Home
نرده شیشه‌ای دور استخر

نرده شیشه‌ای دور استخر

نرده شیشه‌ای دور استخر چیه اصلا؟ هرنوع مدلی که بخوایم و می‌تونیم به شکل نرده شیشه‌ای دور استخر داشته باشیم؟ قیمتای این سبک نرده شیشه‌ای استخر چطوره؟وقتی الان با من اینجایی می‌دونم که دوست داری جواب تک به تک سوالای بالارو بدونی. تو تا اخر این مقاله با من بیا نه تنها جواب سوالای بالارو بهت میگم حتی به جواب سوالای توی ذهنتم می‌رسونمت.ببین اینو دیگه تا الان همه فهمیدن که بودن یه شیشه دور استخر توی یه محیط٬ حالا اون محیط می‌تونه خونه باشه ٬ می‌تونه هرجای دیگه باشه که وجودش محیط و خیلی قشنگ‌ترو جذاب‌ترش می‌کنه. اگه تاحالا تاثیر یه نرده شیشه‌ای دور استخر توی یه محیط از نزدیک ندیدی فقط یه لحظه به عکس زیر نگاه کن.

یک لحظه تصور کن که دور استخرتون یک نرده شیشه‌ای باشه . قطعاً واست خیلی جذاب به نظر میاد . چون واقعاً می‌تونه بهترین انتخاب واسه قاب استخرتون باشه . پس حتما این پیشنهاد و پیش خود داشته باش تا بیشتر برات توضیح بدم .یکی از ویژگی‌های که این نرده شیشه‌ای داره اینه که امنیت افرادی که از اون استخر استفاده می‌کنن و بالا می‌بره . پس حتما شما می‌تونی از این نرده واسه ویلا ، هتل و حتی منزل های شخصی‌تیون سفارش بدی و یک نتیجه ی منحصر به فرد داشته باشی .

نرده شیشه‌ای دور استخر

شیشه ای که واسه نرده شیشه‌ای استخر استفاده میشه چیه ؟


شیشه ای که واسه استخر استفاده میشه باید حتما از جنس شیشه سکوریت و یا لمینت باشه . چون میتونه امنیت محیط شمارو بالا ببره . این شیشه ضخامتش از ۵ تا ۱۰ میل شروع میشه و بر اساس نیاز شما نصب میشه . پس اگه این موضوع براتون اهمیت داره حتما از شیشه لمینت سفارش بده. قطعاً انتخابی با کیفیته که نیاز شمارو از هرچی شیشست برآورده می‌کنه .

هیچ محدودیتی برای هیچ محیطی واسه نصب نرده شیشه‌ای دور استخر وجود نداره. اگه شما یک فرد خوش سلیقه باشی قطعا از این محصول واسه منزل مسکونی ، ویلا و یا حتی هتلتون استفاده می‌کنی.
حالا اگه شما واسه محیط خودنون یه دیزاین خفن چه واسه استخر چه بالکن حتی واسه پله‌هاتون من نرده شیشه‌ای پیشنهاد می‌کنم. که هم عمر طولانی‌تری نسبت به بقیه شیشه‌ها داره و هم می‌تونه انتخاب نسل جدید واسه شیشه‌ی بالکن یا استخر باشه . پس سریع بیا پایین و خریدتو‌ ثبت کن .

کاربرد نرده شیشه‌ای استخر چیه ؟

شما اگه حیوون خونگی دارین و یا حتی بچه‌ی کوچیکی داخل منزل هست بهترین انتخاب واسه استخرتون ، نرده شیشه‌ای دور استخر هست . همینطور از وارد شدن سرمای هوا. هم می‌تونه جلوگیری کنه .

انواع نرده شیشه‌ای استخر برای اطراف استخر:


نرده اسپیگات
نرده استخر اکسپوز روکار
دفنی (توکار)
نرده دور استخر هنزا
نرده استخر فیکس پوینت

لازم به ذکره در مدل‌های اکسپوز دفنی و روکار به دلیل پیوسته بودن روی کف راهی برای عبور آب وجود نداره و ممکن هست این امر موجب ایجاد جلبگ در کناره‌های استخر بشه.

نرده شیشه‌ای دور استخر

مزایای هندریل شیشه ای دور استخر

  • ظاهری به شدت  شیک و مدرن داره که هر فرد با هر سلیقه ای رو جذب خودش می‌کنه
  • مقاومت بالایی در برابر جنسای سخت داره و خطر شکستگی وجود نداره.
  • نصب این شیشه خیلی سریع و آسونه و هیج سختی کاری نداره.
  • طول خیلی خوبی داره و می‌تونه سالهای سال نیاز شمارو برآورده کنه
  • نظافت و شستشوی این شیشه‌ها خیلی راحت و هیج دردسری نداره ولی اگه فکر می‌کنی برات ریسکیه می‌تونی از خدمات شیشه و آینه فرکو کمک بگیری .
  • تنوع بالایی تو رنگ شیشه وجود داره و مناسب برای هر محیطیه .

نرده شیشه‌ای دور استخر

استخر شیشه‌ای یکی از مزایایی که داره اینه یکاری می‌کنه که شما کامل از بیرون به زیر آب دید داشته باشی . این شیشه در سایز‌های مختلف واسه استخر قابل استفادست و هیج محدودیتی به وجود نمیاره . حتما اگه شما عاشق ثبت عکسای هنری هستی این محیط و از دست نده که می‌تونه نتیجه‌ زیبایی واسه یادگاری باشه . این شیشه‌ها هرچی محیط شما بزرگ تر باشه بیشتر خودشو نشون میده و فضاتون رو روشن تر نشون میده . پس این می‌تونه یکی از بهترین گزینه‌ها واسه استخر شما باشه و هیج کم و کسری نداره .

قیمت این نرده شیشه‌ای استخر چقدره اصلا؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که هم سازنده هم خریدار بهش خیلی توجه داره اینه که قیمت محصول پایینه یا بالا.یعنی بتونه با مقدار پولی که داره یه کیفیت بالا یه محصول باکیفیت خریداری کنن.  حالا قیمت این نرده شیشه‌ای دور استخر به چه چیزایی بستگی داره؟ به موضوعاتی مثل : شیشه ٫ میزان فضا برای انجام دادن کار نرده. به طرحی که مثلا خودت درخواستش بدی٫ یراقایی که ازش استفاده میشه.

ادامه

حالا بزار برات به مثال بزنم که کامل و خوب متوجه بشی. اگه اطلاعات داشته باشی درباره نرده شیشه‌ای دور استخر باید الان اینو بدونی که هزینه شیشه سکوریت نسبت به شیشه لمینت ارزونتره.همه ادما هم موقع خرید اون جنسی که هزینه کمتری براشون برمیداره خریداری می‌کنن حالا چه بهتر که اون محصول هم هزینه کمتری برداره هم کیفیتش بهتر باشه مگه نه؟

این نرده شیشه‌ای دور استخر همش نمیشه که خوبی داشته باشه. یعنی هیچ بدی توی این نرده شیشه‌ای دور استخر نیست که نیست.؟؟؟حالا این معایب چیه اصلا؟؟


  • هزینه تعمیر و حفظش خیلی سخته چرا؟؟چون هزینه تعمیرش به قدری بالاس که نگو. پس اگر این اتفاق برای شما پیش بیاد بهتره که تمامی اون شیشه.تعویض کنی و یکی دیگه‌رو پیدا کنی.

  • حالا این محصول از شفافیت بالایی برخورداره.جوری که تو از وجود این. شیشه توی اون محیط خبردار نمیشی حالا چه اتفاقی میفته؟اینکه پرنده‌ها یهو باهاش برخورد می‌کنن.
  • همه این مشکلا بمونه کنار بریم قسمت سخت و دشوار این محصول. این قسمت راجب تمیز کاریه. حالا توی ساخت این شیشه‌ براتون از پوشش نانو استفاده می‌کنیم.
  • با وجود این که دوام و استحکام این نرده شیشه ای دور استخر بالا است ولی نمی توان به طور مداورم به آن تکیه کرد، چرا که تکیه مداوم . به این نرده ها موجب لق شدن شیشه از فریم آن می شود. این لق شدگی در نهایت منجر به شکست شیشه خواهد شد. البته این نکته را به خاطر داشته باشین که در صورت نصب اصولی نرده‌ها احتمال لق شدن و شکستگی اون بسیار کم می‌شه.
نرده شیشه‌ای دور استخر

برای انتخاب و سفارش محصولات شیشه‌ای صنایع فرکو با راه‌های زیر اقدام کنین

برای مشاوره ، پاسخ به‌ سوالات‌تون و ثبت سفارش با شماره‌های : 09101767773 _ 02188068352 به صورت غیر حضوری تماس بگیرین.و همچنین برای آگاهی و اطلاعات بیشتر درباره موضوع گنبد شیشه‌ای می‌تونین با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشین.می‌تونین با مشاهده مطالب بیشتر درباره شیشه خم میرال همچنین به صورت حضوری نیز به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو