Home

آینه گریم دیوار

آینه چراغ دار دیواری

توضیحی راجع به آینه گریم دیوار

یکی از‌ آینه‌هایی که مورد پسند بسیاری از مردم قرار گرفته و اصولا حداقل یکی از اونا در هر خونه‌ای وجود داره آینه گریم دیواری هست. ما می‌تونیم با استفاده از‌آینه دکوراسیون منزل و سرویس خواب و هرجایی که‌مدنظر ما هست رو خود به خود به یک فضای جدید تبدیل کنیم.این آینه‌ها می‌تونن تاثیرهای بسزایی در فضای ما داشته باشن.

این آینه جزو جدایی ناپذیر در سالن‌های آرایشی تخصصی و مزون‌هاس. زیرا که قابلیت‌هایی که این آینه داره در امر آرایش‌های بی‌نقص بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

شاید بگی خب چه برتری‌هایی نسبت به آینه‌های ساده داره که اونو برجسته و پرطرفدار کرده ؟این آینه یه آینه‌ی لمسی و تاچ هست. که علاوه بر نور و روشناییش که برای میکاپ و گریم ضروریه دارای اسپیکر یا سیستم پخش آهنگ دلخواه شماست.جدای از اون می‌تونی رنگ تابش نوری اونو با لمس قسمت تاچ آینه یا با حرکت دست تغییر بدی. و تنوع فضا در محیط کاری و خونه رو تجربه کنی.

این آینه‌های گریم دیواری در چه مدل‌هایی در بازار عرضه میشن

آینه گریم دیواری هالیوودی

آینه گریم هالیوودی یکی از آینه‌های پر طرفدار در ایران هست. و اغلب مردم از این آینه خوش‌شون میاد و مورد توجه اکثر مردم قرار گرفته. و در منازل خود و یا محل کار خود استفاده می‌کنن.این آینه‌ها در هر سایزی که شما بخواید برش کاری و به شما تحویل داده می‌شه.آینه‌های هالیوودی که یک نوع جدید آینه گریم دیواری هست.که لامپ‌های موجود در روی اون در دو رنگ‌افتابی و مهتابی تولید می‌شن و در بازار عرضه می‌شه.

لامپ‌های آینه گریم هالیوودی می‌تونه به تعداد دلخواه شما استفاده بشه.و چه بهتره اگر تعداد استانداردی رو برای آینه خود انتخاب کنین.این آینه‌ها میتونن در مکان‌های مختلفی استفاده بشه.برای مثال در آرایشگاه ها ،در مزون ها، در خیاطی ها و مکان های مختلف دیگر.

آینه های گریم دیواری می‌تونه برای روی میز آرایشی به صورت هالیوودی برای شما تولید بشه .از آینه گریم دیواری برای اراستگی ظاهر خود می‌تونین استفاده کنین.

آینه گریم دیواری ال ای دی دار

آینه گریم ال ای دی دار جزء یکی از آینه های پر فروش در تولیدی شیشه و آینه فرکو محسوب می‌شه.آینه ال ای دی دار بسیار برای شما به صرفه و دارای قیمت مناسبی هست.بدلیل استفاده از درجه یک ترین نوع متریال برای ساخت این آینه بسیار جنس مرغوب داره و سال‌های طولانی می‌تونین از این محصول استفاده کنین.

آینه گریم ال ای دی دار دارای یک چراغ در پشت آینه‌ هست. که در‌ رنگ‌های مختلف می‌توان تولید کرد.و به صورت تک رنگ یا آفتابی و مهتابی یا رنگی در بازار موجود هستن.

آینه چراغ دار رومیزی

قاب آینه‌ گریم دیواری در چند رنگ‌ می‌تونه تولید بشه

آینه گریم می‌تونه در هر‌رنگ دلخواهی برای شما تولید بشه.ولی رنگ‌های سفید،مشکی،تمام آینه از پرطرفدار ترین و‌پر فروش ترین قاب آینه های موجود در جهان هستن. ولی رنگ قاب بستگی به رنگ دکوراسیون و فضای شما داره. که‌شما بخواید آینه خود رو با فضای مد نظرتان ست کنین.این آینه های دیواری بسیار مناسب برای سرویس خواب شماست. زیرا تاثیر بسزایی مثل بزرگ‌تر نشون دادن فضای شما و تبدیل‌کردن به یک فضای مدرن و شیک داره.پس شما می‌تونین برای جذابیت فضای خود از آینه های دیواری قدی تولیدی شیشه و آینه فرکو سفارش بدین.

آینه های دیواری قدی در چه ابعادی ساخته میشه

آینه های دیواری بر حسب نیاز‌شما برای مکان مورد نظرتون ساخته میشه.یعنی سایز و ابعاد و مدل آن کاملا‌ یک مسئله شخصی‌‌اس.شما می‌تونین کل فضای دیوارتون رو آینه کنین.می‌تونین یک‌آینه‌ کوچک سفارش بدین. کاملا طول و عرض آینه دست شماست.و شما می‌تونین بر حسب مکان خود سایز آینه خود رو سفارش بدین.

آینه گریم دیوار برای چه‌مکان‌هایی مورد استفاده بیشتری قرار می‌گیره

  • مزون
  • خیاطی
  • گریموری
  • آرایشگاه
  • بوتیک
آینه گریم

مزون

برای خرید از مزون‌مورد نظرتون‌ شما نیازمند یک آینه گریم دیوار قدی هستین. که لباس مورد پسندتان رو در آن انالیز کنین.تا بتونین یک خرید موفق در لباس خود داشته باشین.پس داشتن یک آینه قدی امری کاملا ضروری در مزون می باشه.و بسیار به شما در یک‌خرید درست کمک‌ می‌کنه.پس کسانی که دارای یک مزون هستن.و می‌خوان یک مزون دار ‌موفق باشن باید دارای آینه های قدی ‌زیبا باشن.شما برای خرید آینه های جدید و مدرن می‌تونین به تولیدی فرکو اعتماد کنین.و محیط مزون خود رو زیبا و‌ چشم گیر کنین.

خیاطی

اغلب خانم‌ها و اقایان برای خرید حداقل یک بار به خیاطی‌مراجعه کردن.و یک مدل لباس رو به خیاطی سفارش دادن. اگر خیاطی شما دارای آینه ی استاندارد و آینه قدی نباشه.شما به آن خیاطی اعتماد نمی‌کنین. زیرا نمی‌تونین مدلی که بذای شما دوخته شده رو کامل ببنیه و ایرادهای اونو برطرف کنین.

آینه گریم

وجود یک آینه شرط اول برای مشتری می باشد.و بسیارمسئله‌ی مهمی هست.آینه گریم دیوار قدی می‌تونه ایرادهای لباس شما رو کاملا نمایان کنه.تا شما بتونین به موقع لباس خود رو اصلاح کنین.پس اگر دارای یک خیاطی هستین.برای پیشرفت در کار خود از آینه های شیک فرکو مثل آینه هالیوودی،یا آینه ال ای دی و بک لایت خریداری کنین.و فضای خود رو به یک فضای شیک تبدیل کنین.

گریموری

اگر در تلویزون و یا هرجای دیگری مشاهده کرده باشین که یک گریمور در حال انجام کار باشه.متوجه شدین که انتخاب آینه مسئله مهمی برای یک گریمور هست.گریمور یک آینه‌ای رو خریداری می‌کنه.که دارای کیفیت بالا و با قیمت مناسب باشه.گریمور ها اصولا آینه های هالیوودی رو خریداری می‌کنن.برای اینک که نور مناسبی دارن.و کار اونا نیاز به دقت بالا و نور نیاز داره.که بتونن کار خود رو بدون هیچ ایرادی نشون بدن.تولیدی فرکو آینه هایی رو تولید می‌کنه که به جز قیمت مناسب دارای کیفیت بالا هستن.که برای این کار بسیار مناسبه.

برای خرید آینه گریم دیوار می‌تونین برای ثبت سفارش با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲تماس بگیرین.وسفارش خود رو ثبت کنین.

آینه قدی لوکس

آرایشگاه

فرقی نمی‌کنه چه آقا یا خانم باشین ،وقتی شما به یک آرایشگاه برای انجام کار خود پا می‌ذارین.اول به فضای آرایشگاه و آینه‌های استفاده شده در اون نگاه می‌اندازین،پس وجود آینه های جدید و مدرن باعث جذب مشتری در نگاه اول میشن.پس در خرید آینه قدی برای آرایشگاه خود دقت کنین.

همیشه آرایشگاه‌ها کارهایی که انجام میدن که نیازمند دقت بالاست. پس نیازمند آینه‌ای هستن که نور بالایی داشته باشه.این آینه گریم دیوار به روشنایی فضای سالن شما کمک بسیاری می‌کنه.و باعث بزرگ‌تر نشون داده شدن فضای سالن شما میشه.ما می‌تونیم آینه های قدی شما رو نسبت به انتخاب و سلیقه شما به نحوه احسن برای شما تولید کنیم. برای دیدن انواع آینه های دیواری می‌تونین به سایت farkoo.irمراجعه کرده و از آینه های مختلف و مدرن فرکو دیدن کنین.

آینه گریم

بوتیک.

بوتیک مکانیه که همه‌ی ما برای خرید به اون مراجعه می‌کنیم. داشتن آینه مدرن و جدید می‌تونه یک آپشن بالا برای بوتیک باشه.زیبایی به علاوه بزرگ‌نمایی فضا زیبایی رو به بوتیک شما هدیه میده.و به روشنایی بوتیک شما کمک می‌کنه.ما همیشه برای یک خرید مناسب از‌بوتیکی خرید می‌کنیم که روشنایی بالای داشته باشه و دارای آینه قدی مناسب باشه تا بتونیم لباس مدنظر خود رو ببینیم و اونو به درستی انتخاب کنیم.

پیشنهاد تولیدی فرکو به شما.

اگر شما دارای یک سرویس بهداشتی بزرگ‌ هستین، می‌تونین از آینه گریم دیوار برای سرویس بهداشتی خود استفاده کنین.‌هم یک آینه جدید برای فضای شما به‌ شمار میاد.و زیبایی رو به فضای شما هدیه میده.و همچنین می‌تونین در حموم‌های بزرگ از‌ آینه های قدی استفاده کنین. که زیبای حموم شما رو افزایش میده.شما می‌تونین از آینه بک لایت شیک استفاده کنین.که امروزه طرفداران بسیاری رو به سمت خود جذب کرده .

می‌تونی در سالن‌ پذیرای خود از‌آینه قدی استفاده‌کنی.و فضای مرده خود رو به یک فضای زیبا تبدیل کنی.

آینه گریم

استفاده از آینه گریم دیوار در سرویس خواب.

استفاده از‌ آینه گریم دیوار در سرویس خواب‌ می‌تونه باعث‌زیبا سازی‌ فضای شما بشه.شما می‌تونین در سرویس خوابتون از آینه هالیوودی استفاده کنین. وفضای سرویس خواب رو به یک فضای زیبا و بروز تبدیل کنین.

دیگر تولیدات در صنایع فرکو

شیشه لاکوبل

شیشه رنگی

شیشه بین کابینتی

شیشه رنگی مدرن 

دیوار پوش شیشه ای

شیشه رنگی پنجره

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه رنگی طرح دار

شیشه رنگی قدیمی 

شیشه رنگی سنتی

شیشه بین کابینتی جدید

شیشه رنگی رومیزی

دیوار پوش شیشه ای رنگی

شیشه بین کابینتی طوسی

قیمت شیشه رنگی و قیمت شیشه لاکوبل مجموعه فرکو از مناسب‌ترین قیمت برخورداره. همچنین به عنوان نمایندگی شیشه بین کابینتی و بورس شیشه‌ رنگی نیز شناخته می‌شه.

شما می‌تونین برای سفارش  آینه گریم دیوار و دیگر محصولات به صورت حضوری و یا مجازی با ما در ارتباط باشین. برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره 02188068352تماس بگیرین.مجموعه ما همواره تلاش میکنه تا بهترین کیفیت و محصول رو برای شما عزیزان تولید کنه.ما برای ساخت آینه و شیشه از بهترین و جدیدترین دستگاه های موجود در ایران استفاده میکنیم.تمامی کیفیت و متریالی که برای تولید یک محصول استفاده میشه جزو درجه یک‌ترین محصولات بازاره.تلاش ما جلب رضایت شماست.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو