Home
آینه چراغ دار قدی

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار رو می‌تونیم مدرن ترین طرح آینه معرفی کنیم که نسبت به بقیه‌ی آینه‌ها هم زیباتر و هم کاربردی‌تر هست. می‌گن نو که میاد به بازار کهنه می‌شه دل آزار. آینه نور دار همون نو هست! همه از اهمیت آینه آگاه هستیم. البته که کاربرد آینه فقط محدود نمی‌شه به وارسی ظاهر! تنها افرادی که با اصول دیزاین آشنا نیستن از آینه فقط برای این کار استفاده می‌برن! بگذریم که آینه چراغ دار از این نظر هم خیلی بهتره! نور جذابی که کنار آینه میاد ، سر و شکل آینه رو حسابی امروزی‌تر می‌کنه و از طرفی باعث می‌شه وقتی برای وارسی ظاهرتو جلوی آینه می‌ری ، باکیفیت بهتری این کار رو کنی!

البته که وقتی می‌گیم که آینه چراغ دار باید دقت کنین که شما این مدل رو برای چه بخشی مد نظر دارین؟ انواع مخصوصی از آینه چراغ دار برای خونه ( به عنوان آینه دکوری پذیرایی یا آینه آرایشی و سرویس ) ، آرایشگاه ، مزون ، باشگاه و … تولید می‌شه. که هر کدوم از این مدل‌ها تازه می‌تونن قدی باشن یا رومیزی و …

همچنین روی آینه چراغ دار نسبت به سفارش کلی آپشن میاد! مدل‌های متنوعی از آینه چراغ دار مثل آینه بک لایت و آینه هالیوودی ، آینه هوشمند و … تولید می‌شن. شکل چراغ هم می‌تونه هر چیزی باشه! به عنوان نمونه چراغ می‌تونه به صورت لوگو و … روی آینه اجرا بشه. فرکو به عنوان اولین تولیدکننده آینه هوشمند در کشور ، با توجه به سفارش مشتریان عزیز از آپشن‌های مدرنی مثل حسگر لمسی ، تشخیص حرکت ، ریموت کنترل ، سیستم ضدبخار و … هم استفاده می‌کنه. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین انواع آینه چراغ دار در ادامه همراه فرکو باشین.

برای اینکه بیشترین بهره رو از آینه جهت تزیین محیط ببرید لازمه که علاوه بر انتخاب آینه زیبا به محل قرارگیری آینه توجه داشته باشید که در ادامه بررسی می‌کنیم.

خرید مدل جدید آینه قدی

انواع آینه چراغ دار

آینه های چراغ دار در حالت کلی به دو گروه دسته‌بندی می‌شن: 1) آینه چراغ دار با فریم و 2) بدون فریم. برای ساخت فریم یا قاب آینه های چراغ دار از متریال‌های مختلفی چون چوب ، فلز ، پی وی سی ، چرم ، ام دی اف و … استفاده می‌شه. آینه های چراغ دار بر اساس نحوه جایگیری لامپ و چراغ نیز در دو نوع موجودن. در آینه‌های بک لایت ، آینه سندبلاست می‌شه و زیر این بخش چراغ به صورت مخفی نصب می‌شه که ظاهر بسیار خاصی هم داره. در آینه‌های هالیوودی چراغ‌های حبابی به گوشه آینه متصل می‌شن. در بخش‌های بعدی این دو نوع آینه چراغ دار رو معرفی می‌کنیم.

آینه بک لایت چراغ دار

بیشتر بخوانید : خرید محصول آینه چراغ دار تاچ

آینه چراغ دار با فریم

برای آینه نور دار از انواع قاب استفاده میشه مثل استیل ، فلز آبکاری ، های‌گلاس و چوب. آینه های قاب دار خصوصا اگه رنگ قاب ست بشه با محیط واقعا عالی میشه! درباره انتخاب قاب هم به این موارد دقت کنین : 1- استیل برای اون هایی که طرح مدرن و لاکچری میخوان مناسبه 2- قاب فلزی برای اون‌هایی که قاب مدرن اما باقیمت مناسب میخوان مناسبه( با وجود اینکه ظاهرش به استیل مشابهت داره) 3- های‌گلاس هم یه مدل اقتصادی محسوب میشه که حسابی هم جذابه!

آینه لامپ دار
آینه چراغ دار

آینه چراغ دار بدون فریم

آینه های چراغی بدون فریم خیلی مینیمال و مدرن به نظر می‌رسن! خصوصا که نور اطراف آینه مثل یه قاب نورانی میشه خودش!

آینه چراغ دار

آینه های چراغ دار در شکل های متنوع تولید می‌شن. مثل مربع ، مستطیل ، گرد که هرکدوم زیبایی خاص خودشون رو دارن. اما امکان ساخت شکل‌های خاص‌تر که پیچیدگی بیشتری دارن هم فراهمه. البته ساخت آینه با اشکال خاص به دقت و ظرافت بیشتری نیاز داره و برای ساخت این مدل‌ها از تجهیزات پیشرفته‌تری استفاده می‌شه. از این جهت در مجموعه فرکو محدودیتی وجود نداره و امکان سفارش هر آنچه مدنظرتون باشه ، وجود داره.

نحوه چیدمان چراغ ها روی آینه هم به شکل های مختلفی انجام میشه.

آینه چراغ دار آرایشی

آینه چراغ دار هالیوودی

آینه‌های هالیوودی از محبوب‌ترین انواع آینه هستن که در ساخت اونا از لامپ LED حبابی بهره گرفته می‌شه. این نوع آینه به دلیل شدت مناسب نوری که از لامپ‌های حبابی تابیده می‌شه ، دید بهتری داره و بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای محیط‌هایی مثل آرایشگاه و مزون و یا به عنوان آینه آرایشی در اتاق خواب هستن. البته ظاهر مدل آینه هالیوودی هم نسبتا زیباست اما از نظر ظاهری آینه‌های بک لایت با نور پس زمینه محبوبیت بیشتری دارن. آینه‌های هالیوودی در انواع رومیزی و قدی تولید می‌‌شن.

آینه هالیوودی

آینه چراغ دار بک لایت

مدل آینه بک لایت نوعی آینه با نور پس زمینه هست که در اون از لامپ نواری با نوری ملایم و در رنگ‌های مختلف همچون مهتابی ، آفتابی (و هر رنگ دیگر) استفاده می‌شه. چراغ یا به صورت مخفی به قسمت پشتی آینه متصل می‌شه و یا جای قاب در قسمت کناری آینه قرار می‌گیره. آینه‌های بک لایت ظاهر مدرن‌تری نسبت به آینه‌های هالیوودی دارن و از نظر بصری زیباترین مدل آینه نوری هستن. در ساخت این آینه‌ها معمولا از قاب استفاده نمی‌شه.

آینه چراغ دار بک لایت

مدل جدید آینه بک لایت فرکو مخصوص آرایشگاه

آینه های بک لایت با وجود ظاهر زیبا نور ملایمی می‌تابونن در حالی که در امور آرایشگاهی گاهی به نور بیشتر نیازه. فرکو در جدیدترین محصول خودش برای حل این معضل از ابتکاری جالب بهره برده. در این مدل ضمن استفاده از نور بک لایت ، دو چراغ متحرک به صورت ریلی در قسمت بالایی آینه تعبیه شده. بنابراین آرایشگر می‌تونه به آسونی با حرکت دادن چراغ‌ها نور مورد نظرش رو روی سوژه تنظیم کنه.

انواع لامپ‌هایی که در آینه چراغ دار به کار می‌ره:

  • چراغ‌های رشته‌ای
  • لامپ‌های LED : بیشتر از این چراغ استفاده می‌شه. چرا که Led نور طبیعی و مطلوبی داره. از طرفی عمرش زیاده و مصرف خیلی کمی داره.
  • چراغ‌های کم مصرف
آینه چراغ دار

چرا آینه های چراغی بیشتر مورد استقبال بانوان قرار می‌گیرند؟

همه انسان‌ها به دنبال زیبایی هستن و از زیباتر دیده شدن لذت می‌برن. از اونجا که بانوان نسبت به آقایان جزئی نگرتر هستن و استفاده بیشتری از لوازم های آرایشی دارن آینه چراغ دار می‌تونه گزینه‌ی مناسبی برای خانم‌ها باشه.
میز آرایش به عنوان یکی از فاکتور های مهم در دکوراسیون اتاق خواب ها محسوب میشه .به خصوص برای خانم ها از اهمیت بالایی برخورداره. به جز اندازه میز آرایش ، میزان جای گیری ، شکل و اندازه ی آینه هم اهمیت بسیار زیادی داره. آینه چراغی با داشتن لامپ‌هایی در حاشیه و اطراف خودش می‌تونه تصویری دقیق رو از شخص ارائه بده و نور مناسبی رو برای آرایش ، اصلاح و گریم صورت فراهم کنه. به همین دلیله که مورد توجه بانوان قرار گرفته.

آینه چراغ دار

موارد کاربرد آینه چراغ دار

  • در قسمت‌های مختلف خونه مثل پذیرایی و اتاق‌خواب بسیار مناسب هستن و زیبایی خاصی به فضای خونه می‌بخشن. نوری که توسط چراغ های آینه تأمین می‌شه بسیار زیبا و ملایمه و برای انجام موارد مثل آرایشی آینه چراغی بهترین و مناسب ترین گزینست.
آینه چراغ دار

این مدل آینه به عنوان آینه جاکفشی هم قابلیت استفاده داره.

آینه چراغ دار

آرایشگاه و سالن زیبایی از مکان‌هایی هستن که آینه چراغ دار می‌تونه خیلی برای اونا مناسب و پرکاربرد باشه. با نوری که ایجاد می‌کنن قابلیت دید بیشتری برای انجام کارهای آرایشی ایجاد می‌کنن و باعث راحتی بیشتری در انجام کارها می‌شن. مشتری هم دید بهتری از خودش داره. علاوه بر این‌ها زیبایی که این آینه‌های چراغ دار برای سالن و آرایشگاه ایجاد می‌کنن قابل توجه.

آینه چراغ دار
  • برای استفاده در فروشگاه‌های مختلف مثل جواهرفروشی، گالری ساعت و… برای اینکه وسایل بهتر دیده بشن!
  • در مزون‌ها و سالن‌های مختلف که افراد پس از پرو لباس می‌خوان خودشون رو در آینه ببینن بسیار انتخاب ایده آلیه. چرا که با روشنایی که ایجاد می‌کنه دید کاملی رو فراهم می‌کنه. همچنین فضای مزون هم بسیار زیباتر خواهد شد .

نحوه استفاده از آینه چراغ دار

آینه های چراغ دار به شیوه‌های مختلفی به کار گرفته می‌شن. به عنوان مثال بعضیا ترجیح میدن که آینه رو روی دیوار نصب کنن. برای بسیاری از قسمت‌ها استفاده از نوع رومیزی مناسب‌تره. همچنین آینه‌ها به شکل متحرک و پایه‌دار هم تولید میشه. در بخش‌های بعدی به مزیت‌ها و معایب هر کدوم از روش‌های استفاده از آینه های چراغ دار خواهیم پرداخت.

آینه چراغ دار دیواری

اگه بیشتر تزیین مدنظرتون هست بهتره آینه چراغ دار رو به دیوار نصب کنین که خیلی دیوار رو هم قشنگ می‌کنه. تازه فضایی هم اشغال نمی‌شه.

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار قدی

آینه قدی به شکل های مختلفی به کار میره. می‌شه آینه قدی رو به دیوار نصب کرد. همچنین می‌شه به دیوار تکیه داد و یا با پایه‌های مختلفی از آینه استفاده کرد. در صورتی که کارکرد شما طوریه که نیاز به جابجایی آینه وجود داره ، استفاده از آینه های متحرک پایه دار مناسب تره. حتی مدل چرخ دار آینه قدی هم به تولید می‌رسه.

خرید محصول آینه نور دار تاچ

آینه چراغ دار
آینه قدی چراغ دار

آینه چراغ دار رومیزی

آینه های لامپ دار به جز مدل قدی در انواع رومیزی و کوچکتر هم عرضه می‌شه. آینه های رومیزی به خصوص برای اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و … مناسبن. آینه های رومیزی به همراه کنسول هم مورد استفاده قرار می‌گیره.

بررسی آینه چراغ دار پایه دار

آینه در سایزهای مختلف رو می‌شه همراه با پایه روی زمین و یا به صورت رومیزی به کار برد. اما معمولا آینه قدی رو برای روی زمین استفاده می‌کنن. جابه جایی آینه هم در این صورت به راحتی انجام می‌گیره.

از چه آینه هایی برای ساخت آینه چراغ دار بهره میگیرن

برای ساخت آینه چراغ دار از انواع آینه استفاده می‌شه. جالبه بدونین که شفافیت آینه‌ها می‌تونه خیلی متفاوت باشه و در سال‌های گذشته مدل‌های فوق شفاف هم به تولید رسیده که قابل قیاس نیست و شدیدا جذاب و زیبان!

آینه چراغ دار

مکان‌های استفاده انواع آینه چراغ دار

از آینه‌های نور دار در ساختمون‌ها و کاربری‌های مختلف استفاده می‌شه. به عنوان نمونه از این آینه‌ها در منازل مسکونی ، آرایشگاه‌ها ، مغازه‌ها ، مزون‌ها ، هتل‌ها و … استفاده می‌شه. البته برای هر فضا مدل تخصصی خاص خودش هست.

خانه

در قسمت‌های مختلف خونه امکان استفاده از آینه نور دار وجود داره. مثل اتاق خواب ، پذیرایی و آینه سرویس بهداشتی. شما تو خونه هم به آینه تزیینی نیاز دارین و هم به آینه‌ای برای آرایش! مشخصه که آینه نور دار بک لایت می‌تونه برای دکور عالی باشه. چه به صورت قدی و چه به همراه کنسول. فکرش رو کنین که انعکاس نور در آینه چقدر جذابه. یا حتی انعکاس وسایل تزیینی چقدر قشنگ تو آینه دیده می‌شه! اگه آینه رو بیشتر برای آرایش می‌خواید آینه هالیوودی هم مناسبه.

آینه چراغ دار رومیزی

آرایشگاه و سالن‌های زیبایی

یکی از مهم‌ترین موارد استفاده آینه نور دار در آرایشگاه هست! یعنی اصلا خیلی‌ها آینه نور دار رو با اسم آینه گریم میشناسن. نکته مهم اینجاست که این آینه‌ها بهترین شرایط رو از نظر نوری فراهم می‌کنه پس قطعا می‌تونه یه آینه آرایشگاه مناسب باشه. البته لازم به ذکر هست که آینه نوری آرایشگاه می‌تونه آپشن‌های دیگه‌ای هم داشته باشه که در ادامه بررسی می‌کنیم.

خرید محصول آینه آرایشگاهی چراغ دار

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار
خرید آینه آرایشگاهی

مزون

آینه چراغ دار برای مزون‌ها می‌تونه به شدت مهم و کاربردی باشه! قطعا هر مزونی باید آینه داشته باشه. اما دقت کنین که مشتری بعد از نگاه تو آینه مزون خرید می‌کنه! پس نوع آینه حتی می‌تونه تو روند فروش هم تاثیر زیادی داشته باشه. آینه نور دار با توجه به نورپردازی که داره می‌تونه گزینه خوبی باشه برای مزون‌ها. البته به جز مدل هالیوودی ، آیه بک لایت هم از نظر ظاهری به شدت برای مزون مناسبه.

آینه چراغ دار مزون

هتل

زیبایی فضای هتل‌ها و دکوراسیون اونا بسیار اهمیت داره. چرا که اولین چیزی که در دید افرادی که می‌خوان هتل خودشون رو انتخاب کنن دکوراسیونه. پس در انتخاب وسیله‌ها و نحوه چیدمانشون باید دقت بالایی صورت گیره. آینه می‌تونه در قسمت‌های مختلفی مثل لابی ، راه پله‌ها ، اتاق‌ها مورد استفاده قرار بگیره.

آینه چراغ دار

کافه ها و رستوران ها

آینه چراغ دار برای کافه‌ها و رستوران‌ها می‌تونه انتخاب مناسبی باشه. این نوع از آینه‌ها انواع بسیار مختلفی دارن که می‌تونن متناسب با فضای کلی کافه و رستوران انتخاب بشن.

باشگاه های ورزشی

استفاده از آینه چراغ دار در باشگاه‌های ورزشی هم می‌تونه انتخاب ایده آلی باشه. این آینه‌ها زیبایی خاصی به فضای باشگاه می‌بخشن و با نوری که توسط چراغ ها ایجاد می‌شه فضای آرامش بخشی رو ایجاد می‌کنن. آینه‌ها همچنین سبب ایجاد بزرگنمایی در باشگاه می‌شن.

همچنین امکان حک کردن نام مشاغل و لوگو بر روی آینه بدنسازی و باشگاه‌های ورزشی فراهمه. تا زیبایی بیشتری به آینه و فضای مورد استفاده خودش ببخشه. در این صورت هم یه آینه کاملا اختصاصی ایجاد خواهد شد.

ابعاد و اشکال آینه چراغ دار

ابعاد انتخابی برای آینه چراغ دار می‌تونه از اندازه‌های کوچک تا خیلی بزرگ باشه. که تمامی این سایزها با توجه به تجهیزاتی که در صنایع فرکو وجود داره در هر شکل دلخواه مشتری تولید میشه.

آینه چراغ دار

اشکال آینه چراغ دار می‌تونه از شکل‌های ساده مثل گرد و مستطیل تا شکل‌های خاص‌تر و پیچیده‌تر باشه. اما طبیعتا شکل‌های پیچیده نیاز به دقت بالاتر و تجهیزات بیشتری دارن که ممکنه کمی قیمت بالاتری هم در مقایسه با اشکال ساده داشته باشه.

مدل‌های آینه چراغ دار مدرن

آینه های چراغ دار انواع متنوعی دارن و با آپشن های متعددی در بازار عرضه می‌شن. تنوع این آینه هم در ظاهر و شکل آینه هست و هم در نوع و نحوه قرارگیری چراغ و لامپ. به عنوان مثال آینه های چراغی در اشکال هندسی مختلفی تولید می‌شه و بنا به سلیقه می‌شه از هر طرح هندسی دلخواه استفاده کرد. چراغ هم به شیوه های مختلفی بر روی آینه نصب میشه. رایجه که چراغ های نواری رو در لبه آینه نصب می‌کنن. اما بنا به سفارش مشتری چراغ به هر شکل دلخواه به روی آینه نصب می‌شه و محدودیتی وجود نداره.

آینه چراغ دار
آینه لامپ دار در طرح ماه

آینه چراغ دار گرد

آینه چراغی گرد از محبوب ترین مدل‌های آینه چراغ داره و این آینه‌ها هم برای آرایش و هم برای دکوراتیو مناسبه. آینه‌های گرد نسبت به آینه‌های مستطیلی خاص‌ترن و شکل گرد به خصوص در معماری سبک مدرن و مینیمال پراهمیته. شکل گرد و چراغ های کنار آینه ترکیب بسیار زیبایی تشکیل میدن. آینه های گرد برای دکوراتیو سالن پذیرایی ، سرویس بهداشتی ، اتاق خواب و … به کار گرفته می‌شن.

آینه چراغ دار

دسته بندی دیگر برای آینه چراغ دار

علاوه بر دسته بندی‌های مطرح شده در بخش های قبل ، آینه های چراغ بر اساس نحوه انجام کارکرد هم به 3 دسته تقسیم میشه. این آینه‌ها به روش های مختلفی مثل لمسی ، حسگر حرکتی و ریموت کنترل قابل تنظیم هستن.

آینه چراغ دار لمسی

نوع دیگه‌ای از آینه های چراغی وجود داره. که به تازگی وارد بازار شده و معروف به آینه لمسی هستن که با لمس کردن قسمت مشخص شده ، آینه روشن شده و سپس با لمس مجدد همون قسمت نورپردازی مخفی خاموش می‌شه . عملکرد لمس این آینه ها دقیقا مثل عملکرد لمس گوشی های هوشمند هست. که با حرارت دست صورت می‌گیره. در این آینه ها خاموش و روشن کردن آینه ، تغییر رنگ چراغ و شدت نور همگی با حسگر لمسی تعبیه شده روی آینه انجام میشه.

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار ریموتی

نوع دیگه‌ای از آینه های چراغی که به آینه های ریموت دار معروف هستن . روشن و خاموش شدن اونا توسط ریموت انجام میشه. به طوری که حتی رنگ چراغ ها و افکت های مختلف نمایش نور رو توسط ریموت می‌شه تغییر داد . به طور مثال با فشردن دکمه ی مخصوصی که روی ریموت وجود داره می‌شه رنگ های مختلف چراغ رو به صورت اسلایدشو به نمایش گذاشت.

خرید محصول آینه قدی چراغ دار ریموتی

آینه چراغ دار

آینه های حسگری

آینه‌های حسگری مدرن‌ترین مدل آینه چراغ دار هستن! با نصب سنسور تشخیص حرکت شما می‌تونین تنها با یه اشاره دست‌تون آینه رو تنظیم کنین! مثلا با یه تکون دست می‌تونین چراغ دور آینه رو فعال کنین با اشاره بعدی رنگش رو عوض کنین و در نهایت آینه رو خاموش کنین!

آینه چراغ دار

آینه های فریم لس

در این نوع آینه هیچگونه ، فریمی اطراف آینه نصب نمی‌شه و چراغ‌ها روی خود آینه نصب می‌شن. آینه های چراغ دار بدون قاب ظاهری مدرن دارن. در ساخت این آینه‌ها از لامپ‌های نواری و معمولی استفاده می‌شه. هر دول مدل ظاهر زیبایی دارن و کاربردی هستن. با این حال مدلی که چراغ حبابی داره برای آرایش مناسب‌تره اما مدل بک لایت با نور مخفی ظاهر بهتری داره.

آینه چراغ دار رومیزی

آینه های صفحه نمایش دار

نوعی دیگه‌ای از آینه های چراغ دار وجود داره که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته به طوری که از طریق اتصال به گوشی‌های هوشمند وصل می‌شه. به این شکل که می‌تونی موزیک دلخواهت رو پلی کنی و از اون لذت ببری.

بیشتر بخوانید : خرید محصول آینه قدی هوشمند

آینه چراغ دار آرایشی

آینه چراغ دار ضد بخار

آینه ضد بخار از جمله مدل های آینه هوشمند هست. در این مدل از آینه از سیستم ضد بخار استفاده می‌شه. این نوع آینه برای محیط هایی مثل حموم و سرویس بهداشتی که رطوبت فراوانی داره مناسبه. در این محیط‌ها رطوبت به سمت سطح آینه کشیده می‌شه و عملا صفحه آینه رو تار می‌کنه. به طور کلی با توجه به اینکه سطح آینه دمای سردتری داره رطوبت رو به سمت خودش جذب می‌کنه. جهت جلوگیری از این فرایند باید شرایطی فراهم بشه که دمای سطح آینه گرم باشه. برای این منظور روی آینه المنت و دماسنج هوشمند تعبیه می‌شه. المنت سطح آینه رو گرم می‌کنه و به این ترتیب حتی در زمانی که هوای محیط مرطوبه بخاری روی سطح آینه تشکیل نمی‌شه و می‌شه دراین شرایط هم از آینه استفاده کرد.

خرید محصول آینه چراغ دار ضد بخار

آینه چراغ دار ضد بخار

آینه چراغ دار قاب استیل

آینه با قاب استیل از جمله لوکس‌ترین انواع آینه محسوب می‌شه. به خصوص در سالن‌های آرایشی حرفه‌ای و لوکس از این آینه‌ها استفاده می‌شه. قیمت این مدل آینه در مقایسه با اینه هایی که قاب ام دی افی دارن گرون‌تر هست. از قاب قاب استیل در رنگ‌هایی مختلفی مانند طلایی ، نقره‌ای ، خاکستری ، سیاه و … استفاده می‌شه. این قاب‌ها علاوه بر اینکه ظاهر بسیار لوکس و جذابی دارن در مقایسه با دیگر انواع قاب استحکام بیشتری دارن.

آینه آرایشگاه قاب استیل

آینه چراغ دار دو طرفه

آینه نور دار دو طرفه مدلی از آینه هست که هر دو سمت اون حالت آینه‌ای داره. از آینه‌های دو طرفه اغلب در آرایشگاه‌ها استفاده می‌شه. با استفاده از این آینه‌ها می‌توان با قرار دادن میز در قسمت میانی سالن از هر دو طرف میز آرایشی بهره برد. آینه دو طرفه هم در مدل قدی و هم در انواع رومیزی و با ابعاد کوچک به تولید می‌رسه. امکان تنظیم چراغ هر طرف به صورت جداگانه فراهمه و در این آینه‌ها نیز هم از چراغ حبابی و هم از چراغ نواری ( بک لایت ) بهره می‌برن.

خرید آینه چراغ دار

در صورتی که تمایل به خرید آینه‌ای مدرن با جلوه‌ای خاص و جالب توجه داشته باشین ، آینه‌های چراغ دار از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شه. آینه‌های LED دار برای تزیین و دکوراتیو محیط‌های مختلف منزل همچون اتاق خواب ، سالن پذیرایی و به ویژه سرویس بهداشتی مناسب هستن. علاوه بر این فرکو آینه‌هایی مخصوص با آپشن‌های روز ، مدرن و هوشمند برای محیط‌ها و کاربردهای متنوع نظیر آرایشگاه ، مزون و … در نظر گرفته . که با توجه به سفارش مشتریان عزیز هر کدوم از آپشن‌ها در آینه تعبیه می‌شه. استفاده از آینه‌های ویژه فرکو بدون شک در جذب مشتری و حرفه‌ای‌سازی این فضاها مثمر ثمر واقع خواهد شد.

ثبت سفارش

انواع آینه چراغ دار در صنایع شیشه و آینه فرکو با بالاترین کیفیت تولید می‌شه. صفر تا صد محصول در صنایع فرکو تولید و ساخته می‌شه و شما یک محصول ایرانی خواهید داشت. محصولات فرکو با بهترین مواد اولیه موجود تولید میشه. همچنین عرضه محصولات فرکو با حذف واسطه و به صورت مستقیم از محل کارگاه صورت می‌گیره. در صورت تمایل به سفارش محصول از فرکو می‌تونی از طریق روش‌های حضوری و غیر حضوری اقدام کنی. قابل توجه هست که فرکو کلیه محصولات خود رو با ضمانت کامل کیفی به فروش می‌رسونه. به این معنا که در صورتی که آینه به هر دلیلی مورد پسند واقع مشتریان عزیز نباشه کل وجه پرداختی بدون هیچگونه پرسش پس داده می‌شه.

  • می‌تونی برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنی .
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773
  • پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق این لینک دنبال کن و جدیدترین طرح ها رو تماشا کن.
  • آدرس سفارش حضوری :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • سفارش حضوری در روزهای کاری از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 امکان پذیر هست.

سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن (3 الی 4 روز کاری) برای عرضه آماده می‌شه.

آینه چراغ دار
آینه چراغ دار
آینه هالیوودی قدی مخصوص دکوراتیو و آرایش
آینه چراغ دار
آینه چراغ دار
آینه چراغ دار
آینه چراغ دار
آینه چراغ دار
آینه چراغ دار
آینه چراغ دار
آینه لامپی بدون قاب
آینه چراغ دار
آینه چراغ دار
آینه لامپ دار مخصوص آرایش
آینه چراغ دار
آینه چراغ دار پایه دار
آینه چراغ دار
آینه چراغ دار
نمونه آینه های لامپی مخصوص ارایش
آینه چراغ دار
آینه چراغ دار رومیزی
آینه آرایشی
آینه لامپ دار
آینه چراغ دار
آینه هالیوودی

آینه لامپ دار
آینه هالیوودی رومیزی تاشو

آینه چراغ دار فریم لس

نمونه‌های بیشتری را می‌توانید در این سایت مشاهده نمایید.

آینه نوری
آینه تاچ نوری
آینه آرایش نوری

41 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر.برای سفارش آینه موردنظرتون با ابعادی که میخواین می تونید با شماره۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲تماس بگیرید. تا شما رو راهنمایی کنند.

      1. سلام اگر اینه ال ای دی دار کلیدش خراب شه و دیگه روشن نشه کجا کلیدشو عوض میکنن؟؟؟؟
        جون یه برد کوچیک داره برای این که ان و افش تاچه

  1. واقعا یکی از بهترین و باکیفیت ترین برندهای ایران هستیدشماا . هزاران بار آرزوی موفقیت می کنم واستون

    1. سلام وقت بخیر. علاوه بر ابعاد و اندازه موارد دیگری اگه مدنظرتون هست میتونید انتقال بدین و ثبت سفارش انجام بشه.

  2. آینه چراغ دار از چراغ های با کیفیتی استفاده میشه و سریع خراب نمیشه با روشن و خاموش کردن؟

    1. سلام و درود. مجموعه فرکو آینه های آرایشی را در ابعاد دلخواه مشتری به تولید میرساند. موفق و موید باشید.

      1. سلام روزتون بخیر. آینه چراغ دار بدون قاب قدی میخواستم فقط‌ ابعادش امکان داره همونطوری که من میخوام باشه؟؟

        1. سلام و درود روز شما هم بخیر. آینه رو در ابعاد دلخواه میتونید سفارش بدید. موفق و موید باشید.

  3. سلام ببخشید مزاحم میشم آینه چراغ دار مخصوص سرویس بهداشتی تولید میکنید؟؟؟

    1. سلام و درود. انواع آینه چراغ دار نظیر آینه چراغ دار سرویس بهداشتی در کارگاه فرکو تولید میشه. موفق و موید باشید.

  4. سلام ببخشید یه سوالی داشتم از خدمتتون. آینه چراغ دار همون آینه ارایشیه؟

    1. سلام و درود. آینه های چراغ دار به دلیل دید بهتری که دارن برای انجام آرایش مناسب هستند. موفق و موید باشید.

  5. سلام من یه آینه چراغ دار برای اتاق خواب میخوام آینه های شما چه اندازه ای هستن؟

    1. سلام و درود. در خدمتتون هستیم آینه های چراغ دار در ابعاد دلخواه مشتری تولید میشه. موفق و موید باشید

  6. عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم آینه چراغ دار برای قسمت پذیرایی خوبه؟

    1. سلام و درود. آینه چراغ دار در بخش های مختلف منزل مانند سالن پذیرایی استفاده میشه. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. آینه چراغ دار رو در هر ابعاد دلخواه میتونید سفارش بدید. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. چراغ آینه در رنگ های دلخواه مشتریان عزیز روی آینه نصب میشه. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود . آینه بک لایت مخصوص آرایشگاه از جدیدترین مدل های آینه فرکو هست. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. از چراغ با رنگ های متنوع در آینه های فرکو استفاده میشه و علاوه بر نوع تک رنگ از چراغ های چند رنگ هم استفاده میشه. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود چراغ آینه بک لایت در هر رنگ دلخواه شما روی آینه نصب میشه. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. آینه بک لایت هم نوعی آینه چراغ دار هست. در آینه های بک لایت لامپ به صورت مخفی پشت آینه نصب میشه یا در کناره های آینه نصب میشه ولی نوری که از چراغ های آینه های بک لایت خارج میشه شدید نیست و صرفا جنبه زینتی داره. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود چراغ آینه در هر رنگ دلخواه مشتری روی آینه نصب میشه. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. معمولا آینه لامپی به آینه هایی گفته میشه که در اون ها از چراغ حبابی استفاده میشه. آینه چراغ دار هم به مدل هایی که لامپ حبابی و هم به مدل هایی که نور زمینه دارن ( بک لایت ) اطلاق میشه. موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو