Home

فروش شیشه رنگی

فروش شیشه رنگی ، قیمت اون و انواع رنگ های مختلف شیشه در این مبحث مورد بررسی قرار می‌گیره. شیشه ها موادی پرکاربرد در نمای داخلی و خارجی ساختمان به شمار می‌رن.

که هم استفاده از اون مزایای بسیاری داره . و هم تاثیر به سزایی در زیبایی منازل و ادارات دارن. مخصوصا شیشه های رنگی که زیبایی اون چندین برابره . شیشه رنگی ها در دو مدل مات و شفاف وارد بازار شدن. این شیشه ها در قسمت داخلی خونه باعث بهبود نورپردازی میشن. و در نمای خارجی ساختمان به عنوان شیشه پنجره استفاده میشن .

که از ورود نور های ناخواسته به داخل خونه جلوگیری می‌کنه. شیشه رنگی های موجود در مسجد نصیرالملک این بنا رو زیبا و دیدنی تر کرده اس . که همه ساله شاهد بازدید توریست ها از این مکان تاریخی هستیم .اما فقط بناهای تاریخی نیستن که ازین محصول شگفت انگیز استفاده کردن ، بلکه هم اکنون محصولات مرغوب‌تر ازین محصول با تنوع بیشتری در ساختمونای مدرن و لوکس خودنمایی می‌کنه.

جدیدترین انواع شیشه رنگی ها در وبسایت farkoo.ir قابل مشاهده اس.

شیشه رنگی پارتیشن

شیشه ها چگونه رنگی می‌شن؟

از هزاران سال پیش استفاده از شیشه رنگی در بین مردم رواج داشته اس. برای تولید شیشه رنگی ، باید به مواد اولیه اون که سیلیسه ، موادی اضافه بشه. سیلیس نوعی شن مخصوص برای تولید شیشه اس.

برای داشتن رنگ کهربایی به سیلیس کادمیم سولفور و سلنیم اضافه می‌کنن. که در شیشه های پتاسی این امر امکان‌پذیر هست. کربن نیز از جمله موادی اس، که برای تولید رنگ کهربایی معمولی بکار میره . برای داشتن رنگ زرد روشن سریم اکسید به همراه تیتانیا استفاده میشه. و اگر سریم اکسید به تنهایی بکار برده بشه، یک بی رنگ کننده به حساب میاد .

و برای داشتن رنگ های آبی _بنفش از ترکیب اکسید های کبالت بهره می‌گیرن. مس ، طلا ، آهن و مواد دیگری در فرایند ساخت به کار گرفته میشن. تا رنگ های مختلف از شیشه رنگی تولید و عرضه بشه. فروش شیشه رنگی های مرغوب و زیبا در مجموعه فرکو با قیمتی مناسب صورت می‌گیره. برای سفارش محصولات با این شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرین .

شیشه پارتیشن رنگی

چرا از این شیشه ها استفاده می‌کنیم؟

بی شک زیبایی این شیشه ها انکار ناپذیر هست . ولی صرفا زیبایی دلیل استفاده از اون نیست ‌. اشعه‌های آسیب رساننده ی خورشید با شیشه رنگی مهار میشن. و از تابش مستقیم نور آفتاب به داخل خانه جلوگیری میشه. این شیشه ها مخصوصا در مناطق کویری کشور که درجه تابش نور آفتاب شدیدتره، بسیار کارآمد هست . در این مناطق به خاطر آب و هوای خشک در طبیعت تنوع رنگی زیادی وجود نداره. برای همین شیشه ها ی رنگی می‌تونه روح بخش منازل باشه .

در پنجره‌ها می توان چیدمانی از چندین رنگ شیشه رو استفاده کرد . که سبکی هنری و جذاب به ساختمان شما میده. همچنین در طراحی‌های داخلی نیز شیشه رنگی بسیار پرطرفدار هست . هم به عنوان شیشه رومیزی و هم ساخت وسایل تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیره. فروش شیشه رنگی و تنوع رنگی اون پیش از پیش سیر صعودی خود رو طی می‌کنه. آدرس اینستاگرامی برای مشاهده انواع شیشه رنگی : http://Instagram.com/farkoo.ir

فروش شیشه رنگی 3
شیشه رنگی در مناطق کویری

شیشه‌ی رنگ شده چه تاثیری در نورپردازی داره؟

اگر دقت کرده باشین ،در گذشته ، مکان های تاریخی که از شیشه رنگی استفاده می‌کردن . اکثرا فضای تاریکی داشت . چراکه از طیف های رنگی فرابنفش در ساخت آن استفاده می‌شد . که با حساسیت بینایی انسان هم در تعارض بود .

شیشه رنگی علاوه براین که باید از عبور امواج گسیل شده جلوگیری‌کنه ، باید نور و روشنایی رو هم به داخل هدایت کنه. اما اکنون این شیشه ها تنوع چشمگیری در رنگ و سبک پیدا کردن. که هم با حساسیت دید انسان سازگارتر هستن . و هم نور فضا رو تأمین می‌کنن.

فروش شیشه رنگی درصنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو ، به صورت حضوری و اینترنتی صورت می‌گیره . و هم به صورت تلفنی امکان‌پذیر هست. شماره تماس : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
آدرس اینستاگرامی :http://Instagram.com/farkoo.ir
وبسایت : farkoo.ir

فروش شیشه رنگی 4
شیشه رنگی و نورپردازی زیبای ان

شیشه لاکوبل نوعی از شیشه رنگی

شیشه لاکوبل شیشه هایی هستن که پشت اون رنگ شده اس. بعد از رنگ کردن یک سمت شیشه باید یک سری عملیات روی اون انجام بگیره. تا رنگ اون کیفیت خود رو حفظ کنه . و گذشت زمان به رنگ آسیب نرسونه. برای این کار از روی رنگ یک لایه پی وی سی لمینت می‌کنن . تا هم استحکام شیشه رو بالا ببرن ، و هم همچون محافظی برای رنگ اون باشه .

شیشه لاکوبل در ۲۵ رنگ مختلف و زیبا تولید می‌شه . گستردگی رنگ این شیشه ها بی نظیر هست . و زیبایی فوق‌العاده آن جلوه ای تازه به محیط میده . فروش شیشه رنگی با کیفیت رنگی از محصولات مجموعه ی فرکو است . که می‌تونین مطابق سلیقه خود از طریق پیام رسان واتساپ سفارش خود رو ثبت کنین.

فروش شیشه رنگی 5
شیشه لاکوبل

شیشه رنگی مات در دکوراسیون داخلی و خارجی منازل

شیشه هایی هستن که زیبایی بی نظیری دارن . و در پنجره ، در و تزئینات داخلی منازل بسیار زیبا جلوه می‌کنن . این شیشه ها رو می توان به صورت سکوریت و لمینت هم تولید کرد . شیشه سکوریت چندین برابر از شیشه های معمولی مستحکم‌تره . و تحمل وزن و فشار بیشتری رو داره . و به راحتی نمی‌شکنه . و هنگام شکستن هم قطعات اون بی خطر هستن.

زیرا ذره‌های خورد شده حالت صیقلی دارن . و آسیب زننده نیستن . شیشه رنگی مات در سطح خود دارای چاله های ریزی اس، که حالت مخملی جالبی برای اون ایجاد کرده اس . خرید و فروش شیشه رنگی مات بسیار رونق داره . و زیبایی بخشی اون به فضا خیلی متفاوته .

فروش شیشه رنگی 6
شیشه رنگی مات

شیشه رنگی متالیک چه ویژگی‌هایی داره؟

این شیشه رو می توان دقیقا در زیر شاخه ی شیشه لاکوبل به حساب آورد . زیرا که هم مثل آن سکوریت می‌شه . و هم قابلیت سوراخ شدن داره . تنها تفاوت اون در نداشتن تنوع رنگی اس. چون فقط رنگ متالیک داره . و به این نام نیز شناخته میشه.

فروش شیشه رنگی متالیک در ضخامت های ۴ تا ۲۰ میل وجود داره .برای مشاهده سبک و اشکال آن به این سایت مراجعه کنین.

فروش شیشه رنگی فلوت

شیشه فلوت ، شیشه هایی صاف و یکدست هستن. که موج و خط و خالی روی اون وجود نداره. و شفاف و زیبا هستن. هر چه ساختار شیشه فلوت ناخالصی کمتری داشته باشه .درجه شفافیت و درخشندگی اون بیشتره. صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو در تولید شیشه فلوت از بهترین مواد اولیه استفاده کرده اس .

بخاطر همین کیفیت این شیشه ها تضمین شده اس . و ضمانت تعویض و عودت داره . فروش شیشه رنگی فلوت توسط مجموعه فرکو به صورت اینترنتی نیز امکان‌پذیر هست.

فروش شیشه رنگی 7
شیشه رنگی فلوت

شیشه سوپرکلیر و تفاوت آن با شیشه فلوت

شیشه سوپرکلیر در اصل شبیه شیشه فلوت شفاف و روشن هست .ولی تفاوت عمده اون در ، درجه‌ی درخشندگی اونه . همانطور که از نامش پیداست شاخصه‌ی ویژه‌ی اون بالا بودن درجه‌ی درخشندگی اون هست.

فروش شیشه رنگی 8
شیشه رنگی مات

عواملی که قیمت شیشه رو تحت تاثیر قرار میدن

در مرحله‌ی اول اندازه‌ی شیشه‌ی سفارشی شماست . سپس باید ببینین چه ضخامتی برای شیشه ی شما مناسبه . شیشه های ضخیم قیمت بالاتری دارن . همچنین نوع شیشه مصرفی عامل مؤثر دیگریست . ساده یا متالیک یا مات بودن هم در تعیین بهای اون مؤثر هست .

فروش شیشه رنگی 10
شیشه رنگی
فروش شیشه رنگی 11
انواع تنوع رنگی شیشه
فروش شیشه رنگی 13
شیشه رنگی نمای بیرونی ساختمان
فروش شیشه رنگی 14
شیشه رنگی پنجره

آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو