Home

میز ناهار خوری شیشه ای مدرن

میز ناهارخوری که یکی از کاربردی‌ترین وسایل در هر خونه‌ای محسوب می‌شه ، در انواع بسیار زیبا و متنوعی تولید می‌شه . یکی از زیبا‌ترین انواع این محصول ، میز ناهار خوری شیشه ای مدرن هست . که جزو محبوب ترین مدل‌ها در این مجموعه به شمار میاد .

بروزترین طرح‌های میز شیشه‌ای در چیدمان‌های لاکچری پذیرایی و آشپزخونه جایگاه ویژه داره و دکوراسیونی بی‌نظیر با رنگ‌های شفاف از شیشه سکوریت رو ایجاد می‌کنه.

میز ناهار خوری شیشه ای مدرن
میز ناهار خوری شیشه ای مدرن
میز ناهارخوری چهار نفره تمام شیشه

میز ناهار خوری و ضرورت استفاده از آن

می‌توان گفت قدمت استفاده از میز ناهار خوری به قدری طولانی هست که دیگر نیازی به معرفی این محصول نیست . چراکه کمتر کسی هست که با این محصول آشنایی نداشته باشه. امروزه تنها کشور‌های اروپایی نیستن که استفاده از میز ناهارخوری به یک فرهنگ در بین آن‌ها تبدیل شده اس . بلکه این امر در بین تمام اقشار جامعه ، به امری کاملا ضروری و اجتناب ناپذیر تبدیل شده . امروزه در تمام کشور‌های آسیایی نیز به عنوان یک وسیله کاربردی در اکثر منازل مورد استفاده قرار می‌گیره.

میز ناهار خوری
میز تمام شیشه با شیشه تخت

جالبه بدونین که مدت مدیدی هست که همه خانواده‌های ایرانی در کنار خرید مبلمان منزل ، ست میز ناهارخوری اونو نیز خریداری می‌کنن ، حتی اگر وعده‌های غذایی خود رو بر روی اون صرف نکنن . همین موضوع نشون دهنده‌ی اینه که همه افراد به ضرورت وجود این محصول در خونه‌های خود واقف هستن ، حتی اگر از جایگاه اصلی اون در زندگی روزمره خود آگاه نباشن.

میز شیشه ای مدرن 2
میز شیشه ای پایه چوبی شیک

جایگاه اصلی میز ناهارخوری در زندگی روز مره

شاید تا به‌حال به این موضوع دقت نکرده باشین ، که میز ناهارخوری شما می‌تونه چقدر در گردهم‌آیی‌های خانوادگی با اهمیت باشه . زمانی که برای صرف وعده‌های غذایی همه اعضای خانواده گرد هم جمع می‌شین ، آیا به ساعات خوشی که در کنارهم می‌گذرونین واقف هستین ؟ شاید بتوان گفت تنها زمانی که با خیال آسوده و بدون دغدغه‌های همیشگی ، به صحبت و خوشی می‌گذرونین همین لحظاتی هست که دور میز ناهار خوری کنار هم جمع می‌شین.

میز تمام شیشه ای ناهارخوری

در این مقاله به توضیح کاملی در رابطه با میز ناهار خوری شیشه ای مدرن و همچنین سایر مواردی که در زیر اشاره می کنیم خواهیم پرداخت :

  • انواع میز ناهارخوری بر اساس نفرات
  • تنوع میز غذاخوری با توجه به شکل
  • انواع میز ناهار خوری از لحاظ جنس
  • انواع شیشه رومیزی ناهارخوری
میز شیشه ای مدرن
میز شیشه ای با پایه چوب

انواع میز ناهار خوری شیشه ای مدرن بر اساس نفرات

بدلیل استفاده بسیار زیادی که از این محصول می‌شه . تنوع ساخت آن بر اساس تعداد نفرات می‌تونه ، میزان بهره‌وری اونو بیشتر کنه . چرا که افراد می‌تونن بر حسب نیاز و مکان خود از میزهای ناهارخوری با تعداد نفرات کمتر و یا بیشتری استفاده کنن .

میز شیشه ای ناهار خوری ده نفره

انواع تعداد نفراتی که در تولید میزهای ناهار خوری مد نظر قرار می گیرن به شرح زیر هستن :

در طرح‌های جدید میز های ناهارخوری تعداد فرد نیز تولید می‌شود .

میز تمام شیشه غذاخوری

تنوع میز غذاخوری با توجه به شکل

اشکال میز های ناهارخوری از تنوع بالایی برخور دار هستن . در گذشته این محصول با اشکال محدودی تولید می‌شد . اما امروزه علاوه بر شکل‌های مرسوم همیشگی در اشکال بسیار جدید و مختلفی نیز تولید می‌گردن. انواع شکل‌های میز ناهار خوری عبارت است از :

  • شکل (گرد)دایره
  • شکل (بیضی )
  • شکل مربع
  • مستطیل شکل
  • شکل مثلث
  • اشکال دفرمه
میز ناهار خوری مدرن
میز تمام شیشه با شیشه رفلکس سفید و لاکوبل سیاه

انواع میز ناهار خوری مدرن از لحاظ جنس

میز های ناهار خوری می‌تونن در جنس‌های مختلفی ارائه میشه . در واقع تنوع بسیار زیاد این محصول بر گرفته از تنوع جنس آن نیز هست . جنس های استفاده شده در ساخت میز های ناهارخوری به قدری متفاوت و متمایز هستن که ، حتی ممکنه برخی از این جنس‌ها رو تا بحال ندیده باشین.

میز ناهار خوری شیشه ای 3
میز غذاخوری با پایه فلزی

در ادامه به معرفی و توضیح تمام جنس‌های تولید شده در انواع میز ناهار خوری خواهیم پرداخت :

  • میز های ناهارخوری چوبی
  • (میز استیل ) ناهارخوری
  • میز های سنگی غذاخوری
  • میز حصیری ناهار خوری
  • میز ناهار خوری شیشه ای
  • میز های خاص غذا خوری
میز شیشه ای مدرن سکوریت با پایه چوب

میز ناهار خوری شیشه ای مدرن

در میان انواع میز‌های ناهار خوری ، زیباترین طرح‌های مدرن رو می‌تونین ، در بین میز های ناهار خوری شیشه ای بیابید . این سبک از تولیدات میز غذاخوری با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه‌های شیشه سازی و با استفاده از انواع شیشه های تخت و یا خم ساخته می‌شن . میز های ناهار خوری تمام شیشه ای که از بروز‌ترین طرح‌های سال برخوردار هستن ، می‌تونن نما و جلوه‌ای شگفت‌انگیز به دکوراسیون شما ببخشن .

میز شیشه ای با طرح دفرمه

میز های شیشه ای به دو دسته تقسیم می‌شه:

  • میز ناهار خوری شیشه ای با شیشه تخت
  • میز ناهارخوری شیشه ای با شیشه منحنی
میز ناهار خوری شیشه ای مدرن2
میز شیشه ای با شیشه تخت

میز ناهار خوری شیشه ای با شیشه تخت

میز های تمام شیشه بسیار جذابی ، با انواع شیشه تخت تولید می‌شن . که تمام قسمت‌های میز رو شیشه تشکیل می‌ده . یعنی میز ناهار خوری شما می‌تونه علاوه بر اینکه سطح اصلی اون از شیشه هست ، پایه‌های اون نیز شیشه ای باشه . در انواع میز که در بالا ذکر شد، معمولا قسمت اعظم میز رو جنس هایی از قبیل چوب یا فلز و … تشکیل می‌دن و شیشه می‌تواند (در مدل های قدیمی تر ) تنها به عنوان شیشه ای بر روی سطح اصلی میز مورد استفاده قرار بگیره و یا ( در مدل های جدید ) یکی از اجزای اصلی مانند : سطح اصلی میز و یا یک طبقه و حتی پایه‌های میز را در بر بگیره. اما در میز تمام شیشه ، تمام اجزای اصلی میز از شیشه ساخته می‌شه .

میز تمام شیشه با شیشه منحنی

میز ناهارخوری شیشه ای با شیشه منحنی

شایان ذکر است که شیشه خم یا منحنی از برترین تولید های شیشه در عصر حاضر هست . این نوع شیشه با قوس‌های بسیار زیبایی که داره می‌تونه زیباترین تولیدات شیشه ای رو بوجود آورد . به همین دلیل شیشه‌های خمیده ، خاص‌ترین و جذاب ترین انواع میز شیشه ای ناهار خوری مدرن را تشکیل می‌دهند . از جذابیت‌های بالای شیشه خم ، استفاده یک تکه از اون در ساخت انواع میز هست . مانند پایه‌های یک تکه خمیده یا استوانه‌ای و یا شیشه میز با لبه‌های منحنی ، که تنها با استفاده از شیشه‌های قوس دار ، تولید این قبیل سازه‌های شیشه ای امکان پذیر هست .

میز مدرن شیشه ای
میز شیشه ای مدرن

انواع شیشه رومیزی ناهارخوری

شیشه رو میزی یکی از اقلام جانبی هست که می‌تونه در انواع میز ناهار خوری مورد استفاده قرار بگیره . شیشه رومیزی نیز دارای طرح‌های متنوع و جنس‌های متفاوت و همچنین رنگ بندی گوناگون هست . اینکه شیشه رومیزی چه مصارفی داره و ضرورت استفاده از اون چیست رو در ادامه بطور کامل توضیح خواهیم داد . با ما همراه باشین .

 ناهار خوری شیشه ای
میز شیشه ای با پایه استیل

شیشه رومیزی

شیشه رومیزی سطحی شیشه‌ای هست که بر روی انواع میز قرار می‌گیره . از ضخامت‌های متفاوتی برخوردار هست و با توجه به میز مورد نظر می‌تونه اشکال گوناگونی داشته باشه . شیشه رومیزی رو می‌تونین در طرح های مختلف و با رنگ های متنوع سفارش بدین . ضرورت استفاده از شیشه رومیزی برای حفظ کیفیت در انواع میز و همچنین برای جلوگیری از ایجاد آلودگی و تکثیر باکتری در سطوح میز‌های مختلف مخصوصا میز ناهارخوری هست .

میز شیشه ای ناهار خوری
میز ناهارخوری با شیشه سکوریت

چگونه سفارش دهیم

محصولات تولیدی شرکت فرکو رو در پیج اینستاگرام دنبال کنین.

برای خرید و سفارش آنلاین می‌تونین علاوه بر پیج اینستاگرام با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرین.

اگر قصد خرید حضوری دارید می‌توانید به آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه کنین .

میز شیشه ای چیست ؟

میز شیشه ای میزی است که ، تمام اجزای اصلی میز و یا …

شیشه رومیزی چیست ؟

شیشه رو میزی سطحی شفاف و یا رنگی از جنس شیشه است ، که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو