Home

شیشه رومیزی گرد

میدونی که‌برای حفظ کیفیت و زیبایی میز ، استفاده از شیشه‌رومیزی چقدر مهم و ضروریه. شیشه رومیزی گرد از پرتقاضاترین انواعشه که‌تو میزهای پذیرایی و ناهارخوری جزو محبوب‌ترین‌هاست.

چرا اینقدر محبوبه ؟!

چون بین انواع شیشه رومیزی طرح گرد از همه جذاب‌تره ! هم روی میز ناهارخوری و هم میز جلومبلی جلوه خیلی شیک و خاصی داره ! در عین اینکه خیلی مدرنه خیلی هم اصیله و معمولا تو دکوراسیون‌های خیلی لاکچری و مجلل استفاده میشه. چون نمادی از بزرگی و اصالته.

شیشه گرد تو سبک‌های مدرن و مینیمال هم خیلی مورد توجهه و طراحان دکوراسیون خیلی ازش استقبال می‌کنن! چون به‌عنوان یک دکور شیک تو بالابردن جذابیت دکوراسیون تاثیر زیادی داره 😮

اگر تو انتخاب مدل شیشه رومیزی مرددی، باید بگم شیشه رومیزی گرد انتخابه افراد متشخص و با فرهنگه، چون تو میز گرد تفاوت سطح و جایگاه وجود نداره! و کاملا نشون دهنده صلح ، هم‌بستگی و بزرگ منشی صاحب خانه در ایجاد فضایی گرم و صمیمیه!

پیشنهاد می‌دم همین امروز شیشه رومیزیت رو به‌مجموعه فرکو که‌‌برترین تولیدکننده شیشه رومیزی و انواع میز شیشه‌ایه سفارش بدی!

چرا ؟!

چون برای انتخاب کیفیت و جنس شیشه ، مدل و طرح شیشه رومیزی و رنگ دلخواهت هیچ محدودیتی نداری! چون می‌تونی خیلی راحت و با اطمینان کامل از فرکو خرید کنی! چون می‌تونی امروز سفارش بدی و خیلی زود یعنی تو 48 ساعته آینده محصولت رو در خونه تحویل بگیری! چون اگر ناراضی بودی یا حتی دوسش نداشتی تعویض بلاشرط داری! چون محصولات ما ضمانت یک‌ساله داره ! چون کسب رضایتت برای ما خیلییییی مهمه و دوست داریم اون چیزی رو که‌دوست داری برات آماده کنیم 🙂

حتما مقاله رو بخون ! شیشه رومیزی گرد تنوع خیلی زیادی داره که‌مطالب این مقاله می‌تونه برای یک انتخاب خوب خیلی بهت کمک کنه 😉

شیشه رومیزی گرد با رنگ زیبای برنز

فهرست مطالب :

چرا از شیشه رومیزی گرد استفاده کنیم

میز گرد برای دورهمی‌های مختلف بسیار مناسب و کاربردیه. زیرا زمانی که‌افراد برای معاشرت‌های دوستانه و حتی رسمی ،گرداگرد هم جمع میشن، طراحی گرد میز می‌تونه در ایجاد تعاملی خوب مؤثر باشه. و این تاثیر نشئت گرفته از حس برابری و اتحادیه‌که به‌افراد پیرامون میز گرد منتقل میشه. شیشه رومیزی گرد می‌تونه ابعاد و ضخامت‌های مختلفی داشته باشه. ابعاد شیشه رومیزی‌ متناسب با سایز میز و برحسب چند نفره بودن محاسبه میشه و اغلب دارای ابعاد استاندارده. ضخامت اون هم با توجه به‌ابعاد و برخی فاکتورهای دیگه‌که در ادامه درموردشون صحبت می‌کنم، انتخاب میشه تا ایمنی لازم رو داشته باشه.

این محصول انواع متنوعی داره و از شیشه‌های مختلفی ساخته میشه، که‌متناسب با دکوراسیون و میز مورد نظر انتخاب میکنن. انواع شیشه رومیزی گرد در صنایع شیشه و آینه فرکو با کیفیت فوق‌العاده‌ای تولید میشه. همچنین بدلیل تولید محصول در داخل کشور ، از قیمت بسیار مناسبی برخورداره. برای سفارش شیشه رومیزی گرد مورد نظرت می‌تونی با دفتر مرکزی به‌شماره 02188068352 تماس بگیری. سفارشت توسط متخصصان با تجربه در مجموعه فرکو تولید میشه.به‌همین دلیل از ظرافت و زیبایی محصولات صادراتی برخورداره. ما در این مجموعه با مشاوره رایگان برای انتخاب هرچه بهتر محصولات ، راهنما و پاسخگو هستیم.

انواع شیشه‌ رومیزی گرد

  • شیشه رومیزی با زیر خالی
  • شیشه رومیزی با زیر پر
شیشه رومیزی گرد
شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی با زیر خالی

این نوع میز‌ها به‌این صورتن که‌رویه میز از جنس شیشه‌و به‌غیر از رویه میز بقیه قسمت‌های میز مانند پایه‌ها از متریال‌های دیگه‌یا حتی از جنس شیشه ساخته شده. در این مدل از میز ،شیشه رومیزی به‌عنوان محافظت ازمیز استفاده نمیشه بلکه خودش جزئی از میزه. تو این میز‌ها که‌از نظر ظاهری خیلی زیبا هستن ،به‌دلیل این‌که سطح روشون فقط از متریال شیشه تشکیل شده‌ نیاز به‌شیشه‌با مقاومت بالایی داره. از این رو از شیشه‌های سکوریت و یا لمینت شده استفاده میشه، تا امنیت شیشه بالاتر بره.هم‌چنین هرچقدر ابعاد میز مورد نظر ما بزرگ‌تر باشه ضخامت شیشه هم قطعا افزایش پیدا می‌کنه.

انواع شیشه رومیزی با زیر خالی

  • شیشه رومیزی با پایه چوبی
  • شیشه رومیزی با پایه استیل
  • شیشه رومیزی با پایه شیشه‌ای

در میز با زیر خالی پایه‌ها و حاشیه میز می‌تونه از جنس‌هایی مثل چوب ، استیل و یا شیشه ساخته شده باشه. و لایه رویی این میزها را فقط متریال شیشه تشکیل میده. استفاده از این میز‌ها به‌این دلیل که‌با جنس‌های مختلفی ساخته میشه در سبک‌های مختلف دکوراسیون بسیار رواج داره. برای مثال میزی با سطح شیشه و پایه‌های استیل، در سبک امروزی و مدرن یا حتی مینیمال استفاده میشه. اما اگه پایه‌های اون از چوب تشکیل شده باشه علاوه بر سبک‌های گفته‌شده در سبک کلاسیک هم استفاده میشه.

شیشه رومیزی با زیر پر

زمانی که‌ما یه‌میز کامل از جنسی مانند سنگ یا چوب یا حتی آلومینیوم و استیل داشته باشیم نیازمند یک شیشه رومیزی برای اون هستیم تا ازش محافظت کنه و جلوه اون رو بی‌نهایت افزایش بده. در چنین زمان‌هایی ما به‌اون شیشه‌رومیزی با زیر پر می‌گیم. معمولاً در همچین میزهایی لایه‌روی میز می‌تونه طرح دار انتخاب بشه. برای مثال می‌تونه کنده‌کاری‌های سنتی داشته باشه که‌در این صورت هم استفاده از شیشه رومیزی بسیار لازمه.

شیشه رومیزی گرد در میز تمام شیشه چند تکه

این میزها که‌تماما از شیشه ساخته شدن توسط قطعه‌های مختلفی از چند شیشه تولید میشن. برای مثال هرکدوم از پایه‌های میز از چند قطعه شیشه و رویه میز از یک قطعه دیگه‌تشکیل میشه. و تمام قطعه‌های مختلف هم توسط چسب مخصوص به‌هم متصل میشه. از این میز در دکوراسیون مدرن و امروزی بسیار استفاده میشه.قابل ذکره که‌بدلیل شفافیت شیشه جلوه میز هم بسیار بالاست و بدلیل انعکاس نور ، محیط روشن و بزرگ دیده‌میشه و فضایی دلبازتر خواهی داشت.

شیشه با سطح گرد در میز تمام شیشه یک تکه

این میزهای فوق‌العاده جذاب تماما از متریال شیشه ساخته شدن. اما تفاوتی که‌با میز‌های تمام شیشه چند تکه‌دارن ، اینه که‌میز‌های چندتکه از قسمت‌های جداگانه شیشه تشکیل شدن. در حالی که‌میزهای یک تکه از شیشه خم و تماماً از یک قطعه شیشه ساخته شدن. به‌طوری که‌برای تبدیل شدن سطح روی میز به‌‌پایه‌های اون ،شیشه خم شده و به‌فرم مورد نظر در میاد. این میزها ظاهر بسیار جذاب و شیکی دارن که‌باعث شده‌ محبوبیت بسیار زیادی داشته باشن. از این شیشه در دکوراسیون مدرن و مینیمال بسیار استفاده می‌کنن.

مزایای استفاده از شیشه رومیزی

  • آنتی باکتریال
  • تمیزی راحت
  • ضد خط و خش
شیشه رومیزی گرد
شیشه رومیزی گرد

آنتی باکتریال

همه شیشه‌ها از جمله شیشه رومیزی به‌دلیل سطح غیرقابل نفوذ و یک‌دستی که‌دارن از خاصیت ضد باکتریال برخوردارن. درحالی که‌سطوح دیگر از جمله چوب و فلز بدلیل جنس قابل جذب و بافت غیر مسطح ، قابلیت جذب میکروب و حتی تکثیر و انتقال آلودگی رو دارن.به‌همین دلیل استفاده از شیشه رومیزی برای هرسطحی بسیار حائز اهمیته.

تمیزی راحت

شیشه‌های رومیزی خیلی سریع تمیز میشن و به‌این دلیل برای میز‌های جلو‌مبلی ، میز آشپزخونه و ناهار خوری بسیار مناسبن.متریال‌های دیگه به‌دلیل بافت و جنسی که‌دارن لک‌ها رو در خود جذب می‌کنن. برای مثال مایعات در چوب نفوذ می‌کنن و درصورت پاک کردن میز ، تاثیر رنگ و چربی بر روی اون باقی‌میمونه. و در فلز هم باعث زنگ زدن و ازبین رفتن جذابیت و کیفیت اون میشه. در فرکو شیشه‌ رومیزی گرد با بالاترین کیفیت تولید میشه ، اگه دنبال بهترین کیفیت شیشه هستی می‌تونی محصول دلخواه خودت رو به‌فرکو سفارش بدی.

ضد خط و خش

ضد خط و خش بودن شیشه‌ها به‌چند عامل بستگی داره: نوع تولید شیشه ، اگر شیشه به‌صورت سکوریت یا لمینت تولید شده‌باشه بسیار مقاومه. اگه دنبال شیشه‌های ضد خط و خش هستی می‌تونی از شیشه‌های فرکو سفارش بدی که‌بهترین شیشه‌ها رو تولید می‌کنه.شیشه‌های ضد خش یک نوع شیشه‌مقاومن.

انواع شیشه برای شیشه رومیزی گرد

با توجه به‌پیشرفت‌هایی که‌در صنعت شیشه رخ داده، کیفیت و تنوع بسیار گسترده ای پیدا کرده. همین موضوع باعث شده تا شیشه در انواع بسیار مختلفی تولید بشه. که‌برای ساخت شیشه رومیزی گرد هم استفاده میشه.

شیشه بی رنگ

ویژگی خیلی بارز شیشه بی‌رنگ در اینه‌که با هر سبک میز و فضایی به‌راحتی خود رو تطبیق میده. علاوه‌براین به‌زیبایی و جذابیت میز هم در عین سادگی اضافه می‌شه.

انواع شیشه‌های بی رنگ

  • فلوت
  • کلیر
  • سوپرکلیر
  • کریستال

شیشه فلوت

شیشه‌های فلوت با اسم‌های دیگه‌ای هم شناخته می‌شن مثل شیشه ساده یا شیشه معمولی. این شیشه‌ها در واقع ساده‌ترین و اولین نوع شیشه‌های تولید شده‌هستن. باقی شیشه‌ها با تغییراتی که‌تو ساختار شیشه‌های فلوت داده می‌شه به‌وجود میان.

با پیشرفت علم و تکنولوژی این امکان فراهم شده تا شیشه‌های پیشرفته‌تری از شیشه‌های فلوت ساخته بشن. که‌ورود اون‌ها به‌بازار با استقبال زیادی مواجه شده. شیشه‌های فلوت هم با وجود اینکه اولین نوع شیشه هستن اما هنوز برای کاربردهای‌زیادی استفاده می‌شن.

انواع شیشه خم

شیشه‌های بی‌رنگ کلیر

شیشه‌های کلیر هم شیشه‌های بی‌رنگی هستن که‌از اون‌ها تو دکوراسیون داخلی محیط‌های مختلف مثل منزل یا

شرکت و تقریبا در هرجایی بسیار استفاده می‌شه. این شیشه‌ها از شیشه‌های فلوت دارای شفافیت بیش‌تری هستن.

شیشه‌های بی‌رنگ سوپر کلیر

شیشه‌های سوپر کلیر چندین مرحله با کیفیت‌تر و شفاف‌تر از شیشه کلیر هستن. از این شیشه‌ها استفاده‌های بسیار زیادی می‌شه و مشتری‌های زیادی دارن. چون با داشتن شفافیت بالا قیمت مناسب‌تری نسبت به شیشه‌های کریستال دارن.

از شیشه‌های سوپر کلیر در نمای ساختمون‌ها ، دکوراسیون‌های داخلی ، فروشگاه‌ها و هر مکانی که‌در اون خواهان استفاده از شیشه باشی می‌تونی استفاده کنی. بهتر است که‌اگه می‌خوای از شیشه‌ سوپر کلیر در ابعاد بزرگ استفاده کنی اون رو سکوریت و یا لمینت شده سفارش بدی تا امنیتش بالا بره.

انواع شیشه

شیشه های بی رنگ کریستال

شیشه‌های کریستال با کیفیت‌ترین و شفاف‌ترین شیشه‌های بی‌رنگ هستن. این شیشه‌ها تو بالاترین حد ممکن نور رو انعکاس می‌دن و دارای جذابیت بسیاری هستن. معمولا افرادی که‌می‌خوان نمای جذاب‌تر و زیباتری داشته‌باشن از شیشه‌های کریستال برای شیشه رومیزی گرد استفاده می‌کنن.

انواع شیشه خم

باید در نظر داشته باشی که‌شیشه‌های کریستال قیمت بالایی دارن و در همه کاربری‌ها به‌صرفه نیست که‌بخوای از اون‌ها استفاده کنی. نسبت شفافیت شیشه‌های کریستال کمی بالاتر از شیشه‌های سوپر کلیر هستش ولی از نظر قیمت اختلاف این دو شیشه بسیار زیاده. یعنی برای این‌که خرید به‌صرفه‌تری داشته‌باشی شیشه سوپر کلیر قطعا انتخاب بهتریه.

انواع شیشه رومیزی رنگی گرد

  • شیشه رنگی لاکوبل
  • شیشه متلوکس
  • شیشه رنگی ترنسپرنت
  • شیشه رنگی اورسی
  • شیشه رنگی متلاک
  • شیشه رنگی رفلکس

شیشه رنگی پشت رنگ شده براق

نام‌گذاری این شیشه‌ها به‌شیشه پشت رنگ شده ریشه در طریقه ساخت اون‌ها داره که‌پس از ساخت شیشه مورد نظر رنگ دل‌خواه توسط دستگاه مخصوص در ضخامت چند میلی متر پشت شیشه زده می‌شه. این شیشه دارای محبوبیت بسیار زیادیه و دلیل اون ظاهر جذابشه. از این شیشه‌ نور عبور نمی‌کنه اما سطح اون بسیار صیقلی و صافه و قابلیت سکوریت و لمینت شدن رو هم داره.

شیشه‌پشت رنگ شده اولین بار توسط برند لاکوبل تولید شد، اما امروز می‌تونی اون‌ رو با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از شرکت ایرانی فرکو تهیه کنی.همچنین خواص ضد باکتری هم داره و اجازه رشد به‌باکتری‌ها رو نمی‌ده . این شیشه‌ تنوع رنگی فوق‌العاده بالایی داره.شیشه لاکوبل اصلی‌ترین کاربردش جایگزین کاشی و سرامیک تو آشپزخونه یعنی تو فضای بین کابینت‌هاست. به‌همین منظور به‌عنوان شیشه بین کابینتی هم شناخته می‌شه.

شیشه ترنسپرنت

شیشه‌های ترنسپرنت از انواع شیشه‌های رنگی هستن. که‌نور رو از سطح خودشون عبور می‌دن. این شیشه‌ها در رنگ‌های مختلفی قابل سفارشن. به همین دلیل شما می‌تونی اون رو با سبک‌های مختلف دکوراسیون ست کنی. این شیشه‌ها بسیار شفاف هستن و رنگ بکار رفته در ساختشون باعث از بین رفتن شفافیتشون نمی‌شه. از شیشه‌های ترنسپرنت هم در دکوراسیون‌های کلاسیک و هم مدرن زیاد استفاده می‌شه. اما در دکوراسیون‌های مدرن ، بیش‌تر از رنگ‌های خاص استفاده می‌شه. البته انتخاب رنگ در دکوراسیون کاملا سلیقه‌ایه و شما می‌تونی طبق سلیقه خودت هر رنگی رو که‌می خوای سفارش بدی.

ضمنا این ررو در نظر داشته باشی در صورتی که‌شیشه رومیزی ترنسپرنت رو برای میزهای بزرگ می‌خوای بهتره اون رو به‌صورت لمینت یا سکوریت شده سفارش بدی. چرا که‌این باعث می‌شه علاوه بر اینکه امنیت شیشه بالا می‌ره و در صورت شکستن به‌قطعات برنده تبدیل نمی‌شه، ماندگاری اون نیز بیش‌تر بشه.

شیشه متلاک برای شیشه رومیزی

شیشه‌های متالیک از جذاب‌ترین انواع شیشه هستن که‌استفاده از اون رو برای داشتن یک دکور خاص بهت پیشنهاد می‌کنم. این شیشه‌ها از نظر ظاهری و در نگاه اول تفاوت چندانی با شیشه‌های پشت رنگ شده ندارن. اما اگه به‌این شیشه در زیر تابش نور خورشید نگاه کنی ، متوجه حالت تبلور مانند و اکلیلی موجود در ساختار این شیشه خواهی شد. که‌ در سطح اون برق میزنه و به‌همین دلیل به‌شیشه متالیک یا متلاک معروف شده. البته تفاوت دیگه‌ای که‌این شیشه با شیشه لاکوبل داره این هستش که‌شیشه لاکوبل پشت رنگ شدست، اما شیشه متالیک رنگ رو در بافت و ساختارش داره. شیشه‌های متالیک به‌دلیل جذابیتی که‌دارن بسیار محبوب هستن.

شیشه های ارسی

شیشه‌های ارسی که‌از شیشه‌های رنگی هستن، در گذشته از اون‌ها بسیار استفاده شده. این شیشه‌ها در ابتدا فقط برای پنجره‌ها استفاده می‌شدن و قطعاً نمونه‌های اون‌هارو در معماری‌های ایرانی و اسلامی مانند مساجد اصفهان دیدی. یکی از دلایل محبوب بودن این شیشه‌ها در گذشته حفظ حریم محیط بود. چرا که‌این شیشه به‌دلیل رنگی بودن و کنارهم چیده شدن قطعات کوچیک شیشه، داخل محیط رو نشون نمی‌ده اما نور از اون کاملاً عبور می‌کنه.

یک قابلیت جالبی که‌شیشه‌ای ارسی داره اینه‌که باعث گیج شدن حشرات می‌شه ، یعنی زمانی که‌حشرات در معرض نوری که‌از این شیشه‌ها در رنگ‌های متنوع متصاعد می‌شه قرار می‌گیرن ، گیج می‌شن و مسیر خودشون رو گم می‌کنن. به‌همین دلیل در گذشته مخصوصاً در مناطق صحرایی از این شیشه‌بسیار استفاده می‌شده. تا در عین حال که‌جلوی گرمای خورشید رو می‌گیرن ، از ورود حشرات به‌داخل خونه نیز جلوگیری کنن.

اگه‌از این شیشه‌ها به‌عنوان شیشه رومیزی گرد استفاده کنی جذابیت فوق‌العاده زیادی به‌محیط شما می‌بخشه.

شیشه رومیزی رفلکس (آینه ای)

شیشه‌های آینه‌ای هم می‌تونن به‌عنوان شیشه رومیزی مورد استفاده قرار بگیرن. این شیشه‌ها در رنگ‌های مختلفی قابل سفارش هستن. شیشه‌های رفلکس آینه‌نیستن ولی مثل آینه انعکاس نور زیادی دارن. از تفاوت‌هایی که‌این شیشه با آینه داره می‌شه به‌عبور نور از شیشه‌های رفلکس اشاره کرد.

شیشه مات

شیشه دیگه‌ای که‌می‌تونی برای ساخت شیشه رومیزی گرد انتخاب کنی شیشه مات هستش. این شیشه‌هم همانند شیشه ساده قابلیت تطابق با هر میز و سبک دکوراسیونی رو داره. این نوع از شیشه‌ها در عین سادگی، زیبایی بصری خاصی دارن. شیشه مات برای قسمت‌هایی که‌نیازه تا میزان دید رو کاهش بدی، انتخاب بسیار مناسبیه.

انواع شیشه رومیزی گرد مات

  • شیشه رومیزی مات سندبلاست
  • شیشه رومیزی گرد مات ساتینا

شیشه رومیزی گرد سندبلاست چه شیشه‌ایه

شیشه‌هایی که‌توسط دستگاه سندبلاست مات می‌شن با همین نام هم معرفی می‌شن. سندبلاست دستگاهیه که‌فقط سطح مورد نظر رو مات می‌کنه. به‌همین دلیل می‌تونی طرح‌های خاصی رو سفارش بدی و شیشه رومیزی متفاوتی رو برای خودت طراحی کنی. sand به‌معنای شن هستش و blast به‌معنای انفجار و sandblast یعنی انفجار شن. نحوه عملکرد این دستگاه هم به‌همین صورته که‌شن و مواد معدنی ، با شدت زیاد و انفجار مانند به‌سطح مورد نظر می‌خوره و با از بین بردن شفافیت اون باعث مات‌سازی اون می‌شه.

شیشه رومیزی 1

شیشه‌های سندبلاست از بهترین انتخاب‌هاییه که‌می‌تونی برای شرکت‌ و باشگاه‌ و هر مکانی که‌می‌خوای روی شیشه میزت لوگو یا برندت رو داشته باشی ، استفاده کنی. لازمه این رو بدونی که‌سطحی که‌توسط سندبلاست مات و طرح دار می‌شه کاملاً ظریف و دقیقه. و زمانی که‌طرحی رو به‌صورت مات سفارش می‌دی با این دستگاه اون رو دقیقا همونطور که‌می‌خوای تولید می‌شه.

شیشه رومیزی ساتینا چه شیشه‌ایه

شیشه‌های مات ساتینا شیشه‌هایی هستن که‌امروزه استفاده از اون‌ها بسیار رواج پیدا کرده. و یکی از جذاب‌ترین شیشه‌هایی که‌در دکوراسیون‌های مدرن استفاده می‌شه. این شیشه‌ها رو نمی‌شه مثل سندبلاست فقط قسمت‌های انتخابی رو مات کرد ،بلکه تمام سطح اون‌ها رو یکدست مات می‌کنن. و این مات‌سازی در طول فرآیند تولیدشون صورت می‌گیره. به‌این صورت‌که تغییراتی شیمیایی در ساختار شیشه ایجاد می‌کنن که‌باعث می‌شه شیشه شفافیت خود رو از دست بده و مات بشه.

بهترین آپشنی که‌این شیشه داره اینه‌که می‌شه درصد ماتی اون رو انتخاب کرد و سفارش داد. معمولا انتخاب میزان ماتی اون بر اساس مقدار حریمی که‌محل مورد نظر ما احتیاج داره تعیین می‌شه. برای مثال اگه‌این شیشه برای حمام استفاده بشه باید با بالاترین درصد ماتی خریداری بشه. اما زمانی که‌از اون برای شیشه رومیزی گرد یا میز شیشه‌ای استفاده بشه،می‌شه با هر میزان از ماتی قابل تولیده. یعنی صرفاً بر اساس سلیقه مشتری انتخاب می‌شه که‌درصد ماتی شیشه رومیزی چقدر باشه.

تفاوت شیشه سندبلاست و ساتینا

  • تفاوت ظاهری
  • فرآیند تولید
  • میزان ماتی
  • تفاوت کاربری
  • تفاوت قیمت

تفاوت‌های ظاهری بین شیشه سندبلاست و ساتینا

همونطور که‌گفتیم شیشه سندبلاست توسط در معرض انفجار شن و مواد معدنی قرار گرفتن مات می‌شه. و این باعث می‌شه که‌سطح روی شیشه صیقلی بودن خودش رو از دست می‌ده و دچار ناهمواری می‌شه. در حالی‌که‌ شیشه ساتینا سطحی کاملا صیقلی داره. تفاوت دومی که‌در ظاهر این دو شیشه وجود داره میزان ماتی اون‌هاست. که‌در شیشه‌های سندبلاست فقط یک میزان ماتی وجود داره.و شیشه ساتینا با میزان متنوعی از ماتی تولید می‌شه.

تفاوت فرآیند در تولید شیشه ساتینا و سندبلاست

شیشه‌های سندبلاست پس از اتمام فرآیند تولید شیشه با دستگاه مخصوص طبق طرح مورد نظر مات می‌شن. این درحالیه‌که شیشه‌های ساتینا در طول فرآیند تولیدشون با کمک تغییرات شیمیایی که‌در ساختارشون داده می‌شه مات می‌شن. شما می‌تونی شیشه‌های سندبلاست و ساتینا رو با بالاترین کیفیت در شرکت فرکو سفارش بدی.

شیشه رومیزی

تفاوت شیشه ساتینا و سندبلاست در میزان ماتی

زمانی که‌ شیشه‌ای از نوع سندبلاست سفارش می‌دی باید این رو بدونی که‌حق انتخابی در رابطه با درصد ماتی اون نخواهی داشت. اما امکان طراحی و ایجاد انواع اشکال مات و شفاف برای شما مهیاست.که توسط دستگاه سندبلاست برات انجام می‌شه. در حالیه‌که اگه سفارشت از نوع شیشه ساتینا باشه می‌تونی میزان ماتی اون رو انتخاب کنی. ولی امکان ایجاد طرح و نقشی روی شیشه وجود نداره.

تفاوت شیشه ساتینا و سندبلاست در کاربری

کاربری شیشه ساتینا و سندبلاست با توجه‌به نوع عملکردشون متفاوته. برای مثال: زمانی‌که بخوای لوگو یا آرم شرکت یا مجموعه‌ای ، روی شیشه طراحی بشه یا نیاز به‌شیشه‌ای طرح‌دار داشته باشی ، مسلما شیشه سندبلاست مناسبه. از شیشه سندبلاست در هر کاربری استفاده می‌شه. اما بیش‌ترین کاربرد اون برای ایجاد طرح روی شیشه هستش که‌هم در منازل و هم محیط‌های کاری بسیار مورد توجه هستش. برای مثال می‌تونی از اون به‌عنوان پارتیشن یا شیشه رومیزی استفاده کنی.

حالا ممکنه نیاز داشته‌باشی یک شیشه با ماتی یکدست و بدون طرح داشته‌باشی و برای سفارش مورد نظرت نیاز به‌ماتی با کم‌ترین یا بیش‌ترین درصد داشته باشی. پس شیشه مناسب برای شما شیشه ساتیناست. شیشه‌های ساتینا رو در هر کاربری با هر میزان از ماتی که دوست داری می‌تونی سفارش بدی.

تفاوت شیشه ساتینا و سندبلاست در قیمت

اگه‌می‌خوای شیشه تمام مات داشته‌باشی بهترین گزینه شیشه ساتیناست. چرا‌که به‌دلیل تغییرات شیمیایی که‌در ساختار اون داده می‌شه ، تمام شیشه به‌صورت یکدست مات می‌شه. اما اگه‌بخوای شیشه مد نظرت علاوه بر اینکه تمام مات هستش دارای حکاکی لوگو یا آرم شرکتت هم باشه ، می‌تونی ازشیشه سندبلاست استفاده کنی. ولی هزینه تمام مات سندبلاست بالاتر از شیشه ساتیناست.
به‌همین دلیله‌که معمولاً از روش سندبلاست فقط برای مات کردن قسمت‌هایی از شیشه استفاده می‌شه.

موارد تاثیرگذار روی قیمت شیشه رومیزی

  • ابعاد شیشه
  • شکل شیشه
  • ضخامت
  • ابزار تراش
  • رنگ شیشه
  • طرح و نقش
  • شفافیت
  • جنس شیشه
شیشه رومیزی گرد
شیشه رومیزی گرد

ابعاد شیشه

یکی از پارامتر‌هایی که‌به‌صورت مستقیم روی قیمت شیشه رومیزی موردنظر تاثیر داره ابعاد شیشه هستش. طبیعتاً هر چقدر ابعاد شیشه بزرگتر باشه قیمت اون نیز بالاتر خواهد بود. چراکه ابعاد بزرگ‌تر شیشه از نظر ساخت ، برش ، تراش و … نیازمند زمان و تبحر بیش‌تری هستش.

ضخامت شیشه

با بزرگتر شدن سایز شیشه رومیزی مورد نظر ، ضخامت اون هم بالاتر باید در نظر گرفته بشه. برای تشخیص دقیق اینکه چه‌ضخامتی برای شیشه رومیزی مناسبه بهتره که‌از متخصصین این کار کمک بخوای. انتخاب ضخامت نامناسب برای شیشه رومیزی موجب پایین اومدن مقاومت شیشه و استحکام اون می‌شه و باعث شکسته شدن شیشه با کم‌ترین فشار یا ضربه می‌شه.

البته باید این رو هم در نظر بگیری که‌به‌دلیل جذابیتی که‌متریال شیشه با ضخامت بالا داره ، استفاده از شیشه رومیزی‌های ضخیم حتی در ابعاد کوچیک و متوسط رواج داره. اما برای این مورد هم باید مقاومت پایه‌های میز در نظر گرفته بشه تا مشکلی در حفظ تعادل میز پیش نیاد.

رنگ شیشه

رنگ‌های مختلفی رو می‌شه برای شیشه رومیزی در نظر گرفت. در این مقاله انواع شیشه‌های رنگی رو برات توضیح دادم. شیشه‌های رومیزی در هر رنگی که‌مایل باشی تولید می‌شن. اما باید بدونی که‌رنگ‌های مختلف شیشه دارای قیمت‌های متفاوتی هستن. برای اطلاع از قیمت دقیق شیشه رومیزی موردنظرت با متخصصین ما تماس بگیر و یک مشاوره رایگان دریافت کن.

جنس شیشه

شیشه‌ها دارای جنس‌های متفاوت و مختلفی هستن. که‌ساختار اون‌ها و هزینه تمام شده در تولیدشون باهم متفاوته. به‌همین دلیله‌که جنس شیشه یکی از مهم‌ترین پارامترهاییه‌که روی قیمت شیشه رومیزی تاثیرگذاره. برای مثال اگه‌یک شیشه رومیزی با جنس فلوت یعنی با کم‌ترین میزان کیفیت و مقاومت سفارش بدهی ، هزینه تمام شده اون بسیار پایین‌تر از زمانی هستش که‌شیشه رومیزی از جنس سکوریت با همان ابعاد سفارش بدهی ، که‌از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی برخورداره.

شکل شیشه

شیشه‌های رومیزی در شکل‌های مختلفی تولید می‌شن. که‌معمولاً بر اساس شکل سطح میز ، شکل شیشه رومیزی نیز انتخاب می‌شه. شکل شیشه‌هم طبیعتا روی قیمت تمام شده شیشه رومیزی تأثیر زیادی داره. چراکه اشکال مختلف با ابزارهای تراش مختلفی برش می‌خورن و دستگاه ، تخصص و زمان متفاوتی نیاز دارن. که‌هر چقدر فرآیند تولید یک شیشه رومیزی سخت‌تر باشه هزینه نهایی اون نیز بالاتره.

انواع شکل شیشه رومیزی

  • شیشه رومیزی گرد
  • شیشه رومیزی بیضی
  • شیشه رومیزی مربع
  • رومیزی مستطیلی
  • شیشه رومیزی فرمی

شیشه رومیزی گرد

شیشه‌های رومیزی انواع بسیار زیادی دارن که‌یک نوع از اون‌ها شیشه گرد رومیزی هستش. شیشه‌ رومیزی گرد برای مکان‌های کوچک زیاد مناسب نیست چون فضایی بیش‌تری اشغال می‌کنه. شیشه رومیزی گرد یک نوع شیشه بسیار زیباست که‌برای خونه‌های مدرن بسیار کار آمده. شیشه رومیزی با هرنوع رنگی قابل سفارشه ، مخصوصا رنگ دودی که‌در شیشه رومیزی گرد جلوه‌ای بسیار زیبا داره.

شیشه رومیزی بیضی

در قدیم شیشه رومیزی تنها در سه شکل مرسوم تولید می‌شد، یعنی در اشکال : مربع ، مستطیل و گرد. ولی بعد از گذر زمان با مدرن شدن دستگاه‌های شیشه‌سازی اشکال متنوعی ساخته شدن. که‌یکی از اون‌ها شیشه رومیزی بیضی بود. شیشه‌های بیضی با ابعاد مختلف و هم‌چنین با هر ضخامتی تولید می‌شن. برخلاف شیشه گرد که‌فضای زیادی اشغال می‌کنه ، شیشه بیضی مثل شیشه مستطیل مناسبه همه فضاهای کوچک و بزرگه.

شیشه رومیزی مستطیل

شیشه‌های مستطیل با ابعاد مشخصی ساخته می‌ش. این نوع شیشه‌هارو برای میزهای ناهار خوری در سایزهای مختلفی تولید می‌کنن. شیشه ناهارخوری 12 نفره ، 10 نفره ، 8 نفره ، 6 نفره ، 4 نفره و همینطور 2 نفره.

شیشه رومیزی فرمی

شیشه‌های فرمی یا دفرمه یک نوع شیشه مدرنن که‌نسبت به‌بقیه انواع شیشه جزو جدیدترین مدل‌ها هستن. اشکال این نوع شیشه‌ها برخلاف طرح‌های مرسوم اشکالی غیر منظم و غیر متعارف دارن و با کیفیت بالا و در هر ابعادی که‌بخوای تولید می‌شن.

ابزار دور شیشه

  • تراش انگشتی
  • لول تخت
  • تراش سه پله
  • لول براق
  • تراش دو پله
  • لول مات
  • تراش ساده
  • دیاموند

ابزاری که‌برای دور شیشه استفاده می‌شن هم روی قیمت تمام شده شیشه تاثیر بسیار زیادی دارن. یکی از نمونه‌های جذاب که‌روی لبه‌های شیشه رومیزی استفاده می‌شه تراش پلکانی یا دوپله هستش. که‌جلوه فوق‌العاده‌ای داره.

طرح و نقش

طراحی و نقوشی که‌روی شیشه اجرا می‌شه‌ هم روی قیمت شیشه بسیار تاثیرگذاره. طرح‌های متفاوتی رو می‌شه روی شیشه اجراکرد. مانند طراحی چاپی ، حکاکی و … که‌نحوه ایجاد هرکدوم قیمت متفاوتی داره.

موارد استفاده شیشه رومیزی گرد

  • میز ناهارخوری
  • جلو مبلی
  • میز اداری
  • میز عسلی
  • میز تزیینی
  • میز آرایش
شیشه رومیزی گرد
شیشه رومیزی گرد

میز ناهارخوری

شکل گرد این شیشه رومیزی‌ها باعث می‌شه تا حس صمیمیت و نزدیکی بین افراد بیش‌تر بشه. هم‌چنین برای دورهمی‌های مختلف از جمله صرف عصرانه به‌همراه دوستان و خونواده و صرف وعده‌های غذایی انتخاب بسیار مناسبیه. شیشه رومیزی گرد برای میزهای ناهارخوری با تعداد نفرات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیره. شیشه گرد جزو زیباترین اشکال میزه اما برای میزهای با تعداد نفرات بالا شاید خیلی گزینه مناسبی نباشه.

برای میزهای مختلف کاری و اداری نیز در صورت تمایل می‌شه از شکل گرد استفاده کرد. به‌خصوص برای میز کنفرانس انتخاب ایده آلیه ، چراکه گرد بودن شیشه رومیزی باعث ایجاد تعامل بیش‌تر در جلسات اداری می‌شه.

انواع شیشه ای میز اداری

میز شیشه‌ای رایانه

میز شیشه‌ای کنفرانس

میز شیشه‌ای مدیریت

میز شیشه‌ای کامپیوتر

امروزه یکی از ابزارهایی که‌ما به‌‌صورت ناگزیر از اون در هر محیطی مخصوصاً محیط‌های اداری استفاده می‌کنیم رایانه هستش. بنابراین نیاز داریم که‌یک میز شیک و مناسب برای رایانه‌مان داشته باشیم .

زیبایی بصری میزهای رایانه‌ای در محیط‌های اداری بسیار حائز اهمیته. به‌همین دلیل پیشنهاد ما استفاده از میز کامپیوتر شیشه‌ای هستش.

میز شیشه‌ای کنفرانس

از تاثیرگذارترین میزهای یک شرکت می‌شه‌ به‌میز کنفرانس اون اشاره کرد. میزهای کنفرانس به‌دلیل استفاده زیادی که‌در کنفرانس‌ها و گردهمایی‌های اداری دارن ، بهتره از مدل‌های شیک و جذاب انتخاب بشن.چون در صورتی که‌جذابیت لازم رو نداشته باشن برای شرکت و محیط کاری شما یک نمره منفی محسوب می‌شن. از طرفی بزرگ بودن این میز باعث می‌شه که‌فضای زیادی رو اشغال کنه و اینطور به‌نظر بیاد که‌محیط شما کوچیک و دلگیره. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که‌حتما از میز شیشه‌ای استفاده کنید. چراکه متریال شیشه در عین حال که‌نور رو انعکاس می‌ده باعث می‌شه محیط دلبازتر به‌نظر بیاد چون شفافه و محیط رو بزرگ‌تر از اون چیزی که‌هست نشون می‌ده.

میز مدیریت

میز مدیریت از مهم‌ترین میزهای مورد استفاده در شرکت و محیط کاریه. برای درک بهتر این اهمیت اون رو از دوجنبه بررسی می‌کنیم.

  • از دید مخاطب
  • از دید مدیر
اهمیت میز مدیریت از دید مخاطب

امروزه روانشناسان معتقدن که‌دکوراسیون روی ذهن افراد تاثیر زیادی داره. به‌همین دلیل زمانی که‌افراد وارد دفتر کار شما می‌شن اگه‌میز مدیریت قدیمی یا نامناسب داشته باشید روی ذهن بیننده تاثیر منفی خواهد گذاشت. و بالعکس اگه‌میز مدیریت شما یک میز شیک و مناسب باشه باعث می‌شه تاثیر خوبی روی ذهنیت افراد گذاشته‌ بشه ومخاطب شما راحت‌تر بهتون اعتماد کنه.

اهمیت میز مدیریت از دید مدیر

همونطور که‌می‌دونی و در بالاهم گفته شد ، دکوراسیون تاثیر بسیار زیادی در روحیه و ذهنیت افراد داره و این صرفاً شامل حال مخاطبین نمی‌شه بلکه شامل حال شخص استفاده کننده یعنی مدیر هم خواهدشد. استفاده از یک میز جذاب و زیبا می‌تونه تاثیر مثبت بسیار زیادی در روحیه و عملکرد شخص داشته باشه.

میز عسلی و میز جلو مبلی

میزهای عسلی و جلومبلی در زیبایی فضای مورد استفاده و جلوه بهتره مبلمان بسیار تاثیرگذارن. می‌شه از اشکال مختلف شیشه مثل:شیشه رومیزی گرد ، بیضی ، مربع یا مستطیل و …که‌بسیار متنوع و زیبا هستن روی آون‌ها استفاده کرد. برای این منظور شیشه‌های مختلف و زیبایی در جنس‌ها و رنگ‌های متنوع وجود دارن. که‌این شیشه‌هارو می‌تونی بر حسب سلیقه و متناسب با مبلمانت سفارش بدی. این میزها می‌تونن کنار مبلمان منزل و یا مبلمان اداری به‌کاربرده بشن و به‌زیبایی اون‌ها اضافه‌کنن.

شیشه رومیزی گرد
شیشه رومیزی گرد

میز تزیینی

میزهای تزیینی در قسمت‌های مختلفی از منازل، کلینیک‌ها، دفاتر و… می‌تونن قرار بگیرن و محیط رو زیباتر کنن. برای این میزها نیز شیشه‌های بسیار متنوعی رو می‌شه استفاده کرد. شیشه رومیزی گرد یکی از این مدل‌هاست که‌زیبایی فوق‌العاده‌ای داره. هم‌چنین می‌شه با چیدن وسیله‌های تزیینی مختلف روی این میزها جذابیت بیش‌تری ، هم به‌میز و هم به‌محیط افزود.

درواقع شیشه رومیزی گرد برای هر نوع میزی با هر کاربردی می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره و محدودیتی در این زمینه وجود نداره. در اینجا فقط مثال‌ها و پیشنهاداتی جهت ایده آورده شده.

شیشه رومیزی گرد
شیشه رومیزی گرد

میزهای مختلف برای شیشه رومیزی گرد

هیچ لزومی وجود نداره که‌وقتی شیشه رومیزی گرد به‌کاربرده می‌شه، میز موردنظر نیز حتما به‌شکل گرد باشه. میز می‌تونه شکل‌های بسیار مختلفی که‌هیچ شباهتی نیز به‌دایره ندارن داشته باشه. مخصوصا در مدل‌های مدرن که‌شیشه مستقیما روی پایه‌ها قرار می‌گیره ، تنوع میز با شیشه رومیزی گرد بسیار زیاد شده. در این مدل‌ها جذابیتی که‌میزها دارن فوق‌العاده هستش.

درنهایت یک میز بسیار خاص و زیبا خواهی داشت ، که‌می‌تونه توجه‌هارو به‌خودش جلب کنه.

شیشه رومیزی گرد
شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی طرح دار

شیشه رومیزی گرده طرح دار نیز از دیگر شیشه‌های بسیار جذابه. طرح‌های بسیار مختلف و متنوعی برای شیشه طرح دار وجود داره‌ که‌می‌تونی طرح متناسب با فضای خودت رو از میان اون‌ها انتخاب کنی. حتی اگه‌خارج از محدوه طرح‌های موجود ، طرح خاصی مورد پسندت واقع شده ، با سفارش به‌این مجموعه می‌تونی روی شیشه مد نظرت اجراش کنی.

انواع شیشه رومیزی طرح دار

  • استین گلاس
  • طرح استین گلاس
  • اسپندرال (چاپی)
  • اسیدکاری شده
  • سندبلاست
  • حکاکی شده
انواع شیشه

استین گلاس

طراحی‌های استین گلاس رو می‌شه یک اثر هنری تلقی کرد. زیبایی این شیشه‌ها فوق‌العاده هستش. هم‌چنین زیبایی که به‌عنوان شیشه رومیزی گرد به‌میزت می‌بخشه ، بسیار خیره کنندست. با استفاده از این هنر زیبا می‌تونی میز موردنظرت رو  به‌نقطه کانونی و مورد توجه در فضای مورد استفاده تبدیل کنی. قدمت بسیار طولانی برای استین گلاس‌ها وجود داره و می‌تونی نمونه‌هایی از اون ‌رو در بناها و کلیساهای مختلف در سراسر جهان مشاهده کنی. طرح‌ها و رنگ‌های زیبایی برای استین گلاس‌ها وجود داره اما امکان اجرای طرح‌های خاص به‌طور اختصاصی نیز در این مجموعه فراهمه.

طرح استین گلاس

شیشه‌های طرح استین گلاس ظاهری مانند خود استین گلاس دارن. ولی مانند اون به‌صورت دستی روی شیشه اجرا نمی‌شن و طرح پس از انتخاب آماده و روی شیشه پیاده می‌شه. زمان تولید و ساخت اون نیز کم‌تر از استین گلاسه. هم‌چنین قیمت نهایی برای استین گلاس بسیار بیش‌تر از طرح استین گلاس خواهد بود. پس برای شیشه رومیزی گرد با زیبایی که‌ایجاد می‌کنه ، گزینه بسیار مناسب و ایده آلیه.

شیشه چاپی ( اسپندرال)

شیشه چاپی یا اسپندرال یکی دیگر از انواع شیشه‌های زیبا و کاربردیه که‌می‌تونه به‌عنوان شیشه رومیزی گرد هم به‌کار برده بشه. در این شیشه ، طرح مورد نظر با رنگ‌های انتخابی روی شیشه چاپ می‌شه و یک شیشه بسیار زیبا به‌وجود میاد. شما هر طرح رو که‌مورد پسند و علاقته می‌تونی سفارش بدی تا روی شیشه رومیزی سفارشیت اجرا بشه. تا یک میز زیبا و خیره کننده در فضای خودت داشته باشی.

شیشه رومیزی اسید کاری شده

صنعت شیشه امروزه فقط شامل شیشه‌های ساده و یکنواخت رنگی نیست بلکه با ورود طراحی نوین به‌این صنعت ، شاهد شیشه‌های طرح دار رنگی و اسیدکاری هستیم. این نوع شیشه‌هارو می‌تونی با هر رنگی سفارش بدی.

شیشه رومیزی گرد
شیشه رومیزی گرد

انواع شیشه رومیزی خاص

  • هوشمند
  • گلس‌برد

شیشه رومیزی هوشمند

این شیشه‌های خاص و لاکچری امروزه مشتری‌های خودشون‌رو دارنن. معمولاً از این شیشه رومیزی‌ها در شرکت‌ها و محیط‌های اداری که‌می‌خوان دکوراسیون خاص داشته باشن استفاده می‌شه. این شیشه‌هارو با ریموت می‌شه شفاف و مات کرد.

شیشه‌های هوشمند رو می‌تونی با رنگ‌های مختلفی سفارش بدی. در صورتی که‌خواهان دریافت قیمت این شیشه‌ها و دریافت مشاوره رایگان هستی ، پیشنهاد می‌کنم که‌با متخصصین شرکت فرکو تماس بگیری.

شیشه رومیزی گلس برد

گلس برد از دیگر شیشه‌های موجود هستن که‌قابلیت کاربرد به‌عنوان شیشه رومیزی گرد رو دارن. یکی از کاربردهای بسیار مهم گلس بردها استفاده به‌عنوان تخته وایت برده. چرا که‌مزایای بسیاری نسبت به‌وایت بردهای معمول داره. از جمله این‌که پس از نوشتن و پاک کردن ، اثری روی اون باقی نمی‌مونه.

هم‌چنین با استفاده مکرر و طولانی مدت از اون، تغییری در ظاهرش ایجاد نمی‌شه و زیبایی و درخشانی خود رو همچنان حفظ می‌کنه. همین ویژگی مهم باعث شده تا برای میزهای اداری و یا حتی برای میزهای کودکان بسیار مناسب و کاربردی باشه. چرا‌که به‌راحتی می‌شه روی اون یادداشت کرد و بدون نگرانی از باقی موندن ردی از اون استفاده کرد. این ویژگی در جلسات مختلف و درگردهمایی‌ها می‌تونه بسیار پرکاربرد باشه. کودکان نیز می‌تونن با خیال آسوده روی شیشه رومیزی نقاشی کنن و از اون لذت ببرن.

نحوه ثبت سفارش

انواع شیشه رومیزی گرد با ابعاد و ضخامت‌های مختلف رو می‌تونی در صنایع شیشه و آینه فرکو با بهترین کیفیت موجود سفارش بدی. با وجود تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و هم‌چنین به‌کارگیری نیروی متخصص در مجموعه فرکو امکان ساخت و تولید شیشه رومیزی به‌هر شکل و نوعی وجود داره.

تمام مراحل ساخت و تولید شیشه رومیزی گرد در مجموعه فرکو صورت می‌گیره و شما با سفارش از این مجموعه بدون واسطه خرید می‌کنی. همین موضوع باعث می‌شه تا محصول سفارشی شما از قیمت مناسب‌تری برخوردار باشه.

کیفیت و قیمت تمامی محصولات تضمین شده هستن. بطوریکه پس از دریافت محصول اگه‌رضایت کافی از سفارش خود نداشته باشی، می‌تونی محصول‌رو مرجوع کنی.

برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیش‌تر می‌تونی با شماره 09101767773 تماس بگیری. تا مشاوران ما اطلاعات مورد نیاز رو در اختیارت قرار بدن. هم‌چنین می‌تونی از راه ارتباطی دیگر یعنی پیج اینستاگرام ما استفاده کنی و سفارش خود رو ثبت کنی.

خرید حضوری

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

آیا شیشه رومیزی دایره‌ای فقط به‌صورت بی رنگ قابل سفارشه؟

شیشه‌های رومیزی قابلیت سفارش با جنس‌های مختلف و رنگ‌های….

چرا شیشه رومیزی گرد بخریم ؟

استفاده از شیشه گرد از طرف روانشناسان و طراحان دکوراسیون به‌عنوان …

چرا از شیشه رومیزی استفاده کنیم؟

شیشه رومیزی دارای مزایای زیادیه که‌مارو مجاب می‌کنه برای …

30 پاسخ

    1. سلام وقتتون بخیر. قیمت به یکسریفاکتورهای دیگه هم بستگه داره مثل رنگ و ضخامت و… . برای دریافت اطلاعات دقیق با شماره دفتر مرکزی 02188068352 تماس بگیرید.

  1. سلام من شیشه رومیزی با شیشه استین گلاس می خواستم با طرح موردنظر خودم. چقدر زمان میبره تا آماده شود؟

    1. سلام وقت بخیر. شما می تونید از طریق واتس اپ طرح موردنظر خودتون بفرستید تا همکاران ما اطلاعات تکمیلی در اختیارتون قرار بدهند

  2. سلام خسته نباشید من میخواسم بپرسم که شیشه رومیزی با جنس ساتینا چقدر میشه هزینه اش؟

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز علاوه بر نوع شیشه ، کیفیت ، ابعاد ، رنگ و طرح و … نیز در قیمت محصول مؤثر است. بنابراین جهت محاسبه قیمت دقیق محصول مورد نظر با شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیرید.

  3. بسیار عالی بود من از این نوع شیشه ها سفارش دادم و بسیار زیبا و مدرن بود با تشکر!

    1. تشکر شما لطف دارید و ما سعی میکنیم بهترین شیشه ها و اینه ها را تولید کنیم

    1. برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت ها با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت ها با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت ها با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. میتوانید به آدرس ما مراجعه کنید : “آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶”

    1. بله برای دریافت اطلاعات در مورد قیمتها با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت ها با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

  4. بسیار عالی من همیشه از فرکو محصولات خودم را خریداری میکنم و بسیار خوب است

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز در فرکو انواع شیشه رومیزی با قطر و ابعاد متنوع تولید میشه. اگر از قطر و ابعاد شیشه رومیزیت مطمئن نیستی! فرکو متخصصینش رو برای اندازه‌گیری دقیق برات میفرسته و بعد از آماده شدن سفارش هم میتونی محصولت رو درب منزل تحویل بگیری!با این شماره:02188068352 تماس بگیر و از مشاوره رایگانی که فرکو برای مشتریان عزیزش گذاشته استفاده کن.

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز تمام محصولات تولیدی این مجموعه ، از ضمانت یک‌ساله با تعویض بدون شرط برخوردارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو