Home

قیمت شیشه رومیزی 6نفره

قیمت شیشه رومیزی 6نفره در واقع همواره مثل بقیه اجناس ثابت نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار هس. شیشه‌های رومیزی امروزه بسیار شیک و پر از ظرافت هستن که ، یکی از مواد کلیدی و تاثیرگذار در فضای داخلی هر دکوراسیونی به‌شمار میره. شیشه رومیزی 6نفره علاوه بر زیبایی بی نظیر خود گواه پایداری و ماندگاری در طول زمان هس که ، متریال مستحکم و بی‌نظیر اون ارمغان همراهی در طی سالین رو به همراه داره.

به نظرت میز یا شیشه رومیزی قیمت مناسب تهیه کنیم خوبه یا اینکه میز شیشه‌ای یا شیشه رومیزی باکیفیت مطلوب بگیریم ؟ میز جزو وسایلی هست که علاوه بر اینکه تاثیر صد در صدی در چیدمان و دکوراسیونت داره ، خرید روزانه نیس که هر روز بخوای عوضش کنی و یه نوشو بگیری . و سالهای سال باید مدلش بروز باشه . کیفتش مطلوب بمونه. روش خش نیوفته یعنی ضدخش باشه ، نشکن باشه و مهمتر از همه زیبایی ظاهری بالایی داشته باشه.

پس یبار دیگه به سوالم فکر کن. میارزه که یه ذره قیمت و بهای نسبتا بالاتری پرداخت کنم اما یچیز درست حسابی بخرم.یه نکته کلیدی هم داره این مسئله و اونم اینه که اگه به طور مستقیم از شرکت تولید کننده بخوای شیشه‌ی میزت رو تهیه کنی خیلی برات بصرفه و مناسب‌تر میوفته قیمتش.که در قسمت انتهای مطلب تقلب ریزی بهت رسوندم و یه تولیدی مطمئن رو بهت معرفی کردم.

شیشه رومیزی
شیشه رومیزی

مزیت شیشه بر قیمت شیشه رومیزی 6نفره

برخلاف میزهای ساخته شده از چوب یا فلز، میزهای شیشه ای نور را جذب نمی کنند، اما اجازه عبور آن را می دهند. بنابراین آنها روشنایی را به یک اتاق می آورند. اگر اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری یا آشپزخانه شما کاملا تاریک است. انتخاب شیشه رومیزی می تواند راه حل بسیار خوبی باشد. بنابراین به فضای داخلی شما شفافیت می بخشد. به همین ترتیب، در حالی که یک میز چوبی یکپارچه می تواند فضای نسبتاً کوچکی را احساس کند.

شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره
شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره

یک میز شیشه ای به جادارتر و دلپذیرتر شدن آن کمک می کند. مزیت انتخاب مبلمان ساخته شده از شیشه شفاف این است که این تصور را ایجاد می کند که فضای داخلی شما بزرگتر از چیزی است که به نظر می رسد. بنابراین شیشه شفاف برای فضاهای داخلی کوچک بسیار مناسب است.

شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره
شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره

طراحی ظریف شیشه رومیزی 6نفره

شیشه رومیزی 6نفره طراحی ظریف و ظریفی دارد.
یکی از نقاط قوت اصلی میز شیشه ای زیبایی و ظرافت آن است. سخت است که از جذابیت بی نظیر آن غافل شویم. اغلب با طراحی اصلی با خطوط تمیز، میزهای شیشه ای به هر دکوراسیونی سبک زیبایی و جذابیت می بخشند و بی توجه نمی مانند. با آنها برای تزئین اتاق خود نیازی به رومیزی نخواهید داشت، رویه شیشه ای آنها برای تعالی فضای داخلی شما کافی است.

شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره
شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره

مراقبت از گرد و غبار بر روی شیشه رومیزی

مراقب گرد و غبار و اثر انگشت باشید. حتی اگر شفافیت شیشه را دوست داشته باشیم، با این حال یک ایراد دارد. در واقع، روی میزهای شیشه ای شفاف، گرد و غبار به ویژه قابل مشاهده است. اثر انگشت و سایر کثیفی‌ها می‌توانند به سرعت میز شیشه‌ای زیبای شما را زینت بدی دهند اگر از آن مراقبت نکنید! نکته ای برای داشتن یک میز شیشه ای بی عیب و نقص به یاد داشته باشید که مرتباً آن را با یک پارچه نرم و آب صابون بشویید. همچنین محصولات پاک کننده ای وجود دارد که الکتریسیته ساکن را خنثی کرده و گرد و غبار را دفع می کند. و ظرافت و درخشندگی را به اتاق می بخشد.

شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه رومیزی ناهارخوری

چگونه میز ناهارخوری مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک شیشه میز ناهارخوری خوب باید چندین عنصر را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، میز باید دارای شکل و اندازه مناسب با فضای موجود در اتاق باشد و مانع عبور و مرور نباشد. انتخاب متریال و نحوه کار نیز می تواند تاثیر زیادی در طول عمر و قیمت میز داشته باشد.

شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره

چه شکلی برای میز ناهارخوری انتخاب کنم؟
عمدتاً میزهای ناهارخوری مستطیلی، گرد، بیضی و مربعی پیدا می کنیم.

قیمت شیشه رومیزی 6نفره مستطیلی

قیمت شیشه رومیزی 6نفره گرد

قیمت شیشه رومیزی 6نفره مربعی

قیمت شیشه رومیزی 6نفره بیضی

شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره
شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره

قیمت شیشه رومیزی 6نفره مستطیلی

میزهای ناهار خوری مستطیل شکل بیشتر شایع هستند، با اندازه های مختلف وجود دارد. میزهای مستطیلی باریکتر از میزهای گرد یا مربع هستند که هم باعث صرفه جویی در فضا می شود و هم حس گرم و دوستانه ای به میزهای بزرگ می دهد. باید عزیزان توجه داشته باشند که قیمت شیشه رومیزی ناهارخوری 6نفره مستطیلی را میتوانند از مجموعه فرکو دریافت کنند.

 شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره مستطیلی
شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره مستطیلی

قیمت شیشه رومیزی 6نفره گرد

میزهای ناهار خوری گرد مناسب برای دورهمی خوب هستند. و همچنین همه مهمانان را می توانید ببینید و بیش از حد دور از یکدیگر نیستند. این یک انتخاب عالی برای گفتگوهای گروهی یا ضیافت است. این نوع شیشه رومیزی مخصوصاً برای میزهایی که تا شش نفر جمع می شوند مناسب است. برای دریافت قیمت شیشه رومیزی گرد با مجموعه فرکو در ارتباط باشید.

  شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره گرد
شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره گرد

قیمت شیشه رومیزی 6نفره مربعی

شیشه رومیزی مربعی ، مانند شیشه رومیزی گرد، به مهمانان اجازه می دهد برای نشستن نزدیک به یکدیگر باشند. تعداد زیادی میز ناهارخوری مربعی بزرگ وجود دارد تا مهمانان عزیزتان را به گرمی دور هم جمع کنید. این نوع شیشه میز ناهار خوری مخصوصاً برای وعده های غذایی صمیمی مناسب است و دو تا چهار نفر را جمع می کند. عزیزان برای دریافت قیمت شیشه رومیزی 6نفره مربعی با مجموعه فرکو در ارتباط باشید.

شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره مربعی
شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره مربعی

قیمت شیشه رومیزی 6نفره بیضی

میزهای ناهار خوری بیضی شکل به گزینه ای عالی، در نیمه راه بین جداول مستطیل شکل و جداول دور. شکل کشیده آنها به آنها اجازه می دهد تا به راحتی در اتاق های مستطیلی قرار بگیرند و از آنجایی که زاویه ندارند، جابجایی آنها و قرار دادن کارد و چنگال به طور منظم در آنها راحت تر است.
با هماهنگی بصری شکل اتاق با میز، فضای داخلی شما کمتر به هم ریخته به نظر می رسد. وقتی فضا محدود است یا اتاق طولانی است، معمولاً یک میز بیضی یا مستطیل شکل در مرکز وجود دارد. دوستان عزیز برای دریافت قیمت شیشه رومیزی 6نفره گرد با مجموعه فرکو در ارتباط باشید.

شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره بیضی
شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره بیضی

میزهای مربعی و گرد برای اتاق های بزرگتر مناسب هستند. میزهایی با لبه های مستقیم (تاشو، مربع یا مستطیل) را می توان در مقابل دیوار قرار داد. برای رستوران ها و کافه های شلوغ، میزهای کوچک انتخاب خوبی هستند. اگرچه حرکت در اطراف یک میز گرد آسان تر است. اما مزیت میزهای مربعی و مستطیلی این است که می توان آنها را در کنار هم قرار داد و بنابراین به راحتی با اندازه گروه هایی که در محل استقرار رفت و آمد می کنند سازگار می شوند.

میز ناهار خوری با رویه شیشه ای

میز ناهار خوری شیشه ای مدرن

یک میز ناهار خوری شیشه ای مدرن با رویه شیشه ای یک میز شیک بسیار کاربردی است که همه مهمانان شما را به وجد خواهد آورد. این میز ناهار خوری هوشمندانه برای فضاهای کوچک، برای نگهداری هر چیزی که میز را به هم ریخته است، ایده آل است.
یک میز ناهار خوری که به دلیل طراحی همیشگی خود متمایز است ، یک عنصر تزئینی در نوع خود که درخشش را به شما می بخشد.

میز ناهارخوری شیشه ای

میز شیشه ای به دلیل ساختار محکم خود نیز متمایز است و به شما امکان می دهد تا حداکثر مهمان را در خود جای دهید . برای داشتن یک دکور داخلی زیبا، این میز ناهارخوری را با صندلی ها و میز شیشه ای جلومبلی ، یک بوفه با یک آینه طراح زیبا یا پایه تلویزیون ترکیب کنید. طیف وسیعی از مبلمان با قیمت مناسب را که مخصوصاً در تولیدات فرکو انتخاب شده اند را می توانید پیدا کنید.

شیشه رومیزی ناهارخوری 6 نفره

برای تهیه و دریافت می توانید با یکی از روش های زیر با مجموعه فرکو در ارتباط باشید.

آدرس دفتر: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس با مجموعه تولیدات فرکو تلفن: 02188068352

برای ارتباط با تولید مستقیم و بدون واسطه‌ی شیشه ، پیج اینستاگرامی فرکو را دنبال کنید و با محصولات ناب و باکیفیت شیشه‌ای آشنا شوید.

1: قیمت شیشه رومیزی 6 نفره دقیقا چند تومان است؟

قیمت های ما بر اساس ضخامت شیشه و طرح و رنگ تغییر می کند می توانید برای اطلاعات بیشتر به آدرس داخل سایت مراجعه کنید و یا با شماره تلفن: 02188068352 از همکاران ما راهنمایی بخواهید

2: میز ناهارخوری چه شکل های دارند؟

میز ناهارخوری در اشکال مختلفی مانند مستطیلی، بیضی، گرد و… موجود است.

میز ناهار خوری شیشه ای مدرن چگونه

یک میز ناهار خوری مدرن با رویه شیشه ای یک میز شیک بسیار کاربردی است که همه مهمانان شما را به وجد خواهد آورد. این میز ناهار خوری…

2 پاسخ

    1. شیشه رومیزی ۶ نفره نسبت به کیفیت ضخامت آن تغییر می کند شما با خوانده مقاله و هنگام خرید می توانید با یکی از راه های ارتباطی از کارمندان فرکو راهنمایی بیشتری بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو