Home
تولیدی میز شیشه ای .

تولیدی میز شیشه ای

می‌خوای میز شیشه ای بخری و دنبال یه تولیدی هستی که پول واسطه هم بمونه تو جیبت؟ تو این مقاله میز شیشه ای و بهترین انواع اون رو معرفی می‌کنیم. میزهای شیشه‌ای بدون شک مدرن‌ترین نوع میز هستن و استفاده ازشون مزیت‌های مختلفی داره. هیچ کسی نمی‌تونه منکر زیبایی میزهای چوبی باشه. اما میزهای چوبی یه جورایی تکراری و قدیمی شدن و تو همه جا دیده می‌شن. مثلا تو خونه فامیل‌ها و آشناها! حتی طرح‌هاشون هم اکثرا شبیه هست. اما اگه دنبال یه مدل مدرن و خاص‌تر هستین ، مدل میز شیشه‌ای بهترین گزینه هست. جدا از اینکه خود شیشه خیلی جذابه ، میزهای چوبی باعث می‌شن محیط شلوغ دیده نشه و حتی دلبازتر بشه! این مدل میز با هر نوع مبلمانی به خوبی ست می‌شه.

تو سال‌های گذشته کیفیت شیشه‌ها و در نتیجه میزهای شیشه‌ای خیلی بالاتر رفته. البته اینطور نیست که همه میزهای شیشه‌ای کیفیت مشابهی داشته باشن! جدا از اینکه نوع شیشه می‌تونه خیلی متفاوت باشه ، از نظر طرح و ظرافت هم اختلاف زیادی دیده می‌شه. اما کدوم مدل میز شیشه‌ای رو بخریم بهتره؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشین.

می‌دونی چطوری می‌تونی از پول و زمانت استفاده‌ای بهینه داشته باشی؟

خب معلومه!

با خرید اینترنتی از یک تولید کننده معتبر و مطمئن 😮

چجوری می‌تونی مطمئن بشی؟

خب معلومه!

از ضمانت و گارانتی پس از فروش محصولات 🙂

چطوری می‌تونی در زمان کم و با هزینه مناسب جنس عالی بخری ؟

بیا تا بهت بگم 😉

میز تمام شیشه گرد با پایه استوانه‌ای

در این مقاله به‌موارد زیر خواهیم پرداخت

  • توضیح و معرفی میز شیشه‌ای
  • تولیدی میز شیشه ای ایران
  • قیمت مناسب خرید از تولیدی
  • معرفی انواع میز شیشه‌ای
Manufactured glass tableتولیدی میز شیشه ای
میز ناهارخوری شیشه ای و صندلی شیشه ای منحنی

توضیح و معرفی تولیدی میز شیشه‌ای

همه می‌دونیم که میز شیشه‌ای چیه و چه کاربردهایی داره ، اما برای آشنایی بیش‌تر ، توضیحات مختصری خدمت شما ارائه می‌دم. میز انواع مختلفی داره و برای کاربردهای گوناگونی تولید می‌شه. به‌همین دلیل تنوع زیادی داره. و اما میز شیشه‌ای ، میزی هست که‌در متریال اون از شیشه استفاده شده. میز شیشه‌ای می‌تونه تماما از شیشه ساخته شده باشه و یا اینکه در قسمت‌هایی از اون متریال‌های دیگه‌ای نیز بکار رفته باشه.

Manufactured glass tableتولیدی
میز ناهارخوری با پایه های شیشه ای قوس دار

تولیدی میز شیشه ای در ایران

در کشور عزیز ما ایران همچون سایر کشورها ، کارخانه ها و تولیدی‌هایی وجود دارن که‌محصولات متفاوتی رو بسته به‌نوع کاربری خود تولید می‌کنن. در واقع تولید کنندگان هر کشور از مهم‌ترین عاملین ایجاد خودکفایی و پیشرفت یک سرزمین هستن. کسب دانش و تجربه در زمینه تولید محصول ، از تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه این عزیزان در رفع نیاز و وابستگی به کشورهای دیگر شایان تقدیر و توجهه. ماهم می‌تونیم با خرید از تولید کننده سهم بزرگی در حفظ و گسترش این کار جهادی و ارزشمند داشته باشیم. و قدمی هرچند کوچک در جهت وصول به‌اهداف سازندگی و رونق ملی برداریم.

Manufactured glass tableمیز شیشه ای
میز جلومبلی تمام شیشه مشکی و سفید

خرید از تولیدی یعنی دریافت کالای با کیفیت با هزینه مناسب

حتما می‌پرسی چطور ممکنه با هزینه مناسب کالای با کیفیت خریداری کرد. متأسفانه از زمانی‌که واسطه‌ها بین تولید کننده و خریدار قرار گرفتن ، قیمت‌های غیر واقعی جایگزین قیمت‌های اصلی شدن. واسطه‌ها در واقع رابطی بین تولید کننده و خریدار هستن. متأسفانه با گذشت زمان و افزایش افراطی واسطه‌گری و میل واسطه‌ها به‌کسب درآمد بیش‌تر ، این روند باعث افزایش قیمتی شده ، که‌بدون در نظر گرفتن زحمات تولید کننده ، تماما در جیب واسطه‌ها می‌ره. .که‌نتیجه متأسفانه پایین اومدن توان خرید مصرف کننده و ورشکستگی تولید کننده هست.

با خرید مستقیم از تولید کننده ، هزینه‌های بالای واسطه‌گری حذف می‌شه و تولید کننده کالای با کیفیت خود رو با همون قیمتی که‌به واسطه‌ها می‌فروشه ، در اختیار مصرف کننده قرار می‌ده و این یعنی سود برای مصرف کننده. و درنتیجه افزایش قدرت خرید مصرف کننده و بالا رفتن تعداد فروش که‌برابر است با سود برای تولید کننده.

Manufactured glass tableتولیدی میز
میز غذاخوری تمام شیشه مدرن

انواع میز شیشه‌ای

  • میز تمام شیشه‌ای
  • میز شیشه‌ای ترکیبی
Manufactured glass tableتولیدی شیشه ای
میز شیشه‌ای منحنی با پایه‌های چوبی

تولیدی میز تمام شیشه‌ای

میزی که کلش با شیشه ساخته شده باشه قطعا خیلی مدرن‌تر هست تا میزی که ترکیبی باشه! در واقع از نظر طرح هم جدیدترین گزینه هست. تو مدل میز تمام شیشه ای حتی پایه هم از جنس شیشه هست! البته نگران نباشین که پایه شیشه‌ای می‌تونه مثل آهن محکم باشه.

  • میز تمام شیشه یک تکه
  • میز تمام شیشه چند تکه
Manufactured glass tableشیشه
انواع میز تمام شیشه ای یک تکه و چند تکه

میز تمام شیشه یک تکه

میزهای تمام شیشه ای هم می‌تونن با چسپوندن تکه‌های شیشه ساخته بشن و هم اینکه به صورت یک تکه باشن! از میزهای حرف می‌زنیم که با شیشه خم درست می‌شن و هیچ چسب کاری ندارن. با توجه به اینکه هیچ اتصالی وجود نداره ظاهر میز خیلی مدرن‌تر دیده می‌شه نسبت به وقتی که میز رو با چسپوندن تکه شیشه‌ها می‌سازن.

Manufactured glass tableمیز شیشه ای.
میز ناهارخوری تمام شیشه خمیده با طراحی یک تکه

میز تمام شیشه چند تکه

این مدل میزها همونطور که از اسمشون مشخصه و نیاز به توضیح هم نداره با چسپوندن تکه‌های شیشه ای ساخته می‌شه. گفتیم که میزهای شیشه‌ای خم چسب کاری ندارن و مدرن‌تر هستن اما باید اشاره کنیم که میز شیشه‌ای چند تکه هم اگه طرح خاصی داشته باشه می‌تونه خیلی جذاب باشه!

Manufactured glass tableتولید میز
میز تمام شیشه دودی رنگ با طراحی چند تکه

میز شیشه‌ای ترکیبی

یکی از مزیت‌های شیشه ای این هست که می‌تونه به خوبی با متریال‌های دیگه ترکیب بشه. مثلا ترکیب شیشه با استیل و چوب واقعا جذاب از آب درمیاد. جدیدا حتی از ترکیب شیشه با متریال‌های خاص‌تر مثل سنگ هم استفاده می‌شه. البته باید اشاره کنیم که تو مدل میز شیشه ای ترکیبی معمولا جنس رویه شیشه‌ای هست و پایه از جنس دیگه. اما اگه دنبال طرح خاص هستین ، این می‌تونه برعکس باشه! یعنی شیشه می‌تونه برای چوب هم پایه باشه. برعکس حالت سنتی!

  • میز با شیشه رومیزی
  • میز با پایه شیشه‌ای
  • میز با سطح شیشه‌ای
Manufactured glass tableتولیدشیشه
میز کنسول شیشه ای قوس دار با طبقه چوبی

تولیدی میز با شیشه رومیزی

در میز با شیشه رومیزی ، متریال اصلی میز می‌تونه کاملا متغیر باشه و از هر جنسی ساخته شده باشه و شیشه در واقع به‌عنوان یکی از اجزای فرعی میز به‌حساب میاد. در این نوع میزها سطح اصلی میز از همون جنس پایه میز و یا از متریال دیگه‌ای ساخته می‌شه. و شیشه به‌عنوان شیشه رومیزی روی سطح اصلی قرار داده می‌شه. انواع میز با شیشه رومیزی می‌تونه از جنس‌های مختلفی چون : چوب ، فلز ، حصیر ، سنگ و … تولید بشه.

Manufactured glass tableمیز تولیدی
میز پذیرایی با شیشه دودی رومیزی

تولیدی میز با پایه شیشه‌ای

میز با پایه شیشه‌ای از ظاهری بسیار جذاب برخورداره و معمولا از جنس‌هایی تولید می‌شه که‌پایه شیشه‌ای میز توانایی نگهداری و تحمل وزن اون‌رو داشته باشه. درسته‌که شیشه‌های بسیار مقاومی در صنعت شیشه‌سازی تولید می‌شن که‌ضد ضربه و نشکن هستن و تحمل وزن بالایی دارن. با این وجود برای این سبک از میزها که‌پایه از جنس شیشه هست، برای مثال : سطح اصلی‌رو از جنس سنگینی مانند سنگ یا بتن استفاده نمی‌کنن. مگر اینکه سطح سنگی از ضخامت کمی برخوردار باشه و پایه‌ها مستلزم تحمل وزن خیلی زیادی بر روی خود نباشن. در طراحی این قبیل میزها ، بیش‌تر از متریال چوب استفاده می‌شه.

Manufactured glass tableتولیدی شیشه
میز زیبای پایه شیشه ای با سطح چوب

تولیدی میز با سطح شیشه‌ای

از مرسوم‌ترین میزهای شیشه‌ای می‌شه به‌این دسته اشاره کرد. همین میزهایی‌که پایه میز از متریال‌های مختلفی تولید می‌شه و سطح اصلی میز رو شیشه در نظر می‌گیرن. این میزها از طراحی‌های بسیار مدرن و زیبایی برخوردار هستن و نمایی بسیار شیک و لاکچری دارن. تنوع پایه میز در این سبک از انواع میز ، هم از لحاظ جنس پایه و هم از لحاظ شکل و طراحی پایه‌ها بسیار گسترده و متنوعه.

Manufactured glass tableتولیدی میز شیشه ای.11
میز گرد شیشه‌ای با پایه‌ای از جنس گوی چوبی

تولیدی میز شیشه ای فرکو

انواع میزهای پذیرایی و اداری با تنوع بسیار بالا در تولیدی میز شیشه ای فرکو ساخته و خدمت مشتریان عزیز ارائه می‌شن. شرکت فرکو دارای چندین سال سابقه در صنعت شیشه و آینه هست و یکی از برترین‌های ایران در ساخت انواع تولیدات میز و سایر اقلام دکوراتیو و کاربردیه ، که‌از جنس شیشه تخت ، شیشه منحنی ، آینه و …هستن. تولیدی فرکو با کادری مجرب و متخصص و بهره‌مندی از دستگاه‌های بروز و پیشرفته دارای سابقه‌ای مفید و چندین‌ساله در ارائه محصولات به‌ هموطنان خود می‌باشد. که‌همگی بر گرفته از دانش روز و تبحر استاد کاران این عرصه با زیباترین طراحی‌های جدید و طبق استانداردهای جهانی برای فروش داخلی و خارجی عرضه می‌شن.

راه‌های ثبت سفارش محصول

خرید حضوری و مراجعه به آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

مشاهده پیج اینستاگرام فرکو و ثبت سفارش آنلاین

تماس با شماره تلفن : 09101767773 _02188068352 انجام سفارش و دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان

Manufactured glass tableشیشه ای.
میزعسلی کنار مبلی با شیشه کریستال
آیا امکان خرید آنلاین در تولیدی هم وجود داره ؟

بله در تولیدی فرکو می‌تونی به‌صورت آنلاین محصول مورد نظرت رو خریداری کنی. برای آشنایی با محصولات زیبای ما حتما مقاله‌رو بخون.

درصورت خرید آنلاین امکان ارسال محصول به شهرستان هم وجود داره ؟

بله تمام محصولات فرکو با بسته‌بندی مطمئن به‌تمام نقاط ایران ارسال می‌شه.

می‌شه محصولی رو براساس طرح و یا رنگ درخواستی سفارش داد ؟

بله در شرکت فرکو انواع محصولات شیشه و آینه طبق خواست و سلیقه مشتری تولید می‌شن. می‌تونی با خوندن مقاله با طرح‌ها و رنگ‌های زیبای محصولات آشنا بشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو