Home
فروش میز تلویزیون آینه ای

فروش میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای صنایع تولید شیشه و آینه فرکو

تولیدی فرکو در حال تولید و فروش میز تلویزیون آینه ای در طرح‌های بروز و مدرنه .در دنیای امروزه یکی از پرطرفدار ترین میز تلویزیونی به صورت آینه ای هست .چون هم ظاهری ساده و لوکسی داره که مناسب برای همه‌ی فضاهاست .این میز در کنار ظاهری مناسب و درخشان برای شما دارای مزیت های متفاوتی هست که از لحاظ قیمتی هم به صرفه‌اس .استفاده از این میز تلویزیون می‌تونه در دکوراسیون تاثیری مثبت و شگفت انگیز بذاره .این میز با رنگ ها و مدل های مختلفی تولید و به فروش می‌رسه.

جنس های این محصول کریستال ،فلوت و کلیر هستن .اگر به دنبال یک میز با کیفیت هستین ، حتما به میزان شفافیت آینه خود توجه کنین .کیفیت محصول به شفافیت این بستگی داره و قطعاً در ظاهر میز شما تأثیر گذار هست ‌‌.بهترین کیفیت آینه از نوع کریستال اونه و از لحاظ شفافیت از همه برتر و بالاتره .و کمترین شفافیت رو هم آینه فلوت داره.

فروش میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای در چه رنگ‌هایی تولید میشه و مناسب برای چه فضاهایی هست

  • میز تلویزیون آینه ای در رنگ های متفاوتی شامل دودی ،برنزی و شامپاینی تولید می‌شه. شما می‌تونین رنگ میز خود رو با دیوار منزل و یا مبلمان و دیگر دکوراسیون محیط خود ست کنین .
  • رنگ های مثل قهوه ای ،طلایی برای دکوراسیونی مدل سلطنتی استفاده می‌شه .
  • رنگ های مثل سفید و مشکی مخصوص به دکوراسیون خاصی نیست و هیچ محدودیتی در خرید هیچ منزل با هر سبکی نیست .می‌تونین با مبلمان و یا فرش خودش ست کنین .و ظاهری زیبا ایجاد کنین.
  • برای میز خود می‌تونین جنس های مختلفی از پایه رو استفاده کنین .که این پایه ها شامل چوبی ،فلزی و…هست .
  • از میز تلویزیون آینه ای با پایه‌های چوبی برای فضاهای روستیک استفاده میشه.
  • با قرار دادن یک گلدان سفید در کنار میز خود دکوراسیون محیط خود رو تضمین کنین.
فروش میز تلویزیون آینه ای

برای خرید میز تلویزیونی آینه ای باید به چه نکات دیگری توجه کرد ‌‌

قبل از خرید میز تلویزیونی خود باید به رنگ فرش و مبلمان خود توجه کنین .باید رنگی برای مبلمان خود انتخاب کنین که در دکوراسیون خود تأثیر گذار باشه .یا سعی کنین از دکوری های رنگ میز خود انتخاب کنین که حالت ست به خود بگیره .این موضوع می‌تونه فضای شما رو هر چقدر که کوچک باشه باز هم چشم گیر و حیرت انگیز باشه .و کاملا نمای زیبایی رو به وجود میاره .

این که از فرش‌های فانتزی تک رنگ استفاده ‌‌‌کنین یک پیشنهاد مناسب برای محیط شماست .این فرش به زیبای محیط شما کمک می‌کنه .این از حسن های میز تلویزیون و طرز چینش صحیح این محصول هست.

فروش میز تلویزیون آینه ای

اگر علاقه‌ای به این موضوع دارین که طرح خاص و مجللی روی میز خود ایجاد کنین .تنها کافیه طرح مدنظر خود رو برای کمپانی فرکو بفرستین .و دقیق عین همان میز را درب منزل خود در عرض کمتر از ۴۸ ساعت تحویل بگیرین .برای ثبت سفارش خود با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرین .صنایع تولید شیشه و آینه فرکو آماده فروش میز تلویزیونی آینه ای برای شما عزیزان می باشد .و هیچ محدودیتی در ارسال برای شما به وجود نمیاره .ارسال به تمامی نقاط کشور امکان‌پذیر بوده .و حتی به کشورهای خارجی نیز فروش میز تلویزیون آینه ای در بالاترین کیفیت صورت می‌گیره .

نکاتی که باید برای خرید پایه میز تلویزیون آینه ای رعایت کنیم

هنگام خرید باید به جنس پایه های میز تلویزیون دقت کنین زیرا کل فشار میز روی پایه های میز شماست و باید پایه های میز شما به قدری جنس و ضخامت مناسبی داشته باشه که بتونه سالیان طولانی برای شما کاربردی باشه .

دیگر مسائلی که باید هنگام خرید به آن دقت کرد اندازه منزل شماست .شما باید یک میز مناسب نسبت به اندازه محیط خود انتخاب کنین .دیگر مسائلی که باید توجه کنین اینه که به اندازه ی تلویزیون خود دقت کنین .میز شما نباید خیلی از تلویزیون بزرگ‌تر و یا حتی کوچک‌تر باشه .باید یک اندازه معمول و متوسطی نسبت به تلویزیون شما داشته باشه .

فروش میز تلویزیون آینه ای

ظرافت میز آینه ای

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو میز تلویزیون آینه ای با دستگاه های پیشرفته و بروزی تولید می‌شه ‌‌‌‌‌‌این موضوع می‌تونه درظرافت محیط تاثیری چشم گیر و مثبت روی میز داشته باشه .میز تلویزیونی آینه ای فرکو در جنس های آینه های نشکن و سکوریت تولید می‌شه .زیرا میز تلویزیون امکان این که ضربه بخوره زیاد هست .باید به صورت نشکن باشه که با کوچک‌ترین ضربه آسیب نبینه .

میز تلویزیون‌های متفاوتی با طرح های مختلفی روی میز آینه ای شما اسید کاری میشه .برای ساخت میز تلویزیونی مدل آینه ای باید اسید های مخصوص مورد استفاده قرار بگیره و برای برش کاری الگوی سفارش شما از دستگاه پیشرفته ای به نام کاتر پلاتر استفاده می‌شه .

فروش میز تلویزیون آینه ای

انواع میز تلویزیونی چیست

  1. میز تلویزیون تراش دار
  2. میز آینه ای طرح دار
  3. میز آینه ای سند بلاست
  4. میز آینه ای سه بعدی
  5. میز آینه ای آنتیک
  6. میز آینه ای طرح ونیزی
  7. میز آینه ای حکاکی شده
  8. میز آینه ای اسید کاری شده
  9. میز آینه ای با پایه ی فلزی و چوبی
  10. میز آینه اکریلیک
  11. میز آینه ای اکلیلی
  12. میز آینه ای رنگی

فروش میز تلویزیون آینه ای با انواع مختلف آینه که عنوان شد، انجام می‌شه. مدل های مختلفی رو نیز می‌تونین در این سایت بیابین.

تاثیرات میز تلویزیون طرح آینه ای در محیط شما چیه

  1. با خرید میز تلویزیونی امنیت تلویزیون خود رو تضمین کنین .همچنین محیط شما رو مرتب می‌کنه .و حس تمیزی و مرتبی رو به شما القا می‌کنه.
  2. به دلیل این که انعکاس نور اتفاق میوفته.نور محیط شما افزایش یافته اس .و به شما در روشنایی محیط کمک می‌کنه .
  3. با قرار دادن میز تلویزیون با تلویزیون می‌تونین ایراد های دیواری خود رو پنهان کنین.
  4. پر کردن فضاهای خالی
  5. زیبای محیط
  6. جنبه تزئینی در محیط شما داره .
فروش میز تلویزیون آینه ای

برای خرید میز آینه ای چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .
آدرس دفتر :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنیه:
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

از ساعت 8 صبح تا 2 و از 4 تا 8 شب می‌تونی اقدام به مراجعه‌ی حضوری جهت ثبت سفارش کنی.

میز تلویزیون آینه ای

محصولات پرفروش دیگری که در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه

  1. آینه هالیوودی
  2. آینه قدی
  3. آینه قدی مدرن
  4. آینه بک لایت قدی
  5. آینه ال ای دی دار
  6. آینه جدید
  7. آینه چراغ دار
  8. آینه لامپی
  9. آینه لامپ دار
  10. آینه دخترانه
  11. آینه میکاپ
  12. آینه گریم دیوار
  13. آینه آرایشگاه
  14. مدل آینه قدی
  15. آینه گرد
  16. قیمت آینه رومیزی
  17. قیمت آینه قدی لامپ دار
  18. آینه لامپ دار
  19. آینه قدی لامپ دار
  20. قیمت آینه قدی چراغ دار
  21. آینه هوشمند ضدبخار
  22. آینه تاچ
  23. آینه کودک
  24. آینه دکوراتیو
  25. آینه رنگی
  26. آینه قدی دیواری

میز تلویزیونی آینه ای رنگی چیست

در صنایع فرکو فروش میز تلویزیون آینه ای رنگی نیز صورت می‌گیره که تنوع رنگی بالایی داره .می‌تونی بر اساس دکوراسیون خود رنگ مدنظر و مناسب خود رو انتخاب کنی .سعی کن از رنگ‌هایی مثل سفید انتخاب کنی که خنثی باشه .و به هر رنگ دکوراسیون منزلی مناسب باشه .و ترکیبی زیبایی رقم بزنه.

فروش میز تلویزیون آینه‌ ای
فروش میز تلویزیون آینه ای

فروش میز های متنوع دیگر در صنایع فرکو

میز های دیگری مثل میز آرایش ،میز جلو مبلی ،میز خم ،میز ناهار خوری ،میز عسلی و … تولید می‌شه که بسیار جذاب و مدرن هست. .برای شما در متن های زیر توضیح کاملی داده می‌شه .

میز آرایشی آینه ای چیست

میز آرایشی جلو مبلی از جنس آینه و شیشه هست .که جنس این آینه سکوریت و نشکنه .این میز دارای چندین کشوست که می‌تونی لوازم آرایشی و بهداشتی خود رو در این قسمت ها قرار بدی .آینه مورد علاقه خود رو مثل آینه هالیوودی و یا بک لایت رو به صورت رومیزی می‌تونی برای اتاق خواب خود روی این میز ها قرار بدی .همچنین می‌تونه دسته های میز شما به صورت شیشه ای باشه.

میز خم چیست

میز خم یکی از میزهای جدید و به روز هست که صنایع فرکو در حال تولید و عرضه اونه . این محصول در رنگ ها و ابعاد متفاوتی در حال فروش هست. از این میز حتی برای میز تلویزیون خود و جلو مبلی استفاده بسزایی می‌شه .و همچنین با ظاهر ساده خود بسیار شیک و با کلاسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو