Home

تولیدی شیشه رو میزی

یکی از پر کاربردترین وسایل مبلمان دکوراسیون ، شیشه ی رومیزی هست. برای تهیه شیشه رومیزی بهتر هست که تولیدی شیشه رو میزی مورد اطمینانی رو پیدا کنین که ، بتونین با خیال راحت بهترین و مرغوب ترین جنس شیشه رو خریداری کنین.با توجه به بالا بودن قیمت انواع میز های دکوراسیون های داخلی.چه دکوراسیون های اداری و چه مبلمان منزل.این روزها همه به دنبال وسیله‌ای برای حفاظت از لوازم خود هستن.

ما این اطمینان رو به شما می‌دیم که بتونین مرغوب ترین شیشه ها رو تهیه کرده.و طبق سلیقه‌ی خودتون شیشه رو میزی مورد نظر خود رو در شکل‌ها ابعاد و رنگ‌های مختلف سفارش بدین.

تولیدی شیشه رو میزی

کاربرد شیشه رومیزی


شیشه رومیزی کاربرد های فراوانی دارن. اونا علاوه بر زیبایی که خودشون دارن.به دلیل ضد ضربه بودن و ضد خش بودن همچنین به این دلیل که آب در آن نفوذ نمی‌کنه.یکی از مناسب ترین گزینه ها برای محافظت از روی میز های ماست.
از دیگر موارد کاربردی شیشه رومیزی اینه که به دلیل شفافیتی که داره می‌تونی طرح های پشت اونو که متعلق به میز شماست ببینین. یعنی در عین حال که از میز خود محافظت می‌کنین.زیبایی اونو پنهان نمی‌کنین. و اتفاقاً زیبایی میز خود رو به این ترتیب قاب گرفتین و به تصویر می‌کشین.
خاصیت ضد آب بودن شیشه رومیزی اونو ضد باکتری و زد قارچ نیز می‌کنه.
این موضوع خودش نشون می‌ده که هیچ چیزی به عنوان محافظ میز های اطراف ما بهتر از شیشه نیست.

تولیدی شیشه رو میزی کاربرد

ابعاد و قیمت شیشه رومیزی


در دنیای پیشرفته‌ی امروز می‌تونی شیشه رو در ابعادی که بخوای سفارش بدی.به طور مثال می‌تونی شیشه رومیزی برای میز نهار خوری چندین نفره داشته باشی.
از کوچکترین ابعاد تا بزرگترین ابعاد ، می توانید شیشه رو میزی سفارش بدی.
اما باید در نظر داشته باش که قطر شیشه ها به عوامل مختلفی بستگی داره.
به طور کلی برای به دست آوردن قیمت دقیق شیشه رومیزی از تولیدی شیشه رو میزی ، دانستن ابعاد دقیق شیشه. و نوع و رنگ آن بسیار مؤثر هست. و هر کدوم از موارد ذکر شده باعث تغییر در شیشه رومیزی خواهد شد. شما عزیزان می‌تونین برای مشورت و اطلاع از قیمت تمام شده شیشه رومیزی مورد نظر خود با مشاوران فرکو تماس حاصل فرمایین.

تولیدی شیشه رو میزی ابعاد

قطر شیشه رومیزی


قطر شیشه های رومیزی به ابعاد اونا در کاربرد های مختلف آنها بستگی داره.
شما باید قبل از تهیه شیشه بدونی که از چه قطری باید برای مصرف مورد نیاز خود استفاده کنی.
برای مثال این موضوع اهمیت داره که شما از شیشه در کجا استفاده می‌کنین.
اگر در زیر شیشه بدون هیچ فاصله ای چوب یا صفحه میز شما یا هر جنسی قرار می‌گیره. در این صورت می‌تونی از شیشه هایی با قطر کمتر استفاده کنین. به طور مثال شیشه می‌تونی از ۵ میلی‌متر تا ۸ میلی‌متر استفاده کنی.

البته اگر ابعاد میز شما بزرگتر یعنی حدود ۱ متر تا یک و نیم متر هست. بهتره از شیشه هایی با قطر ۱۰ میلی‌متر استفاده بشه. اما اگر ابعاد شیشه شما بزرگه و یا خالیه به طور مثال فقط دور تا دور آن در زیر دارای پایه هست. در این صورت باید از شیشه با قطر بیشتری استفاده کنی. بهتر هست که در این صورت از شیشه هایی با قطر ۱۰ تا ۲۰ میلیمتر استفاده کنی.هنگام سفارش محصول از تولیدی شیشه رو میزی ، به این نکات دقت کن.


البته نگران حاشیه‌های بُرنده شیشه ها نباش. اگر نگران بریده شدن دست فرزندتون هستی؟ باید به شما بگم که جایی برای این نگرانی وجود نداره. امروزه به هنگام تولید شیشه رومیزی دور تا دور اونو لول کاری و سنگ کاری میکنن.که این کار باعث می شه تا حالت تیزی گوشه های شیشه و همچنین برندگی حاشیه ها از بین بره.و همچنین حالت فرم دار پیدا کنه. گاه این فرم ها خود حالت زینتی داره. و می‌تونه یک پله و دو پله باشه که این امر به زیبایی شیشه شما کمک می‌کنه.

تولیدی شیشه رو میزی قطر

ویژگی‌ها و قابلیت‌های شیشه رومیزی

  • خاصیت شفافیت شیشه که نور رو از خود عبور می‌ده. باعث بزرگتر دیده شدن فضا می‌شه.
  • ضد رطوبت بودن شیشه که اونو ضد میکروب و قارچ و باکتری می‌کنه. یکی از بهترین ویژگی ها برای استفاده از شیشه روی میز هست.
  • با خرید شیشه از تولیدی شیشه رو میزی ، قیمت برای شما مناسب تر خواهد بود.
  • جابجایی و حمل آسون شیشه رومیزی که بستگی به شکل و ابعاد و قطر آن داره.
  • شیشه ها رو می توان با لمینت کردن ضدخش تبدیل کرد.
  • شیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای میزهای اداری که در معرض خط و خش هستن می‌باشد .
تولیدی شیشه رو میزی ویژگی

انواع شیشه رومیزی که در تولیدی شیشه رومیزی تهیه می‌شه

تولیدی شیشه رو میزی انواع

شیشه رومیزی طرح دار

این گونه شیشه ها رو معمولاً دستگاه‌ هایی مثل سی ان سی طرح‌دار می‌کنه. همچنین می‌تونی لوگوی شرکت خود رو روی شیشه های رومیزی خود طراحی کن.جز مصارف اداری این گونه شیشه های طرح دار. مناسب فضاهای منزل هم هست. و زیبایی خاصی به میز شما میده.

امروز از این سبک از شیشه های رومیزی.در فضا های مدرن دکوراسیون داخلی بسیار استفاده میشه. به خصوص اگر سطح زیرین شیشه شما به صورت ساده هست. می‌تونی با استفاده از این نوع شیشه ها،از سادگی ‏بی روحی در بیاری و زیبایی دکوراسیون منزل خود رو چندین برابر کنی.

این در حالی هست که این شیشه ها همچنان در کاربرد اصلی خود استفاده میشه. یعنی همچنان به عنوان یک حافظ از میز شما در برابر هرگونه خط و خش یا رطوبت نگهداری میکنه. و میز شما رو مثل روز اول تمیز و نو نگه می‌داره.می‌تونی این نوع از شیشه ها رو از تولیدی شیشه رو میزی ها سفارش بدی.

شیشه های رنگی در تولیدی شیشه رومیزی


استفاده از شیشه های رنگی در چیدمان مدرن فضا بسیار کاربردی و زیباست. شیشه های رنگی های مختلفی مثل برنز ،آبی دودی و غیره. تولید می‌شه که میتونی طبق سلیقه و کاربری مورد نظر خود رنگ های مختلف رو سفارش بدی.

به عنوان میز کار پیشنهاد ما به کسانی که به دنبال یک شیشه رومیزی برای فضای اداری خود هستن ، شیشه های رومیزی دودی رنگ هست. فضای شما رو رسمی و در عین حال مدرن و شیک نشون میده.

تولیدی شیشه رو میزی رنگی
تولیدی شیشه رو میزی رنگی

شیشه های رومیزی سکوریت


شیشه های رو میزی سکوریت نوعی از شیشه های رومیزی هستن که ، مقاوم‌سازی شدن. این شیشه ها حدوداً ۳ تا ۴ برابر شیشه های معمولی مقاوم تر در برابر ضربه هستن. روش سکوریت کردن شیشه به این صورت هست که ابتدا شیشه رو در دمای خیلی بالا قرار میده تا شیشه حالت ارتعاشی و آب شدگی پیدا کنه.

بعد بلافاصله اونو در دمای خیلی پایین قرار داده و دمای اونو کم می‌کنن. این عمل باعث میشه تا سطح روی شیشه زودتر از سطح داخلی آن سرد بشه. و همین باعث مقاوم شدن آن در برابر ضربه و شکستگی میشه.این مقاوم‌سازی در همه ی تولیدی شیشه رو میزی های ایران انجام می‌شه.


نوع جدیدی از شیشه های رومیزی شیشه های سکوریت هستن که ، بهتر هست برای داشتن اطلاعات بیشتر در این باره به پست اختصاصی سکوریت مراجعه کنی و نکات مهم این نوع از شیشه های رومیزی رو قبل از خرید و سفارش مطالعه کنی.شیشه های سکوریت جدیدترین و مقاوم ترین نوع شیشه های نشکن هستن که بسیار در دنیای امروز کاربردی هستن.

تولیدی شیشه رو میزی رنگی

انواع شیشه ها ی رفلکس دار و نقش اونا در روی میز

در تولید این گونه از شیشه ها به صورتی عمل می‌شه که این شیشه ها حالت آینه ای پیدا می‌کنن . این شیشه ها در گذشته فقط در ساخت و تولید و تهیه ی پنجره ها کاربرد داشت . آن هم به این دلیل که دیگر از بیرون خانه به داخل دید نداشت و حریم خصوصی اهالی داخل خانه حفظ می‌شد .

اما امروزه که آینه ی دکوراتیو به یکی از اجزای دکوراسیون داخلی تبدیل شده .استفاده از این شیشه ها هم کاربرد بیشتری در لوازم منزل پیدا کرده .در دکوراسیون های رنگ روشن و کلاسیک معمولا از این سبک از شیشه ها استفاده می‌شه که ،مقاومت بالایی هم در برابر ضربه دارن . فضا ی خونه رو شیک کرده و در عین حال از سطح زیرین ، یعنی میز ما ، به خوبی محافظت می‌کنه.

شیشه های رفلکس در عین حال به خوبی نور رو منعکس می‌کنن و فضای رو نورانی تر از قبل می‌کنن. با این حساب فضا برزگ تر به نظر می‌رسه. و همین هم از مزیت ها این مدل از شیشه هاست.

شیشه های لمینت شده

با لمینت کردن شیشه ها در واقع اونا رو مقاوم‌سازی می‌کنن . همچنین از کاربرد های شیشه های لمینت اینه که اونا ضد خش هستن . شیشه های لمینت از کنار هم قرار دادن چند لایه شیشه ی تخت به وجود میان. که همین امر باعث می‌شه که هنگام ضربه شدید و شکستن ، تکه ها برنده و تیز این شیشه ها پخش نشده . و در سطح بمونه تا خطری شما رو تهدید نکنه . از این شیشه در صنایع ساختمانی بیشتر استفاده می‌شه تا امنیت افراد داخل اتاق . و معابر بیشتر حفظ بشه . هرچند این شیشه ها در طراحی دکوراسیون های داخلی هم کاربرد دارن.

اطلاع از قیمت شیشه رو میزی در تولیدی شیشه رو میزی فرکو

شیشه رو میزی اداری

برای اطلاع بیشتر از قیمت ها و یا سایر محصولات فرکو با شماره زیر تماس حاصل کن تا مشاوران کمپانی قسمت پشتیبانی به سوالات شما با حوصله پاسخ داده و شما رو راهنمایی کنن.

02188068352

همچنین اگر برای شما تماس تلفنی مقدور نیست ، می تونی به شماره زیر در واتساپ پیغام بدی و با مشاوران فرکو در بخش مشاوره در ارتباط باش.

09101767773

آیا شما هم مایل به دیدن روزمرگی‌ های یک شرکت تولیدی شیشه و آینه هستی؟ پس با این حساب می‌تونی در اپلیکیشن اینستاگرام، پیج فرکو رو فالو کنی.و از بروزترین طرح‌های تولیدی دیدن کنی.

ادمین پیج در قسمت دایرکت و قسمت نظرات پیج آماده پاسخگویی به شما هستن.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

شیشه رو میزی

6 پاسخ

    1. سلام دوست عزیزم ، بله شیشه هایی که برای این کار استفاده میشه شیشه های سکوریت جنس عالی هستن و می‌تونید اطمینان داشته باشید از خریدتون .

  1. من یه شیشه رو میزی برای سالن مطالعه ی مدرسه می‌خوام ، اما میز من گرد هست.یه بار قبلا سفارش دادم اما اصلا خوب برش زده نشده بود و درست گرد نبود!می‌خوام بدونم می‌تونید دقیق چیزی که میخوامو برام در بیارید ؟؟ تضمینی ؟

    1. بله حتما ! این تخصص نیرو های با تجربه ی شرکت فرکو هست که شیشه رومیزی مورد نظر شما رو با ابعادی که می‌خواید دقیقا به صورت گرد و با لبه های ابزار کاری شده به شما تحویل بدن . از نظر تمیزی کار خیالتون راحته راحت باشه .

    1. بله حتما . با ابعاد دلخواه شما ، طرح دلخواه شما ، رنگ دلخواه شما ، شکل ظاهری دلخواه شما ، سفارش پذیرفته میشه.فقط کافیه طرح یا عکس نمونه ای از چیزی که می‌خواهید رو به ما نشون بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو