذیره و در صورت ریختن مواد غذایی روی اون ، مواد رو به‌خودش جذب می‌کنه و شرایط رو برای رشد انواع باکتری‌ها فراهم می‌کنه.

شیشه رنگی در میز چوبی
شیشه میز ناهار خوری
شیشه بسیار مقاوم لمینت چند لایه

برای مطالعه و سفارش هرکدوم از عناوین زیر روی اون‌ها ضربه بزن

شیشه میز ناهار خوری
شیشه گرد رومیزی با طراحی در حاشیه

ترکیب شیشه و آلومینیوم

آلومینیوم یک فلز سبکه‌که امروزه از اون بسیار استفاده می‌شه از جمله دلایلی که‌استفاده از آلومینیوم بسیار رواج پیدا کرده‌ ، این مزیت اونه، که‌به مرور زمان کم‌تر دچار آسیب می‌شه و زنگ نمی‌زنه و مدت زمان طولانی سالم و سلامت و زیبا باقی می‌مونه.

شیشه میز ناهار خوری
میز با شیشه رومیزی طرح سنگ

امروزه این امکان فراهم شده‌که آلومینیوم رو به‌صورت طرح‌دار ساخت. اضافه شدن این قابلیت جذاب به‌دیگر کاربرد‌های اون ، باعث رواج روز افزون این محصول شده. ترکیب دو متریال آلومینیوم و شیشه مخصوصاً در سبک دکوراسیون صنعتی بسیار جذابه. می‌تونی بر روی پایه‌های آلومینیومی یک رویه شیشه‌ای سفارش بدی و از زیبایی و کیفیت اون بهره‌مند بشی.

آلومینیوم‌های طرح چوب معمولاً از طرح‌های چوب‌های گرون قیمت مانند چوب راش و چوب گردو و…استفاده می‌کنن. که‌ظاهر فوق‌العاده شیک و جذابی دارن. شیشه نماد پاکی و صداقته و در کنار آلومینیوم طرح چوب انرژی مثبت زیادی رو به‌محیط‌های ما القا می‌کنه.به‌همین دلیل استفاده کردن از این دو متریال در کنار هم پیشنهاد می‌شه.

آلومینیوم طرح چوب

همون‌طور که‌گفتیم امکان طرح‌دار شدن آلومینیوم‌ها فراهم شده و یکی از پر‌طرفدار‌ترین طرح‌های امروزه آلومینیوم ، طرح چوب هستش. استفاده از آلومینیوم طرح چوب باعث می‌شه‌تا علاوه بر ایجاد حس طبیعت ، برای محیط مورد نظرت ، با مشکلاتی چون هوازدگی و خوردگی به‌مرور زمان مواجه نشی. هم‌چنین استفاده کردن از آلومینیوم ، نوعی کمک به‌طبیعت هم محسوب می‌شه. چراکه‌ برای ساخته شدن این میز ، نیازی به‌قطع شدن درختان نیست.

میز با شیشه رومیزی و پایه چوبی
شیشه فوق شفاف از نوع کریستال

رویه‌ میز از جنس شیشه

در این حالت پایه میز می‌تونه هر جنسی داشته باشه مثل چوب، سنگ‌های تزیینی، فلز و یا هر چیز دیگه. و بعد شیشه میز ناهار‌ خوری بر روی پایه‌ها به‌عنوان قسمت رویه قرار می‌گیره. جلوه و جذابیت این مدل بسیار زیاده و مزیت اون اینه‌که در این صورت یک میز ناهار‌خوری ساده و بسیار شیک خواهی داشت.

میز نهار خوری شیشه‌ای

حسن استفاده از شیشه در اینه‌که می‌تونه با انواع صندلی‌ها و دکوراسیون خود رو تطبیق بده و به‌زیبایی اون‌ها اضافه‌کنه. در این صورت چون از شیشه میز ناهار‌ خوری استفاده‌شده باعث می‌شه‌تا در نظر بیننده این حس ایجاد بشه ، که‌فضایی اشغال‌ نشده. استفاده از این میزها یک فضای روشن و دل‌باز ایجاد می‌کنه.

ساخت سفارشی شیشه میز ناهار‌ خوری 

در ساخت سفارشی محصول ، همه‌چیز دقیقا همونطور که‌شما بخوای انجام می‌شه. ضخامت شیشه ، طول و عرض اون ، طرح و نقش و رنگ و… همه‌چیز بنا به‌خواست و سلیقه شما اعمال می‌شه. مشاورین ماهم شمارو در این امر یاری می‌کنن تا بهترین انتخاب‌ها رو داشته باشی. هم‌چنین می‌تونی برای انتخاب مناسب ضخامت و جنس شیشه از متخصصین ما مشاوره بگیری. مطمئن باش با فرکو همون چیزی رو که‌دوست داری بدست میاری.

میز با طراحی گوی چوبین و شیشه گرد شفاف

 چگونه یک شیشه میز ناهار‌ خوری رو تعویض کنیم 

برای تعویض شیشه میز ناهار خوری ، می‌تونی به‌صورت حضوری اقدام کنی. و یا از طریق تماس با مشاورین فرکو و یا ازطریق پیج اینستاگرام ، محصول مورد نظرت رو بصورت آنلاین خریداری کنی. و یا طبق خواست و سلیقه خودت سفارش بدی.

برای انتخاب درست ، باید شکل دقیق اون رو بر روی یک کاغذ طراحی کنی. البته در صورتیکه طرح اون ، مربع و مستطیل یا دایره باشه ، نیاز به‌طراحی اون نیست. فقط کافیه ، طول و عرض اون‌رو به‌طراحان صنایع فرکو اطلاع بدی. ولی اگه‌میز ، از شکل خاصی برخورداره و طراحی و اندازه‌گیری اون برات کار آسونی نیست. درصورت نیاز، متخصصان فرکو برای انجام اندازه‌گیری دقیق به‌محل مورد نظرت خواهند اومد.

شیشه میز ناهار خوری
میز مستطیل با شیشه شفاف نشکن

نکاتی که‌در هنگام سفارش شیشه رومیزی باید در نظر داشته باشی

  1. باید ابعاد میز رو بطور دقیق اندازه‌گیری کنی.
  2. ضخامت شیشه رو در نظر بگیری.
  3. رنگ مورد نظر شیشه رو مشخص کنی.
  4. جنس و کیفیت شیشه رو معین کنی.
  5. شیشه مورد نظر خودت رو بر اساس شفافیت یا مات بودن اون مشخص کنی.
  6. لبه‌های شیشه مدنظرت از کدوم نوعه؟ باید طرح مورد نظرت رو انتخاب کنی.
  7. در صورتی که‌خودت الگوی شیشه رو روی کاغذ می‌کشی، اگه‌قسمتی از شیشه نیاز به‌سوراخ کردن داره ، باید جای اون رو مشخص کنی.
  8. و درآخر با شماره  02188068352 تماس بگیری و سفارشت رو ثبت کنی.
شیشه میز ناهار خوری
شیشه میز

 شیشه میز ناهار خوری با چه دستگاهی طراحی می‌شه 

ما برای اینکه بتونیم شیشه‌های مناسب برای میزهای شما طراحی کنیم ، با استفاده از دستگاه سی ان سی الگوی مورد نظر رو برش می‌دیم. در بعضی از انواع شیشه که‌دارای طرح‌های خاص هستن و از لبه‌های نامتقارن و یا دالبر برخوردارن ، برای برش شیشه از دستگاهی به‌نام مستر استفاده می‌کنیم. با توجه به‌اینکه طرح‌های مختلف شیشه با دستگاه‌های مختلفی ساخته می‌شن و زمان مورد نیاز برای انواعشون متفاوت هستش ، قیمت تمام شده‌ اون‌ها هم متفاوته.

میز شیشه ای
ترکیب شیشه و چوب در میز

انتخاب ضخامت شیشه میز ناهار‌ خوری 

 یکی از مهم‌ترین قسمت‌های انتخاب شیشه ، توجه به‌ضخامت اون هستش. هرچقدر سایز میز بزرگ‌تر باشه ضخامت بیش‌تر می‌شه. برای تامین امنیت و هم‌چنین دوام بیش‌تر محصول ، باید استاندارد‌های مشخص‌شده در انتخاب ضخامت شیشه رعایت بشه. بعضی از افراد تصور می‌کنن اگه ضخامت کم‌تر از حد استاندارد باشه ، مشکلی ایجاد نمی‌شه و حتی میز سبک‌تر و ظریف‌تر می‌شه. در صورتی که‌در میز ناهارخوری که‌با ظروف سرو کار داره ، توجه به‌مقاومت شیشه بسیار ضروریه. با توجه به‌نوع میز ضخامت شیشه متغیره. برای میزهایی که‌دارای سطح کامل هستن قطعا ضخامت کم‌تری نیازه تا میز‌هایی که‌خود شیشه سطح اصلی میز رو تشکیل می‌دن.

شیشه میز ناهار خوری
میز مربع پایه چوبی با شیشه کریستال

بعضی از افراد هم به‌خاطر اینکه مقاومت بیش‌تری داشته باشه ،ضخامت بالا رو انتخاب می‌کنن. در صورتی که‌این‌کار هم باعث می‌شه پایه‌های میز نتونن وزن شیشه‌ رو تحمل کرده و تعادل میز رو حفظ کنن. که‌این بسیار خطرناکه. بنابراین انتخاب ضخامت برای هر میزی متفاوته و تعیین اون نیازمنده تخصص هستش.

میز شیشه‌ای چهار نفره

مثلا اگه‌میز شما زیر 0.5 متر مربع باشد ، ضخامت 4 میلی‌متر مربع برای اون مناسبه. یا اگه ابعاد اون بیش‌تر از یک‌ متر باشه ، شیشه 8 میل مناسب‌تره. پس رابطه مستقیم بین اندازه‌ و ضخامت شیشه میز ناهار‌ خوری وجود داره. پیشنهاد می‌شه برای اطلاع از ضخامت مناسب برای میز مورد نظرت با متخصصین شرکت فرکو تماس بگیری و مشاوره رایگان دریافت کنی.

رنگ شیشه میز ناهار‌ خوری رو چگونه انتخاب کنیم 

این مسئله بسیار مهمه چون اگه‌رنگ مناسب رو انتخاب نکنی روی زیبایی میزت و دکوراسیون اتاقت تاثیر منفی می‌زاره. رنگ شیشه باید مناسب با میز و مطابق رنگ اون انتخاب بشه. برای داشتن یک فضای دلنشین و زیبا حتماً به‌انتخاب رنگ شیشه توجه زیادی داشته‌باش .البته مشاورین ما می‌تونن در این امر راهنمائیت کنن.

انواع ابزار دور شیشه 

  •  تراش ساده 
  •  تراش ‌دو پله 
  •  تراش سه پله  
  • دیاموند 
  •  لوله ساده 
  •  لوله براق  
میز شیشه‌ای رنگی

ابزار تراش دو پله

ابزارهای مختلفی رو می‌شه بر روی شیشه میز ناهار خوری اعمال کرد. اما ابزار دو پله (  Double OG ) و دیاموند ( Flat Edge ) دارای محبوبیت بیش‌تری هستن. علاوه بر این دو نوع ، ابزار تراش انگشتی و پخ هم قابل سفارش هستن.

انواعی از تراش دور شیشه میز

کاربرد شیشه میز ناهار‌ خوری

 کاربرد اصلی شیشه رومیزی بعد از زیبایی ، محافظت از سطحی هستش که‌روی اون قرار می‌گیره. مخصوصا میزهای چوبی ،که‌به‌سرعت دچار خرابی و فرسودگی می‌شن. برای نگهداری این میز‌ها در برابر ضربه و خط و خش از شیشه رومیزی استفاده می‌‌شه.

  • نصب آسان
  • وزن متناسب
  • ضد آب
  • مراقبت کم
  • ضد باکتری 
  • تمیزی آسان 
  • ضد‌خش
  • قابل تعویض
شیشه میز ناهار خوری
شیشه میز ناهار خوری

نصب آسون شیشه

برای نصب یک شیشه رومیزی نیاز به‌هیچ وسیله‌ای نیست و از هیچ پیچ و مهره‌ای استفاده نمی‌‌شه. اگه‌شیشه بزرگ و سنگین باشه فقط برای حمل اون به‌کمک نیاز داری. در غیر این صورت می‌تونی به‌تنهایی اون رو روی میزت نصب کنی و به‌سادگی از اون استفاده کنی ، بدون این‌که نیاز به‌یک نصاب یا متخصص داشته باشی.

میز شیشه ای
میز شیشه‌ای

وزن متناسب شیشه

شیشه‌ها دارای وزن‌های متفاوتی هستن. هرچه تعداد لایه‌های بکار رفته درشیشه بیش‌تر باشه ، وزن اون نیز سنگین‌تر خواهد بود. ولی مسلما وزن برخی متریال‌ها مثل چوب و یا سنگ از شیشه بیش‌تره. مگر این‌که ابعاد میز ناهارخوری بزرگ باشه که‌در اینصورت وزن شیشه بالا خواهد بود. ولی با این وجود نیز سنگینی اون بقدری نخواهد بود که‌برای نصب اون به‌یک نصاب نیازمند باشی.

انواع شیشه در وزن‌های متفاوت

ضد آب بودن شیشه میز ناهار خوری

 شیشه‌ها در برابر آب و رطوبت مقاومن و دلیل اون هم اینه‌که هیچ منافذ بازی روی اون‌ها نیست و سطحی فشرده و متراکم دارن. این امر باعث شده در مجاورت مستقیم آب نیز دچار مشکل نشن. این خاصیت شیشه باعث محافظت از میز می‌شه. چوب و فلز با آب میونه خوبی ندارن. و آب باعث خرابی و فرسایش اون‌ها می‌شه. گذشت زمان کیفیت چوب رو کاهش می‌ده و جلا و زیبایی فلز رو از بین می‌بره ، ولی استفاده از شیشه از فرسایش اون‌ها جلوگیری می‌کنه. و مثل جلد کتاب که‌از کتاب محافظت می‌کنه. میز رو پوشش می‌ده.

مراقبت از شیشه

متریال‌های دیگه‌ای هم که‌با اون‌ها میز ساخته می‌شه مانند چوب نیازمند مراقبت کردن هستن. در حالی‌که‌ خود شیشه مراقبت خاصی لازم نداره. و اگه ضربه‌ای شدید به‌اون وارد نشه ، سال‌های سال برای شما کار می‌کنه. مدل‌های جدید شیشه میز ناهار خوری در وبسایت farkoo.ir قابل مشاهده هستش.

شیشه میز ناهار خوری
شیشه میز ناهار خوری

ضد خش بودن شیشه میز ناهار خوری

شیشه نسبت به‌برخی جنس‌ها مثل چوب مقاوم‌تره و دیرتر روی اون خش می‌افته و برای استفاده روزمره انتخاب بسیار مناسبیه.

میز جلومبلی

تمیزی راحت شیشه رومیزی ناهار خوری

اگر روی شیشه غذاخوری هر چیزی بریزه به‌راحتی و با یک دستمال نمناک تمیز می‌شه. بعد از پاک کردن هیچ اثری از اون باقی نمی‌مونه. مخصوصا این قابلیت برای میز ناهار خوری بسیار حائز اهمیته. چراکه اعضای خونواده می‌تونن از سنین مختلفی باشن که با وجود شیشه رومیزی دیگه نیاز نیست نگران خرابکاری‌های کوچولوی خونواده باشی.

شیشه رومیزی بر پایه سنگی

 با این کارها عمر شیشه میز ناهار خوری رو بالا ببر

 بعضی از شیشه‌های رنگی مثل لاکوبل یک لایه ضد‌خش روی اون‌ها استفاده می‌شه که‌با چسب سیلیکون ضد‌خش می‌شن. اما اگه‌از لایه ضد‌خش پوشونده نشده باشه باید اقداماتی برای حفظ اون از آسیب‌ها انجام بدی. مثلا قبل از سرو غذا روی اون از رومیزی یا زیر بشقابی‌هایی که‌برای همین منظور ساخته می‌شن استفاده کنی. تا وقتی بشقاب یا لیوان روی اون قرار می‌گیره خط نیفته و در صورت نوشیدن چای از زیر لیوانی استفاده کنی.

شیشه میز ناهار خوری
شیشه میز ناهار خوری بزرگ

انواع جنس شیشه بی‌رنگ

  • فلوت ساده
  • کریستال
  • سوپر کلیر
  • شیشه کلیر
شیشه میز ناهارخوری مربع شکل

شیشه فلوت ساده

شیشه‌های ساده از قدیم‌الایام مورد استفاده قرار می‌گرفته. این شیشه‌ها که‌مراحل تولید پیچیده‌ای هم ندارن دارای ظاهری تقریبا شفاف هستن و نور رو از خود عبور می‌دن.

شیشه در نورپردازی خونه‌ها از طریق پنجره تاثیر به‌سزایی داره. ازین شیشه‌ها هم در پذیرایی و هم آشپزخونه می‌شه بهره برد.

شیشه‌های ساده فلوت جزو اولین تولیدات این محصول هستن که‌هنوز فرآوری خاصی روی اونا انجام نشده و از نظر شفافیت پایین‌ترین درجه شفافیت رو دارن. از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به‌صرفه هستن.

شیشه میز ناهار خوری
شیشه میز ناهارخوری

شیشه کریستال

کریستال بهترین نوع شیشه‌ تولید شده تا به‌امروزه که‌راهی بازار‌ شده. این شیشه‌ به‌دلیل شفافیت بسیار بالا در عرصه‌ صنایع تولیدات شیشه‌های دکوراتیو بسیار پر اهمیته. به‌همین دلیل از این شیشه‌ها به‌عنوان شیشه‌های بلوری نیز یاد می‌شه. شیشه‌های کریستال متاسفانه امروزه فقط از کشور‌های دیگه وارد ایران می‌شن و ما فعلا تولیدی در داخل ایران با عنوان شیشه کریستال نداریم و هرچه هست سوپر کلیر و کلیره. که‌در نوع خودشون بسیار شفاف و با کیفیت و مقرون به صرفه‌تر هستن.

شیشه میز ناهار خوری
میز بسیار شیک با طراحی مدرن

شیشه‌های سوپر کلیر

شیشه‌های سوپرکلیر بعد از شیشه‌های کریستال شفاف‌ترین شیشه‌های بازار هستن. این شیشه‌ها شفافیت بسیار بالایی دارن و به‌همین دلیل زیبایی و جذابیت بی‌نظیری دارن. همه‌ی ما محیط‌های روشن و نورانی رو دوست داریم. به‌همین دلیل در انتخاب شیشه دنبال شفاف‌ترین اون می‌گردیم. شیشه‌های سوپر کلیر ، شیشه‌هایی براق و جذاب هستن که‌برای میز ناهار خوری هم انتخابی مناسب هستن.

شیشه میز ناهارخوری مستطیلی

شیشه کلیر رومیزی

درصد شفافیت شیشه‌های کلیر کم‌تر از شیشه‌های سوپرکلیره ، اما با این‌حال شفافیت بالایی داره. این شیشه مقرون به‌صرفه‌تر از شیشه‌های کریستاله و در ایران هم به‌صورت مستقل تولید می‌شه. شیشه‌های کلیر رو با بالاترین خلوص و کیفیت از شرکت تولیدی تخصصی شیشه فرکو بخواه.

شیشه میز ناهار خوری
استفاده از شیشه شفاف کلیر در میز

مقاوم‌سازی شیشه در برابر شکستن بر اثر ضربه یا فشار

شیشه‌هارو به‌عنوان شکننده‌ترین عناصر طبیعت می‌شناسیم که‌این امر موجب دودلی ما برای استفاده از شیشه می‌‌شه. اما نگران نباش! با پیشرفت علم و صنعتی شدن دستگاه‌های تولید شیشه ، امروزه روش‌های فراوونی برای تولید شیشه‌های نشکن و مقاوم‌سازی شیشه‌ها در برابر شکستن وجود داره که‌به بعضی از این روش‌ها اشاره می‌کنم:

لمینت کردن شیشه رومیزی

سکوریت کردن شیشه‌ها

شیشه میز ناهارخوری 4 نفره

لمینت کردن شیشه‌های رومیزی

یکی از روش‌های مناسب برای مقاوم سازی شیشه ، لمینت کردن اونه. طریقه‌ی لمینت کردن شیشه‌ها به‌این صورته‌که چند شیشه با جنس مورد نظر رو در کنار یک‌دیگر قرار می‌دن و طی فرایندی با استفاده از لایه PVB این چند لایه شیشه رو به‌یکدیگر می‌چسبونن. با این کار مقاومت شیشه در برابر خط و خش و ضربه و فشار بسیار بالا می‌ره.

شیشه‌های لمینت از ایمنی بسیار زیادی برخوردارن. حتی اگر شکسته بشن ذراتشون از هم جدا نمی‌شه. شیشه میز ناهار خوری لمینت از دو لایه تشکیل شده و برای خونه‌هایی که‌افراد خردسال دارن بهترین گزینه محسوب می‌شه. چراکه‌ حتی با وجود شکسته شدن شیشه آسیبی به‌کسی وارد نمی‌شه.

شیشه میز ناهار خوری
شیشه میز ناهارخوری

سکوریت کردن شیشه‌های رومیزی

بهترین روشی که‌امروزه برای نشکن کردن شیشه به‌کار می‌برن همین روش سکوریت کردنه. نکته‌ی مهم قبل از توضیح دادن این‌که سکوریت چیه، اینه‌که باید توجه داشته باشی ، شکل و ابعاد دقیق شیشه‌ مورد نیاز خود رو باید قبل از سکوریت کردن مشخص کنی. زیرا شیشه‌های سکوریت شده به‌هیچ عنوان قابلیت برش مجدد ندارن.

شیشه سکوریت لمینت شده در میز

نحوه سکوریت کردن شیشه

 سکوریت کردن به‌فرآیندی گفته می‌شه که‌طی اون فرآیند دمای شیشه مورد نظر رو تا ۷۰۰ درجه سانتی‌گراد بالا می‌برن. و پس از اون دمای لایه‌های خارجی شیشه رو پایین میارن به‌این صورت که‌لایه‌های خارجی سریع‌تر از لایه‌های داخلی شیشه خنک می‌شه. در نتیجه این فرایند استحکام شیشه تا ۷ برابر بیش‌تر می‌شه و در صورت شکستن شیشه ، شکسته‌های اون به‌قطعات کوچک تبدیل می‌شه که‌باعث بریدگی نمی‌شه.

شیشه میز ناهار خوری
شیشه رومیزی

چرا شیشه میز ناهار خوری رو به‌صورت سکوریت شده سفارش بدیم

زمانی که‌می‌خوای از شیشه برای ناهار خوری‌ استفاده کنی ، مخصوصا اگه‌ابعاد میزت بزرگ باشه. باید این رو در نظر داشته باشی که‌برای امنیت هرچه بیش‌تر و راحت بودن خیالت، بهتره که‌شیشه رومیزیت رو به‌صورت سکوریت و یا لمینت شده سفارش بدی. برای تهیه کردن یک شیشه سکوریت شده با کیفیت و قیمت مناسب پیشنهاد ما ، شرکت فرکو هستش. برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه می‌تونی با متخصصین شرکت فرکو تماس بگیری.

شیشه میز ناهار خوری
شیشه دودی سکوریت شده در میز غذاخوری

شیشه‌های رنگی میز ناهار‌ خوری

در اصول طراحی دکوراسیون داخلی ، یکی از اون‌ها ترکیب صحیح رنگ‌هاست. که‌با تولید شیشه میز ناهار خوری رنگی ، براحتی می‌شه رنگ مناسب رو با توجه به‌رنگ میز ناهارخوری و رنگ دکور محیط انتخاب کرد. ضمنا رنگ‌های قابل استفاده به‌‌دو صورت دو رو نما (ساده) و یک رو نما یا لاکوبل وجود دارن.

شیشه رنگی منحنی

انواع شیشه‌های رنگی میز ناهار خوری

  • شیشه ترنسپرنت
  • شیشه رنگی لاکوبل
  • شیشه متلوکس
  • شیشه رنگی متلاک
  • شیشه رنگی ارسی
شیشه ترنسپرنت رومیزی

شیشه ترنسپرنت چیست

شیشه‌های ترنسپرنت شیشه‌های رنگی شفافی هستن که‌پشت اون‌ها پیداست و نور ازشون رد می‌شه. البته از اون‌جایی که‌این شیشه‌ها به‌صورت رنگی هستن ، قطعا نوری که‌از اون‌ها رد می‌شه به‌همون رنگ در میاد. این شیشه شبیه همون شیشه‌هاییه که‌روی درب و پنجره‌های قدیمی و سنتی استفاده می‌شد. البته این شیشه‌ها امروزه علاوه بر کاربرد در فضا‌های سنتی و ساخت پنجره و درب رنگی ، به‌شکل‌های مدرن مثل‌: شیشه میز ناهارخوری و… در فضا‌های امروزی و جدید مورد استفاده قرار می‌گیره.

میز شیشه ای
شیشه رومیزی دودی

انواع شیشه‌های ترنسپرنت

  • شیشه رومیزی دودی
  • شیشه‌های برنز رنگ
  • شیشه‌های شامپاینی
  • شیشه طلایی رومیزی
شیشه میز ناهار خوری
شیشه رومیزی رنگی

شیشه میز ناهار خوری رومیزی دودی

شیشه‌های دودی ، تناژ متنوعی از رنگ‌های خاکستری تیره مایل به‌قهوه‌ای دارن. البته مقدار تیرگی و روشنی اون‌ها بستگی به‌سلیقه و نوع سفارش شما مشتری محترم داره. این رنگ به‌عنوان شیشه میز ناهار خوری گزینه مناسبیه ، زیرا گردو خاک و کثیفی رو کم‌تر از انواع معمولی و شفاف نشون می‌ده. در صنایع فرکو رنگ دودی با طیف متنوعی از تیره تا روشن وجود داره. قیمت شیشه‌های دودی تیره‌رنگ از دودی روشن بیش‌تره.

شیشه میز ناهار خوری رومیزی برنز

این رنگ زیبا و خاص مناسب انواع سبک‌های دکوراسیونه. برنز رنگی بین آجری و دودیه. رنگ برنز برای میزهای ناهارخوری قهوه‌ای رنگ انتخاب مناسبی محسوب می‌شه.صنایع فرکو شیشه‌های برنز رو در ضخامت‌های ۶ میل ، ۸ میل ، ۱۰ میل ، ۱۲ میل و ۱۵ میل عرضه می‌کنه.

توجه داشته باش که‌هرچه ضخامت شیشه میز ناهار خوری برنز بیش‌تر بشه ، به‌طبع رنگ اون تیره‌تر به‌نظر می‌رسه به‌‌طور مثال در ضخامت ۲۰ میل ، رنگ برنز تیره‌تر از ضخامت 6 میل دیده می‌شه.

میز شیشه ای
میز با شیشه شیک و جذاب برنز

شیشه‌های لاکوبل میز ناهار خوری

نام دیگه شیشه لاکوبل ، شیشه‌ پشت رنگیه. همون‌طور که‌از اسم اون نیز مشخصه ، همون شیشه‌ معمولی و شفافه که‌با استفاده از دستگاه مخصوص پشت اون‌ به‌رنگ دلخواه مشتری درمیاد. توجه داشته باش که‌این رنگ‌ها ؛ رنگ‌هایی مخصوص شیشه هستن و به‌هیچ عنوان به‌هنگام استفاده دچار رنگ پریدگی و خط و خش نمی‌شن.

شیشه رومیزی لاکوبل

برای تولید هر یک از این شیشه‌های رنگی مانند لاکوبل می‌شه از انواع جنس شیشه طبق خواست و نیاز مشتری استفاده کرد.

در حقیقت لاکوبل نام برندی بلژیکیه‌ ، که‌اولین بار شیشه‌های پشت رنگ‌شده رو تولید کرد. و چون اولین بار از طریق این شرکت وارد بازارهای ایران شد در بین مردم به‌شیشه لاکوبل معروف شد.
این شیشه‌ها نور رو عبور نمی‌دن.

 شیشه میز ناهار خوری
شیشه رومیزی

شیشه‌های متلوکس میز ناهار‌ خوری

این شیشه‌ها نیز مانند لاکوبل از دسته شیشه‌های پشت رنگ شده هستن. اما تفاوتی که‌با لاکوبل دارن اینه‌که لاکوبل براقه اما شیشه‌های متلوکس مات هستن. اینه شیشه ظاهر فوق‌العاده لوکسی داره و در دکوراسیون‌های لاکچری از اون بسیار استفاده می‌شه.

چیزی که‌ اون‌رو از شیشه‌های مات دیگه متمایز می‌کنه اینه‌که می‌تونی در هر رنگی سفارش بدی. متلوکس نیز مانند شیشه‌های پشت رنگ شده نور رو عبور نمی‌ده.

شیشه مات میز اداری یا متلوکس

شیشه میز ناهار خوری متلاک یا متالیک

این شیشه‌ها زیبایی فوق‌العاده‌ای دارن و از نظر ظاهری با لاکوبل تفاوت‌های جزئی دارن. شاید در نگاه اول نتونی این دو رو از هم تشخیص بدی. شیشه‌های متالیک همون‌طور که‌از اسمشون هم پیداست ، یک قابلیت خاص دارن. به‌این صورت که‌وقتی در مسیر تابش نور قرار بگیرن ، حالت بلور مانندی که‌در ساختارشون هست رو نشون می‌دن. و با منعکس کردن نور توسط بلورها حالت اکلیل مانند جذابی رو به‌نمایش در میارن.

شیشه میز ناهار خوری
میز با شیشه زیبای متالیک

شیشه متالیک با لاکوبل در نوع رنگ‌ آمیزی هم تفاوت داره. یعنی در لاکوبل پس از پایان فرایند تولید ، پشت شیشه به‌رنگ دل‌خواه در میاد. اما رنگ شیشه متالیک در ساختارش وجود داره.

شیشه میز ناهار خوری
شیشه اکلیلی میز ناهارخوری

یک نکته‌ جالب که‌باید بدونی

حتما برات پیش اومده که‌‌موقع دیدن یک فیلم یا یک عکس ، محصولی نظرت رو جلب کنه و دوست داشته باشی که‌از اون وسیله در خونه یا محیط مورد نظرت داشته باشی. یا اصلاً یک نوع وسیله خاص در ذهنت داری که‌نمونش رو در بازار پیدا نمی‌کنی.

میز شیشه ای
طراحی متمایز میز تمام شیشه با رنگ برنز

ما برای شما وسایل شیشه‌ای که‌در ذهنت داری‌رو مناسب با مبلمان و دکوراسیون خونت تولید می‌کنیم. کافیه تا عکس یا طراحی محصولی که‌می‌خوای رو برای متخصصین ما ارسال کنی و ساختش رو به‌ما بسپاری. برای ارتباط با متخصصین فرکو روی تصویر زیر کلیک کن.

شیشه میز ناهار خوری
میز شیشه ای
میز شیشه ای
میز عسلی و جلومبلی با رنگ ترنسپرنت رنگین کمانی

انواع شیشه مناسب میز ناهار خوری از نظر طرح

  • شیشه میز ناهارخوری رفلکس
  • شیشه‌های اکریلیک
  • شیشه میز‌های مات ناهارخوری
  • شیشه‌های طرح‌دار میز
  • شیشه‌های سندبلاست ناهار‌خوری
  • پتینه کردن شیشه‌
شیشه میز ناهار خوری
سندبلاست در میز ناهارخوری

شیشه ناهارخوری رفلکس

شیشه‌های رفلکس به‌دلیل تفاوتی که‌در عناصر ترکیبی اون‌ها هنگام تولید ایجاد می‌شه ، حالت آینه‌ای به‌خود می‌گیرن. دقت کن که‌این شیشه آینه نیست و با توجه به‌تغییر جهات نور پشتش مشخص می‌شه و نور هم از اون عبور می‌کنه. استفاده از این محصول در دکوراسیون سالن پذیرایی و فضای ناهارخوری تاثیر فراوونی داره.

شیشه رفلکس رومیزی

این محصول در رنگ‌های مختلفی وجود داره. شیشه میز ناهار خوری رفلکس در کشورهای آسیای شرقی به‌ویژه در چین ، ژاپن و کره جنوبی به‌کرات استفاده می‌شه ، و از محبوبیت بسیار زیادی برخورداره.

شیشه میز ناهار خوری
شیشه رفلکس در میز

انواع شیشه میز ناهار خوری مات

سندبلاست

ساتینا

شیشه میز ناهار خوری
میز ناهارخوری با ساتینا

شیشه سندبلاست

شیشه رومیزی سندبلاست

سندبلاست از انواع شیشه‌های ماته که به‌دلیل کارایی که‌داره ، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده. شاید برات سؤال باشه که‌اصلا سندبلاست چیه؟ سندبلاست هم نام دستگاهیه که‌سطح مورد نظر از شیشه رو مات می‌کنه و هم نامی هستش که‌به‌ شیشه‌های مات شده با این دستگاه اطلاق می‌شه.

شیشه میز از جنس شیشه مات سندبلاست

سندبلاست از نظر لغوی به‌معنای انفجار شن هستش ، که‌از دو کلمه sand به‌معنای شن (و مواد معدنی) و کلمه‌ی blast به‌معنای انفجار ساخته شده. و مراحل اون دقیقاً با نامش هم‌خونی داره. چراکه این دستگاه با شدت زیاد ، شن و مواد معدنی رو به‌سطح موردنظر می‌کوبه و از این طریق شفافیت شیشه رو از اون می‌گیره.

شیشه نهار خوری ساتینا

شیشه رومیزی مات

ساتینا نیز از انواع شیشه‌های ماته‌که امروزه محبوبیت بسیار زیادی داره. سطح اون یک‌دست ماته و در کاربری‌های مختلفی از اون استفاده می‌شه. یکی از دلایلی که‌این محصول رو محبوب می‌کنه اینه‌که می‌شه میزان ماتی اون رو انتخاب کرد. معمولاً زمانی که‌ بخوان ، برای حفظ حریم مکانی از این شیشه استفاده کنن ، بر اساس میزان حریمی که‌مورد نیازشون هست ، درصد ماتی اون رو تعیین می‌کنه.

میز شیشه ای
شیشه مات میز

نتیجه‌گیری

امیدوارم با ارائه این مطلب تونسته باشم ، در جهت شناخت انواع شیشه مورد استفاده در میز ناهارخوری ، اطلاعات کاملی رو برای انتخابی درست در اختیارت قرار بدم. با توجه به‌مطالب گفته شده ، محصول انتخابی شما می‌تونه با جنس‌های متفاوتی تولید بشه. میزان کیفیت اون نیز به‌نوع کاربری و مصارف اون بستگی داره. هم‌چنین رنگ‌های متنوعی که‌می‌شه برای اون انتخاب کرد ، کاملا به‌سلیقه شخصی خریدار و مطابقت اون با سایر لوازم منزل بستگی داره. شما می‌تونی از طرح‌های بسیار جذاب و زیبای قابل اجرا انتخاب نموده و شیشه رومیزی خود رو با طرحی کاملا خاص و ویژه سفارش بدی. با فرکو می‌تونی انواع سفارشات خود رو با کیفیت عالی و با طراحی دقیق و بسیار زیبا ، در اسرع وقت درب منزلت دریافت کنی.

میز ناهارخوری مات

راه‌های ارتباطی

پیج اینستاگرام فرکو

شماره تماس با این مجموعه : 09101767773

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

می‌تونم میز ناهار خوری با شیشه طرح‌دار سفارش بدم ؟

هر طرحی که‌بخوای در شرکت فرکو قابلیت چاپ و یا حکاکی روی شیشه ….
شیشه میز ناهار خوری.0

میز ناهار خوری با شیشه رنگی موجوده؟

هر رنگ و جنسی که‌بخوای رو می‌تونی….

48 پاسخ

  1. سلام میز شیشه ای ناهارخوری دو نفره رو میشه با طرحی خاص سفارش داد؟ چون من خونه ام کوچیکه یه قسمت خاص برای میز ناهار خوری دارم بر اساس اون میخوام میزم ساخته شه

    1. سلام بله با هر طرح و شکلی که بخواید ما براتون میز رو میسازیم. ما یه طرح مشاوره رایگانی رو برای مخاطبینمون در نظر گرفتیم که متخصصین ما بهتون کمک کنن بهترین انتخاب رو داشته باشید برای اطلاع از قیمت دقیق و دریافت مشاوره رایگان با شماره 02188068352 تماس بگیرید

    1. سلام قیمت نهایی به مسائل دیگه ای مثل شکل میز رنگ شیشه ضخامت شیشه و جنس شیشه بستگی داره برای اطلاع از قیمت دقیق و دریافت مشاوره رایگان خرید با شماره 02188068352 تماس بگیرید

    2. سلام یه میز ناهار خوری کاملا شیشه ای دیدم ولی جایی پیداش نکردم میتونم عکسش رو بهتون بدم برام بسازید؟ و اینکه هزینه اش چقدر میشه؟

      1. سلام بله حتما . هر میزی که مورد پسند شما بااشه با بالاترین کیفیت موجود در خاورمیانه برای شما ساخته خواهد شد . برای اطلاع از قیمت ها و سفارش با این شماره تماس حاصل بفرمایید 02188068352 .

    1. سلام دوست عزیز برای اطلاع از قیمت ها با این شماره تماس حاصل بفرمایید 02188068352

  2. سلام من یه میز شیشه ای گرفتم خیلی روش خط و خش افتاد ، میخواستم جایگزینش کنم چون ظاهرش رو خیلی دوست دارم ولی خط و خش ها واقعا آزار دهنده اس. اگر میتونید میز شیشه ای با شکلی که میگم رو برام تولید کنید با تضمین ضد خط و خش بودن من باهاتون تماس بگیرم.

    1. سلام آقای سلطان آبادی محترم . بله از این بابت خیال شما راحت باشه که مجموعه ی ما محصول نهایی مورد پسند شما رو تولید خواهد کرد . برای سفارش با این شماره تماس بگیرید . 02188068352

    1. سلام و درود . دوست عزیز تقریبا 72 ساعت بعد از ثبت سفارش شما ، محصول آماده ارسال خواهد بود . برای سفارش با این شماره تماس بگیرید 02188068352

    1. سلام برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات با این شماره تماس بگیرید 02188068352

  3. سلام و خسته نباشید
    میخوام بدونم برای تعداد بالا چند درصد تخفیف قائل می‌شید و میتونم شماره مدیریت شما رو داشته باشم ؟

    1. سلام دوست عزیز برای اطلاع از درصد دقیق تخفیف ها و صحبت در این مورد با این شماره تماس بگیرید 02188068352 . بعد از تماس با این شماره در صورت درخواست از جانب شما ، همکاران ما شما رو به قسمت مدیریت وصل خواهند کرد .

    1. سلام دوست عزیز لطفا برای این منظور با شماره بخش پشتیبانی و فروش مجموعه ی ما با این شماره تماس بگیرید : 02188068352

  4. سلام . یه شیشه رومیزی میخوام که از طیف رنگی با شیشه شفاف باشه ، چنین چیزی تولید می‌کنید ؟

    1. سلام وادب . بله برای سفارش شیشه رومیزی و یا میز ییشه ای با هر طرح و رنگ و ابعدی با این شماره تماس بگیرید 02188068352

  5. تعداد بالایی شیشه برای تهیه گلس بورد لازم دارم ، تعداد بالا هم تولید دارید ؟ و اینکه چقدر طول میکشه برام تولید کنید ؟؟

    1. سلام و ادب . بله تولید انبوه هم داریم . زمان قطعی نمیشه داد بستگی به مواردی مثل تعداد سفارش شما یا ابعاد و … دارد . برای هماهنگی و مشاوره رایگان تماس بگیرید 02188068352

  6. سلام برای تهیه ی یک تحقیق کلی در مورد شیشه برای پایان نامه نیاز هست از نزدیک وارد کارخانه شیشه بشم ، شرکتت شما اجازه بازدید به دانشجو ها رو میده ؟؟

    1. سلام و ادب. بله اما قبل از حضور در آدرس زیر حتما با این شماره تماس بگیرید : 02188068352
      آدرس کارگاه مجموعه فرکو : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶

  7. سلام شیشه میز ناهارخوری ده نفره می خوام قیمت شیشه مشکی ساده و شیشه مشکی رفلکس چقدر میشه ؟

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز قیمت دقیق ، علاوه بر رنگ شیشه برحسب طرح شیشه ، کیفیت و نوع شیشه محاسبه می شود ، لطفا برای دریافت قیمت دقیق با این شماره تماس بگیرید : 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع شیشه برای کاربری های گوناگون در شرکت فرکو تولید می شود .

  8. سلام شیشه میز ناهارخوری 4نفره میخوام سفارش بدم میخواستم بدونم میشه یه بیت شعر یک طرف میز حکاکی بشه ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز در شرکت فرکو امکان ایجاد انواع طراحی و نوشته بر روی شیشه وجود دارد . برای هماهنگی های لازم و ثبت سفارش با این شماره تماس بگیرید :02188068352

  9. سلام برای میز ناهارخوری ، شیشه رومیزی میخوام ولی نمیدونم چه جنسی باشه بهتره ؟ لطفاً راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز جنس شیشه بر اساس نوع طراحی میز و میزان مقاومتی که بسته به کاربرد میز مورد نیاز است تعیین می شود . اگر شیشه را برای میزی که بطور کامل است و شیشه روی سطح اصلی میز قرار می گیرد ، استفاده می کنید ، می توانید از شیشه های معمولی و نیمه سکوریت سفارش دهید . اما اگر از شیشه به عنوان سطح اصلی میز استفاده می کنید و شیشه مستقیما روی پایه های میز قرار می گیرد . حتما از شیشه سکوریت شده و یا لمینت استفاده کنید. برای اینکه بتوانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید ، می توانید با مشاورین فرکو تماس گرفته و اطلاعات کامل را دریافت نمایید . جهت مشاوره با این شماره : 02188068352 تماس بگیرید .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شیشه رومیزی هم با سطح منحنی و طرح دار و هم با سطح تخت و لبه های منحنی تولید می شود .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شیشه میز ناهار خوری با هر تناژ رنگی که سلیقه و خواست شما باشد تولید می شود. قیمت رنگ های شیشه متفاوت است .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع شیشه شفاف ، رنگی و … از جمله شیشه مات در شرکت فرکو تولید می شود . برای محاسبه قیمت ، علاوه بر نوع شیشه به اطلاعات کافی در زمینه کیفیت شیشه ، سایز و ابعاد شیشه درخواستی و همچنین طرح مورد نظر ، نیاز است . لطفا برای دریافت قیمت دقیق محصول مورد نظر خود با شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیرید .

  10. شیشه میز ناهارخوری برای رستوران میخوام جنس خوب با تنوع رنگی ، سفارش قبول می کنید ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع شیشه رومیزی رنگی و با کیفیت در فرکو تولید می‌شود . برای ثبت سفارش با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع شیشه با هر نوع جنس و رنگ و طرحی را می‌توانید به‌صورت سکوریت شده سفارش دهید. شیشه سکوریت شده در انواع شفافیت در شرکت فرکو تولید می‌شود.

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز قیمت شیشه کریستال با توجه به ابعاد و ضخامت شیشه متفاوته. ولی امروز فرکو تخفیفات و مزایای وپژه ای داره که اگر خرید و سفارشت رو امروز ثبت کنی میتونی محصول مورد نظرت رو با قیمت فوق‌العاده‌ای بدست بیاری! با این شماره:02188068352 تماس بگیر و یکی از خوش شانس‌های امروز باش!

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز امکان تولید شیشه به‌صورت گرد و انواع اشکال مختلف در سایزهای کوچک و بزرگ در این مجموعه وجود داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو