Home
لامپ آینه گریم

لامپ آینه گریم

انواع لامپ آینه گریم از لامپ‌های ال ای دی و حبابی انتخاب میشه که دارای طول عمر بالایی هستن. لامپ آینه گریم مولفه بسیار مهمی در روشنایی برای دیدن صورت افراد هست .

همان‌طور که می‌دونین لامپ ها در بازار انواع بسیار زیادی دارن . اگر دقت کرده باشین خونه شما با چندین نوع از لامپ روشن شده .بالطبع لامپ های آینه گریم هم بسیار انواع تفاوت دارن . کارشناسان فرکو لامپ های کم مصرف رو برای آینه گریم مناسب می‌دونن و پیشنهاد می‌کنن . ولی عیب اونا اینجاست که شکل زیبایی نداره ( البته سلایق متفاوته و بعضی افراد شکل این لامپ رو می پسندن) به همین دلیل لامپ های پر مصرف طرف دار های بیشتری داره. به‌طور مثال لامپ‌های رشته ای طرفدارهای بسیار زیادی نسبت به لامپ های ادیسونی داره.

نکته‌ی مثبتش اینه که هرگونه لامپی که شما مد نظر داری رو میشه رو یا پشت آینه کار گذاشت.

لامپ آینه گریم
لامپ آینه گریم

اطلاعاتی پیرامون لامپ آینه گریم

لامپ آینه گریم وسیله‌ایی اس که به ما کمک می‌کنه عمل گریم یا همان آرایش و پیرایش بهتر انجام بشه. برای بهتر شدن این روند به آینه ها لامپ اضافه می‌کنن تا نور بهتر و واضح تری به سطح صورت تابیده و گریم به بهترین نحو انجام بشه. برای بهتر و واضح دیدن صورت بهتره که از آینه های هوشمند استفاده کنیم . آینه های هالیوودی و آینه های هوشمند در آینه گریم بسیار زیاد هست . در این نوع آینه ها بیشتر از لامپ های LED استفاده می‌کنن.ممکنه آینه های لامپ دار چشم رو اذیت کنه . و بهتر هست که آینه های گریم هوشمند سفارش بدیم. ولی قیمت آینه های هوشمند به سبب آپشن هایی که دارد کمی بالاتر هست . ولی آینه های لامپ دار LED مقیمت مقرون به صرفه ایی دارن و می‌تونین سفارش بدین. و برای ثبت سفارش‌ها خود می‌تونین به ما  02188068352 و  09101767773 تماس بگیرین و یا ازطریق واتسپ باما در ارتباط باشین.

لامپ آینه گریم
لامپ آینه گریم

عوامل تاثیر گذار بر قیمت لامپ آینه گریم

  • مدل لامپ : برای آینه گریم انواع بسیار گسترده ایی از لامپ در صنایع فرکو موجود هست . که قیمت هر کدوم باهم متغیر هست.
  • کیفیت آینه : در بازار آینه با کیفیت‌های گوناگون وجود داره. ولی فرکو بهترین کیفیت رو به مشتریان خود ارائه میده.
  • ضخامت آینه : آینه گریم با ضخامت های مختلفی وجود داره. که عبارتند از ضخامت های (6 میل ،8 میل ،10 میل ، 12میل ،16میل)
  • ابعاد آینه : مولفه مهمی که در قیمت آینه تاثیر گذار هست ابعاد اونه واضح هست که هر چه ابعاد بیشتر باشه قیمت بیشتر هست.
لامپ آینه گریم
آینه گریم مستطیل شکل

مزایای ضخامت آینه بر دوام و استحکام اون

واضح هست که هر چه ضخامت آینه گریم بیشتر باشه قیمت اون نیز بالاتر می‌ره. زیرا که مواد تشکیل دهنده مایع شیشه بکار رفته در آینه بیشتر مصرف میشه. موضوع مهم بعدی اینه که هرچه ضخامت آینه بیشتر باشه تاثیر مستقیمی بر ضد خش بودن آینه داره . البته مولفه وابسته به ضد خش بودن آینه ، کیفیت هست . که صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو با بالاترین کیفیت و ضد خش ترین آینه ها و شیشه ها رو به متقاضیان و مشتریان خود ارائه میدن.

صنایع تولیدی فرکو تلاش می‌کنه تا اطلاعات دقیقی رو ارائه بده. نیاز هست که شما همیشه با یک فروشگاه شیشه ای دارای مجوز ، بیمه و معتبر کار کنین. که بتونه نیازهای خاص شما رو ارزیابی کرده و خدمات حرفه ای ارائه بده. برای اطلاع از قیمت انواع آینه ها و شیشه ها و همچنین سفارش اون می‌تونین. با شماره های ۰۲۱۸۸068352-۰90101767773 تماس حاصل نمایین.

لامپ آینه گریم
لامپ های آینه گریم

تاریخچه آینه گریم

آین نوع آینه ها تقریبا برای زمانی اس که بسیار ارایش در زنان ترفدار های زیادی داشت در اون زمان‌ها این نوع آینه ها تولید شده بود تولید در اون زمان بسیار طرح های ساده ای داشت ولی در حال حاضر بسیار طرح های زیاد و بیشتری تولید شده و با دستگاه های پیشرفته ای طرح های آینه تولید و چاپ میشه . و جدیدا لامپ ها رو به این نوع آینه ها اضافه کردن تا ما بتونیم آرایش بهتری انجام بدیم . و میشه کامل صورت خود رو دید .که کمک بزرگی به آرایش گران کرده می‌کنه .

لامپ آینه گریم
آینه گریم گرد

پیشنهاد ویژه فرکو

اگر توان مالی بالایی دارین بهترین پیشنهاد آینه گریم هوشمند هست .زیرا آپشن های بسیار کاربردی و منحصر به فردی به شما میده . این آینه این امکان رو به شما میده که هنگام استفاده از آینه می‌تونین از پلی لیست مورد علاقه خود موزیک دلخواه‌تون رو با تنظیم صدای بالا و پایین گوش بدین و از گریم و یا آرایش خود لذت ببرین . و یا این امکان رو دارین که با استفاده از ریموت ، نور رو با رنگ دلخواه خود و با تنظیم میزان شدت نور اطراف آینه روشن کنین . اگر هزینه بسیاری رو برای آینه گریم خود در نظر ندارین آینه گریم لامپ دار با لامپ کم مصرف پیشنهاد خوبی برای شماست با توجه به قیمت مناسب اون و امکانات خوب آن ما به شما این نوع آینه رو پیشنهاد می‌کنیم . اگر می‌خواید محصولات و نمونه کارهای بیشتری رو مشاهده کنین می‌تونین به سایت اینستاگرام حرفه ایی فرکو سر بزنین .

لامپ آینه گریم
لامپ آینه گریم

انواع آینه گریم

لامپ آینه گریم
لامپ های رشته ایی آینه گریم

آینه گریم بک لایت

این نوع آینه ها با نام های آینه نور مخفی ، آینه نوری و آینه نوپردازی شده در بین مردم شناخته شده. برای تولید آینه بک لایت یا همون نور مخفی ابتدا آینه در ابعاد و طرح مورد نظر برش داده شده پس از اون با استفاده از دستگاه لول و دیاموند لبه آینه ابزار زده می‌شه . در مرحله‌ی بعدی توسط ورق‌های مخصوصی پشت آینه نورپردازی می‌شه.

لامپ آینه گریم
آینه گریم بک لایت

آینه گریم لمسی

طرح جدیدی از آینه های گریم که با لمس کردن قسمت معینی روی سطح آینه نورپردازی مخفی پشت آینه روشن می‌شه ، سپس با لمس مجدد همون نقطه معین نورپردازی مخفی خاموش می‌شه. نحوه‌ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه تاچ موبایل‌ها یا گوشی‌های هوشمند هس که به صورت حرارتی عمل می‌کنن .

آینه گریم ریموت دار

یکی دیگر از طرح های آینه گریم این هست که ، با استفاده از ریموت ، چراغ ها رو می توان روشن و خاموش کرد . به طوری که حتی رنگ چراغ ها و افکت‌های نمایش نور رو توسط ریموت می‌توان تغییر داد . به طور مثال با فشردن دکمه‌ی FADE روی ریموت رنگ‌های مختلف چراغ به صورت اسلایدشو نمایش داده می‌شه.

لامپ آینه گریم
لامپ آینه گریم

آینه گریم رومیزی

آینه های رو میزی بسیار انواع بسیار زیادی داره . آینه گریم رومیزی بسیار محبوب هست و طرفداران بسیاری نسبت به آینه گریم قدی داره. به دلیل این که این نوع آینه ها بسیار راحت تر هستن . می‌تونن برای مشتریان خود روبروی آینه صندلی بذارن، تا مشتریان در حین انجام آرایش خود در جریان جرئیات کار قرار بگیرند و از دیدن خود در آینه لذت ببرند .همچنین برای خود آرایشگران بسیار راحت تر هست و مدام می‌تونن کار خود رو از داخل آینه چک کرده و اطمینان از کار خود پیدا کنن . و حتی در شرایطی که فرد بدون نیاز به آرایشگر ، خود فرد می‌خواد کاری جلوی آینه انجام بده بدلیل منبع نوری کافی به بهترین نحو می‌تونه اونو انجام بده .

لامپ آینه گریم
آینه گریم رومیزی

آینه گریم هوشمند

این نوع آینه ها بسیار کارآمد ، پر کاربرد و راحت هستن . آینه هوشمند بدلیل آپشن های فوقالعاده و منحصر به فرد خود بالطبع قیمت بالاتری نسبت به آینه گریم لامپ دار دارن . ولی بسیار تصویر فرد و یا صورت رو بسیار شفاف تر نشون میده. و خونه رو مدرن‌تر و لوکس جلوه میده . و اگر این نوع آینه های هوشمند رو روی میز قرار بدیم بسیار بی نقص و زیبا جلوه می‌کنه .

آینه گریم مات و کریستال

این نوع آینه ها شباهت‌ زیادی به هم دارن. ولی در شیشه‌ها بسیار متفاوت هستن .این نوع آینه زیبایی و شکیل بودن خاص خود رو داره . ترکیب این دو با هم بسیار محصول چشم گیری هست که با دیدن اون حتما مجاب به خرید اون می‌شین . اگر می‌خواید از این نوع محصول نمونه کارهای بیشتری مشاهده کنین. و توضیحات جامع تری کسب کنین می تونین به سایت فرکو سر بزنین .

آینه هالیوودی

آینه های هایوودی هم مدرن‌ترین و هم کلاسیک‌ترین آینه های جهان رو داراست.و به اون آینه های گریم و یا همون آینه های تئاتر هم گفته میشه. در واقع از دیرباز در اتاق گریم از آینه های مستطیل شکل ساده ، که دور تا دور اون لامپ‌های رشته ایی وصل شده استفاده می‌شد. این نوع لامپ ها کمک بسیار زیادی به آرایشگر میده. که به نحو احسن کار خود رو انجام بده و صورت رو به خوبی واضح ببینه . امروزه از این نوع آینه ها با کاربردی متفاوت به عنوان دکوراتیو کردن منازل ، مزون ها ، بوتیک ها و ارایشگاه ها استفاده می‌کنن . در واقع با خرید این محصول با یک تیر دو نشون زده و در دکوراسیون و مد پیشرو می‌شین. همچنین شما می‌تونین راحت و بدون زحمت صورت و یا استایل خود رو واضح و بدون نقص ببینین.

لامپ آینه گریم
آینه گریم هالیوودی

نصب آسون تیم فرکو


این نوع آینه بسیار نصب آسونی داره . به‌طوری که بدون سوراخ کاری دیواره ها انجام می پذیره. در ضمن نصب اون به هیچ مونتاژ یا سیم کشی الکتریکی نیاز نداره . فقط کافیست تا از محکم بودن این لامپ ها بر روی قاب آینه اطمینان حاصل فرمایین البته می‌تونین نصب اونو به تیم حرفه ایی فرکو بسپارین و بدون هیچ نگرانی آینه رو به‌طور کاملا آماده بسیار شیک و مدرن در مقصد تحویل شما میده .

لامپ آینه گریم
لامپ آینه گریم

بهترین محصولی که می‌توان سفارش داد

بهترین محصول فزکو آینه گریم هوشمند هست .همان طور که پیش‌تر گفته شد لامپ‌ها انواع و اشکال مختلفی دارن. که با هر سلیقه ایی و یا با هر ضخامت و ابعادی که مد نظر دارین، می‌تونین محصول رو سفارش داده و خریداری نمایین . تیم کارشناسان حرفه ایی فرکو تا جایی که ممکن هست به شما کمک و مشاوره میده. تا سفارش شما نسبت به خواسته شما بسیار کارآمد با حفظ زیبایی و دکوراتیو بودن در فضای داخلی که می‌خواید در اون از محصول فرکو استفاده کنین بدست شما برسه. برای اطلاعات بیشتر می‌تونین به این سایت برید و اطلاعات خود رو در رابطه با لامپ آینه گریم تکمیل کنین .

لامپ آینه گریم
آینه قدی گریم

چگونه سفارش بدیم

اگر به دنبال شیشه ها و آینه های با کیفیت و دارای طرح های بسیار زیادی هستین. انتخاب فرکو قطعا گزینه خوبی برای شماست .این شرکت با سابقه طولانی تونسته همواره بیشترین کیفیت رو با قیمتی مناسب به شما هدیه بده . برای برقراری ارتباط با فرکو از لینک :what’s app می‌تونین با ادمین ها تماس حاصل فرمایین . و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل بفرمایین 02188068352 09101767773 . برای دیدن محصولات فرکو و همچنین اطلاع از قیمت آینه گریم و بقیه کالا ها می‌تونین پیج اینستاگرام مجموعه فرکو رو دنبال کنین.

آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو