Home

آینه گریم رومیزی

آینه های گریم از محبوب‌ترین و پرکاربردترین نوع‌های آینه هستن. این آینه ها علاوه بر ظاهر جذابی که به محیط میدن محیط رو فوق‌العاده دلبازتر و بزرگ‌تر نشون میدن.
اونا می‌تونن آینه گریم رومیزی ، دیواری یا قدی باشن که به هردوی اونا می‌پردازیم. اما پیش از اون لازمه اطلاعاتی در مورد ماهیت آینه گریم داشته باشیم.

فروش آینه گریم رومیزی
نصب لامپ ال ای دی روی قاب آینه

آینه گریم چیه؟

آینه گریم ، آینه ای هست که دور اون لامپ وجود داره. به همین دلیل به اون آینه چراغ دار هم گفته می‌شه. اولین کاربری ای که آینه گریم به خود دیده دقیقا همون چیزیه که روی نام اون اومده . گریم! اگر در پشت صحنه‌های فیلم ها و تئاتر ها دقت کنین ، آینه ای که استفاده می‌شه آینه گریم رومیزی یا قدی هست. نام دیگه‌ی این آینه، آینه ی هالیوودیه.

آینه های گریم می‌تونن قاب‌دار یا بدون قاب باشن. و این فکر رو نکنین که آینه هالیوودی بدون قاب ، تمیز از آب در نمیاد. تمام برق کاری‌ها به صورتی انجام می‌شه که به تمیزی آینه گریم قاب دار باشه. چرا که برای ما علاوه بر کیفیت ، ظاهر هم مهمه و یکی از اصلی‌ترین دلایلی که امروزه آینه هالیوودی جزو پر فروش ترین آینه هاست ،ظاهر جذاب اون هست.

از چه لامپی برای آینه هالیوودی استفاده میشه؟

در نوع سنتی و کلاسیک اون از لامپ‌های ساده‌ی پرمصرف استفاده میشه و در نوع مدرن از لامپ های ال ای دی ، به دلیل ظاهر بزرگ و نازیبای لامپ‌های کم مصرف ، خیلی از اونا در آینه های گریم استفاده نمی‌شد. البته امروزه لامپ‌های کم مصرف در شکل‌های دیگری هم تولید می‌شه که از اونا نیز می‌شه برای آینه گریم رومیزی استفاده کرد.

یک نوع جدیدی از آینه چراغ دار هم هست که نور اون با لامپ‌های ال ای دی تامین می‌شه. فوق‌العاده لوکس و مدرن هست و جذابیت خاصی رو به محیط میده. در این نوع می‌تونین از هر رنگی که بخواید برای نور ال ای دی استفاده کنین. یا اصلا از چندین رنگ استفاه کنین و با کنترل رنگ اونو متناسب با حس و حال‌تون تغییر بدین.

آینه هالیوودی

چرا از آینه گریم استفاده کنیم؟

در عرصه‌ی بازیگری تقریبا هیچ چیزی از چهره‌ی بازیگر و گریم بازیگر مهم‌تر نیست. چرا که تمام حالات جسمی و روانی که داره باید در چهره‌اش بروز پیدا کنه. تصور کنین یک نفر در فیلم مریض باشه و با چهره ی ترگل ورگل روی تخت بیمارستان باشه. یا مثلا کسی که تصادف کرده باشه روی صورتش جای هیچ زخمی نباشه. یا بعد چهل سال زندگی در آخر فیلم بازیگر شبیه روز اولش باشه و پیر نشده باشه.
متوجه منظورم شدین؟

میخوام روی اهمیت گریم بازیگر تاکید کنم. حال برای همچین مسئله‌ی پر اهمیتی ، باید از بهترین وسایل استفاده بشه تا بهترین نتیجه گرفته بشه. برای همینه که از آینه گریم رومیزی در این عرصه استفاده میشه. در عین حال که آینه اس که نور رو در بهترین زاویه و مقدار مناسب برای آرایشگر به ارمغان میاره تا بتونه تمام جزئیات رو در نظر بگیره.

انواع آینه گریم

  • آینه گریم رومیزی
  • آینه گریم قدی
  • آینه گریم دیواری

آینه های گریم در انواع مختلف از نظر ابعاد و ظاهر به سه دسته ی بالا تقسیم می‌شه. که هرکدام برای کاربرد خاصی مناسب تر هستن. البته در نهایت همه‌ی اونا کاربردهای مشترک و اصلی رو دارن.

 آینه گریم رومیزی ثابت
آینه چراغ دار رومیزی

انواع آینه گریم رومیزی

  • آئینه گریم رومیزی ثابت
  • آیینه گریم رومیزی متحرک

آینه گریمی رومیزی ثابت

همان طور که از اسم این آینه ها مشخص هست ، این آینه برای حمل و نقل و جا به جایی های مکرر مناسب نیست. دلیل این امر سایز بزرگ و وزن زیاد این آینه هاست. آینه گریم رومیزی رو می‌تونین روی هر میزی بذارین و استفاده کنین. اما بیشتر از اون روی میز توالت یا میز آرایش استفاده میشه. چرا که کاربردهای مشترک دارن. از هردو برای آرایش و پیرایش استفاده میشه و مکمل یکدیگر هستن.

آینه گریم رومیزی ثابت می‌تونه در هر سایز و رنگی که شما بخواید تولید بشه. اما سایزهای استاندارد آینه گریم رومیزی ثابت ، از نوعِ متحرک اون بزرگ‌تر هست و اگر سایز موردنظر شما کوچکتر باشه ، دیگر ثابت محسوب نمی‌شه.

آینه گریموری رومیزی متحرک

بهترین گزینه برای کسانی که زیاد به مهمانی یا مسافرت میرن. از کوچیک‌ترین سایزی که در جیب جا بشه تا بزرگترین سایز اون رو می‌تونین از شرکت فرکو با بهترین قیمت و کیفیت سفارش بدین.


حتما برای شما پیش اومده که موهاتون به هم بریزه یا روسری شما خراب بشه یا اصلا بعد از خوردن خوراکی بخواید چک کنین ببینین مرتب هستین یا نه. در این صورت باید ابتدا به دنبال آینه بگردین بعد نور مناسب رو جست و جو کنین. وقت شما گرفته می‌شه. چرا فقط خیلی شیک و با کلاس آینه گریم همراهتون رو در نیارین؟ پس در خرید یک آینه گریم رومیزی متحرک شک نکنین.

آینه گریم رومیزی متجرک
آینه جیبی گریم

آپشن‌های آینه هالیوودی رومیزی

در زمینه‌ی آپشن‌ها ، هرچیزی که شما بخواید رو ما براتون درست می‌کنیم. دوست دارین بتونین با آینه خود آهنگ پخش کنین؟ چرا که نه! ما برای شما همه چیز رو فراهم می‌کنیم تا بتونین از طریق usb ، aux یا بلوتوث به آینه گریم رومیزی تون متصل بشین و آهنگ گوش کنین.
می‌خواید چراغ آینه گریم‌تون به صورت لمسی روشن خاموش بشه؟ یا اصلا لمسی هم نه فقط با حرکت دستتون! بله هرچیزی که شما بخواید ممکنه ، برای مشاوره و گرفتن قیمت می‌تونین اینجا رو لمس کنین تا با متخصصین صنایع فرکو تماس بگیرین.

کاربردهای آینه هالیوودی‌های مدرن

  • در آرایشگاه‌ها
  • در مزون‌ها
  • در خونه‌ها
  • در اتاق گریم‌ها

شاید قبلا اینطور بود که آینه های گریم فقط در اتاق گریم ها باشه. اما امروزه به دلیل ظاهر جذاب و لوکسی که این آینه ها دارن و البته کاربردی بودن اونا ، تقریبا در هر مکان و سبک دکوراسیونی می‌تونه جایگاه خودش رو پیدا کنه. در خونه‌ها هم امروزه دیگر آینه گریم مخصوصا آینه گریم رومیزی جزو جذاب‌ترین وسایل و محبوب‌ترین وسایل خونه و اتاق خواب هاست.

آینه گریم لمسی

از لاکچری‌ترین و جذاب‌ترین انواع آینه گریم ، آینه گریم های لمسی هستن. عملکرد این آینه ها بدین صورت هست که با لمس کردن نقطه‌ای خاص و تعیین شده از آینه یا سبک خاصی از کشیدن دست روی آینه ، چراغ‌های اون روشن و خاموش میشه. همچنین نوع خاصی از اون این قابلیت رو داره که میزان نور لامپ اون و رنگ لامپ اون نیز از طریق دکمه های لمسی کنترل بشه.

همچنین می‌توان به این آینه ی زیبا این قابلیت رو اضافه کرد که بلندگو به اون متصل شده و از طریق آینه خود به موسیقی گوش بدین. در این صورت شما می‌تونین از طریق کابل aux و usb و بلوتوث به آینه خود متصل بشین و از طریق دکمه‌های لمسی اونو کنترل کنین یا از دور از طریق موبایل خود موسیقی رو کنترل کنین.

انواع آینه گریم لمسی

  • آینه های گریم لمسی ثابت
  • آینه های گریم لمسی متحرک

آینه های گریم لمسی ثابت چه نوعی از آینه های گریم هستن؟

همانطور که گفته شد آینه های گریم ثابت به دلایلی مانند وزن و ابعادشون ، قابلیت حمل و نقل های مکرر رو نداره. این نوع آینه ها نیز مانند آینه های گریم ثابت غیر لمسی انواعی چون آینه قدی و رومیزی دارن. چیزی که اونا رو از نوع ساده‌شون متمایز میکنه روشن و خاموش شدن اون از طریق لمس آینه اس. یعنی مانند آینه های گریم ساده نیاز نیست روی سیم اونا دکمه قرار بگیره.

آینه های گریم لمسی متحرک

آینه های گریم لمسی در نوع متحرک اونا دارای ابعاد کوچک‌تری هستن که باعث میشه قابلیت حمل و نقل رو داشته باشه استفاده از اون علاوه بر فوق‌العاده کاربردی بودنش فوق‌العاده لاکچری هم هست. آینه گریم های لمسی متحرک ساده در اطراف خود دارای دکمه هستن که از طریق اون لامپ شون روشن و خاموش و یا نور شان کم و زیاد می‌شه این در حالی اس که در نوع لمسی اون نیاز به تبریز و شما با لمس نقطه خاصی از آینه می‌تونین لامپ های اونو کنترل کنین.

چطور یک آینه آرایشی مناسب بخرم؟

دو فاکتور رو باید در نظر بگیرین. کیفیت و قیمت. یعنی جایی رو پیدا کنین که در عین حال که بالاترین کیفیت رو ارائه می ده کمترین قیمت ممکنه رو داشته باشه. شاید بپرسین چطور می‌تونه هم با کیفیت باشه هم ارزان!؟ برای مثال شرکت فرکو با حذف واسطه ها و فروش مستقیم این کاهش قیمت رو به ارمغان میاره. همانطور که میدونین کالا وقتی به دست واسطه ها میوفته، هر واسطه برای سود خود درصدی رو روی کالا میکشه. و تا به دست مشتری برسه قیمت چندین برابر می‌شه. پس با حذف واسطه و تولید به مصرف بودن کالا ، در عین با کیفیت بودن می‌تونین کالا رو ارزان بخرین.

آینه گریم رومیزی آرایشی

چطور با شرکت فرکو ارتباط بگیریم؟

می‌تونی برای سفارش و مشاوره و بازدید حضوری به آدرس زیر مراجعه کنی:
آدرس دفتر: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
یا اگر با تماس و گرفتن مشاوره‌ی تلفنی راحت تری می‌تونی با شماره ی زیر تماس بگیری.02188068352

همچنین می‌تونی از طریق واتساپ به شماره ی زیر پیام بدی و سوالاتت رو بپرسی و ثبت سفارش کنی.09101767773

اگر از کاربران اینستاگرام باشی ، می‌تونی با دنبال کردن پیج اینستاگرامی شرکت فرکو هم نمونه کار ها روببینی ، هم سوالاتت رو در دایرکت بپرسی و ثبت سفارش کنی و هم در مسابقات هفتگی پیج اینستاگرامی فرکو شرکت کنی و برنده‌ی جوایز نفیس این هفته شما باشی.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

در ضمن باید گفته بشه که ، تمام مدل‌های بروز آینه‌های این شرکت دارای گارانتی بی‌قید و شرط یکساله هستن. پس شرکت آینه‌های کاملا باکیفیت بالا و بروز و ضمانت میکنه و نگرانی ازین بابت وجود نداره!!!

آینه گریم چیه؟

شاید اونو با نام آینه هالیوودی بشناسین. آینه هایی که در گذشته از اون برای گریم ستاره‌های هالیوودی استفاده میشد و امروزه در هر خانه‌ای مخصوصا مدرنی…

آینه گریم چه انواعی داره؟

متحرک و …

2 پاسخ

    1. با سلام قیمت دقیق آینه گریم مورد نظرتون بستگی به چندتا چیز داره برای مثال چه نوع آینه رومیزی مد نظرتونه؟ میخواید چراغ هاش روی فاب باشه یا روی خود آینه و خیلی چیزای دیگه که برای اطلاع از قیمت هرکدومشون میتونید با شماره ی 02188068352 تماس بگیرید و از متخصصین شرکت فرکو در این مورد سوالاتتون رو بپرسید تا شبهتون کمک کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو