Home
میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

آیا میز تلویزیونت قدیمی شده و به دنبال خرید یه میز تلویزیون خاصی هستی؟ میز تلویزیون آینه ای خاص‌ترین مدل میز تلویزیونه که با ابتکار صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به تولید رسیده. یه زمانی میزهایی مد بودن که شبیه کمد بودن و داخل این کمدها هم پر ظرف و ظروف بود! اما این روزها تنوع میزها زیاد شده. حتی می‌شه گفت اهمیت میز تلویزیون تو دکوراسیون شدیدا زیاد شده و حسابی تو چشمه! حتی اگه شما زیاد اهل تماشای برنامه‌های تکراری این روزها نباشین!

اما اگه دنبال میز متفاوت باشین مدل آینه‌ای رقیب نداره! فقط به این فکر کنین که بازتاب نور از آینه و تصویری که از فرش و وسایل روی آینه می‌افته چقدر می‌تونه جذاب باشه. نکته جالب اینکه میز آینه‌ای حتی می‌تونه دکور کل سالن پذیرایی رو هم متحول کنه!

میز تلویزیون آینه ای
میز تلویزیون آینه ای

حتی از نظر ست کردن با دکوراسیون هم این مدل حسابی خاصه. حالت شفاف و بی رنگ اون با همه جور رنگی ست می‌شه و مدل‌های رنگی میز تلویزیون آینه‌ای هم تولید می‌شه که برای ساختن ست عالی هستن. در ادامه این مقاله انواع میز تلویزیون آینه‌ای رو بررسی می‌کنیم.

میز تلویزیون آینه ای

رنگ‌های مختلف میز تلویزیونی آینه ای مناسب برای چه محیط هایی هست

  • از رنگ‌هایی مثل دودی ، برنزی و شامپاینی می‌شه در طراحی دکوراسیون استفاده کرد .
  • از رنگ‌های طلایی برای دکوراسیون سلطنتی استفاده می‌شه.
  • رنگ‌های سفید و مشکی برای هر سبکی مناسن.
میز تلویزیون آینه ای

نکات مهمی که هنگام خرید میز تلویزیونی آینه ای باید به اون توجه داشت

میز تلویزیون آینه ای
استفاده از آینه تراش در ساخت میز

در خرید فرش زیر مبل ، انتخاب میز‌ جلو مبلی و اکسسوری روی میز تلویزیون باید بسیار هوشمندانه عمل کرد. این نمونه محصول تولید شده در صنایع فرکو تصویرهای محیط اطراف رو انعکاس می‌ده. و این مزیتی که این محصول داره باعث زیباتر شدن و بیشتر دیده شدن نقش و رنگ های محیط اطراف به دلیل بازتابی که داره می‌شه. میز تلویزیون آینه ای در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شه. شما می‌تونین با توجه به نوع و رنگ غالب در دکوراسیون منزل خودتون از انولع مختلف این میزها استفاده کنین.

میز تلویزیون آینه ای

در مواردی استفاده از فرش‌های اصیل و سنتی هم به زیبایی فضای مورد نظر کمک شایانی می‌کنه. چرا که با بازتاب طرح و رنگ فرش در میز تلویزیون آینه ای زیبایی دو چندان میشه. و فرق هم بهتر خودش رو نشون می‌ده. این حالت بیشتر برای فضاهایی که خلوت هستن مناسبه.

مزیت دیگه‌ اینه که در کل آینه ها باعث بزرگ تر و روشن تر نشون دادن فضا می‌شن که میز تلویزیون آینه ای هم از این قاعده مستثنی نیست.

میز آینه ای
میز تلویزیون آینه ای

یکی از مسائلی که هنگام خرید باید به اون دقت کرد پایه میز تلویزیون هست

میز تلویزیون آینه ای

توضیحی کامل

یکی از دلایلی که باید هنگام خرید جنس پایه میز تلویزیون دقت کنیم اینه که فشار کل وزن میز روی قسمت پایه هاست. پس باید پایه به قدری ضخامت داشته باشه که بتونه در برابر وزن سنگین تلویزیون و یا محصولات تزیینی مقاومت داشته باشه.
دومین مسئله‌ای که باید زمان خرید به اون دقت کرد محاسبه متراژ منزل در برابر میز تلویزیونیه. یه میز تلویزیونی مناسب برای متراژ محیط مدنظرتون انتخاب کنین.

میز تلویزیون آینه


قبل از خرید به سایز تلویزیون هم دقت کنین. نباید نسبت به تلویزیون شما بزرگ و یا کوچک باشه. چرا که این تناسب ابعادی هم می‌تونه در زیبایی فضای شما موثر باشه. اگه میز برای تلویزیون شما کوچک باشه باعث آلودگی بصری در طراحی و دکوراسیون می‌شه. و اما اگه تلویزیون شما نسبت میز شما بزرگ باشه .فضای میز خالی می‌مونه و دکوراسیون شما رو به هم می‌ریزه. میز باید یه سایز متناسبی در برابر تلویزیون شما داشته باشه.

میز تلویزیون آینه ای

دیگر موارد

دقت داشته باشین که برای تولید میز تلویزیون آینه‌ای ، باید از آینه باکیفیت و ایمن استفاده بشه. به عنوان مثال آینه‌های فوق شفاف می‌تونن گزینه جذابی باشن. یا آینه‌های رنگی.

میز آینه ای مناسب تلویزیون
میز تلویزیون آینه ای

همچنین چه بهتر که برای تولید میز آینه‌ای از آینه اسید کاری شده استفاده بشه.

میز تلویزیون آینه ای
میز تلویزیون
میز آینه ای رنگی

مورد دیگه اینکه بهتره برای وسایل صوتی و … هم جای لازم تعبیه بشه!

میز تلویزیون

شما می‌تونین هر طرحی رو که دیدین برای فرکو ارسال کنین تا مشابهش رو بسازه!

میز تلویزیون

انواع میز تلویزیونی آینه ای

  • میز تلویزیون آینه ای تراش دار
  • میز آینه ای طرح دار
  • میز آینه ای سند بلاست
  • میز آینه ای سه بعدی
  • میز آینه ای آنتیک
  • میز آینه ای ونیزی
  • میز آینه ای حکاکی شده
  • میز آینه ای اسید کاری شده
  • میز آینه ای با پایه ی فلزی
  • میز آینه اکریلیک
  • میز آینه ای اکلیلی
  • میز آینه ای رنگی
میز تلویزیون آینه ای
میز آینه تلویزیون

تاثیرات خرید میز تلویزیونی آینه ای

  • به دلیل انعکاس نوری که در فضا اتفاق میوفته ، نور در محیط افزایش پیدا می‌کنه.
  • پنهون کردن ایرادهایی که در دیوار فضای شما وجود داره .
  • از بین بردن فضای اضافی
  • میز شما به تنهایی جزء یک محصولات هنری به شمار میاد. یعنی با یک انتخاب درست می‌تونین حتی نمایی تزئینی در محیط داشته باشین .
  • این میزها باعث می‌شن محیط شلوغ دیده نشه و حتی دلباز بشه.
میز تلویزیون آینه ای
میز تلویزیون آینه ای

انواع آینه برای میز تلویزیون آینه ای

  • آینه آنتیک
  • آینه اسید کاری شده
  • آینه شامپاینی
  • آینه حکاکی شده
  • آینه ونیزی
  • آینه ساده
  • آینه رنگی
میز آینه تلویزیون
میز آینه تلویزیون

میز تلویزیون آینه ای آنتیک چیه

از آینه های آنتیک و پتینه کاری شده نیز می توان برای ساخت میز تلویزیونی استفاده کرد .این آینه در رنگ‌های مختلفی از جمله طلایی نقره ای و برنز تولید می‌شه .که با توجه بر رنگ میزی که می‌خواید انتخاب کنین می‌تونین یکی از اونا رو انتخاب کنین .از این آینه در کشور های اروپایی بسیار مورد استفاده هست .و مورد توجه و استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته.

میز آینه تلویزیون

شما بدون هیچ واسطه ای میز آینه ای خود رو در تولیدی فرکو خریداری می‌کنین. به همین دلیل هست که قیمت میز برای شما کاهش پیدا می‌کنه. شما مستقیم می‌تونین محصول خود رو دریافت کنین. هدف اصلی تولیدی فرکو رضایت شما عزیزان از لحاظ قیمت و کیفیت محصول هست.

میز تلویزیون آینه ای

آینه ونیزی

آینه ونیزی نیز از دیگر آینه هایی اس که می‌تونه برای میز تلویزیون آینه ای مورد استفاده قرار بگیره. زیبایی این آینه ها بسیار خاص و منحصر به فرد هست. و می‌تونه میز آینه ای رو جلوه ای خاص ببخشه. آینه های ونیزی از مدل های کلاسیک هستن و بنابراین این نوع میز تلویزیون بیشتر برای محیط‌هایی که سبک چیدمان کلاسیک دارن مناسبه.

میز آینه تلویزیون

آینه ساده

منظور از آینه ساده همون آینه های شفاف و بی رنگ هستن. البته آینه‌های ساده از نظر شفافیت یکی نیستن و بعضی مدل‌ها خیلی شفاف ترن. مثل آینه فوق شفاف. در هر صورت آینه معمولی برای خیلی‌ها بهترین گزینه هست و خودش به خودی خود جذابه.

میز آینه ای
میز تلویزیون آینه

میز آینه ای شامپاینی چیه

آینه های شامپاینی و آینه مسی هم گزینه خیلی جذابی هستن.

میز تلویزیون آینه ای طلایی

رنگ طلایی از جمله محبوب‌ترین رنگ‌ها در دکوراسیون محسوب می‌شه. و جلوه‌ای لوکس به محیط میده. به ویژه رنگ طلایی شفاف و آینه‌ای زیبایی قابل توجهی داره. از رنگ طلایی غالبا در چیدمان کلاسیک استفاده می‌شه اما در معماری مدرن نیز از آینه‌های طلایی بهره می‌گیرن.

راه های ارتباطی برای خرید میز تلویزیونی آینه ای از نمایندگی شیشه و آینه فرکو

  • وبسایت مجموعه :farkoo.ir
  • شماره ثابت مدیریت فروش : فرشاد کولیوند ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
  • سفارش حضوری:
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • نمونه کارهای عکس های شیشه و آینه ما را در اینستاگرام دنبال کنین.و با اطمینان خاطر خرید خود رو انجام بدین .
  • از ساعت 8 صبح تا 2 و از 4 تا 8 شب می‌تونین اقدام به خرید حضوری کنین
  • برای سوالات متداول خود در مورد ابعاد و قیمت میز تلویزیون می‌تونین با کارشناسان فرکو صحبت کنین و اطلاعات کاملی در مورد این محصول جمع آوری کنین .
  • کلیه سفارش‌ها ظرف مدت 3 الی 4 روزی کاری ، برای عرضه به مصرف کننده آماده میشه.
میز تلویزیون آینه ای
میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون حکاکی شده چیه

در صنایع فرکو امکان این که میز تلویزیونی شما حکاکی بشه و طرح خاصی روی میز شما ایجاد بشه وجود داره .در مرحله اول برای ساخت این میز باید الگوی مورد نظر شما روی آینه اسید کاری بشه .در مرحله‌های بعد از اسید های مخصوصی و دستگاه پیشرفته ای به اسم کاتر پلاتر برای به وجود اومدن الگوی خاص شما استفاده میشه .

میز تلویزیون آینه ای

میز آینه ای رنگی چیه

آینه های صنایع فرکو در رنگ های مختلفی به فروش می‌رسه .شما اگر دارای یک دکوراسیونی هستین که ، از رنگ های مختلف و شادی استفاده کردین .و یا حتی اگر محیط ساده ای دارین می‌تونین متناسب با محیط خود یکی از رنگ‌های مورد نظر و مورد علاقه خود رو انتخاب کنین .و محیط خودتون رو خاص کنین. به خصوص میز تلویزیون آینه‌ای طلایی ، نقره‌ای و برنزی در سال‌های اخیر بسیار محبوب شدن.

میز تلویزیون طلایی
میز تلویزیون آینه ای

شعار کارخانه شیشه و آینه فرکو:

  • تعهد ما به اعتماد مشتری
  • مشتری مداری
  • اشتغال زایی برای جوانان
  • گسترش تولید ملی
میز تلویزیون آینه ای کشویی

صنایع‌ فرکو علاوه بر ساخت میز های آینه ای به تولید محصولات دیگری نیز اقدام کرده اس

میز تلویزیون آینه ای
میز آینه ای

میز تلویزیونی اسید کاری شده چیست

این مدل از آینه یکی از بی نظیرترین طرح‌های میز تلویزیون هست . میز تلویزیون مدل آینه اسید کاری شده در ابعاد و الگوهای مختلفی برای شما تولید می‌شه . برای انجام دادن این مدل از میز تلویزیون باید از دستگاه پیشرفته ای به اسم کاتر پلاتر برای برش کاری و الگوی مدنظر شما استفاده کنیم . ظاهر آینه های اسیدی مات تر هست و از اسید هیدروفلوئوریک برای مات کردن این آینه ها بهره می‌گیرن. به کار بردن اسید برای مات کردن آینه و شیشه جایگزینی نوین برای روش سندبلاست محسوب میشه.

میز تلویزیون آینه ای
میز تلویزیون آینه ای
میز آینه ای تلویزیون
میز تلویزیون
میز تلویزیون آینه ای
میز آینه تلویزیون
میز تلویزیون آینه ای
میز تلویزیون آینه ای
میز تلویزیون آینه
میز تلویزیون آینه ای
میز تلویزیون
میز تلویزیون آینه ای
میز تلویزیون آینه ای
میز شیشه ای
میز تلویزیون
میز آینه ای
میز آینه ای کشویی
میز آینه تلویزیون
میز آینه
میز تلویزیون
میز آینه ای
میز آینه تلویزیون
میز آینه ای
میز آینه تلویزیون
میز آینه ای تلویزیون
میز آینه ای

میز تلویزیون آینه ای چیه

همونطور که می‌دونین زمانی که از آینه در یک محیط استفاده می‌کنین نور به راحتی از اون عبور می‌کنه. اما در آینه ها این موضوع کاملا برعکسه. یعنی یکی از اصلی ترین موضوعات زمان ساخت آینه عبور نکردن نور از اونه. طبق اطلاعات بدست آمده در زمان گذشته هنگام ساخت آینه یک قسمت محصول رو جیوه اندود می کردن. در اصل جیوه مانع‌ عبور نور از آینه می‌شد. و باعث تولید آینه. حتی در دنیای امروزی هم برای ساخت آینه قسمتی از شیشه رو جیوه اندود می‌کنن. که باعث شده از آینه استفاده های مختلفی مثل استفاده در ساخت میز تلویزیون آینه ای و محصولات دیگه بشه. و‌ از زیبایی آینه بیشترین بهره گرفته می‌شه.

دیگر مزیت های میز تلویزیون آینه ای

حتی می‌شه آینه رو با متریال‌های دیگه مثل چوب و… ترکیب کرد. که این حالت هم زیبایی خاص خودش رو داره. در واقع آینه ها انعطاف بالایی در طراحی و ساخت دارن و به شکل های گوناگون متناسب با کارکرد و فضا از اونا استفاده می‌شه. در واقع میز های تلویزیون آینه ای به شکل های مختلف در سبک‌های مختلف دکوراتیو به کار گرفته می‌شن. از این میز های در چیدمان به سبک مدرن ، کلاسیک ، روستیک و … بهره می‌گیرن. استفاده از میز تلویزیون آینه ای مثل تزیین محیط با آینه کاریه!

میز تلویزیون

اگه شما بخواید تغییری روی میز تلویزیونی خودتون و یا طرح های دیگه‌ای روی میز شیشه ای تلویزیونی خودتون به وجود بیارین فقط کافیه که با کارشناسان صنایع فرکو در ارتباط باشین و محصول مورد نظر خودتون رو با کمک و کارشناسی درست انتخاب کنین .همکاران ما در کمترین فرصت ، محصول شما رو تولید و طی ۴۸ ساعت در تمامی نقاط ایران که باشین برای شما عزیزان ارسال می‌کنن.

مزیت‌هایی که هنگام خرید میز تلویزیون در صنایع فرکو برای شما فراهم می‌شه

  • 1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می‌کنین و به شما بیشترین کمک رو هنگام انتخاب در نوع شیشه و آینه می‌کنن
  • 2_محصولات ما از تولید به مصرف هستن.و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکو هست.
  • 3_با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه میشن.
  • 4_در صورت نیاز کارشناسان ما برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده می‌شن.و از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده می‌شه.
  • 5_تمامی سوالات خود رو می‌تونین از کارشناسان ما بپرسین و با ما در واتساپ درتماس باشین.
  • 6_بعد از تولید محصول شمادرب منزل برای شما ارسال میشه.همچنین درصورت خواست شما برای شما توسط تکنسین های تولیدی فرکو نصب می‌شه.
  • 7_در هر گونه خرابی می‌تونین با ما تماس بگیرین.تا به شما کمک کنیم.در کمترین زمان آماده خدمات رسانی به شما هستیم.
  • همچنین قابل توجه هست که محصولات فرکو به همراه ضمانت کیفی عرضه می‌شن و در صورتی که آینه مورد پسند مشتریان عزیز واقع نشه به انتخاب مشتری آینه تعویض یا وجه پرداختی پس داده می‌شه.

15 پاسخ

    1. سلام برای قیمت دقیق محصول باید با شماره ی 02188068352 تماس بگیرید . همچنین تمامی جنس های ما ارجینال هستش و دارای 24 عدد رنگ می باشد

    1. سلام وقت بخیر. آینه های رنگی تنوع بالایی دارند و اکثر رنگ ها رو شامل میشن و میتونید از بین آنها هر کدوم تمایل دارید انتخاب کنید.

        1. سلام و درود. سفارش حضوری در روز های کاری از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 امکان پذیر میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188068352 یا 09101767773 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو