Home

قیمت آینه تراش دار لوزی

از دیرباز آینه ها جزو وسایل کاربردی و زینتی بودن که ، بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفتن.یکی از این آینه‌ها آینه‌های لوزی تراش دار هست البته دونستن قیمت آینه تراش دار لوزی اهمیت فراوانی داره.ازین جهت که بتونی مقایسه‌ی قیمتی انجام بدی و آینه‌ی باکیفیت رو با قیمتی متعادل پیدا کنی.


از آینه هایی ساده که تنها برای دیدن چهره استفاده می شده گرفته تا تزینات آینه کاری بر روی پارچه‌ها و لباس‌های سنتی ، تزیین جهاز شترها و چادرهای ایل نشین‌ها و در اکثر اماکن تاریخی که قدمتی بسیار دارن ، به عنوان یک وسیله تزیینی کاربرد داشته. و امروزه نیز با وجود تغییر و تحول فراوانی که با پیشرفت علم و تکنولوژی در شیوه زندگی و دکوراسیون ایجاد شده ، بازهم شاهد کاربردهای بسیار آینه و نقش مهم اون در تزینات داخلی هستیم.

اما می‌دونی که اکنون موارد استفاده از آینه خیلی گسترده‌تر شده و انواع آینه‌های لوکس به حالت لمسی و حسگری آماده و تولید میشه که ، از خود نورپردازی دارن و همین موضوع هم زیبایی اونو چندین هزار برابر می‌کنه.

آینه تراش دار لوزی

انواع آینه در صنعت دکوراسیون همیشه بسیار جذاب و مورد استقبال افراد و خصوصاً متخصصان دکوراسیون و هنرهای داخلی بوده‌.

آینه تراش دار چیست

آینه های تراش دار در اصل همون آینه های معمولی هستن که با ابعاد مختلف براساس نظر و خواست مشتری برش می‌خورن ولی وجه تمایزشون در تراش لبه‌های این آینه هاست که توسط دستگاه مخصوصی تا حد مورد نظر تراش می‌خوره تا علاوه بر اینکه سطحی صاف و صیقلی دور تا دور آینه ایجاد می‌کنه شفافیت و زیبایی خاصی به آینه می‌بخشه.


با استفاده از دستگاه لبه‌های آینه ساییده و نازک میشه. و نسبت به تمام سطح آینه ضخامت کمتری پیدا می‌کنه.
در واقع آینه تراش دار آینه ای هست که چهار طرف اون تراش خورده باشه.

آینه قدی تراش خورده 3
آینه تراش خورده

آینه تراش دار لوزی

آینه تراش دار لوزی نوعی از آینه های تراش خورده هست که به‌صورت قطعات لوزی شکل عرضه میشه. از ویژگی منحصر به فرد این آینه جور چین بودن و پازلی بودن اونه. که در امر دکوراسیون بسیار مورد توجه قرار گرفته . و همین ویژگی جذاب در اون یکی از دلایل مؤثر در تعیین قیمت محسوب میشه.

تلفیق هنر و ظرافت

محبوبیت بیش از اندازه‌ی آینه تراش دار لوزی به این دلیله که تعداد مشخصی از آینه های لوزی شکل در ابعاد یکسان یا متفاوت با چیدمانی متنوع ، در کنار هم آینه بزرگی با ابعاد دلخواه رو به نمایش می‌ذاره.


و ما به‌جای داشتن یک آینه با سطحی ساده و یکنواخت آینه ای با طرح‌های زیبا متشکل از قطعات همگون و ناهمگون خواهیم داشت که تلفیقی از هنر و ظرافت هست.

آینه تراش دار لوزی0

رنگ بندی متنوع

آینه تراش دار لوزی رو می توان در رنگ‌های مختلف سفارش داد
انواع این رنگها عبارته از رنگ‌های :

طلایی ، دودی ، سیاه ، برنز ، مسی ، بنفش ،…و تمام رنگهای متنوع و زیبایی که سلیقه و نیاز بازار و یا افراد هست.

انواع مختلف آینه های تراش دار لوزی با بهترین کیفیت و تنوع رنگهایی زیبا و خاص در شرکت فرکو قابل سفارش و عرضه هستن.

مزایای استفاده از آینه تراش دار لوزی

آینه تراش دار لوزی در دکوراسیون بسیار کاربردیه چراکه مزایای فوق‌العاده‌ی بسیاری داره که ، از اون جمله می‌توان از تنوع بالای اجرای اون در تمام نقاط ساختمان اشاره کرد.


آینه های لوزی زیر مجموعه آینه های پازلی و جور چین هستن. که بدلیل سبک خاصی که در طراحی اونا وجود داره. نه تنها برای دکوراسیون و تزئینات مناطق خاصی از ساختمان. چون سالن های پذیرایی و نشیمن بلکه برای آشپزخونه و اتاق خواب و حتی سرویس‌های بهداشتی کاربردهایی زیبا و جذاب داره.


.

حتی می توان گفت از جمله تزئینات خاصی هست که در هر مکانی قابلیت اجرایی داره و برای تمام مواردی که استفاده میشه نمایی زیبا و لاکچری به ارمغان میاره.

آینه تراش دار لوزی1

ایجاد فضاهایی روشن‌تر و بزرگ‌تر با آینه های تراش دار لوزی

آینه‌های تراش دار لوزی بدلیل استفاده از قطعات متعدد آینه در اونا نور رو به‌صورت خاصی انعکاس میدن. یعنی هر قطعه ای از آینه های اون به‌صورت مجزا از سطح خودشون و از لبه های تراش خورده اونا نور رو منعکس می‌کنن.

که این حالت چندبرابری انعکاس نور در اونا جلوه ای متفاوت و زیبا و نورپردازی خاصی به‌وجود میاره. که نور فضا و محیط رو چند برابر بیشتر می‌کنه.

قیمت آینه های تراش خورده 15
آینه های تراش خورده در حال پذیرایی

همچنین استفاده از این نوع آینه باعث میشه وسعت محیط داخلی بیشتر و بزرگ‌تر دیده بشه. که برای فضاهای کوچک اجرایی بسیار مناسب به‌حساب میاد.

کاربردهای آینه لوزی تراش دار در انواع دکوراسیون

همانطور که گفته شد موارد استفاده از این آینه فراوان هست.
در دکوراسیون داخلی آینه های جور چین تراش دار لوزی حتی به عنوان کاغذ دیواری مورد استفاده قرار می گیرن.چرا که با آن می‌توان قسمت‌هایی از دیوار و یا حتی سطح کامل یکی از دیوارها رو بپوشونه.

فروش آینه تراش دار

و نمایی متفاوت و خاص رو با یکی از طرح‌های گوناگون و متنوع اون ایجاد نمود.

آینه های لوزی رو می توان علاوه بر دیوارها. در تمام سطوح مثل سقف ، ستون ، فضای بین کابینتی ، در کمدها و…
و در تمام فضاهایی چون سالن ها ، اتاق ها ، آشپزخانه و راه رو ها ، لابی و … به عنوان یک اکسسوری لوکس به اجرا گذاشت.

آینه تراش دار لوزی و زیر سطح مناسب اون

زیر سطح های قابل استفاده برای آینه های پازلی عبارت هست از انواع سنگ و سرامیک ، انواع چوب و MDF ، آجر و …

انواع مختلف آینه های لوزی

آینه های لوزی رو می‌توان در انواع طرح های مختلف بسته به سلیقه و نیاز افراد ، در طرح های متنوع به‌صورت یک پارچه یعنی تک لوزی بزرگ و یا به‌صورت پازلی متشکل از چند آینه لوزی کنار هم چیده شده ، اجرا کرد که تعداد لوزی‌ها و اندازه اونا بسته به طرح انتخابی متغیر هست.

قیمت آینه تراش دار لوزی

قیمت ساخت و تولید آینه های پازلی تراش دار متغیر و متفاوت هست.
و بر اساس کیفیت برش ، ابعاد و اندازه های مختلف ، رنگ‌های گوناگون و طرح های متنوعی که دارن تغییر می‌کنه.


دقت در برش آینه در کیفیت آن بسیار تاثیرگذار هست که نتیجه تخصص و تبحر هست.
از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت گذاری آینه تراش دار لوزی میزان تراش‌‌هایی هست که بر اساس طرح و تعداد قطعه‌های آینه بر روی آن ایجاد میشه.


هرچه طرح انتخابی ساده‌تر باشه قیمت اون پایین‌تر هست.
و طرح‌های پیچیده‌تر که از تراش‌های بیشتری برخوردارن قیمت بالاتری رو به خود اختصاص می‌دن.

با فرکو تفاوت رو تجربه کن

ساخت آینه تراش خورده 17
آینه تراش دار نقره ای رنگ


شرکت فرکو مفتخر هست تا با قیمت‌های بسیار مناسب با توجه به کیفیت بالا در جنس و دقت در برش و مهارت در تراش و تنوع در طرح و رنگ در خدمت شماست.

طراحی تا اجرا

قبل از برش و تراش آینه های لوزی ابتدا طرح مورد نظر طراحی و بر اساس ابعاد درخواستی با دستگاه های سی ان سی به‌صورت دقیق برش خورده و آماده می‌شن.
هرچه دقت بیشتری در هنگام برش با دستگاه اعمال بشه نتیجه از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود و بالطبع هرچه کیفیت آینه های لوزی تولید شده بالاتر باشد روند نصب ساده‌تر و اجرای نهایی بسیار زیبا و تمیز میشه.

یکی از ویژگی‌های بالقوه در آینه های پازلی لوزی روش سهولت نصب در اوناست.

مراحل و نکات نصب آینه تراش دار لوزی

از موارد حائز اهميت در نصب آینه های پازلی دقت در خرید این محصوله. که اگر آینه ها استاندارد نباشن و در برش اونا دقت کافی نشده باشه برای نصب دچار مشکل زیادی می‌شین.


آینه های تراش دار لوزی که طراحی اونا بر اساس چیدمان قطعه‌های متعدد آینه در کنار یکدیگر هست در صورت عدم برش درست در اونا قابلیت اجرایی تمیز و مرتب رو نداره زیرا قطعه‌های آینه باید کاملا در کنارهم به‌صورت منظم ، چیده بشه و در غیر اینصورت زیبایی کار به‌طور کامل از بین میره.

چگونگی نصب بر روی سطح مورد نظر

زیر سطح انتخابی برای نصب آینه تراش دار لوزی باید کاملاً مسطح و صاف باشه بطوریکه در سطح کار هیچ پستی بلندی و ناصافی وجود نداشته باشه.
پس در ابتدا از صاف و یکدست بودن سطح مورد نظرتون اطمینان حاصل کنین.

برای اینکه فرآیند نصب به‌خوبی انجام بشه از مراحل زیر پیروی کنین

قبل از هرچیزی انتخاب چسب خوب و مناسبه که بهترین انتخاب چسب مخصوص آینه هست. قابل تذکر بوده که استفاده از هر چسبی غیر از چسب مخصوص آینه مخصوصا چسب های آکواریوم و چسب هایی که در ترکیبشان مقداری اسید وجود داره صدمات جبران ناپذیری به آینه های شما خواهد زد چرا که پس از مدتی جیوه پشت آینه رو می‌پوسونه که این امر باعث خرابی آینه و ایجاد نمایی فرسوده و کثیف میشه.

چگونه نصبی تمیز داشته باشیم

برای نصب آینه های پازلی از یک گوشه دیوار یا سطح انتخابی آغاز کنین
چهار گوشه پشت آینه ای که براساس طرحتان باید نصب بشه رو مقداری به چسب مخصوص آغشته کنین
مقدار چسب مورد استفاده‌تون باید متناسب با اندازه ی آینه باشه.


حتما قبل از چسباندن با دقت و توجه به طرح قطعه درست رو انتخاب کنین تا پس از چسباندن دچار مشکل نشین.
آینه های پازلی رو باید با صبر و حوصله کافی و دقت زیاد نصب کنین تا هم طرح مورد نظرتان به‌درستی اجرا بشه و هم اینکه فاصله و درزی بین قطعات باقی نمونه تا زیبایی و کیفیت آاون از دست نره.

متخصصان فرکو در گروه نصب و اجرای آینه های تراش دار پازلی در شرکت فرکو با مهارت لازم و تجربه کافی آماده پذیرش انواع سفارش‌های شما عزیزان هستن.

قیمت آینه تراش دار لوزی

راه های ارتباطی با فرکو


خرید حضوری:


آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن


پیام رسان واتساپ:

tel:+989101767773


اینستاگرام:

https://www.instagram.com/farkoo.ir/


تماس تلفنی:

tel:+982188068352

.

قیمت آینه تراش دار لوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو