Home

آینه کاری پازلی

با آینه کاری پازلی می‌تونین بهترین دیزاین فضای داخلی دکوراسیون خود رو داشته باشین.
از آینه کاری برای زیباسازی فضای داخلی ساختمون‌ها استفاده می‌کنن . می‌توان روی دیوارها ، روی ستون‌ها و سقف‌ها رو با استفاده از آینه زیبا کرد تا فضای بهتری داشته باشیم.

مزایای استفاده از آینه کاری

آینه پازلی
  • زیبایی ظاهری فضا رو تقویت می‌کنه
  • فضا رو بزرگ‌تر جلوه میده
  • با انعکاس نوری که آینه ها دارن مکانی پر نور تر خواهیم داشت
  • از نظر اقتصادی یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای دیزاین دکوراسیون داخلی هست
  • از آینه های با کیفیت استفاده کنین که کاربرد اصلی آینه ها یعنی بازتاب حقیقی تصاویر رو به خوبی دارا هستن.

برای مطالعه در مورد آینه گریم رومیزی اینجا کلیک کنین

آینه کاری از گذشته تا امروز

آینه کاری

در سال‌های بسیار دور هنرمندان ایرانی برای استفاده از آینه های شکسته که دیگر حالت دور ریختنی داشتن تصمیم گرفتن تا از این آینه ها استفاده ای جهت زیباسازی فضاها انجام بدن. تا علاوه بر اینکه به کم شدن پسماند کمک کنن. فضای محیط زیست رو نیز سالم نگه دارن. زیرا همان گونه که می‌دونیم در آینه به دلیل ترکیباتی که داخل شیشه و جیوه پشت اون به کار رفته اس یکی از مواردی اس که دیرتر از سایر وسایل محیط زیست برمی‌گرده و تجزیه میشه.


به همین دلایل بود که هنرمندان ایرانی تصمیم گرفتن تا از تکه های آینه های شکسته شده استفاده کنن. تا فضای زیباتری خلق کنن.
از سال های بسیار دور معماران ایرانی از آینه کاری در بسیاری از عمارت های بزرگ و منازل مجلل قدیمی استفاده می کردن. همچنین آینه کاری یکی از نمادهای معماری پس از اسلام هست. و به همین دلیل در فضاها و مکان های مذهبی نیز استفاده از آینه کاری را زیاد می بینین. در همان زمان های گذشته می‌بینیم که آینه کاری پازلی به روش سنتی و با اشکال سنتی وجود داشته اس

انواع آینه کاری

  • استفاده از آینه دکوراتیو در فضای سنتی
  • استفاده از آینه دکوراتیو در فضای مدرن

آینه دکوراتیو سنتی

آینه کاری در کاخ

آینه کاری سنتی همون آینه کاری هایی هست که در مساجد و حرم ائمه معصومین (علیهم السلام) دیدیم. از این سبک آینه کاری در عمارت های بزرگ ایرانی نیز استفاده های فراوانی شده اس. تکه های کوچک آینه های بریده شده رو به دقت و طبق نقشه کنار یکدیگر روی دیوار یا سقف می چسبونن. تا اشکالی هندسی مانند ، که هر کدوم فلسفه خود رو داره ایجاد کنن. همین کنار هم قرار دادن آینه ها حالت آینه کاری پازلی را ایجاد می‌کنه. آینه کاری سنتی ایرانی یکی از هنرها زیبایی هست. که در سایر نقاط جهان نیز از اون استفاده شده اس. از همان گونه که استفاده از آینه کاری رو درون فضای کلیساهای مسیحیت و معابد بودایی ها مشاهده می‌کنین.

آینه دکوراتیو در فضاهای مدرن

آینه پازلی

پس از گذشت سال‌ها و با به وجود آمدن انقلاب صنعتی همه چیز رو به مدرن شدن رفت. مطمئناً فضای داخلی دکوراسیون نیز از این موضوع عقب نموند. هنگامی که تمام فضا را با المان‌های مدرن چیدمان کردیم. مطمئناً برای دیزاین دیوارها و سقف نیز باید از عناصر مدرنی استفاده کنیم. آینه کاری پازلی برای مثال یکی از آینه کاری های مدرن هست که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان داره.

انواع آینه کاری مدرن

  • آینه کاری پازلی
  • آینه کاری سی ان سی
  • استفاده از آینه ساتینا
  • آینه دکوراتیو خورشیدی
  • آینه سراسری ساده

آینه کاری پازلی چگونه اس؟

آینه کاری پازلی

همه ما در کودکی و نوجوانی از پازل جهت سرگرمی استفاده کرده‌ایم. و با روش کار پازل ها آشنایی داریم . پس خوبی می‌دونیم که معنی پازل یعنی چیه. کنار هم قرار دادن چند تکه از وسایلی که با یکدیگر ارتباط معنایی یا ظاهری و بصری دارن.
آینه کاری پازلی که به آینه کاری جورچین نیز شناخته شده اس. یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین آن کاری ها برای فضای منازل یا محیط های اداری و فروشگاهی هست.

انواع آینه کاری پازلی

استفاده از آینه شامپاینی

آینه

آینه های شامپاینی به دلیل رنگ زیبایی که دارن به این نام معروف هستن. استفاده از این آینه ها در بسیاری از مکان‌ها توصیه می‌شه. به طور مثال چیزی که از مکان‌هایی که استفاده از آینه شامپاینی پازلی در اون بسیار زیبا میشه. سالن های زیبایی و آرایشی زنانه و مردانه اس که جلوه خاصی به فضای شما میده. و مشتریان شما جذب اون میشن.

استفاده از آینه دودی در آینه کاری پازلی

آینه های دودی رنگ طرفداران منحصر به فرد و خاص خودشون رو دارن این آینه ها به دلیل رنگ دودی که دارن می تونن با تمام فضا ها ارتباط برقرار کرده و با تمام المان های دکوراسیون ست بشن استفاده از آینه های نوری به شما کمک می کنه تا فضای رسمی‌تر مدرن‌تر و شیک تری داشته باشین.آینه کاری پازلی با استفاده از آینه دودی می‌تونه بهترین انتخاب باشه.

با توجه به حضور شما در این مطلب حتما از آینه تراش دار لوزی هم خوشتون میاد برای دیدن نمونه های آن اینجا کلیک کنین

آینه سفید معمولی برای استفاده در آینه دکوراتیو

آینه کاری پازلی

آینه های معمولی که به آینه سفید ساده نیز معروف هستن بیشترین کاربرد رو در بین آینه های مورد استفاده در آینه کاری پازلی دارن زیرا با هر فضایی جور می‌شن و باعث ایجاد تناسب در دیزاین فضای شما می‌شن بهتره برای آینه کاری با آینه های معمولی از آینه های با کیفیت و کاملاً شفاف کریستال یا سوپر کلیر استفاده بشه. تا استفاده از این آینه ها با کاربرد آینه لذت بخش تر و با کیفیت تر باشه.
با سفارش آینه از صنایع شیشه و آینه فردا می‌تونین مطمئن باشین که با کیفیت ترین آیینه خاورمیانه رو دریافت می‌کنین

استفاده از آینه ساتینا در در آینه کاری

آینه

آینه های ساتینا آینه های ماتی هستن که در آینه کاری دکوراتیو از آنها استفاده می‌شه و با به کار بردن آینه ساتینا می‌تونین یک آینه کاری طراحی شده و ترکیبی از آینه شفاف و مات رو داشته باشین این انتخاب انتخابی منحصر به فرد و زیباست که به تازگی وارد جمع آینه کاری های مدرن شده اس.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آینه های ساتینا اینجا کلیک کنین

انجام حکاکی روی آینه هایی که در این مورد استفاده می‌کنیم

ما می‌تونیم برند خاص شرکت شما رو روی آینه ها طراحی کنیم اگر شما یک لوگوی اختصاصی برای فروشگاه خود دارین می‌تونین اونو در هر ابعادی که بخواید چه به صورت تک به تک روی آینه ها چه به صورت کلی و حالت پازلی روی آینه کاری پازلی خود داشته باشین. این روش یکی از روش‌های تبلیغاتی نیز برای شما محسوب می‌شه و به شما کمک می‌کنه تا نام برنده شما در ذهن تمام کسانی که در محیط فعالیت شما رفت و آمد دارن ماندگار بشه علاوه بر تمام اینها رسمیت بخشیدن به فضای شما رو به خوبی انجام میده و کلاس بالای کار شما رو نشون میده.

تولید کننده برتر شیشه و آینه فرکو

آینه کاری پازلی

صنایع تولیدی آینه های دکوراتیو فرکو با سابقه طولانی در تولید با کیفیت ترین آینه های موجود در بازار ایران و جهان در نظر دارن تا تمام سفارش‌های شما مشتریان گرامی رو در کوتاه ترین مدت و درب منزل به شما عزیزان تحویل بدن مفتخر هستیم که با تولید مستقیم و بدون واسطه محصولات خود رو به دست مشتریان گرامی می‌رسونیم به همین جهت قیمت مناسب محصولات فرکو شما رو به خرید از مجموعه ما تشویق می‌کنه.

راه‌های ارتباطی با شرکت تولیدی آینه های دکوراتیو فرکو

تماس با شماره زیر به شما کمک می‌کنه تا از قیمت محصولات با خبر بشین و از راهنمایی متخصصین ما در بخش فروش صنایع بهره‌مند بشین

tel:+982188068352

برای سفارش و اطلاع از قیمت نهایی می‌تونین با مشاوران فرکو در واتساپ با شماره زیر مشورت کرده و سفارش محصول خود رو نهایی کنین.

tel:+989101767773

همکاران ما در بخش فروش همه روزه در اپلیکیشن اینستاگرام محصولات تولید شده در کارگاه فرکو را به شما مشتریان گرامی عرض کرده تا با دیده باز تری خرید کنین.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه کاری در چه رنگ هایی انجام میشه؟

آینه کاری رو میشه در رنگ های سفید ساده ، مسی ، برنز ،طلایی و هر رنگی که شما بخواید از جمله آبی و صورتی و …. سفارش داد

چطور آینه کاری ارزون با کیفیت سفارش بدیم؟

دنبال جایی باشید که فروش مستقیم داشته باشه چون درگیر نبودن با واسطه ها از قیمت کالا خیلی زیاد کم میکنه و در هین حال از بهترین متریال ها …..

با سفارش از فرکو سفارشمان کی حاضر میشه؟

بعد از ۷۲ ساعت سفارش ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو