Home

شیشه گرد میز

شیشه گرد میز به معنای رایج، میزی که روی آن دایره شکل باشد. و از جنس شیشه سکوریت یا شیشه لاکوبل و یا معمولی و … می‌تواند باشد. امروزه میز شیشه‌ای ناهار خوری می‌توانند آزادی زیادی بگیرند بنابرین می‌توانند شیشه رومیزی گرد، مربع، مستطیل، یا حتی بیضی باشند. و مواد تقریبا بی پایان هستند مانند: چوب، شیـشه، پلاستیک، بتن، فلز.

میز شیشه ای گرد با پایه چوبی
میز شیشه‌ای گرد با پایه چوبی

برای اینکه جلوه‌ای از طراحی را به فضای داخلی خود بیاورید. میز شیـشه‌ای گرد، ایده‌آل به نظر می‌رسد. در تقاطع هنر و تکنیک، میز شیـشه‌ای همیشه در طول زمان خودنمایی کرده است. این ماده‌ای است که شما را دعوت می‌کند. تا محدودیت‌های طراحی را پشت سر بگذارید. شـیشه میز ناهارخوری 8 نفره مدرن طراح را کشف کنید که تاریخ طراحی و تغییرات مدرن آنها را متحول کرده است.

شیشه گرد میز 8 نفره
شیشه گرد میز 8 نفره

برای مشاهده‌ی آدرس اینستاگرامی کلیک کنید.

شیـشه

شیشه ماده‌ای که خود را به آزمایش می‌رساند.
شیـشه رومیزی کریستال مانند مواد دیگر نیست، ماهیت آن این امکان را به وجود می‌آورد. که ترکیب‌های جدیدی از اشکال و رنگ‌ها را تجربه کنید تا طراحان را خوشحال کند. این دستور غذا که مخلوطی از ماسه، سودا و آهک تشکیل شده است. به عنوان مثال، آرسنیک آن را سفید و مات می‌کند. مانند: چینی و اکسید منیزیم، مقاوم‌تر از زمان ساخت آن.

شیشه میز گرد با طرحی زیبا
شیشه میز گرد با طرحی زیبا

خوب است بدانید: شیشه 100% و بی‌نهایت قابل بازیافت است. دلیلی برای از بین رفتن کامل آن نیست.

شیشه همیشه هنر و طراحی معاصر را اغوا کرده است. این ماده به خوبی می‌داند. که چگونه با کاوش در زمینه‌های جدید خلاقیت، دوران را به تصویر بکشد. می‌توان آن را با هر بار استفاده دوباره اختراع کرد. و زمینه‌های بی‌نهایت بیان را باز کرد. این ماده‌ای است که ما را به کشف رابطه بین تغییر شکل مواد، رنگ‌ها، کدورت و شفافیت دعوت می‌کند.

میز شیشه‌ای گرد با پایه چوبی
میز شیشه‌ای گرد با پایه چوبی

شیشه نقش طراح را حفظ می‌کند، کسی که تغییر شکل شیشه را هنگام دمیدن هدایت می‌کند. با ارائه زمینه بسیار متنوعی از خلاقیت و تکنیک‌ها، برای افراد کنجکاو و مخترعان لذت بخش می‌کند.
هیچ کس نمی‌تواند بگوید که چه کسی رنگ ماده را نامگذاری کرده است یا خیر. اما قدیمی‌ترین اشیاء در شیشه سبز بودند. به دلیل وجود اکسید آهن در ماسه تصفیه نشده آن زمان، خمیر شیشه رنگ مایل به سبزی به خود گرفت.

شیشه حرارت دیده
شیشه حرارت دیده

میزهای شیشه‌ای با طراحی نمادین

طراحان با استفاده از شیشه به عنوان ماده اولیه، میز چوبی سنتی، عظیم و مستطیلی را شکستند. با بازی ، خلاقیت و ظرافت بسیار بالا با این ماده شیشه گرد میز را طراحی کردند. شیشه گرد میز: برای مصارف خانگی، محل کار و مکان‌های عمومی، میزها، وسایل کاربردی یا تزئینی. عموماً به صورت مجموعه‌ای با صندلی‌های همسان، یا قطعات اتاق نشیمن، مبلمان اتاق غذاخوری، دفتر کار… طراحی می‌شوند.

این میزها که در ابتدا برای مصارف خانگی در نظر گرفته شده بودند. به دنیای صنعتی نفوذ کردند.

میز گرد شیشه ای رنگی
میز گرد شیشه‌ای رنگی

میز جلو مبلی شیشه‌ای گرد

این میز شیشه‌ای پذیرایی طراحی شده حسی از ذن را به خانه می‌آورد. علاوه بر این که فقط از مواد طبیعی تشکیل می‌شود. طراحی آن نمادی از هماهنگی جهان است. یک صفحه شیشه‌ای شفاف روی دو عنصر چوبی یکسان است. و به صورت عمود قرار گرفته است. دو شکل آن یکی بدون دیگری “لرزان” هستند. اما زمانی که با هم متحد شوند و به روش‌های متضاد قرار گیرند، تعادل کامل است.

ما شاهد فراخوانی دو نیروی متضاد هستیم. در اینجا، هنرمند از شفافیت شیشه استفاده کرد. تا طرح پاها را که معمولاً در زیر ساختار صاف پنهان شده بودند، آشکار کند. در این طراحی میز نیازی به صندلی نیست.

میز شیشه‌ای گرد با پایه چوبی

میز شیشه‌ای گرد پایه قارچی شکل

میز شیشه‌ای گرد قارچ شکل اکنون یک طراحی مدرن کلاسیک است. رویه شیشه‌ای سکوریت بر روی تعداد زیادی میله فولادی با روکش نیکل قرار دارد. استفاده از شیشه برای قسمت بالا و شکل‌های گرد باعث تعادل مجدد و روشن شدن پایه می‌شود.

میز شیشه ای گرد مدرن

این میز با خطوط تمیز و شیک از دو متریال استیل و شیشه استفاده می‌کند که با نور بازی می‌کند. قارچی شکل است و بسیاری از استانداردها را زیر پا می‌گذارد. دور یک میز گرد، دیگر کسی روی میز نمی‌نشیند، همه به یک شکل می‌نشینند.

خوب است بدانید: فولاد یک ماده تقریباً تخریب ناپذیر است و مانند شیشه، 100٪ قابل بازیافت است!

میز گرد با پایه قارچی شکل
میز گرد با پایه قارچی شکل

ابعاد میز شیـشه‌ای گرد ناهارخوری

شیـشه گرد میز عالی، جای خود را در آشپزخانه یا اتاق غذاخوری شما پیدا می‌کند. اندازه جمع و جور آن به آن اجازه می‌دهد تا به راحتی با فضای داخلی شما سازگار شود.
رویه شیـشه‌ای آن با 4 پایه فلزی کرومی پوشانده شده است. این ترکیب مواد، این میز را در نوع خود به یک عنصر تزئینی تبدیل کرده است.

 میز ناهارخوری با 4 پایه فلزی
میز ناهارخوری با 4 پایه فلزی

میز ناهار خوری گرد، مانند میزهای مربع و مستطیل، باید حداقل 60 سانتی متر برای هر مهمان باقی بماند. برای یک میز 2 نفره قطر حداقل 80 سانتی متر و میز 4 نفره باید حداقل 90 سانتی متر باشد. برای اقامت‌های بزرگ می‌توانید. میز گرد ماکسی را که می‌تواند بیش از 6 مهمان را در خود جای دهد جرأت کنید.

میز ناهارخوری شیک و زیبا
میز ناهارخوری شیک و زیبا

برای 6 نفر باید حداقل 125 سانتی متر برنامه‌ریزی شود. همانطور که برای میز 8، قطر حداقل 130 سانتی متر خواهد بود. فراتر از 8 نفر، میز ناهار خوری گرد کمیاب‌تر است. اما یافتن آن در اتاق‌های غذاخوری بزرگ غیرممکن نیست. برای یک میز 10 نفره، به یک صفحه حداقل 150 سانتی متر نیاز دارید. در حالی که میز 12 نفره حداقل به قطر 185 سانتی متر نیاز دارد.

میز ناهارخوری با پایه فلزی
میز ناهارخوری با پایه فلزی

شیـشه گرد برای چه نوع میزهای استفاده می‌شود؟

شیـشه‌های میز گرد با کیفیت بالا و با اندازه، ضخامت شیـشه و روکش لبه‌ها ساخته شده‌اند. میزهای شیـشه‌ای گرد به عنوان رویه‌ای برای پایه‌ای که دارید مناسب است. می‌توان از آن به عنوان میز قهوه، میز ناهار خوری، میز تفریحی / میز مطالعه، بالکن / میز تخت / میز برای نوشیدن چای / مطالعه / یادگیری / مهمانی و غیره استفاده کرد. برای رفع نیازهای مختلف شما.

میز شیـشه‌ای گرد طرفدار ظرافت، در بسیاری از سبک‌ها و رنگ‌ها موجود است. می‌توان آن را با طیف گسترده‌ای از دکوراسیون‌ها ترکیب کرد: طراحی، معاصر، پروانسالی و غیره. در مجموعه فرکو میزهای شیـشه‌ای گرد باکیفیت و با بهترین قیمت برای رفع تمام خواسته‌های دکوری خود را پیدا خواهید کرد.

میز شیشه ای گرد با پایه های چوبی
میز شیشه ای گرد با پایه های چوبی

طریقه نگهداری شیـشه میز گرد

شیـشه میز گرد در برابر تنش‌های روزانه مانند: آب، لکه، گردوغبار و … بسیار مقاوم است. بنابراین نیازی به نگهداری خاصی نیست با یک اسفنج مرطوب کافی است. شیـشه این مزیت را دارد که مایعات را جذب نمی‌کند.

اگر به طور منظم آن را نگهداری کنید به طول عمر آن اضافه کرده‌اید. ممکن است فرزندانتان روی میز زیبایتان سس گوجه فرنگی ریخته باشند برای تمیز کردن میز زیبایتان یک پارچه نرم و آب صابون کافی است. برای از بین بردن آن نیازی به استفاده از محصولات زیاد نیست. به این ترتیب لکه‌ها نمی‌چسبند و راحت‌تر پاک می‌شوند.

میز شیشه ای گرد
میز شیشه ای گرد

با مجموعه فرکو در ارتباط باشید

برای ارتباط با ما در فرکو می‌توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کرده و با محصولات این مجموعه آشنا شوید.

تماس با مجموعه فرکو با شماره تلفن : 02188068352

آدرس دفتر: تهران، ونک، ده ونک، خیابان شیخ بهایی، کوچه کولیوند، خیابان شهید مجیدپور، نبش بن بست آرمین، پلاک 106

شیشه رومیزی کریستال چه نوع شیشه‌ای است؟

شیشه رومیزی کریستال مانند مواد دیگر نیست، ماهیت آن این امکان را به وجود می‌آورد. که ترکیب‌های جدیدی از اشکال و رنگ‌ها را تجربه کنید تا …

شیشه چه میزهای می‌توانند گرد باشند؟

انواع شیشه میزها می‌توانند گرد باشند مثل میز عسلی گرد و میز …

2 پاسخ

    1. سلام عزیزم طبق نوسانات بازار از آوردن قیمت دقیق محصولات معذوریم . برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد قیمت محصولات ما می توانید با مسئول فروش ما در تماس باشید . شماره تماس : 02188068352 .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو