Home
آینه دکوراتیو مسی

آینه دکوراتیو مسی

آینه های دکوراتیو به آینه هایی گفته میشه که در طرح‌های مختلف و زیبایی تولید شده . این آینه ها می‌تونن به شکل قطعات پازل در کنار هم قرار گرفته و طرحی مدولار رو تشکیل بدن . و یا قطعات آینه در نهایت پس از کنار هم قرار گرفتن یک طرح واحد رو ایجاد کنن .آینه دکوراتیو مسی یکی از پر طرفداران ترین انواع آینه های دکوراتیو هست. رنگ جذاب مس می‌تونه هارمونی بسیار زیبایی با لوازم منزل و یا ترکیب متریال های مختلف ایجاد کنه . عنصر مس که در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار هست در ساخت انواع آینه‌کاری‌های لوکس و لاکچری بسیار زیبا جلوه می‌کنه.

بیشتر بخوانید : آینه دکوراتیو گرد

رنگ مسی ، تلفیقی از شکوه و سادگی

آینه دکوراتیو مسی

رنگ مسی ترکیبی از رنگ های قهوه ای ، قرمز و یا نارنجی هست . این رنگ به دلیل پختگی خاص و زیبایی آن به راحتی می‌تونه در ترکیب با رنگ‌های دیگر هارمونی زیبایی ایجاد کنه . رنگ مسی که گرم و صمیمی هست، در لوازم منزل و مبلمان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیره . صمیمیت خاصی که رنگ مسی به فضا می بخشه در کنار هیجان رنگ قرمز باعث ایجاد یک حس پویا در فضای داخلی میشه. آینه مسی رنگ نیز از این قاعده مستثنی نیست .

بیشتر بخوانید : انواع آینه مسی

آینه مسی ، ایجاد حس عمیق اصالت

آینه دکوراتیو مسی

آینه دکوراتیو مسی برای تزیین فضای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیره. این آینه علاوه بر اینکه می‌تونه کاربرد آینه نیز داشته باشه ، اما به دلیل رنگ مسی آن چندان برای استفاده صرف از آینه به کار نمیره. از این جهت هست که آینه های مسی بیشتر برای تولید آینه های دکوراتیو مسی تولید میشن . آینه های دکوراتیو مسی در انواع فضا ها و در انواع طرح ها قابل طراحی و تولید هستن . در ادامه به بررسی دقیق تر آینه دکوراتیو مسی می‌پردازیم .

بیشتر بخوانید : قیمت آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو مسی چه نوع آینه ای هست ؟

آینه دکوراتیو به آینه هایی گفته میشه که برای دکور کردن ، تزیین و جلوه بخشیدن به فضای داخلی استفاده میشن . آینه های دکوراتیو می‌تونن به صورت یکپارچه در انواع طرح دار و یا به صورت آینه کاری شده مورد استفاده قرار بگیرن . آینه کاری در واقع نوعی از دکور کردن فضا به وسیله آینه هست که در آن آینه در قطعات کوچک‌تر که طبق یک طرح اصلی از پیش تعیین شده برش می‌خوره و سپس در محل مورد نظر نصب میشه .

بیشتر بخوانید : آینه کاری ایرانی

آینه دکوراتیو یکپارچه مسی

آینه یکپارچه مسی می‌تونه در دو حالت طرح دار و یا ساده تولید بشه .

آینه ساده مسی

آینه دکوراتیو مسی

آینه های ساده که بیشتر در فضا های مینیمال و ساده مورد استفاده قرار می‌گیرن خالی از هرگونه تزیینات هستن . در واقع آینه های دکوراتیو ساده مسی گواه این حقیقت هست که زیبایی مس به تنهایی می‌تونه به فضای داخلی جلوه ببخشه ، بدون اینکه نیاز به تزیینات داشته باشه. از آینه های یکپارچه ساده مسی می توان در فضای اتاق پذیرایی ، راهرو ها ، اتاق خواب ها ، لابی ساختمان و … استفاده کرد .

بیشتر بخوانید : آینه گرد ساده

آینه طرح دار مسی

آینه دکوراتیو مسی

آینه طرح دار مسی نیز می‌تونه در هر دو حالت یکپارچه و یا آینه کاری مورد استفاده قرار بگیره . در حالت یکپارچه طرح آینه دکوراتیو مسی می‌تونه بنا بر سلیقه مشتری در انواع طرح های ساده و یا پیچیده بر روی آینه حکاکی بشه . در این روش می‌تونه قسمت هایی از آینه رو به صورت کات و قسمت هایی رو به صورت شفاف حکاکی کرد که در جذابیت طرح تاثیر چشم گیری خواهد داشت . طرح آینه می‌تونه در سه حالت چاپ ، حکاکی و سند بلاست بر روی آینه زده بشه . طرح مورد نظر می‌تونه لوگو و یا هر طرحی باشه که مشتری اونو درخواست می‌کنه .

بیشتر بخوانید : آینه چراغ دار گریم

آینه کاری مسی

آینه دکوراتیو مسی

آینه کاری در واقع به نوعی دکور به وسیله آینه گفته میشه . برای آینه کاری ابتدا یک طرح متناسب با سلیقه مشتری و سبک فضای داخلی تعیین میشه . سپس آینه ها متناسب با طرح تعیین شده در قطعات مختلف برش می خورن . برش های آینه می‌تونه به شکل مدولار -طرح های یکسان که در کنار هم قرار می‌گیردن و یا جزئی از یک طرح بزرگتر همانند قطعات پازل باشن . قطعات آینه پس از برش خوردن ابزار زده می‌شن . و سپس در محل مورد نظر نصب می‌شن .

بیشتر بخوانید : آینه کاری پازلی چیست ؟

آینه دکوراتیو مسی در چه فضاهایی قابل استفاده هست ؟

آینه های دکوراتیو در واقع برای تزیین فضای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرن . لذا از آن برای تمامی فضاهایی که می‌خوایم تزیین بشن ، استفاده میشه . این فضا می‌تونه در قسمت‌های داخلی خونه مثل اتاق پذیرایی ، اتاق ناهار خوری ، نشیمن ، اتاق خواب ، آشپزخانه ، آینه کاری بین کابینتی ، آینه کاری اپن ، در راهرو ها و … مورد استفاده قرار بگیره. همچنین استفاده از آن در فضاهای خارجی مانند لابی ساختمان ها نیز بسیار مرسوم هست و از لوازم تزیینی مجلل در آپارتمان های لوکس محسوب میشه .

بیشتر بخوانید : شیشه بین کابینتی رنگی

فضاهای داخلی خونه ها

آینه های دکوراتیو مسی می‌تونن در پذیرایی ، اتاق ناهارخوری ، نشیمن ، راهرو ها ، اتاق خواب و … مورد استفاده قرار بگیرن . همچنین بر روی دیوار ها ، سقف ، در بالای لوستر ها ، به شکل توکار بر روی درب ها ، پارتیشن ها و … استفاده بشن . همچنین آینه های دکوراتیو مسی می‌تونن در فضای بین کابینت ها اجرا بشن که بسیار ظاهر لوکسی به فضای آشپزخونه می‌بخشه.

بیشتر بخوانید : آینه کاری مسی

آینه دکوراتیو تو کار

آینه دکوراتیو مسی

آینه دکوراتیو مسی که به صورت تو کار اجرا میشه ، می‌تونه دارای فرم و یا بدون آن باشه . این آینه می‌تونه در انواع یکپارچه و یا آینه کاری شده و در طرح های ساده و یا متنوعی تولید و اجرا بشه.

بیشتر بخوانید : آینه قدی توکار

آینه دکوراتیو سقفی

آینه دکوراتیو مسی

آینه دکوراتیو سقفی معمولا در قسمت بالای لوستر ها و برای تزیین سقف مورد استفاده قرار می‌گیرن . استفاده از آینه در بالای لوستر موجب میشه که نور در تمامی زوایا پخش بشه و روشنایی دلپذیری برای منزل شما ایجاد کنه . آینه دکوراتیو سقفی می‌تونه برای اتاق پذیرایی ، نشیمن ، اتاق خواب ، آشپزخونه و راهرو ها مورد استفاه قرار بگیره . معمولا طرح‌های قابل استفاده برای فضا های جمعی مانند اتاق پذیرایی و نشیمن طرح های سنگین تر و مجلل‌تری به سنبت طرح‌های اتاق خواب هستن. در اتاق خواب ها بیشتر از طرح های مینیمال استفاده میشه .

بیشتر بخوانید : آینه کاری با صدف

آینه دکوراتیو دیواری

آینه دکوراتیو مسی

آینه دکوراتیو دیواری نیز مانند آینه دکوراتیو سقفی در انواع فضاهای داخلی قابل استفاده هست . این نوع از آینه که می‌تونه به صورت تو کار نیز نصب بشه که ، باعث افزایش جذابیت و دلپذیری فضای داخلی میشه. آینه های دکوراتیو مسی دیواری نیز در انواع طرح ها به صورت آینه کاری شده و یا یکپارچه طرح دار و ساده قابل اجرا هستن .

بیشتر بخوانید : آینه کاری تو دیوار

آینه دکوراتیو مسی بین کابینتی

یکی از زیباترین آینه کاری های دکوراتیو مسی ، اجرای آن در فضای مابین کابینت ها هست . این نوع از آینه کاری که باعث میشه فضای آشپزخونه به فضای دلپذیر و زیبایی تبدیل بشه که روح و سرزندگی رو به فضای آشپزخونه وارد می‌کنه .

سفارش آینه دکوراتیو مسی

کمپانی فرکو پیشرو در صنعت شیشه و آینه داخل ایران ، با استفاده از با کیفیت ترین و زیباترین شیشه و آینه های موجود ، به تولید زیباترین مدل های آینه دکوراتیو مسی می‌پردازه . مشاوران فرکو با بررسی فضای مورد نیاز شما آینه دکوراتیو متناسب با فضای منزل شما رو طراحی و در انواع رنگ ها تولید می‌کنن . همچنین می‌تونی لوگوی منحصر بفرد کسب و کار خودت یا اسم و عنوانی خاص رو بر روی آینه‌ات چاپ و یا حک کنی .

برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش خود با شماره 02188068352 تماس بگیر . و یا برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه کن.

همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باش .

آدرس برای مراجعه حضوری :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

4 پاسخ

    1. با عرض سلام ، سما جان هزینه اجرای آینه و خرید آینه متناسب با مساحت مد نظر شما و نوع آینه متفاوت خواهد بود . برای اطلاعات دقیق در مورد قیمت با کارشناسان فرکو تماس بگیرید . 02188068352

  1. سلام ببخشین طراحان شما در محل حضوری پیدا می کنن برای طراحی ؟ و اینکه شما طرح های سفارشی رو هم اجرا می کنید ؟

    1. با عرض سلام ، بله زینب عزیز مشاوران فرکو می توانند بنا بر درخواست شما در محل حضور پیدا کنند . همچنین طرح های سفارشی قابل اجرا می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو